Mila Ximénez vol deixar ‘Sálvame’

Mila Ximénez ha confessat com de malament se sent en el programa

Mila Ximénez ha confessat com de malament se sent en el programa | TELECINCO

 

Mila Ximénez vol abandonar ‘Sálvame’. Els últims conflictes que està tenint amb els col·laboradors del programa i la polèmica entre ella i Belén Esteban li han fet donar-se compte que se sent desbordada i que vol deixar la televisió: «Me n’he d’anar ja, crec que ha arribat el moment. T’ho dic seriosament. (…) Fa molts anys que estic en primera línia de foc, ja me n’he cansat» confessava a Jorge Javier en directe en ‘Sálvame’, este dimarts.

 

Acte seguit ha fet referència al seu malentés amb Belén Esteban respecte de la boda, i que tanta cua està portant: «Pareix que ningú ha parlat del casament de Belén Esteban excepte jo, que només he dit que m’ofega que em facen fotografies» comentava només començar la seua conversació amb Jorge Javier.

 

En eixe moment, ha continuat fent una reflexió sobre ella mateixa: «No me done compte que la faena té un desgast per a mi i no em cuide gens.(…) No m’escolte a mi mateixa, sé quins són els meus errors, però sempre caic en els mateixos». Després ha reconegut que se sent cansada i farta de tot el que comporta treballar en ‘Sálvame’: «Juís, advocats, baralles, anar-me’n a casa malament. Ja no done més de mi. No sé fer la meua faena».

 

Mila Ximénez i Jorge Javier Vázquez durant la conversació en el plató de 'Sálvame'

Mila Ximénez i Jorge Javier Vázquez durant la conversació en el plató de ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Davant de les confessions de Mila Ximénez, Jorge Javier ha volgut indagar més sobre si el motiu de què la col·laboradora es trobe d’eixa manera es deu al seu malentés amb Belén Esteban, cosa que ella ha contestat: «No. Això només és un fet que s’ha sumat a coses personals, cansament, i coses que em fan sentir dèbil».

 

A més a més, ha confessat que la seua edat, 67 anys, propicia que cada volta se senta més cansada, igual com els anys que fa que treballa en ‘Sálvame’, ja que Mila Ximénez col·labora amb el programa pràcticament des dels seus inicis. «No tinc la vitalitat dels meus companys. No veig cap programa ni revista, em quede atrapada, ja no puc més. Em sent com un hàmster pegant voltes en una roda».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.