Mila Ximénez vol deixar ‘Sálvame’

Mila Ximénez ha confessat com de malament se sent en el programa

Mila Ximénez ha confessat com de malament se sent en el programa | TELECINCO

 

Mila Ximénez vol abandonar ‘Sálvame’. Els últims conflictes que està tenint amb els col·laboradors del programa i la polèmica entre ella i Belén Esteban li han fet donar-se compte que se sent desbordada i que vol deixar la televisió: «Me n’he d’anar ja, crec que ha arribat el moment. T’ho dic seriosament. (…) Fa molts anys que estic en primera línia de foc, ja me n’he cansat» confessava a Jorge Javier en directe en ‘Sálvame’, este dimarts.

 

Acte seguit ha fet referència al seu malentés amb Belén Esteban respecte de la boda, i que tanta cua està portant: «Pareix que ningú ha parlat del casament de Belén Esteban excepte jo, que només he dit que m’ofega que em facen fotografies» comentava només començar la seua conversació amb Jorge Javier.

 

En eixe moment, ha continuat fent una reflexió sobre ella mateixa: «No me done compte que la faena té un desgast per a mi i no em cuide gens.(…) No m’escolte a mi mateixa, sé quins són els meus errors, però sempre caic en els mateixos». Després ha reconegut que se sent cansada i farta de tot el que comporta treballar en ‘Sálvame’: «Juís, advocats, baralles, anar-me’n a casa malament. Ja no done més de mi. No sé fer la meua faena».

 

Mila Ximénez i Jorge Javier Vázquez durant la conversació en el plató de 'Sálvame'

Mila Ximénez i Jorge Javier Vázquez durant la conversació en el plató de ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Davant de les confessions de Mila Ximénez, Jorge Javier ha volgut indagar més sobre si el motiu de què la col·laboradora es trobe d’eixa manera es deu al seu malentés amb Belén Esteban, cosa que ella ha contestat: «No. Això només és un fet que s’ha sumat a coses personals, cansament, i coses que em fan sentir dèbil».

 

A més a més, ha confessat que la seua edat, 67 anys, propicia que cada volta se senta més cansada, igual com els anys que fa que treballa en ‘Sálvame’, ja que Mila Ximénez col·labora amb el programa pràcticament des dels seus inicis. «No tinc la vitalitat dels meus companys. No veig cap programa ni revista, em quede atrapada, ja no puc més. Em sent com un hàmster pegant voltes en una roda».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estudiants de la UMH busquen el podi de la Shell Eco-Marathon amb el vehicle Dátil 26

Un equip d’estudiants de la UMH d’Elx competirà del 24 al 29 de juny al circuit polonés de Silesia Ring amb el prototip Dátil 26, amb l’objectiu declarat de pujar al podi de la Shell Eco-Marathon Europe and Africa 2026.

Sis de cada deu espanyols gasten uns 20 euros en tapes almenys una volta a la setmana

El 65 % dels espanyols ix de tapes almenys una vegada a la setmana i gasta fins a 20 euros per ocasió. El sector busca ara que el tapeo siga reconegut com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat per la UNESCO.

Les primeres peces de la Foguera Oficial ja ocupen la plaça de l’Ajuntament d’Alacant

Les primeres peces de ‘Singulares’, la Foguera Oficial d’Alacant de Pedro Espadero, ja han arribat a la plaça de l’Ajuntament, on este dimecres està previst alçar el gran remat amb l’ajuda de grues.

Mor un home en una baralla amb armes blanques a Aldaia i hi ha dos detinguts

Un home ha mort en una baralla amb armes blanques a Aldaia i dos més han sigut detinguts. La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de la investigació.

Com observar de forma segura l’eclipsi solar total del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha presentat el Pla de Gestió de l’Eclipsi Solar Total del 12 d’agost, que coordina seguretat, salut, mobilitat, medi ambient, turisme i divulgació científica, amb huit punts oficials d’observació repartits per la Comunitat Valenciana.

La reunió de Llanos Massó amb l’ambaixadora d’Israel busca reforçar el diàleg institucional

Llanos Massó ha rebut al seu despatx de les Corts Dana Erlich, ambaixadora en funcions d’Israel a Espanya, en una trobada centrada en l’actualitat política i en el reforç del diàleg institucional.

Segona jornada de vaga mèdica amb talls de carrers davant hospitals valencians

La segona jornada de vaga mèdica en una mateixa setmana ha deixat noves concentracions i talls de trànsit davant hospitals de València, amb un seguiment que els convocants xifren en quasi el 90 % i la Conselleria de Sanitat en el 6,08 %. El Sindicat Mèdic CESMCV prepara ara manifestacions massives dimecres a València i Alacant.

Bernabé acusa Pérez Llorca d’estafar els valencians per no forçar Feijóo a desbloquejar la financiació

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha qualificat d’estafa que el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, no pressione Alberto Núñez Feijóo per alçar el bloqueig del nou sistema de financiació autonòmica que, segons afirma, doblaria els recursos per a la Comunitat Valenciana.