Mila Ximénez vol deixar ‘Sálvame’

Mila Ximénez ha confessat com de malament se sent en el programa

Mila Ximénez ha confessat com de malament se sent en el programa | TELECINCO

 

Mila Ximénez vol abandonar ‘Sálvame’. Els últims conflictes que està tenint amb els col·laboradors del programa i la polèmica entre ella i Belén Esteban li han fet donar-se compte que se sent desbordada i que vol deixar la televisió: «Me n’he d’anar ja, crec que ha arribat el moment. T’ho dic seriosament. (…) Fa molts anys que estic en primera línia de foc, ja me n’he cansat» confessava a Jorge Javier en directe en ‘Sálvame’, este dimarts.

 

Acte seguit ha fet referència al seu malentés amb Belén Esteban respecte de la boda, i que tanta cua està portant: «Pareix que ningú ha parlat del casament de Belén Esteban excepte jo, que només he dit que m’ofega que em facen fotografies» comentava només començar la seua conversació amb Jorge Javier.

 

En eixe moment, ha continuat fent una reflexió sobre ella mateixa: «No me done compte que la faena té un desgast per a mi i no em cuide gens.(…) No m’escolte a mi mateixa, sé quins són els meus errors, però sempre caic en els mateixos». Després ha reconegut que se sent cansada i farta de tot el que comporta treballar en ‘Sálvame’: «Juís, advocats, baralles, anar-me’n a casa malament. Ja no done més de mi. No sé fer la meua faena».

 

Mila Ximénez i Jorge Javier Vázquez durant la conversació en el plató de 'Sálvame'

Mila Ximénez i Jorge Javier Vázquez durant la conversació en el plató de ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Davant de les confessions de Mila Ximénez, Jorge Javier ha volgut indagar més sobre si el motiu de què la col·laboradora es trobe d’eixa manera es deu al seu malentés amb Belén Esteban, cosa que ella ha contestat: «No. Això només és un fet que s’ha sumat a coses personals, cansament, i coses que em fan sentir dèbil».

 

A més a més, ha confessat que la seua edat, 67 anys, propicia que cada volta se senta més cansada, igual com els anys que fa que treballa en ‘Sálvame’, ja que Mila Ximénez col·labora amb el programa pràcticament des dels seus inicis. «No tinc la vitalitat dels meus companys. No veig cap programa ni revista, em quede atrapada, ja no puc més. Em sent com un hàmster pegant voltes en una roda».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.

Femeval veu en el nou model de Ford a Almussafes una garantia d’estabilitat per a l’ocupació

Femeval celebra que Ford fabrique un nou model a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la decisió reduïx la incertesa i reforça l'ocupació i la indústria auxiliar del metall en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.

Detingut a Alacant per usar un gos de raça perillosa per a assaltar a un vianant i robar-li 500 euros

Un home de 32 anys ha sigut detingut a Alacant per emprar presumptament un gos de raça perillosa per a intimidar i mossegar a un vianant al qual va robar 500 euros i un telèfon mòbil.

El PP advertix a Diana Morant després de les eleccions andaluses: no hi ha dos sense tres

Fernando Pastor celebra la victòria de Juanma Moreno a Andalusia i alerta a Diana Morant que el sanchismo de cartell electoral no funciona després dels últims resultats autonòmics.