Mila Ximénez vol deixar ‘Sálvame’

Mila Ximénez ha confessat com de malament se sent en el programa

Mila Ximénez ha confessat com de malament se sent en el programa | TELECINCO

 

Mila Ximénez vol abandonar ‘Sálvame’. Els últims conflictes que està tenint amb els col·laboradors del programa i la polèmica entre ella i Belén Esteban li han fet donar-se compte que se sent desbordada i que vol deixar la televisió: «Me n’he d’anar ja, crec que ha arribat el moment. T’ho dic seriosament. (…) Fa molts anys que estic en primera línia de foc, ja me n’he cansat» confessava a Jorge Javier en directe en ‘Sálvame’, este dimarts.

 

Acte seguit ha fet referència al seu malentés amb Belén Esteban respecte de la boda, i que tanta cua està portant: «Pareix que ningú ha parlat del casament de Belén Esteban excepte jo, que només he dit que m’ofega que em facen fotografies» comentava només començar la seua conversació amb Jorge Javier.

 

En eixe moment, ha continuat fent una reflexió sobre ella mateixa: «No me done compte que la faena té un desgast per a mi i no em cuide gens.(…) No m’escolte a mi mateixa, sé quins són els meus errors, però sempre caic en els mateixos». Després ha reconegut que se sent cansada i farta de tot el que comporta treballar en ‘Sálvame’: «Juís, advocats, baralles, anar-me’n a casa malament. Ja no done més de mi. No sé fer la meua faena».

 

Mila Ximénez i Jorge Javier Vázquez durant la conversació en el plató de 'Sálvame'

Mila Ximénez i Jorge Javier Vázquez durant la conversació en el plató de ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Davant de les confessions de Mila Ximénez, Jorge Javier ha volgut indagar més sobre si el motiu de què la col·laboradora es trobe d’eixa manera es deu al seu malentés amb Belén Esteban, cosa que ella ha contestat: «No. Això només és un fet que s’ha sumat a coses personals, cansament, i coses que em fan sentir dèbil».

 

A més a més, ha confessat que la seua edat, 67 anys, propicia que cada volta se senta més cansada, igual com els anys que fa que treballa en ‘Sálvame’, ja que Mila Ximénez col·labora amb el programa pràcticament des dels seus inicis. «No tinc la vitalitat dels meus companys. No veig cap programa ni revista, em quede atrapada, ja no puc més. Em sent com un hàmster pegant voltes en una roda».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.