Mila Ximénez vol deixar ‘Sálvame’

Mila Ximénez ha confessat com de malament se sent en el programa

Mila Ximénez ha confessat com de malament se sent en el programa | TELECINCO

 

Mila Ximénez vol abandonar ‘Sálvame’. Els últims conflictes que està tenint amb els col·laboradors del programa i la polèmica entre ella i Belén Esteban li han fet donar-se compte que se sent desbordada i que vol deixar la televisió: «Me n’he d’anar ja, crec que ha arribat el moment. T’ho dic seriosament. (…) Fa molts anys que estic en primera línia de foc, ja me n’he cansat» confessava a Jorge Javier en directe en ‘Sálvame’, este dimarts.

 

Acte seguit ha fet referència al seu malentés amb Belén Esteban respecte de la boda, i que tanta cua està portant: «Pareix que ningú ha parlat del casament de Belén Esteban excepte jo, que només he dit que m’ofega que em facen fotografies» comentava només començar la seua conversació amb Jorge Javier.

 

En eixe moment, ha continuat fent una reflexió sobre ella mateixa: «No me done compte que la faena té un desgast per a mi i no em cuide gens.(…) No m’escolte a mi mateixa, sé quins són els meus errors, però sempre caic en els mateixos». Després ha reconegut que se sent cansada i farta de tot el que comporta treballar en ‘Sálvame’: «Juís, advocats, baralles, anar-me’n a casa malament. Ja no done més de mi. No sé fer la meua faena».

 

Mila Ximénez i Jorge Javier Vázquez durant la conversació en el plató de 'Sálvame'

Mila Ximénez i Jorge Javier Vázquez durant la conversació en el plató de ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Davant de les confessions de Mila Ximénez, Jorge Javier ha volgut indagar més sobre si el motiu de què la col·laboradora es trobe d’eixa manera es deu al seu malentés amb Belén Esteban, cosa que ella ha contestat: «No. Això només és un fet que s’ha sumat a coses personals, cansament, i coses que em fan sentir dèbil».

 

A més a més, ha confessat que la seua edat, 67 anys, propicia que cada volta se senta més cansada, igual com els anys que fa que treballa en ‘Sálvame’, ja que Mila Ximénez col·labora amb el programa pràcticament des dels seus inicis. «No tinc la vitalitat dels meus companys. No veig cap programa ni revista, em quede atrapada, ja no puc més. Em sent com un hàmster pegant voltes en una roda».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.