Ivana Icardi i Hugo Sierra trenquen després del naixement de la seua filla Giorgia

Hugo Sierra i Ivana Icardi no travessen pel seu millor moment. La parella ha fet pública la seua decisió de donar-se un temps sol alguns mesos després del naixement de la seua primera filla en comú, la xicoteta Giorgia.

Segons va comptar aquest diumenge Socialité, la parella ha fet pública la seua decisió de donar-se un temps sol alguns mesos després del naixement de la seua primera filla en comú Giorgia.

Ivana Icardi ha explicat que des que va nàixer la bebé, les discussions entre ells es van fer constants i ja no podien més amb aqueixa situació: «Els dos estàvem farts d’això, no podíem seguir així«. Malgrat que la parella ha decidit posar terra pel mig i donar-se un temps, la veritat és que la relació entre ells continua sent bona tal com han demostrat passant part del Nadal junts en família.

Ivana i Hugo es van conéixer en el seu pas per ‘Supervivientes‘ i allí va sorgir un amor que molts van posar en dubte però que ells van materialitzar amb l’arribada de la xicoteta Giorgia. Aquesta seria la tercera separació d’Hugo, qui ja té dos fills amb la mare de la seua primera filla i amb Adara Moliner respectivament.

Encara que, això sí, sembla que, de moment, la relació entre tots dos és bona i mostra d’això ha sigut que han passat part del Nadal junts en família.

Aquesta seria la tercera separació del concursant de GH i Supervivientes, que ja té dos fills, amb la mare de la seua primera filla i amb Adara Molinero, respectivament.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.