Ivana Icardi i Hugo Sierra trenquen després del naixement de la seua filla Giorgia

Hugo Sierra i Ivana Icardi no travessen pel seu millor moment. La parella ha fet pública la seua decisió de donar-se un temps sol alguns mesos després del naixement de la seua primera filla en comú, la xicoteta Giorgia.

Segons va comptar aquest diumenge Socialité, la parella ha fet pública la seua decisió de donar-se un temps sol alguns mesos després del naixement de la seua primera filla en comú Giorgia.

Ivana Icardi ha explicat que des que va nàixer la bebé, les discussions entre ells es van fer constants i ja no podien més amb aqueixa situació: “Els dos estàvem farts d’això, no podíem seguir així“. Malgrat que la parella ha decidit posar terra pel mig i donar-se un temps, la veritat és que la relació entre ells continua sent bona tal com han demostrat passant part del Nadal junts en família.

Ivana i Hugo es van conéixer en el seu pas per ‘Supervivientes‘ i allí va sorgir un amor que molts van posar en dubte però que ells van materialitzar amb l’arribada de la xicoteta Giorgia. Aquesta seria la tercera separació d’Hugo, qui ja té dos fills amb la mare de la seua primera filla i amb Adara Moliner respectivament.

Encara que, això sí, sembla que, de moment, la relació entre tots dos és bona i mostra d’això ha sigut que han passat part del Nadal junts en família.

Aquesta seria la tercera separació del concursant de GH i Supervivientes, que ja té dos fills, amb la mare de la seua primera filla i amb Adara Molinero, respectivament.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.