7.3 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Ivana Icardi i Hugo Sierra trenquen després del naixement de la seua filla Giorgia

Hugo Sierra i Ivana Icardi no travessen pel seu millor moment. La parella ha fet pública la seua decisió de donar-se un temps sol alguns mesos després del naixement de la seua primera filla en comú, la xicoteta Giorgia.

Segons va comptar aquest diumenge Socialité, la parella ha fet pública la seua decisió de donar-se un temps sol alguns mesos després del naixement de la seua primera filla en comú Giorgia.

Ivana Icardi ha explicat que des que va nàixer la bebé, les discussions entre ells es van fer constants i ja no podien més amb aqueixa situació: “Els dos estàvem farts d’això, no podíem seguir així“. Malgrat que la parella ha decidit posar terra pel mig i donar-se un temps, la veritat és que la relació entre ells continua sent bona tal com han demostrat passant part del Nadal junts en família.

Ivana i Hugo es van conéixer en el seu pas per ‘Supervivientes‘ i allí va sorgir un amor que molts van posar en dubte però que ells van materialitzar amb l’arribada de la xicoteta Giorgia. Aquesta seria la tercera separació d’Hugo, qui ja té dos fills amb la mare de la seua primera filla i amb Adara Moliner respectivament.

Encara que, això sí, sembla que, de moment, la relació entre tots dos és bona i mostra d’això ha sigut que han passat part del Nadal junts en família.

Aquesta seria la tercera separació del concursant de GH i Supervivientes, que ja té dos fills, amb la mare de la seua primera filla i amb Adara Molinero, respectivament.

Últimes notícies

El PSPV alerta d’una escalada històrica de queixes per brutícia i soroll a València al tancament de 2025

El PSPV ha advertit d'un augment rècord de queixes veïnals per falta de neteja i contaminació acústica a València durant 2025 i acusa el govern municipal d'inacció.

Incertesa per a les empreses valencianes per la situació a Veneçuela

Cambra València considera que la intervenció dels EUA i la captura de Nicolás Maduro obri un període d'incertesa. Veneçuela és sèptim mercat client en la zona i dotzé proveïdor de la Comunitat.

Trobats més restes del vaixell afonat en Komodo, sense rastre dels dos xiquets valencians

Els equips de rescat van trobar nous fragments del KM Putri Sakinah, però seguixen sense localitzar als dos menors de 9 i 10 anys desapareguts. L'operatiu, amb 153 persones i 17 embarcacions, es va ampliar fins al dimecres en una zona de forts corrents.

Indonèsia examina la seua seguretat marítima després del naufragi amb víctimes espanyoles en Komodo

El naufragi d'un vaixell turístic al Parc Nacional de Komodo ha deixat dos valencians morts i dos menors desapareguts. El cas ha impulsat a Indonèsia a revisar la seguretat marítima, obrir una investigació i suspendre temporalment la navegació turística.

PSPV acusa el PP de prioritzar la sanitat privada sobre la salut dels valencians

El PSPV ha acusat el PP d'anteposar la sanitat privada i de falta de transparència en les derivacions. Rafa Simó ha denunciat 56 milions i promeses incomplides.

València eleva a 400 euros per fill l’ajuda a la natalitat i obri sol·licituds

València augmenta a 400 euros l'ajuda per naixement, adopció o acolliment en 2026. La convocatòria, dotada amb 1,5 milions, pot demanar-se ja.

Una dona dona a llum a una bebé en el portal d’un edifici d’Alcoi

El Samu ha assistit a una dona de 31 anys que havia donat a llum a una xiqueta en un portal del centre d'Alcoi. Mare i filla han sigut traslladades en bon estat a l'Hospital Verge dels Lliris.

Luís Castro, quart tècnic del Llevant que venç en el seu debut en Primera

El Llevant es va imposar 0-3 al Sevilla en l'estrena de Luís Castro en LaLiga EA Sports. El tècnic portugués va tallar la sequera de lliga que es prolongava des d'octubre de 2025.