Ivana Icardi i Hugo Sierra trenquen després del naixement de la seua filla Giorgia

Hugo Sierra i Ivana Icardi no travessen pel seu millor moment. La parella ha fet pública la seua decisió de donar-se un temps sol alguns mesos després del naixement de la seua primera filla en comú, la xicoteta Giorgia.

Segons va comptar aquest diumenge Socialité, la parella ha fet pública la seua decisió de donar-se un temps sol alguns mesos després del naixement de la seua primera filla en comú Giorgia.

Ivana Icardi ha explicat que des que va nàixer la bebé, les discussions entre ells es van fer constants i ja no podien més amb aqueixa situació: “Els dos estàvem farts d’això, no podíem seguir així“. Malgrat que la parella ha decidit posar terra pel mig i donar-se un temps, la veritat és que la relació entre ells continua sent bona tal com han demostrat passant part del Nadal junts en família.

Ivana i Hugo es van conéixer en el seu pas per ‘Supervivientes‘ i allí va sorgir un amor que molts van posar en dubte però que ells van materialitzar amb l’arribada de la xicoteta Giorgia. Aquesta seria la tercera separació d’Hugo, qui ja té dos fills amb la mare de la seua primera filla i amb Adara Moliner respectivament.

Encara que, això sí, sembla que, de moment, la relació entre tots dos és bona i mostra d’això ha sigut que han passat part del Nadal junts en família.

Aquesta seria la tercera separació del concursant de GH i Supervivientes, que ja té dos fills, amb la mare de la seua primera filla i amb Adara Molinero, respectivament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.