Ivana Icardi i Hugo Sierra trenquen després del naixement de la seua filla Giorgia

Hugo Sierra i Ivana Icardi no travessen pel seu millor moment. La parella ha fet pública la seua decisió de donar-se un temps sol alguns mesos després del naixement de la seua primera filla en comú, la xicoteta Giorgia.

Segons va comptar aquest diumenge Socialité, la parella ha fet pública la seua decisió de donar-se un temps sol alguns mesos després del naixement de la seua primera filla en comú Giorgia.

Ivana Icardi ha explicat que des que va nàixer la bebé, les discussions entre ells es van fer constants i ja no podien més amb aqueixa situació: «Els dos estàvem farts d’això, no podíem seguir així«. Malgrat que la parella ha decidit posar terra pel mig i donar-se un temps, la veritat és que la relació entre ells continua sent bona tal com han demostrat passant part del Nadal junts en família.

Ivana i Hugo es van conéixer en el seu pas per ‘Supervivientes‘ i allí va sorgir un amor que molts van posar en dubte però que ells van materialitzar amb l’arribada de la xicoteta Giorgia. Aquesta seria la tercera separació d’Hugo, qui ja té dos fills amb la mare de la seua primera filla i amb Adara Moliner respectivament.

Encara que, això sí, sembla que, de moment, la relació entre tots dos és bona i mostra d’això ha sigut que han passat part del Nadal junts en família.

Aquesta seria la tercera separació del concursant de GH i Supervivientes, que ja té dos fills, amb la mare de la seua primera filla i amb Adara Molinero, respectivament.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.