Ix a la llum la infidelitat de Gonzalo a Susana

Notícia bomba que podria capgirar la visió que es té d’una de les parelles de ‘La isla de la tentaciones’, la que estava formada per Gonzalo i Susana. Va ser ahir, dimecres, en ‘Sálvame’ quan, a punt d’arribar al final del programa, la presentadora Carlota Corredera donava pas a un testimoni que va afirmar que Gonzalo, fa uns anys, hauria sigut infidel a Susana, durant una visita que va fer a Barcelona quan va viatjar per a gravar un programa de televisió.

 

L’acte sexual va ser en els lavabos d’una discoteca

Segons explica, tot va passar durant la nit, quan van anar a una festa en Salou i Gonzalo va consumar la seua infidelitat amb una xica en els lavabos del local. A demés, tal com ha explicat este testimoni, que havia participat també en el citat programa de televisió i estava amb Gonzalo de festa, va ser ell qui va proporcionar els preservatius a la parella quan estaven en el bany.

 

Per la seua banda, Gonzalo, que es trobava esta vesprada en ‘Sálvame’ per a parlar de la seua ruptura amb Susana, ho ha negat tot, afirmant que mai havia vist ni havia coincidit amb este xic i rient-se en la seua cara, no sense un nerviosisme exagerat, donant peu a tota classe d’especulacions sobre la certesa de la notícia que no pareix que es rebaixen en els pròxims dies.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.