Ix a la llum la infidelitat de Gonzalo a Susana

Notícia bomba que podria capgirar la visió que es té d’una de les parelles de ‘La isla de la tentaciones’, la que estava formada per Gonzalo i Susana. Va ser ahir, dimecres, en ‘Sálvame’ quan, a punt d’arribar al final del programa, la presentadora Carlota Corredera donava pas a un testimoni que va afirmar que Gonzalo, fa uns anys, hauria sigut infidel a Susana, durant una visita que va fer a Barcelona quan va viatjar per a gravar un programa de televisió.

 

L’acte sexual va ser en els lavabos d’una discoteca

Segons explica, tot va passar durant la nit, quan van anar a una festa en Salou i Gonzalo va consumar la seua infidelitat amb una xica en els lavabos del local. A demés, tal com ha explicat este testimoni, que havia participat també en el citat programa de televisió i estava amb Gonzalo de festa, va ser ell qui va proporcionar els preservatius a la parella quan estaven en el bany.

 

Per la seua banda, Gonzalo, que es trobava esta vesprada en ‘Sálvame’ per a parlar de la seua ruptura amb Susana, ho ha negat tot, afirmant que mai havia vist ni havia coincidit amb este xic i rient-se en la seua cara, no sense un nerviosisme exagerat, donant peu a tota classe d’especulacions sobre la certesa de la notícia que no pareix que es rebaixen en els pròxims dies.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.