Ix a la llum la infidelitat de Gonzalo a Susana

Notícia bomba que podria capgirar la visió que es té d’una de les parelles de ‘La isla de la tentaciones’, la que estava formada per Gonzalo i Susana. Va ser ahir, dimecres, en ‘Sálvame’ quan, a punt d’arribar al final del programa, la presentadora Carlota Corredera donava pas a un testimoni que va afirmar que Gonzalo, fa uns anys, hauria sigut infidel a Susana, durant una visita que va fer a Barcelona quan va viatjar per a gravar un programa de televisió.

 

L’acte sexual va ser en els lavabos d’una discoteca

Segons explica, tot va passar durant la nit, quan van anar a una festa en Salou i Gonzalo va consumar la seua infidelitat amb una xica en els lavabos del local. A demés, tal com ha explicat este testimoni, que havia participat també en el citat programa de televisió i estava amb Gonzalo de festa, va ser ell qui va proporcionar els preservatius a la parella quan estaven en el bany.

 

Per la seua banda, Gonzalo, que es trobava esta vesprada en ‘Sálvame’ per a parlar de la seua ruptura amb Susana, ho ha negat tot, afirmant que mai havia vist ni havia coincidit amb este xic i rient-se en la seua cara, no sense un nerviosisme exagerat, donant peu a tota classe d’especulacions sobre la certesa de la notícia que no pareix que es rebaixen en els pròxims dies.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia busca a l’autor dels trets que han matat a un home a Alacant

La Policia Nacional continua la busca del responsable dels tirs que anit van posar fi a la vida d'un home de 59 anys en el barri del Pla. La investigació continua oberta i no es descarta una bala perduda en un tiroteig pròxim.

Dos detinguts a Torrevieja amb un cotxe robat al Regne Unit i un ferit en intentar fugir

Dos lituans de 32 i 36 anys han sigut detinguts a Torrevieja a bord d'un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. El copilot, amb una orde europea de detenció, va resultar ferit en intentar escapar.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb VIPA 6×6 i control antidrons

La Policia Nacional desplega un operatiu especial per a les Falles 2026 amb reforços i tecnologia per a vigilar aglomeracions i neutralitzar drons. El pla suma 6.000 efectius entre forces estatals i Policia Local.

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.