Ix a la llum la infidelitat de Gonzalo a Susana

Notícia bomba que podria capgirar la visió que es té d’una de les parelles de ‘La isla de la tentaciones’, la que estava formada per Gonzalo i Susana. Va ser ahir, dimecres, en ‘Sálvame’ quan, a punt d’arribar al final del programa, la presentadora Carlota Corredera donava pas a un testimoni que va afirmar que Gonzalo, fa uns anys, hauria sigut infidel a Susana, durant una visita que va fer a Barcelona quan va viatjar per a gravar un programa de televisió.

 

L’acte sexual va ser en els lavabos d’una discoteca

Segons explica, tot va passar durant la nit, quan van anar a una festa en Salou i Gonzalo va consumar la seua infidelitat amb una xica en els lavabos del local. A demés, tal com ha explicat este testimoni, que havia participat també en el citat programa de televisió i estava amb Gonzalo de festa, va ser ell qui va proporcionar els preservatius a la parella quan estaven en el bany.

 

Per la seua banda, Gonzalo, que es trobava esta vesprada en ‘Sálvame’ per a parlar de la seua ruptura amb Susana, ho ha negat tot, afirmant que mai havia vist ni havia coincidit amb este xic i rient-se en la seua cara, no sense un nerviosisme exagerat, donant peu a tota classe d’especulacions sobre la certesa de la notícia que no pareix que es rebaixen en els pròxims dies.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.