Ix a la llum la infidelitat de Gonzalo a Susana

Notícia bomba que podria capgirar la visió que es té d’una de les parelles de ‘La isla de la tentaciones’, la que estava formada per Gonzalo i Susana. Va ser ahir, dimecres, en ‘Sálvame’ quan, a punt d’arribar al final del programa, la presentadora Carlota Corredera donava pas a un testimoni que va afirmar que Gonzalo, fa uns anys, hauria sigut infidel a Susana, durant una visita que va fer a Barcelona quan va viatjar per a gravar un programa de televisió.

 

L’acte sexual va ser en els lavabos d’una discoteca

Segons explica, tot va passar durant la nit, quan van anar a una festa en Salou i Gonzalo va consumar la seua infidelitat amb una xica en els lavabos del local. A demés, tal com ha explicat este testimoni, que havia participat també en el citat programa de televisió i estava amb Gonzalo de festa, va ser ell qui va proporcionar els preservatius a la parella quan estaven en el bany.

 

Per la seua banda, Gonzalo, que es trobava esta vesprada en ‘Sálvame’ per a parlar de la seua ruptura amb Susana, ho ha negat tot, afirmant que mai havia vist ni havia coincidit amb este xic i rient-se en la seua cara, no sense un nerviosisme exagerat, donant peu a tota classe d’especulacions sobre la certesa de la notícia que no pareix que es rebaixen en els pròxims dies.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.