Joaquín Prat i Yolanda Bravo se separen després de 12 anys d’amor

 

Joaquín Prat està en boca de tots, i no pel seu treball com a presentador de ‘El programa de Ana Rosa’, sinó per la recent notícia de la seua separació de Yolanda Bravo, la que ha sigut la seua parella en els últims dotze anys i amb la qual té un fill en comú, que ha publicat la revista ‘Semana’.

Segons este mateix mitjà, fa temps que van decidir prendre camins separats, però no ha sigut fins ara quan s’ha donat a conéixer entre l’opinió pública.

De moment, cap dels protagonistes s’ha pronunciat sobre la seua ruptura, i no s’espera que ho facen, tenint en compte els discrets que tots dos són amb la seua vida privada.

Tampoc han transcendit els motius que han portat a la parella a prendre la difícil decisió d’emprendre camins separats, encara que es descarta l’opció que terceres persones s’hagen entremés en la relació. Hi ha la possibilitat que l’atrafegada agenda laboral de Joaquín Prat haja fet mossa en la seua vida sentimental amb Yolanda Bravo, tal com ell mateix va avançar fa ja un temps: “Igual em costa el divorci, perquè estic en la tele des de les onze del matí fins a les nou de la nit i a penes veig a la família”.

Després de superar diverses crisis, Joaquín i Yolanda se separen. En 2018, la parella va fer front a una de les més complicades i que va acabar transcendint als mitjans. Quan la seua relació semblava trencada, els pares d’un fill en comú van reaparéixer davant les càmeres de la mà, còmplices i fent veure que la tempesta havia passat.

 

L’estiu passat van saltar rumors

 

L’any passat, es van tornar a avivar en descobrir a Prat en un vaixell en aigües mallorquines, gaudint del seu temps de relaxament sense Yolanda Bravo. Pel fet que els dos sempre han portat la seua relació d’una manera molt discreta, no es va donar més importància a estes vacances per separat, però la veritat és que van resultar cridaneres.

 

Joaquín Prat, unes vacances en solitari

 

I així arribem fins a este estiu, quan la ruptura ja sembla més que evident tal com assegura el setmanari. De nou, Joaquín Prat ha estiuejat sense la mare del seu fill, que va nàixer en 2015.

 

El ritme frenètic de treball de Joaquin Prat

 

Pel que sembla, l’exigent treball del comunicador, que fa doblet cada dia, entre ‘El programa d’Ana Rosa’ i ‘Cuatro al día’, fa que esta passada moltes hores fora de casa; i això hauria sigut un dels motius que podria haver fet saltar per l’aire la seua sòlida relació amb Yolanda Bravo, qui, abans de ser mare al costat de Joaquín Prat, tenia tres fills d’una anterior relació, amb qui el presentador mantenia un vincle molt fort.

 

Últimes notícies

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.