Joaquín Prat i Yolanda Bravo se separen després de 12 anys d’amor

 

Joaquín Prat està en boca de tots, i no pel seu treball com a presentador de ‘El programa de Ana Rosa’, sinó per la recent notícia de la seua separació de Yolanda Bravo, la que ha sigut la seua parella en els últims dotze anys i amb la qual té un fill en comú, que ha publicat la revista ‘Semana’.

Segons este mateix mitjà, fa temps que van decidir prendre camins separats, però no ha sigut fins ara quan s’ha donat a conéixer entre l’opinió pública.

De moment, cap dels protagonistes s’ha pronunciat sobre la seua ruptura, i no s’espera que ho facen, tenint en compte els discrets que tots dos són amb la seua vida privada.

Tampoc han transcendit els motius que han portat a la parella a prendre la difícil decisió d’emprendre camins separats, encara que es descarta l’opció que terceres persones s’hagen entremés en la relació. Hi ha la possibilitat que l’atrafegada agenda laboral de Joaquín Prat haja fet mossa en la seua vida sentimental amb Yolanda Bravo, tal com ell mateix va avançar fa ja un temps: “Igual em costa el divorci, perquè estic en la tele des de les onze del matí fins a les nou de la nit i a penes veig a la família”.

Després de superar diverses crisis, Joaquín i Yolanda se separen. En 2018, la parella va fer front a una de les més complicades i que va acabar transcendint als mitjans. Quan la seua relació semblava trencada, els pares d’un fill en comú van reaparéixer davant les càmeres de la mà, còmplices i fent veure que la tempesta havia passat.

 

L’estiu passat van saltar rumors

 

L’any passat, es van tornar a avivar en descobrir a Prat en un vaixell en aigües mallorquines, gaudint del seu temps de relaxament sense Yolanda Bravo. Pel fet que els dos sempre han portat la seua relació d’una manera molt discreta, no es va donar més importància a estes vacances per separat, però la veritat és que van resultar cridaneres.

 

Joaquín Prat, unes vacances en solitari

 

I així arribem fins a este estiu, quan la ruptura ja sembla més que evident tal com assegura el setmanari. De nou, Joaquín Prat ha estiuejat sense la mare del seu fill, que va nàixer en 2015.

 

El ritme frenètic de treball de Joaquin Prat

 

Pel que sembla, l’exigent treball del comunicador, que fa doblet cada dia, entre ‘El programa d’Ana Rosa’ i ‘Cuatro al día’, fa que esta passada moltes hores fora de casa; i això hauria sigut un dels motius que podria haver fet saltar per l’aire la seua sòlida relació amb Yolanda Bravo, qui, abans de ser mare al costat de Joaquín Prat, tenia tres fills d’una anterior relació, amb qui el presentador mantenia un vincle molt fort.

 

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.