Joaquín Prat i Yolanda Bravo se separen després de 12 anys d’amor

 

Joaquín Prat està en boca de tots, i no pel seu treball com a presentador de ‘El programa de Ana Rosa’, sinó per la recent notícia de la seua separació de Yolanda Bravo, la que ha sigut la seua parella en els últims dotze anys i amb la qual té un fill en comú, que ha publicat la revista ‘Semana’.

Segons este mateix mitjà, fa temps que van decidir prendre camins separats, però no ha sigut fins ara quan s’ha donat a conéixer entre l’opinió pública.

De moment, cap dels protagonistes s’ha pronunciat sobre la seua ruptura, i no s’espera que ho facen, tenint en compte els discrets que tots dos són amb la seua vida privada.

Tampoc han transcendit els motius que han portat a la parella a prendre la difícil decisió d’emprendre camins separats, encara que es descarta l’opció que terceres persones s’hagen entremés en la relació. Hi ha la possibilitat que l’atrafegada agenda laboral de Joaquín Prat haja fet mossa en la seua vida sentimental amb Yolanda Bravo, tal com ell mateix va avançar fa ja un temps: “Igual em costa el divorci, perquè estic en la tele des de les onze del matí fins a les nou de la nit i a penes veig a la família”.

Després de superar diverses crisis, Joaquín i Yolanda se separen. En 2018, la parella va fer front a una de les més complicades i que va acabar transcendint als mitjans. Quan la seua relació semblava trencada, els pares d’un fill en comú van reaparéixer davant les càmeres de la mà, còmplices i fent veure que la tempesta havia passat.

 

L’estiu passat van saltar rumors

 

L’any passat, es van tornar a avivar en descobrir a Prat en un vaixell en aigües mallorquines, gaudint del seu temps de relaxament sense Yolanda Bravo. Pel fet que els dos sempre han portat la seua relació d’una manera molt discreta, no es va donar més importància a estes vacances per separat, però la veritat és que van resultar cridaneres.

 

Joaquín Prat, unes vacances en solitari

 

I així arribem fins a este estiu, quan la ruptura ja sembla més que evident tal com assegura el setmanari. De nou, Joaquín Prat ha estiuejat sense la mare del seu fill, que va nàixer en 2015.

 

El ritme frenètic de treball de Joaquin Prat

 

Pel que sembla, l’exigent treball del comunicador, que fa doblet cada dia, entre ‘El programa d’Ana Rosa’ i ‘Cuatro al día’, fa que esta passada moltes hores fora de casa; i això hauria sigut un dels motius que podria haver fet saltar per l’aire la seua sòlida relació amb Yolanda Bravo, qui, abans de ser mare al costat de Joaquín Prat, tenia tres fills d’una anterior relació, amb qui el presentador mantenia un vincle molt fort.

 

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.