Joaquín Prat i Yolanda Bravo se separen després de 12 anys d’amor

 

Joaquín Prat està en boca de tots, i no pel seu treball com a presentador de ‘El programa de Ana Rosa’, sinó per la recent notícia de la seua separació de Yolanda Bravo, la que ha sigut la seua parella en els últims dotze anys i amb la qual té un fill en comú, que ha publicat la revista ‘Semana’.

Segons este mateix mitjà, fa temps que van decidir prendre camins separats, però no ha sigut fins ara quan s’ha donat a conéixer entre l’opinió pública.

De moment, cap dels protagonistes s’ha pronunciat sobre la seua ruptura, i no s’espera que ho facen, tenint en compte els discrets que tots dos són amb la seua vida privada.

Tampoc han transcendit els motius que han portat a la parella a prendre la difícil decisió d’emprendre camins separats, encara que es descarta l’opció que terceres persones s’hagen entremés en la relació. Hi ha la possibilitat que l’atrafegada agenda laboral de Joaquín Prat haja fet mossa en la seua vida sentimental amb Yolanda Bravo, tal com ell mateix va avançar fa ja un temps: “Igual em costa el divorci, perquè estic en la tele des de les onze del matí fins a les nou de la nit i a penes veig a la família”.

Després de superar diverses crisis, Joaquín i Yolanda se separen. En 2018, la parella va fer front a una de les més complicades i que va acabar transcendint als mitjans. Quan la seua relació semblava trencada, els pares d’un fill en comú van reaparéixer davant les càmeres de la mà, còmplices i fent veure que la tempesta havia passat.

 

L’estiu passat van saltar rumors

 

L’any passat, es van tornar a avivar en descobrir a Prat en un vaixell en aigües mallorquines, gaudint del seu temps de relaxament sense Yolanda Bravo. Pel fet que els dos sempre han portat la seua relació d’una manera molt discreta, no es va donar més importància a estes vacances per separat, però la veritat és que van resultar cridaneres.

 

Joaquín Prat, unes vacances en solitari

 

I així arribem fins a este estiu, quan la ruptura ja sembla més que evident tal com assegura el setmanari. De nou, Joaquín Prat ha estiuejat sense la mare del seu fill, que va nàixer en 2015.

 

El ritme frenètic de treball de Joaquin Prat

 

Pel que sembla, l’exigent treball del comunicador, que fa doblet cada dia, entre ‘El programa d’Ana Rosa’ i ‘Cuatro al día’, fa que esta passada moltes hores fora de casa; i això hauria sigut un dels motius que podria haver fet saltar per l’aire la seua sòlida relació amb Yolanda Bravo, qui, abans de ser mare al costat de Joaquín Prat, tenia tres fills d’una anterior relació, amb qui el presentador mantenia un vincle molt fort.

 

Últimes notícies

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.