11.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Joaquín Prat i Yolanda Bravo se separen després de 12 anys d’amor

 

Joaquín Prat està en boca de tots, i no pel seu treball com a presentador de ‘El programa de Ana Rosa’, sinó per la recent notícia de la seua separació de Yolanda Bravo, la que ha sigut la seua parella en els últims dotze anys i amb la qual té un fill en comú, que ha publicat la revista ‘Semana’.

Segons este mateix mitjà, fa temps que van decidir prendre camins separats, però no ha sigut fins ara quan s’ha donat a conéixer entre l’opinió pública.

De moment, cap dels protagonistes s’ha pronunciat sobre la seua ruptura, i no s’espera que ho facen, tenint en compte els discrets que tots dos són amb la seua vida privada.

Tampoc han transcendit els motius que han portat a la parella a prendre la difícil decisió d’emprendre camins separats, encara que es descarta l’opció que terceres persones s’hagen entremés en la relació. Hi ha la possibilitat que l’atrafegada agenda laboral de Joaquín Prat haja fet mossa en la seua vida sentimental amb Yolanda Bravo, tal com ell mateix va avançar fa ja un temps: “Igual em costa el divorci, perquè estic en la tele des de les onze del matí fins a les nou de la nit i a penes veig a la família”.

Després de superar diverses crisis, Joaquín i Yolanda se separen. En 2018, la parella va fer front a una de les més complicades i que va acabar transcendint als mitjans. Quan la seua relació semblava trencada, els pares d’un fill en comú van reaparéixer davant les càmeres de la mà, còmplices i fent veure que la tempesta havia passat.

 

L’estiu passat van saltar rumors

 

L’any passat, es van tornar a avivar en descobrir a Prat en un vaixell en aigües mallorquines, gaudint del seu temps de relaxament sense Yolanda Bravo. Pel fet que els dos sempre han portat la seua relació d’una manera molt discreta, no es va donar més importància a estes vacances per separat, però la veritat és que van resultar cridaneres.

 

Joaquín Prat, unes vacances en solitari

 

I així arribem fins a este estiu, quan la ruptura ja sembla més que evident tal com assegura el setmanari. De nou, Joaquín Prat ha estiuejat sense la mare del seu fill, que va nàixer en 2015.

 

El ritme frenètic de treball de Joaquin Prat

 

Pel que sembla, l’exigent treball del comunicador, que fa doblet cada dia, entre ‘El programa d’Ana Rosa’ i ‘Cuatro al día’, fa que esta passada moltes hores fora de casa; i això hauria sigut un dels motius que podria haver fet saltar per l’aire la seua sòlida relació amb Yolanda Bravo, qui, abans de ser mare al costat de Joaquín Prat, tenia tres fills d’una anterior relació, amb qui el presentador mantenia un vincle molt fort.

 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.