Jorge Javier deixa a José Antonio Avilés en ridícul en el plató de ‘Supervivientes’

José Antonio Avilés en una videotrucada a 'Viva la vida'

Jorge Javier deixa a José Antonio Avilés en ridícul en el plató de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

José Antonio Avilés ha sigut un dels protagonistes indiscutibles de l’edició del 2020 de ‘Supervivientes’, després de què la mateixa cadena destapara diverses mentires de la seua vida. Des de ‘Viva la vida’, a on seguix col·laborant, se l’ha defés a capa i espasa, com ha quedat demostrat després de la seua tornada al programa, però Jorge Javier Vázquez s’ha proposat no posar-li les coses tan fàcils. 

 

En el debat final de ‘Supervivientes’, el presentador va explicar als altres concursants tot el que s’ha anat descobrint d’Avilés en Espanya estos mesos i ell, lluny de mostrar vergonya, reia i entrava a les bromes del presentador mentres ho explicava.

 

Jorge Javier va seguir posant el dit en la ferida i va seguir explicant les seues mentires amb un to molt crític i burlant-se d’ell, fet que potenciava que, al final, Avilés es convertira en el blanc de tots els riures del plató.

 

En un determinat moment, quan el programa va emetre un vídeo que resumia totes les jugades d’Avilés, Rocío Flores, que en Hondures va ser amiga d’ell, es va quedar sense resposta i bastant sorpresa per tot el que estava veent. La filla d’Antonio David, però, va acabar mig defenent-lo, dient que no entenia que la gent no parara de riure perquè el que té Avilés és un problema de salut que s’hauria de tractar al més prompte millor. 

 

 

Avilés demana respecte per sos pares

El col·laborador de ‘Viva la vida’, de fet, li va donar la raó i va dir que ja s’està tractant i que ja ha liquidat tots els deutes que tenia en Espanya. Jorge Javier, però, li va recordar que encara que ja haja pagat, el fet d’enganyar a molta gent no s’oblida.

 

De fet, qui menys oblida és la mateixa cadena, que fa setmanes que el té en la diana, però mentres l’ataca per mentirós, el fitxa per a nous projectes, cosa que demostra que al final, el que li importa a la cadena, és fer caixa.

 

En este sentit i sabent com funciona el món de la televisió, especialment en Telecinco, Avilés va voler aprofitar el seu moment durant el programa d’ahir per a fer una petició als seus companys: que deixaren a sos pares allunyats de tot este món i no els culparen pels seus errors.

 

La seua petició sorprén tenint en compte que ha sigut ell mateix qui ha posat a sa mare en primer pla per a que el defenguera en ‘Supervivientes’ i encara més perquè els dos són parella confirmada del nou ‘reality’ de Telecinco, ‘La casa fuerte’ i, per tant, seguiran estant en el primer pla televisiu durant uns quants mesos més.

Últimes notícies

Guido Rodríguez vol acomiadar Mestalla ‘com es mereix’ en la seua última temporada

Guido Rodríguez ha remarcat que el vestidor i l’afició han d’estar ‘més units que mai’ per a acomiadar Mestalla com es mereix abans del trasllat al Nou Mestalla, i ha explicat per què ha decidit continuar al València fins a 2028.

Onze detinguts a Torrevieja per dos laboratoris clandestins de ‘tusi’ destinats a l’oci nocturn

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització que elaborava i venia ‘tusi’, amb dos laboratoris clandestins i onze persones detingudes, principalment vinculades a l’oci nocturn del municipi.

La Fe supera en mig any totes les donacions renals de viu de 2024 i s’acosta al rècord

L’Hospital La Fe ha realitzat deu trasplantaments renals de donant viu en el primer semestre de 2026, més que en tot 2024 i prop del rècord de 2025, gràcies a l’optimització del procés quirúrgic i de seguiment.

Jutgen tres persones per portar una patera amb migrants fins a la costa d’Oriola

L’Audiència Provincial d’Alacant jutja dos hòmens i una dona acusats d’haver traslladat en patera quatre migrants des d’Algèria fins a la costa d’Oriola, entre ells una menor, en un viatge que la fiscalia considera perillós.

Detingut a Elx un hostaler que pagava a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet

Un hostaler d’Elx ha sigut detingut per presumptament pagar a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet de supermercats, que després servia al seu bar sense garanties sanitàries.

Els voluntaris emocionals, clau per a les dones amb càncer de mama i ginecològic

Juanfran Pérez Llorca destaca a Benidorm el paper del voluntariat emocional per acompanyar dones amb càncer de mama i ginecològic i recorda la inversió de més de 23 milions en prevenció.

Rècord de rorquals davant la Marina Alta: 127 exemplars entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha detectat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més fotoidentificacions i cries que mai en una campanya clau per a la conservació de l’espècie al Mediterrani.

Més de cent rorquals s’acosten a la Marina Alta entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha registrat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més de 80 exemplars fotidentificats i diverses femelles amb cries en migració.