Jorge Javier deixa a José Antonio Avilés en ridícul en el plató de ‘Supervivientes’

José Antonio Avilés en una videotrucada a 'Viva la vida'

Jorge Javier deixa a José Antonio Avilés en ridícul en el plató de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

José Antonio Avilés ha sigut un dels protagonistes indiscutibles de l’edició del 2020 de ‘Supervivientes’, després de què la mateixa cadena destapara diverses mentires de la seua vida. Des de ‘Viva la vida’, a on seguix col·laborant, se l’ha defés a capa i espasa, com ha quedat demostrat després de la seua tornada al programa, però Jorge Javier Vázquez s’ha proposat no posar-li les coses tan fàcils. 

 

En el debat final de ‘Supervivientes’, el presentador va explicar als altres concursants tot el que s’ha anat descobrint d’Avilés en Espanya estos mesos i ell, lluny de mostrar vergonya, reia i entrava a les bromes del presentador mentres ho explicava.

 

Jorge Javier va seguir posant el dit en la ferida i va seguir explicant les seues mentires amb un to molt crític i burlant-se d’ell, fet que potenciava que, al final, Avilés es convertira en el blanc de tots els riures del plató.

 

En un determinat moment, quan el programa va emetre un vídeo que resumia totes les jugades d’Avilés, Rocío Flores, que en Hondures va ser amiga d’ell, es va quedar sense resposta i bastant sorpresa per tot el que estava veent. La filla d’Antonio David, però, va acabar mig defenent-lo, dient que no entenia que la gent no parara de riure perquè el que té Avilés és un problema de salut que s’hauria de tractar al més prompte millor. 

 

 

Avilés demana respecte per sos pares

El col·laborador de ‘Viva la vida’, de fet, li va donar la raó i va dir que ja s’està tractant i que ja ha liquidat tots els deutes que tenia en Espanya. Jorge Javier, però, li va recordar que encara que ja haja pagat, el fet d’enganyar a molta gent no s’oblida.

 

De fet, qui menys oblida és la mateixa cadena, que fa setmanes que el té en la diana, però mentres l’ataca per mentirós, el fitxa per a nous projectes, cosa que demostra que al final, el que li importa a la cadena, és fer caixa.

 

En este sentit i sabent com funciona el món de la televisió, especialment en Telecinco, Avilés va voler aprofitar el seu moment durant el programa d’ahir per a fer una petició als seus companys: que deixaren a sos pares allunyats de tot este món i no els culparen pels seus errors.

 

La seua petició sorprén tenint en compte que ha sigut ell mateix qui ha posat a sa mare en primer pla per a que el defenguera en ‘Supervivientes’ i encara més perquè els dos són parella confirmada del nou ‘reality’ de Telecinco, ‘La casa fuerte’ i, per tant, seguiran estant en el primer pla televisiu durant uns quants mesos més.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.