Jorge Javier deixa a José Antonio Avilés en ridícul en el plató de ‘Supervivientes’

José Antonio Avilés en una videotrucada a 'Viva la vida'

Jorge Javier deixa a José Antonio Avilés en ridícul en el plató de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

José Antonio Avilés ha sigut un dels protagonistes indiscutibles de l’edició del 2020 de ‘Supervivientes’, després de què la mateixa cadena destapara diverses mentires de la seua vida. Des de ‘Viva la vida’, a on seguix col·laborant, se l’ha defés a capa i espasa, com ha quedat demostrat després de la seua tornada al programa, però Jorge Javier Vázquez s’ha proposat no posar-li les coses tan fàcils. 

 

En el debat final de ‘Supervivientes’, el presentador va explicar als altres concursants tot el que s’ha anat descobrint d’Avilés en Espanya estos mesos i ell, lluny de mostrar vergonya, reia i entrava a les bromes del presentador mentres ho explicava.

 

Jorge Javier va seguir posant el dit en la ferida i va seguir explicant les seues mentires amb un to molt crític i burlant-se d’ell, fet que potenciava que, al final, Avilés es convertira en el blanc de tots els riures del plató.

 

En un determinat moment, quan el programa va emetre un vídeo que resumia totes les jugades d’Avilés, Rocío Flores, que en Hondures va ser amiga d’ell, es va quedar sense resposta i bastant sorpresa per tot el que estava veent. La filla d’Antonio David, però, va acabar mig defenent-lo, dient que no entenia que la gent no parara de riure perquè el que té Avilés és un problema de salut que s’hauria de tractar al més prompte millor. 

 

 

Avilés demana respecte per sos pares

El col·laborador de ‘Viva la vida’, de fet, li va donar la raó i va dir que ja s’està tractant i que ja ha liquidat tots els deutes que tenia en Espanya. Jorge Javier, però, li va recordar que encara que ja haja pagat, el fet d’enganyar a molta gent no s’oblida.

 

De fet, qui menys oblida és la mateixa cadena, que fa setmanes que el té en la diana, però mentres l’ataca per mentirós, el fitxa per a nous projectes, cosa que demostra que al final, el que li importa a la cadena, és fer caixa.

 

En este sentit i sabent com funciona el món de la televisió, especialment en Telecinco, Avilés va voler aprofitar el seu moment durant el programa d’ahir per a fer una petició als seus companys: que deixaren a sos pares allunyats de tot este món i no els culparen pels seus errors.

 

La seua petició sorprén tenint en compte que ha sigut ell mateix qui ha posat a sa mare en primer pla per a que el defenguera en ‘Supervivientes’ i encara més perquè els dos són parella confirmada del nou ‘reality’ de Telecinco, ‘La casa fuerte’ i, per tant, seguiran estant en el primer pla televisiu durant uns quants mesos més.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.

Metrovalencia amplia el seu servici nocturn durant tres nits seguides este cap de setmana llarg

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn durant tres nits consecutives, del dijous 30 d'abril al dissabte 2 de maig, amb diferents freqüències de pas amb metro i tramvia per a facilitar la mobilitat en l'àrea metropolitana.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el ple en el pont de maig amb un 89% de reserves

Les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana aconseguixen de mitjana el 88,8% en el pont de maig, amb València i la seua àrea metropolitana quasi al complet i xifres molt elevades en la resta de la regió.

Prioritat nacional o exclusió del diferent?

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d’opinió d'esta setmana escriu contra les polítiques lingüístiques de l’extrema dreta i en defensa del valencià-català, la diversitat lingüística i els valors democràtics.

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.