Jorge Javier deixa a José Antonio Avilés en ridícul en el plató de ‘Supervivientes’

José Antonio Avilés en una videotrucada a 'Viva la vida'

Jorge Javier deixa a José Antonio Avilés en ridícul en el plató de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

José Antonio Avilés ha sigut un dels protagonistes indiscutibles de l’edició del 2020 de ‘Supervivientes’, després de què la mateixa cadena destapara diverses mentires de la seua vida. Des de ‘Viva la vida’, a on seguix col·laborant, se l’ha defés a capa i espasa, com ha quedat demostrat després de la seua tornada al programa, però Jorge Javier Vázquez s’ha proposat no posar-li les coses tan fàcils. 

 

En el debat final de ‘Supervivientes’, el presentador va explicar als altres concursants tot el que s’ha anat descobrint d’Avilés en Espanya estos mesos i ell, lluny de mostrar vergonya, reia i entrava a les bromes del presentador mentres ho explicava.

 

Jorge Javier va seguir posant el dit en la ferida i va seguir explicant les seues mentires amb un to molt crític i burlant-se d’ell, fet que potenciava que, al final, Avilés es convertira en el blanc de tots els riures del plató.

 

En un determinat moment, quan el programa va emetre un vídeo que resumia totes les jugades d’Avilés, Rocío Flores, que en Hondures va ser amiga d’ell, es va quedar sense resposta i bastant sorpresa per tot el que estava veent. La filla d’Antonio David, però, va acabar mig defenent-lo, dient que no entenia que la gent no parara de riure perquè el que té Avilés és un problema de salut que s’hauria de tractar al més prompte millor. 

 

 

Avilés demana respecte per sos pares

El col·laborador de ‘Viva la vida’, de fet, li va donar la raó i va dir que ja s’està tractant i que ja ha liquidat tots els deutes que tenia en Espanya. Jorge Javier, però, li va recordar que encara que ja haja pagat, el fet d’enganyar a molta gent no s’oblida.

 

De fet, qui menys oblida és la mateixa cadena, que fa setmanes que el té en la diana, però mentres l’ataca per mentirós, el fitxa per a nous projectes, cosa que demostra que al final, el que li importa a la cadena, és fer caixa.

 

En este sentit i sabent com funciona el món de la televisió, especialment en Telecinco, Avilés va voler aprofitar el seu moment durant el programa d’ahir per a fer una petició als seus companys: que deixaren a sos pares allunyats de tot este món i no els culparen pels seus errors.

 

La seua petició sorprén tenint en compte que ha sigut ell mateix qui ha posat a sa mare en primer pla per a que el defenguera en ‘Supervivientes’ i encara més perquè els dos són parella confirmada del nou ‘reality’ de Telecinco, ‘La casa fuerte’ i, per tant, seguiran estant en el primer pla televisiu durant uns quants mesos més.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.