Jorge Javier deixa a José Antonio Avilés en ridícul en el plató de ‘Supervivientes’

José Antonio Avilés en una videotrucada a 'Viva la vida'

Jorge Javier deixa a José Antonio Avilés en ridícul en el plató de ‘Supervivientes’ | Telecinco

 

José Antonio Avilés ha sigut un dels protagonistes indiscutibles de l’edició del 2020 de ‘Supervivientes’, després de què la mateixa cadena destapara diverses mentires de la seua vida. Des de ‘Viva la vida’, a on seguix col·laborant, se l’ha defés a capa i espasa, com ha quedat demostrat després de la seua tornada al programa, però Jorge Javier Vázquez s’ha proposat no posar-li les coses tan fàcils. 

 

En el debat final de ‘Supervivientes’, el presentador va explicar als altres concursants tot el que s’ha anat descobrint d’Avilés en Espanya estos mesos i ell, lluny de mostrar vergonya, reia i entrava a les bromes del presentador mentres ho explicava.

 

Jorge Javier va seguir posant el dit en la ferida i va seguir explicant les seues mentires amb un to molt crític i burlant-se d’ell, fet que potenciava que, al final, Avilés es convertira en el blanc de tots els riures del plató.

 

En un determinat moment, quan el programa va emetre un vídeo que resumia totes les jugades d’Avilés, Rocío Flores, que en Hondures va ser amiga d’ell, es va quedar sense resposta i bastant sorpresa per tot el que estava veent. La filla d’Antonio David, però, va acabar mig defenent-lo, dient que no entenia que la gent no parara de riure perquè el que té Avilés és un problema de salut que s’hauria de tractar al més prompte millor. 

 

 

Avilés demana respecte per sos pares

El col·laborador de ‘Viva la vida’, de fet, li va donar la raó i va dir que ja s’està tractant i que ja ha liquidat tots els deutes que tenia en Espanya. Jorge Javier, però, li va recordar que encara que ja haja pagat, el fet d’enganyar a molta gent no s’oblida.

 

De fet, qui menys oblida és la mateixa cadena, que fa setmanes que el té en la diana, però mentres l’ataca per mentirós, el fitxa per a nous projectes, cosa que demostra que al final, el que li importa a la cadena, és fer caixa.

 

En este sentit i sabent com funciona el món de la televisió, especialment en Telecinco, Avilés va voler aprofitar el seu moment durant el programa d’ahir per a fer una petició als seus companys: que deixaren a sos pares allunyats de tot este món i no els culparen pels seus errors.

 

La seua petició sorprén tenint en compte que ha sigut ell mateix qui ha posat a sa mare en primer pla per a que el defenguera en ‘Supervivientes’ i encara més perquè els dos són parella confirmada del nou ‘reality’ de Telecinco, ‘La casa fuerte’ i, per tant, seguiran estant en el primer pla televisiu durant uns quants mesos més.

Últimes notícies

PP i Vox tomben totes les propostes de l’oposició i exhibixen fractura en immigració i finançament

PP i Vox han rebutjat totes les propostes de l’oposició en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana i han evidenciat discrepàncies en immigració i finançament autonòmic, tot i mantindre acords en matèria de vivenda.

Avís per fortes pluges des de dijous al migdia a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta des de dijous al migdia un episodi de pluges molt intenses i estàtiques, amb risc d’inundacions i barrancades, que pot arribar a nivell roig en punts de Castelló, València i nord d’Alacant.

Una desena de municipis valencians suspenen les classes per l’alerta per pluges intenses

Almenys deu municipis de la província de València han suspés per a dijous l’activitat lectiva per l’alerta taronja per pluges intenses i tempestes. L’avís afecta també Castelló i el litoral nord d’Alacant, amb recomanacions d’extremar la precaució fins divendres.

Presó provisional per a l’home detingut per matar la seua parella a Benidorm

El jutjat de Violència sobre la Dona de Benidorm ha ordenat l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l’home detingut per matar presumptament la seua parella al domicili comú. Altres dos arrestats queden en llibertat provisional, investigats per encobriment.

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.