Jorge, el reporter «agredit» per Jesulín: «He vist perillar la meua vida»

Imagen de Jesulín de Ubrique junto a su mujer María José Campanario

Imatge de Jesulín de Ubrique amb la seua dona María José Campanario | GTRES

 

Com no podia ser d’una altra manera, el programa de Telecinco ‘Sábado Deluxe’ s’ha fet ressò de la «agressió» de Jesulín de Ubrique a un reporter de ‘Socialité’, Jorge Moreno,  en la passada vesprada del dissabte 16 de desembre. 

 

Segons va informar el propi periodista afectat, un càmera del programa i ell van accedir al carrer on es troba la casa de la dona del torero, María José Campanario. Disposats a realitzar una gravació, Jesús va encarar enfadat a la parella, colpejant la càmera de forma agressiva i tirant-la a terra. En la gravació, es pot escoltar al reporter demanar «per favor» que es detinguera i no colpejara l’equip.

  

 

 

La versió del reporter

 

El programa presentat per Jorge Javier Vázquez va voler informar i debatre sobre el succeït. Així doncs, van cridar al reporter afectat perquè els explicara en directe i en primera persona el succeït unes hores abans. 

El jove lamenta haver-se oposat amb Jesulín i María José, als quals anomena «pandilleros» i assegura haver «temut per la seua vida». «He passat el pitjor dia de la meua vida» denunciava el jove reporter. 

La «víctima de l’agressió de Jesuín», com li anomena Jorge Javier, també ha criticat l’actitud dels jardiners, del guàrdia de seguretat i de María José Campanario, els qui no van fer «res per a ajudar-li». A més, el reporter lamenta les paraules de Jesulín, qui, després d’agredir-li va dir: «Açò vos ho heu buscat. Açò és el que passa en venir ací».

 

 

 

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.