8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Jorge, el reporter «agredit» per Jesulín: «He vist perillar la meua vida»

Imagen de Jesulín de Ubrique junto a su mujer María José Campanario

Imatge de Jesulín de Ubrique amb la seua dona María José Campanario | GTRES

 

Com no podia ser d’una altra manera, el programa de Telecinco ‘Sábado Deluxe’ s’ha fet ressò de la «agressió» de Jesulín de Ubrique a un reporter de ‘Socialité’, Jorge Moreno,  en la passada vesprada del dissabte 16 de desembre. 

 

Segons va informar el propi periodista afectat, un càmera del programa i ell van accedir al carrer on es troba la casa de la dona del torero, María José Campanario. Disposats a realitzar una gravació, Jesús va encarar enfadat a la parella, colpejant la càmera de forma agressiva i tirant-la a terra. En la gravació, es pot escoltar al reporter demanar «per favor» que es detinguera i no colpejara l’equip.

  

 

 

La versió del reporter

 

El programa presentat per Jorge Javier Vázquez va voler informar i debatre sobre el succeït. Així doncs, van cridar al reporter afectat perquè els explicara en directe i en primera persona el succeït unes hores abans. 

El jove lamenta haver-se oposat amb Jesulín i María José, als quals anomena «pandilleros» i assegura haver «temut per la seua vida». «He passat el pitjor dia de la meua vida» denunciava el jove reporter. 

La «víctima de l’agressió de Jesuín», com li anomena Jorge Javier, també ha criticat l’actitud dels jardiners, del guàrdia de seguretat i de María José Campanario, els qui no van fer «res per a ajudar-li». A més, el reporter lamenta les paraules de Jesulín, qui, després d’agredir-li va dir: «Açò vos ho heu buscat. Açò és el que passa en venir ací».

 

 

 

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.