Jorge, el reporter «agredit» per Jesulín: «He vist perillar la meua vida»

Imagen de Jesulín de Ubrique junto a su mujer María José Campanario

Imatge de Jesulín de Ubrique amb la seua dona María José Campanario | GTRES

 

Com no podia ser d’una altra manera, el programa de Telecinco ‘Sábado Deluxe’ s’ha fet ressò de la «agressió» de Jesulín de Ubrique a un reporter de ‘Socialité’, Jorge Moreno,  en la passada vesprada del dissabte 16 de desembre. 

 

Segons va informar el propi periodista afectat, un càmera del programa i ell van accedir al carrer on es troba la casa de la dona del torero, María José Campanario. Disposats a realitzar una gravació, Jesús va encarar enfadat a la parella, colpejant la càmera de forma agressiva i tirant-la a terra. En la gravació, es pot escoltar al reporter demanar «per favor» que es detinguera i no colpejara l’equip.

  

 

 

La versió del reporter

 

El programa presentat per Jorge Javier Vázquez va voler informar i debatre sobre el succeït. Així doncs, van cridar al reporter afectat perquè els explicara en directe i en primera persona el succeït unes hores abans. 

El jove lamenta haver-se oposat amb Jesulín i María José, als quals anomena «pandilleros» i assegura haver «temut per la seua vida». «He passat el pitjor dia de la meua vida» denunciava el jove reporter. 

La «víctima de l’agressió de Jesuín», com li anomena Jorge Javier, també ha criticat l’actitud dels jardiners, del guàrdia de seguretat i de María José Campanario, els qui no van fer «res per a ajudar-li». A més, el reporter lamenta les paraules de Jesulín, qui, després d’agredir-li va dir: «Açò vos ho heu buscat. Açò és el que passa en venir ací».

 

 

 

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.