Jorge, el reporter «agredit» per Jesulín: «He vist perillar la meua vida»

Imagen de Jesulín de Ubrique junto a su mujer María José Campanario

Imatge de Jesulín de Ubrique amb la seua dona María José Campanario | GTRES

 

Com no podia ser d’una altra manera, el programa de Telecinco ‘Sábado Deluxe’ s’ha fet ressò de la «agressió» de Jesulín de Ubrique a un reporter de ‘Socialité’, Jorge Moreno,  en la passada vesprada del dissabte 16 de desembre. 

 

Segons va informar el propi periodista afectat, un càmera del programa i ell van accedir al carrer on es troba la casa de la dona del torero, María José Campanario. Disposats a realitzar una gravació, Jesús va encarar enfadat a la parella, colpejant la càmera de forma agressiva i tirant-la a terra. En la gravació, es pot escoltar al reporter demanar «per favor» que es detinguera i no colpejara l’equip.

  

 

 

La versió del reporter

 

El programa presentat per Jorge Javier Vázquez va voler informar i debatre sobre el succeït. Així doncs, van cridar al reporter afectat perquè els explicara en directe i en primera persona el succeït unes hores abans. 

El jove lamenta haver-se oposat amb Jesulín i María José, als quals anomena «pandilleros» i assegura haver «temut per la seua vida». «He passat el pitjor dia de la meua vida» denunciava el jove reporter. 

La «víctima de l’agressió de Jesuín», com li anomena Jorge Javier, també ha criticat l’actitud dels jardiners, del guàrdia de seguretat i de María José Campanario, els qui no van fer «res per a ajudar-li». A més, el reporter lamenta les paraules de Jesulín, qui, després d’agredir-li va dir: «Açò vos ho heu buscat. Açò és el que passa en venir ací».

 

 

 

Últimes notícies

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.