Julia Janeiro Campanario descarta Telecinco: el seu futur després de fer els 18

Ejemplo de shortcode con estilo
  Julia Janeiro, filla de Jesulín i Campanario, s’ha convertit en una de les grans protagonistes de la crònica social. Només complir la majoria d’edat, la jove ha acaparat l’atenció dels mitjans. I, segons molts experts, serà la nova estrella de la televisió. La vida de Julia Janeiro està a punt de canviar per sempre. S’ha fet tota una dona, i […]

 

Julia Janeiro, filla de Jesulín i Campanario, s’ha convertit en una de les grans protagonistes de la crònica social. Només complir la majoria d’edat, la jove ha acaparat l’atenció dels mitjans. I, segons molts experts, serà la nova estrella de la televisió. La vida de Julia Janeiro està a punt de canviar per sempre. S’ha fet tota una dona, i està disposada a seguir els mateixos passos que la resta de la seua família. Per este motiu, abans de fer els 18 anys, s’ha esforçat a tindre cura del seu personatge públic. La filla de Campanario té una gran influència a les xarxes socials. Actualment compta amb un exèrcit de més de 60.000 seguidors i està a un pas que les marques vulguen treballar amb ella.

Tot feia pensar que la menuda del clan Janeiro ocuparia els titulars de moltes revistes del cor, però la seua mare, María José, ha desmentit els rumors en una entrevista que ha concedit al diari ‘La Razón’. «No vol ser famosa», assegura la dona del torero. Després de llegir estes paraules, gran part del públic s’ha sentit molt desorientat, ja que, segons el que es deia, Julia tenia molt clar quin era el seu objectiu: conquerir el tron mediàtic. De fet, Andrea Janeiro, la seua germana gran, es va allunyar d’ella perquè pensava que la seua obsessió per la fama l’acabaria perjudicant. La filla de Belén Esteban es vol mantindre al marge de la premsa, i el comportament de Julia la situava en una posició molt complicada.

 

La dona de Jesulín de Ubrique dona la cara per la seua filla

Després d’estes acusacions, María José Campanario s’ha vist obligada a donar la cara per la seua filla. No està disposada que ningú la utilitze per tindre protagonisme a la televisió. És més, l’advocat de la família s’ha posat en contacte amb diversos mitjans per advertir-los de futures demandes. «La meua filla només es vol centrar en els estudis. Encara que li agrade la moda, té clar que es vol encaminar cap a l’administració i direcció d’empreses», declara molt orgullosa.

Molts periodistes van donar la notícia que Julia Janeiro es mudaria a Madrid i que estava molt contenta. Segons les seues teories, la jove aprofitaria per a recuperar el contacte amb la seua germana, Andrea. Cap d’elles ha consentit que la tensió que hi ha entre les seues mares perjudique la seua relació. I, tot i viure separades, sempre han mantingut un vincle molt especial.

Tant Jesulín de Ubrique com María José Campanario són conscients de la repercussió que té la jove. Semblen estar un poc asustats per l’impacte que la fama pot tindre a la seua vida privada, però asseguren que Julia es vol mantindre allunyada dels focus.

 

 

La família Janeiro està més unida que mai. Tots volen que la germana d’Andrea no patesca després de complir la majoria d’edat. Està acostumada a tractar amb la premsa des que era una xiqueta menuda, però ara, fets els 18, es converteix en la protagonista forçosa de la crònica social. «Només volem que això siga una transició tranquil·la i que Julia puga seguir tenint una vida normal», suplica Campanario. No obstant això, cal tindre en compte que Julia no està fent mèrits per passar desapercebuda. Exposa la seua privacitat sense cap pudor a les xarxes socials, i molta gent vol saber més coses d’ella.

Julia Janeiro està eixint amb un jove futbolista: Brayan Mejía. La parella comparteix la seua intimitat a les xarxes socials, però, segons la família del torero, mai vendran els detalls de la relació a cap revista o programa de televisió. Mentrestant, Andrea Janeiro prefereix prendre distància i veure com serà el comportament de la seua germana ara que ha complert la majoria d’edat. Es reunirà amb ella per celebrar-ho?

Últimes notícies

Cel ennuvolat i pluges dijous al sud de la Comunitat Valenciana

Este dijous el cel estarà ennuvolat amb pluges a la mitat sud de la Comunitat Valenciana, temperatures sense grans canvis i vent fluix variable. Divendres s’espera un ambient més estable i assolellat, amb lleuger augment de les màximes a l’interior sud.

Iniciativa-Compromís tria Alberto Ibáñez per a encapçalar la llista al Congrés

La mesa nacional d’Iniciativa-Compromís ha acordat per unanimitat proposar Alberto Ibáñez com a cap de llista al Congrés el 29 de novembre, amb l’objectiu d’impulsar una candidatura unitària de l’esquerra valenciana.

La compra de vivenda per estrangers cau un 15,4 % a la Comunitat Valenciana en mig d’un fre general

La compravenda de vivenda lliure per part d’estrangers ha retrocedit un 15,4 % en la Comunitat Valenciana en el primer semestre, una de les majors caigudes d’Espanya, en un context de descens generalitzat del 13 % al conjunt de l’Estat.

L’AVL reclama més recursos per a frenar la minimització del valencià

La presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Maria Àngels Francés, reclama voluntat política i més recursos per a consolidar el llegat dels 25 anys de la institució i frenar la minimització del valencià. En l’acte d’obertura del curs, l’AVL també ha distingit la revista Saó amb la Medalla de 2026.

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno, proclamades falleres majors de València 2027

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno han sigut proclamades fallera major i fallera major infantil de València per a 2027 en un acte solemne a lAjuntament, presidit per lalcaldessa María José Catalá.

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.