Julia Janeiro Campanario descarta Telecinco: el seu futur després de fer els 18

 

Julia Janeiro, filla de Jesulín i Campanario, s’ha convertit en una de les grans protagonistes de la crònica social. Només complir la majoria d’edat, la jove ha acaparat l’atenció dels mitjans. I, segons molts experts, serà la nova estrella de la televisió. La vida de Julia Janeiro està a punt de canviar per sempre. S’ha fet tota una dona, i està disposada a seguir els mateixos passos que la resta de la seua família. Per este motiu, abans de fer els 18 anys, s’ha esforçat a tindre cura del seu personatge públic. La filla de Campanario té una gran influència a les xarxes socials. Actualment compta amb un exèrcit de més de 60.000 seguidors i està a un pas que les marques vulguen treballar amb ella.

Tot feia pensar que la menuda del clan Janeiro ocuparia els titulars de moltes revistes del cor, però la seua mare, María José, ha desmentit els rumors en una entrevista que ha concedit al diari ‘La Razón’. «No vol ser famosa», assegura la dona del torero. Després de llegir estes paraules, gran part del públic s’ha sentit molt desorientat, ja que, segons el que es deia, Julia tenia molt clar quin era el seu objectiu: conquerir el tron mediàtic. De fet, Andrea Janeiro, la seua germana gran, es va allunyar d’ella perquè pensava que la seua obsessió per la fama l’acabaria perjudicant. La filla de Belén Esteban es vol mantindre al marge de la premsa, i el comportament de Julia la situava en una posició molt complicada.

 

La dona de Jesulín de Ubrique dona la cara per la seua filla

Després d’estes acusacions, María José Campanario s’ha vist obligada a donar la cara per la seua filla. No està disposada que ningú la utilitze per tindre protagonisme a la televisió. És més, l’advocat de la família s’ha posat en contacte amb diversos mitjans per advertir-los de futures demandes. «La meua filla només es vol centrar en els estudis. Encara que li agrade la moda, té clar que es vol encaminar cap a l’administració i direcció d’empreses», declara molt orgullosa.

Molts periodistes van donar la notícia que Julia Janeiro es mudaria a Madrid i que estava molt contenta. Segons les seues teories, la jove aprofitaria per a recuperar el contacte amb la seua germana, Andrea. Cap d’elles ha consentit que la tensió que hi ha entre les seues mares perjudique la seua relació. I, tot i viure separades, sempre han mantingut un vincle molt especial.

Tant Jesulín de Ubrique com María José Campanario són conscients de la repercussió que té la jove. Semblen estar un poc asustats per l’impacte que la fama pot tindre a la seua vida privada, però asseguren que Julia es vol mantindre allunyada dels focus.

 

 

La família Janeiro està més unida que mai. Tots volen que la germana d’Andrea no patesca després de complir la majoria d’edat. Està acostumada a tractar amb la premsa des que era una xiqueta menuda, però ara, fets els 18, es converteix en la protagonista forçosa de la crònica social. «Només volem que això siga una transició tranquil·la i que Julia puga seguir tenint una vida normal», suplica Campanario. No obstant això, cal tindre en compte que Julia no està fent mèrits per passar desapercebuda. Exposa la seua privacitat sense cap pudor a les xarxes socials, i molta gent vol saber més coses d’ella.

Julia Janeiro està eixint amb un jove futbolista: Brayan Mejía. La parella comparteix la seua intimitat a les xarxes socials, però, segons la família del torero, mai vendran els detalls de la relació a cap revista o programa de televisió. Mentrestant, Andrea Janeiro prefereix prendre distància i veure com serà el comportament de la seua germana ara que ha complert la majoria d’edat. Es reunirà amb ella per celebrar-ho?

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.