Julia Janeiro Campanario descarta Telecinco: el seu futur després de fer els 18

 

Julia Janeiro, filla de Jesulín i Campanario, s’ha convertit en una de les grans protagonistes de la crònica social. Només complir la majoria d’edat, la jove ha acaparat l’atenció dels mitjans. I, segons molts experts, serà la nova estrella de la televisió. La vida de Julia Janeiro està a punt de canviar per sempre. S’ha fet tota una dona, i està disposada a seguir els mateixos passos que la resta de la seua família. Per este motiu, abans de fer els 18 anys, s’ha esforçat a tindre cura del seu personatge públic. La filla de Campanario té una gran influència a les xarxes socials. Actualment compta amb un exèrcit de més de 60.000 seguidors i està a un pas que les marques vulguen treballar amb ella.

Tot feia pensar que la menuda del clan Janeiro ocuparia els titulars de moltes revistes del cor, però la seua mare, María José, ha desmentit els rumors en una entrevista que ha concedit al diari ‘La Razón’. «No vol ser famosa», assegura la dona del torero. Després de llegir estes paraules, gran part del públic s’ha sentit molt desorientat, ja que, segons el que es deia, Julia tenia molt clar quin era el seu objectiu: conquerir el tron mediàtic. De fet, Andrea Janeiro, la seua germana gran, es va allunyar d’ella perquè pensava que la seua obsessió per la fama l’acabaria perjudicant. La filla de Belén Esteban es vol mantindre al marge de la premsa, i el comportament de Julia la situava en una posició molt complicada.

 

La dona de Jesulín de Ubrique dona la cara per la seua filla

Després d’estes acusacions, María José Campanario s’ha vist obligada a donar la cara per la seua filla. No està disposada que ningú la utilitze per tindre protagonisme a la televisió. És més, l’advocat de la família s’ha posat en contacte amb diversos mitjans per advertir-los de futures demandes. «La meua filla només es vol centrar en els estudis. Encara que li agrade la moda, té clar que es vol encaminar cap a l’administració i direcció d’empreses», declara molt orgullosa.

Molts periodistes van donar la notícia que Julia Janeiro es mudaria a Madrid i que estava molt contenta. Segons les seues teories, la jove aprofitaria per a recuperar el contacte amb la seua germana, Andrea. Cap d’elles ha consentit que la tensió que hi ha entre les seues mares perjudique la seua relació. I, tot i viure separades, sempre han mantingut un vincle molt especial.

Tant Jesulín de Ubrique com María José Campanario són conscients de la repercussió que té la jove. Semblen estar un poc asustats per l’impacte que la fama pot tindre a la seua vida privada, però asseguren que Julia es vol mantindre allunyada dels focus.

 

 

La família Janeiro està més unida que mai. Tots volen que la germana d’Andrea no patesca després de complir la majoria d’edat. Està acostumada a tractar amb la premsa des que era una xiqueta menuda, però ara, fets els 18, es converteix en la protagonista forçosa de la crònica social. «Només volem que això siga una transició tranquil·la i que Julia puga seguir tenint una vida normal», suplica Campanario. No obstant això, cal tindre en compte que Julia no està fent mèrits per passar desapercebuda. Exposa la seua privacitat sense cap pudor a les xarxes socials, i molta gent vol saber més coses d’ella.

Julia Janeiro està eixint amb un jove futbolista: Brayan Mejía. La parella comparteix la seua intimitat a les xarxes socials, però, segons la família del torero, mai vendran els detalls de la relació a cap revista o programa de televisió. Mentrestant, Andrea Janeiro prefereix prendre distància i veure com serà el comportament de la seua germana ara que ha complert la majoria d’edat. Es reunirà amb ella per celebrar-ho?

Últimes notícies

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.