Mastodon
24.9 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

Julia Janeiro Campanario descarta Telecinco: el seu futur després de fer els 18

 

Julia Janeiro, filla de Jesulín i Campanario, s’ha convertit en una de les grans protagonistes de la crònica social. Només complir la majoria d’edat, la jove ha acaparat l’atenció dels mitjans. I, segons molts experts, serà la nova estrella de la televisió. La vida de Julia Janeiro està a punt de canviar per sempre. S’ha fet tota una dona, i està disposada a seguir els mateixos passos que la resta de la seua família. Per este motiu, abans de fer els 18 anys, s’ha esforçat a tindre cura del seu personatge públic. La filla de Campanario té una gran influència a les xarxes socials. Actualment compta amb un exèrcit de més de 60.000 seguidors i està a un pas que les marques vulguen treballar amb ella.

Tot feia pensar que la menuda del clan Janeiro ocuparia els titulars de moltes revistes del cor, però la seua mare, María José, ha desmentit els rumors en una entrevista que ha concedit al diari ‘La Razón’. «No vol ser famosa», assegura la dona del torero. Després de llegir estes paraules, gran part del públic s’ha sentit molt desorientat, ja que, segons el que es deia, Julia tenia molt clar quin era el seu objectiu: conquerir el tron mediàtic. De fet, Andrea Janeiro, la seua germana gran, es va allunyar d’ella perquè pensava que la seua obsessió per la fama l’acabaria perjudicant. La filla de Belén Esteban es vol mantindre al marge de la premsa, i el comportament de Julia la situava en una posició molt complicada.

 

La dona de Jesulín de Ubrique dona la cara per la seua filla

Després d’estes acusacions, María José Campanario s’ha vist obligada a donar la cara per la seua filla. No està disposada que ningú la utilitze per tindre protagonisme a la televisió. És més, l’advocat de la família s’ha posat en contacte amb diversos mitjans per advertir-los de futures demandes. «La meua filla només es vol centrar en els estudis. Encara que li agrade la moda, té clar que es vol encaminar cap a l’administració i direcció d’empreses», declara molt orgullosa.

Molts periodistes van donar la notícia que Julia Janeiro es mudaria a Madrid i que estava molt contenta. Segons les seues teories, la jove aprofitaria per a recuperar el contacte amb la seua germana, Andrea. Cap d’elles ha consentit que la tensió que hi ha entre les seues mares perjudique la seua relació. I, tot i viure separades, sempre han mantingut un vincle molt especial.

Tant Jesulín de Ubrique com María José Campanario són conscients de la repercussió que té la jove. Semblen estar un poc asustats per l’impacte que la fama pot tindre a la seua vida privada, però asseguren que Julia es vol mantindre allunyada dels focus.

 

 

La família Janeiro està més unida que mai. Tots volen que la germana d’Andrea no patesca després de complir la majoria d’edat. Està acostumada a tractar amb la premsa des que era una xiqueta menuda, però ara, fets els 18, es converteix en la protagonista forçosa de la crònica social. «Només volem que això siga una transició tranquil·la i que Julia puga seguir tenint una vida normal», suplica Campanario. No obstant això, cal tindre en compte que Julia no està fent mèrits per passar desapercebuda. Exposa la seua privacitat sense cap pudor a les xarxes socials, i molta gent vol saber més coses d’ella.

Julia Janeiro està eixint amb un jove futbolista: Brayan Mejía. La parella comparteix la seua intimitat a les xarxes socials, però, segons la família del torero, mai vendran els detalls de la relació a cap revista o programa de televisió. Mentrestant, Andrea Janeiro prefereix prendre distància i veure com serà el comportament de la seua germana ara que ha complert la majoria d’edat. Es reunirà amb ella per celebrar-ho?

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.