Julia Janeiro Campanario descarta Telecinco: el seu futur després de fer els 18

 

Julia Janeiro, filla de Jesulín i Campanario, s’ha convertit en una de les grans protagonistes de la crònica social. Només complir la majoria d’edat, la jove ha acaparat l’atenció dels mitjans. I, segons molts experts, serà la nova estrella de la televisió. La vida de Julia Janeiro està a punt de canviar per sempre. S’ha fet tota una dona, i està disposada a seguir els mateixos passos que la resta de la seua família. Per este motiu, abans de fer els 18 anys, s’ha esforçat a tindre cura del seu personatge públic. La filla de Campanario té una gran influència a les xarxes socials. Actualment compta amb un exèrcit de més de 60.000 seguidors i està a un pas que les marques vulguen treballar amb ella.

Tot feia pensar que la menuda del clan Janeiro ocuparia els titulars de moltes revistes del cor, però la seua mare, María José, ha desmentit els rumors en una entrevista que ha concedit al diari ‘La Razón’. «No vol ser famosa», assegura la dona del torero. Després de llegir estes paraules, gran part del públic s’ha sentit molt desorientat, ja que, segons el que es deia, Julia tenia molt clar quin era el seu objectiu: conquerir el tron mediàtic. De fet, Andrea Janeiro, la seua germana gran, es va allunyar d’ella perquè pensava que la seua obsessió per la fama l’acabaria perjudicant. La filla de Belén Esteban es vol mantindre al marge de la premsa, i el comportament de Julia la situava en una posició molt complicada.

 

La dona de Jesulín de Ubrique dona la cara per la seua filla

Després d’estes acusacions, María José Campanario s’ha vist obligada a donar la cara per la seua filla. No està disposada que ningú la utilitze per tindre protagonisme a la televisió. És més, l’advocat de la família s’ha posat en contacte amb diversos mitjans per advertir-los de futures demandes. «La meua filla només es vol centrar en els estudis. Encara que li agrade la moda, té clar que es vol encaminar cap a l’administració i direcció d’empreses», declara molt orgullosa.

Molts periodistes van donar la notícia que Julia Janeiro es mudaria a Madrid i que estava molt contenta. Segons les seues teories, la jove aprofitaria per a recuperar el contacte amb la seua germana, Andrea. Cap d’elles ha consentit que la tensió que hi ha entre les seues mares perjudique la seua relació. I, tot i viure separades, sempre han mantingut un vincle molt especial.

Tant Jesulín de Ubrique com María José Campanario són conscients de la repercussió que té la jove. Semblen estar un poc asustats per l’impacte que la fama pot tindre a la seua vida privada, però asseguren que Julia es vol mantindre allunyada dels focus.

 

 

La família Janeiro està més unida que mai. Tots volen que la germana d’Andrea no patesca després de complir la majoria d’edat. Està acostumada a tractar amb la premsa des que era una xiqueta menuda, però ara, fets els 18, es converteix en la protagonista forçosa de la crònica social. «Només volem que això siga una transició tranquil·la i que Julia puga seguir tenint una vida normal», suplica Campanario. No obstant això, cal tindre en compte que Julia no està fent mèrits per passar desapercebuda. Exposa la seua privacitat sense cap pudor a les xarxes socials, i molta gent vol saber més coses d’ella.

Julia Janeiro està eixint amb un jove futbolista: Brayan Mejía. La parella comparteix la seua intimitat a les xarxes socials, però, segons la família del torero, mai vendran els detalls de la relació a cap revista o programa de televisió. Mentrestant, Andrea Janeiro prefereix prendre distància i veure com serà el comportament de la seua germana ara que ha complert la majoria d’edat. Es reunirà amb ella per celebrar-ho?

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.