Júlia Otero celebra el seu 60é aniversari en família

Júlia Otero celebra els seus 60 anys | València Diari

 

Júlia Otero està de celebració. Este dilluns ha fet seixanta anys i s’ha convertit en tendència en les xarxes socials. La periodista d’Onda Cero està en plena forma i així ho ha estat demostrant durant la campanya electoral, entrevistant Pablo Casado, Pablo Iglesias i Pedro Sánchez.

 

A més, segons l’EGM d’Espanya, Otero s’ha consolidat com la segona veu més escoltada de la ràdio, després de Carles Francino, el periodista radiofònic líder d’audiència de la Cadena SER.

 

Júlia celebra el seu aniversari discretament

Otero va nàixer a Galícia, concretament a Monforte de Lemos, un dia com hui de l’any 1959. Mai ha ocultat la seua ideologia política, amb unes tendències d’esquerres que sempre compartix a través del seu compte de Twitter, on la seguixen més d’un milió d’usuaris.

 

També destaca que la vida privada de la periodista no ha sigut mai un secret, tot i que sempre ha sabut com mantindre-la en un segon pla, sent reservada amb tot. Actualment conviu amb Josep Martínez, un doctor amb qui no s’ha casat, tot i que la seua parella més coneguda va ser el periodista Ramon Pellicer.

 

Júlia Otero amb la seua parella, el doctor Josep Martínez | València Diari

 

Des de ‘Vanitatis’ han compartit més informació respecte a la vida familiar de Júlia Otero a Barcelona, on viu i treballa. Concretament està instal·lada en un àtic d’uns 300 metres quadrats, situat en les Tres Torres, un barri de classe alta que està en el districte de Sarrià-Sant Gervasi de la ciutat comtal.

 

Cada dia la periodista va fins a la Rambla, on estan els estudis d’Onda Cero, per a presentar cada vesprada el seu programa ‘Júlia en la Onda’. Per la seua part, la seua parella treballa com a cap d’Urgències en l’Hospital de Barcelona, en la Diagonal.

 

La parella té una filla del primer matrimoni d’ella i que porta com a primer cognom el de sa mare, tal com ho van decidir Júlia i Ramon quan va nàixer. Candela Otero ja té 22 anys i estudia medicina per a especialitzar-se en neurocirurgia. A més, la jove també ha estudiat solfeig i, juntament amb els seus pares, porta una vida discreta.

 

Júlia Otero amb la seua filla Candela | València Diari
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.