Júlia Otero celebra el seu 60é aniversari en família

Júlia Otero celebra els seus 60 anys | València Diari

 

Júlia Otero està de celebració. Este dilluns ha fet seixanta anys i s’ha convertit en tendència en les xarxes socials. La periodista d’Onda Cero està en plena forma i així ho ha estat demostrant durant la campanya electoral, entrevistant Pablo Casado, Pablo Iglesias i Pedro Sánchez.

 

A més, segons l’EGM d’Espanya, Otero s’ha consolidat com la segona veu més escoltada de la ràdio, després de Carles Francino, el periodista radiofònic líder d’audiència de la Cadena SER.

 

Júlia celebra el seu aniversari discretament

Otero va nàixer a Galícia, concretament a Monforte de Lemos, un dia com hui de l’any 1959. Mai ha ocultat la seua ideologia política, amb unes tendències d’esquerres que sempre compartix a través del seu compte de Twitter, on la seguixen més d’un milió d’usuaris.

 

També destaca que la vida privada de la periodista no ha sigut mai un secret, tot i que sempre ha sabut com mantindre-la en un segon pla, sent reservada amb tot. Actualment conviu amb Josep Martínez, un doctor amb qui no s’ha casat, tot i que la seua parella més coneguda va ser el periodista Ramon Pellicer.

 

Júlia Otero amb la seua parella, el doctor Josep Martínez | València Diari

 

Des de ‘Vanitatis’ han compartit més informació respecte a la vida familiar de Júlia Otero a Barcelona, on viu i treballa. Concretament està instal·lada en un àtic d’uns 300 metres quadrats, situat en les Tres Torres, un barri de classe alta que està en el districte de Sarrià-Sant Gervasi de la ciutat comtal.

 

Cada dia la periodista va fins a la Rambla, on estan els estudis d’Onda Cero, per a presentar cada vesprada el seu programa ‘Júlia en la Onda’. Per la seua part, la seua parella treballa com a cap d’Urgències en l’Hospital de Barcelona, en la Diagonal.

 

La parella té una filla del primer matrimoni d’ella i que porta com a primer cognom el de sa mare, tal com ho van decidir Júlia i Ramon quan va nàixer. Candela Otero ja té 22 anys i estudia medicina per a especialitzar-se en neurocirurgia. A més, la jove també ha estudiat solfeig i, juntament amb els seus pares, porta una vida discreta.

 

Júlia Otero amb la seua filla Candela | València Diari

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.