Júlia Otero celebra el seu 60é aniversari en família

Júlia Otero celebra els seus 60 anys | València Diari

 

Júlia Otero està de celebració. Este dilluns ha fet seixanta anys i s’ha convertit en tendència en les xarxes socials. La periodista d’Onda Cero està en plena forma i així ho ha estat demostrant durant la campanya electoral, entrevistant Pablo Casado, Pablo Iglesias i Pedro Sánchez.

 

A més, segons l’EGM d’Espanya, Otero s’ha consolidat com la segona veu més escoltada de la ràdio, després de Carles Francino, el periodista radiofònic líder d’audiència de la Cadena SER.

 

Júlia celebra el seu aniversari discretament

Otero va nàixer a Galícia, concretament a Monforte de Lemos, un dia com hui de l’any 1959. Mai ha ocultat la seua ideologia política, amb unes tendències d’esquerres que sempre compartix a través del seu compte de Twitter, on la seguixen més d’un milió d’usuaris.

 

També destaca que la vida privada de la periodista no ha sigut mai un secret, tot i que sempre ha sabut com mantindre-la en un segon pla, sent reservada amb tot. Actualment conviu amb Josep Martínez, un doctor amb qui no s’ha casat, tot i que la seua parella més coneguda va ser el periodista Ramon Pellicer.

 

Júlia Otero amb la seua parella, el doctor Josep Martínez | València Diari

 

Des de ‘Vanitatis’ han compartit més informació respecte a la vida familiar de Júlia Otero a Barcelona, on viu i treballa. Concretament està instal·lada en un àtic d’uns 300 metres quadrats, situat en les Tres Torres, un barri de classe alta que està en el districte de Sarrià-Sant Gervasi de la ciutat comtal.

 

Cada dia la periodista va fins a la Rambla, on estan els estudis d’Onda Cero, per a presentar cada vesprada el seu programa ‘Júlia en la Onda’. Per la seua part, la seua parella treballa com a cap d’Urgències en l’Hospital de Barcelona, en la Diagonal.

 

La parella té una filla del primer matrimoni d’ella i que porta com a primer cognom el de sa mare, tal com ho van decidir Júlia i Ramon quan va nàixer. Candela Otero ja té 22 anys i estudia medicina per a especialitzar-se en neurocirurgia. A més, la jove també ha estudiat solfeig i, juntament amb els seus pares, porta una vida discreta.

 

Júlia Otero amb la seua filla Candela | València Diari

Últimes notícies

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.