Júlia Otero celebra el seu 60é aniversari en família

Júlia Otero celebra els seus 60 anys | València Diari

 

Júlia Otero està de celebració. Este dilluns ha fet seixanta anys i s’ha convertit en tendència en les xarxes socials. La periodista d’Onda Cero està en plena forma i així ho ha estat demostrant durant la campanya electoral, entrevistant Pablo Casado, Pablo Iglesias i Pedro Sánchez.

 

A més, segons l’EGM d’Espanya, Otero s’ha consolidat com la segona veu més escoltada de la ràdio, després de Carles Francino, el periodista radiofònic líder d’audiència de la Cadena SER.

 

Júlia celebra el seu aniversari discretament

Otero va nàixer a Galícia, concretament a Monforte de Lemos, un dia com hui de l’any 1959. Mai ha ocultat la seua ideologia política, amb unes tendències d’esquerres que sempre compartix a través del seu compte de Twitter, on la seguixen més d’un milió d’usuaris.

 

També destaca que la vida privada de la periodista no ha sigut mai un secret, tot i que sempre ha sabut com mantindre-la en un segon pla, sent reservada amb tot. Actualment conviu amb Josep Martínez, un doctor amb qui no s’ha casat, tot i que la seua parella més coneguda va ser el periodista Ramon Pellicer.

 

Júlia Otero amb la seua parella, el doctor Josep Martínez | València Diari

 

Des de ‘Vanitatis’ han compartit més informació respecte a la vida familiar de Júlia Otero a Barcelona, on viu i treballa. Concretament està instal·lada en un àtic d’uns 300 metres quadrats, situat en les Tres Torres, un barri de classe alta que està en el districte de Sarrià-Sant Gervasi de la ciutat comtal.

 

Cada dia la periodista va fins a la Rambla, on estan els estudis d’Onda Cero, per a presentar cada vesprada el seu programa ‘Júlia en la Onda’. Per la seua part, la seua parella treballa com a cap d’Urgències en l’Hospital de Barcelona, en la Diagonal.

 

La parella té una filla del primer matrimoni d’ella i que porta com a primer cognom el de sa mare, tal com ho van decidir Júlia i Ramon quan va nàixer. Candela Otero ja té 22 anys i estudia medicina per a especialitzar-se en neurocirurgia. A més, la jove també ha estudiat solfeig i, juntament amb els seus pares, porta una vida discreta.

 

Júlia Otero amb la seua filla Candela | València Diari

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.