16.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Júlia Otero celebra el seu 60é aniversari en família

Júlia Otero celebra els seus 60 anys | València Diari

 

Júlia Otero està de celebració. Este dilluns ha fet seixanta anys i s’ha convertit en tendència en les xarxes socials. La periodista d’Onda Cero està en plena forma i així ho ha estat demostrant durant la campanya electoral, entrevistant Pablo Casado, Pablo Iglesias i Pedro Sánchez.

 

A més, segons l’EGM d’Espanya, Otero s’ha consolidat com la segona veu més escoltada de la ràdio, després de Carles Francino, el periodista radiofònic líder d’audiència de la Cadena SER.

 

Júlia celebra el seu aniversari discretament

Otero va nàixer a Galícia, concretament a Monforte de Lemos, un dia com hui de l’any 1959. Mai ha ocultat la seua ideologia política, amb unes tendències d’esquerres que sempre compartix a través del seu compte de Twitter, on la seguixen més d’un milió d’usuaris.

 

També destaca que la vida privada de la periodista no ha sigut mai un secret, tot i que sempre ha sabut com mantindre-la en un segon pla, sent reservada amb tot. Actualment conviu amb Josep Martínez, un doctor amb qui no s’ha casat, tot i que la seua parella més coneguda va ser el periodista Ramon Pellicer.

 

Júlia Otero amb la seua parella, el doctor Josep Martínez | València Diari

 

Des de ‘Vanitatis’ han compartit més informació respecte a la vida familiar de Júlia Otero a Barcelona, on viu i treballa. Concretament està instal·lada en un àtic d’uns 300 metres quadrats, situat en les Tres Torres, un barri de classe alta que està en el districte de Sarrià-Sant Gervasi de la ciutat comtal.

 

Cada dia la periodista va fins a la Rambla, on estan els estudis d’Onda Cero, per a presentar cada vesprada el seu programa ‘Júlia en la Onda’. Per la seua part, la seua parella treballa com a cap d’Urgències en l’Hospital de Barcelona, en la Diagonal.

 

La parella té una filla del primer matrimoni d’ella i que porta com a primer cognom el de sa mare, tal com ho van decidir Júlia i Ramon quan va nàixer. Candela Otero ja té 22 anys i estudia medicina per a especialitzar-se en neurocirurgia. A més, la jove també ha estudiat solfeig i, juntament amb els seus pares, porta una vida discreta.

 

Júlia Otero amb la seua filla Candela | València Diari

Últimes notícies

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.