El gelat reencontre entre Kiko Hernández i una examiga seua en ple directe en Telecinco

 

El coronavirus ha sigut el culpable de que la gran amistat que mantenen des de fa anys Kiko Hernández i Marta López estiga passant per un mal moment. Cal recordar que Kiko és fins i tot el padrí d’un dels seus fills, però el distanciament l’ha provocat l’ex concursant de ‘Gran Hermano’ a causa del comportament que ha mantingut durant la pandèmia

 

El distanciament entre el col·laborador de ‘Sálvame‘, i l’ex parella de l’advocat Alfons Merlos s’ha fet més que notable durant els últims dies, i s’ha pogut comprovar amb el retorn de Marta a ‘Sálvame‘.

 

La col·laboradora, que manté una història d’amor amb Efrén Reyero, va abandonar el plató de Telecinco després que Mediaset decidirà perdonar-la per l’actitud irresponsable que hauria mantingut durant la crisi sanitària del Covid-19. De fet, els equips de ‘Ya es mediodía‘ i ‘Sálvame‘ van estar en quarantena per la irresponsabilitat de Marta.

 

Este comportament no va ser ben rebut per un dels seus millors amics, Kiko Hernández, qui no va dubtar en atacar-la públicament i acusar a la seua amiga de no haver complit amb les mesures de seguretat que s’havien establit.

 

El retorn de Marta López a ‘Sálvame’

Després de ser readmesa per la cadena, l’exconcursant de ‘Gran Hermano’ s’ha reincorporat a ‘Sálvame’ a on s’ha reencontrat amb Kiko. El seu reencontre no ha sigut com ella esperava, ja que l’actitud de Kiko ha sigut freda i distant. El col·laborador ha reconegut des de l’inici de la pandèmia que ell tenia molta por, motiu pel que s’ha mostrat molt dur amb Marta amb qui està enfadat per la seua actitud.

 

Marta López s’ha sincerat al plató de ‘Sálvame‘ i ha reconegut que s’ha sentit molt defraudada amb el col·laborador per les crítiques que ha rebut. Kiko, ha volgut intervindre assegurant que ella també l’havia defraudat molt i ha afegit que «la vaig bloquejar i la vaig desbloquejar el dia que vaig llegir en directe el comunicat del seu retorn». No obstant això, ha reconegut que es va preocupar pel seu estat.

 

Els dos protagonistes del conflicte s’han mostrat profundament defraudats i enfadats durant tot el programa a on no han sigut capaços ni d’intercanviar un sol gest de complicitat. 

Últimes notícies

Bamba acosta als lectors valencians ‘La vida en la escritura’ d’Annie Dillard

'La vida en la escritura', clàssic contemporani sobre l'ofici d'escriure d'Annie Dillard, es publica per primera vegada a Espanya de la mà de l'editorial valenciana Bamba, que continua així el seu projecte de recuperació de l'autora.

Avís groc per calor extrema a València este dijous i divendres

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dijous a l’interior nord de València i divendres a tota la província, amb màximes de fins a 38 graus.

Els espanyols Los Gallos arriben a València decidits a guanyar el Gran Premi SailGP

L’equip espanyol Los Gallos, segon en la general del SailGP i vigent finalista en tots els grans premis, afronta este cap de setmana el Gran Premi de València amb l’objectiu de conquistar el volant i reforçar les seues opcions de ser a la gran final d’Abu Dhabi.

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.