El gelat reencontre entre Kiko Hernández i una examiga seua en ple directe en Telecinco

 

El coronavirus ha sigut el culpable de que la gran amistat que mantenen des de fa anys Kiko Hernández i Marta López estiga passant per un mal moment. Cal recordar que Kiko és fins i tot el padrí d’un dels seus fills, però el distanciament l’ha provocat l’ex concursant de ‘Gran Hermano’ a causa del comportament que ha mantingut durant la pandèmia

 

El distanciament entre el col·laborador de ‘Sálvame‘, i l’ex parella de l’advocat Alfons Merlos s’ha fet més que notable durant els últims dies, i s’ha pogut comprovar amb el retorn de Marta a ‘Sálvame‘.

 

La col·laboradora, que manté una història d’amor amb Efrén Reyero, va abandonar el plató de Telecinco després que Mediaset decidirà perdonar-la per l’actitud irresponsable que hauria mantingut durant la crisi sanitària del Covid-19. De fet, els equips de ‘Ya es mediodía‘ i ‘Sálvame‘ van estar en quarantena per la irresponsabilitat de Marta.

 

Este comportament no va ser ben rebut per un dels seus millors amics, Kiko Hernández, qui no va dubtar en atacar-la públicament i acusar a la seua amiga de no haver complit amb les mesures de seguretat que s’havien establit.

 

El retorn de Marta López a ‘Sálvame’

Després de ser readmesa per la cadena, l’exconcursant de ‘Gran Hermano’ s’ha reincorporat a ‘Sálvame’ a on s’ha reencontrat amb Kiko. El seu reencontre no ha sigut com ella esperava, ja que l’actitud de Kiko ha sigut freda i distant. El col·laborador ha reconegut des de l’inici de la pandèmia que ell tenia molta por, motiu pel que s’ha mostrat molt dur amb Marta amb qui està enfadat per la seua actitud.

 

Marta López s’ha sincerat al plató de ‘Sálvame‘ i ha reconegut que s’ha sentit molt defraudada amb el col·laborador per les crítiques que ha rebut. Kiko, ha volgut intervindre assegurant que ella també l’havia defraudat molt i ha afegit que «la vaig bloquejar i la vaig desbloquejar el dia que vaig llegir en directe el comunicat del seu retorn». No obstant això, ha reconegut que es va preocupar pel seu estat.

 

Els dos protagonistes del conflicte s’han mostrat profundament defraudats i enfadats durant tot el programa a on no han sigut capaços ni d’intercanviar un sol gest de complicitat. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.