9.2 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

El gelat reencontre entre Kiko Hernández i una examiga seua en ple directe en Telecinco

 

El coronavirus ha sigut el culpable de que la gran amistat que mantenen des de fa anys Kiko Hernández i Marta López estiga passant per un mal moment. Cal recordar que Kiko és fins i tot el padrí d’un dels seus fills, però el distanciament l’ha provocat l’ex concursant de ‘Gran Hermano’ a causa del comportament que ha mantingut durant la pandèmia

 

El distanciament entre el col·laborador de ‘Sálvame‘, i l’ex parella de l’advocat Alfons Merlos s’ha fet més que notable durant els últims dies, i s’ha pogut comprovar amb el retorn de Marta a ‘Sálvame‘.

 

La col·laboradora, que manté una història d’amor amb Efrén Reyero, va abandonar el plató de Telecinco després que Mediaset decidirà perdonar-la per l’actitud irresponsable que hauria mantingut durant la crisi sanitària del Covid-19. De fet, els equips de ‘Ya es mediodía‘ i ‘Sálvame‘ van estar en quarantena per la irresponsabilitat de Marta.

 

Este comportament no va ser ben rebut per un dels seus millors amics, Kiko Hernández, qui no va dubtar en atacar-la públicament i acusar a la seua amiga de no haver complit amb les mesures de seguretat que s’havien establit.

 

El retorn de Marta López a ‘Sálvame’

Després de ser readmesa per la cadena, l’exconcursant de ‘Gran Hermano’ s’ha reincorporat a ‘Sálvame’ a on s’ha reencontrat amb Kiko. El seu reencontre no ha sigut com ella esperava, ja que l’actitud de Kiko ha sigut freda i distant. El col·laborador ha reconegut des de l’inici de la pandèmia que ell tenia molta por, motiu pel que s’ha mostrat molt dur amb Marta amb qui està enfadat per la seua actitud.

 

Marta López s’ha sincerat al plató de ‘Sálvame‘ i ha reconegut que s’ha sentit molt defraudada amb el col·laborador per les crítiques que ha rebut. Kiko, ha volgut intervindre assegurant que ella també l’havia defraudat molt i ha afegit que «la vaig bloquejar i la vaig desbloquejar el dia que vaig llegir en directe el comunicat del seu retorn». No obstant això, ha reconegut que es va preocupar pel seu estat.

 

Els dos protagonistes del conflicte s’han mostrat profundament defraudats i enfadats durant tot el programa a on no han sigut capaços ni d’intercanviar un sol gest de complicitat. 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.