El gelat reencontre entre Kiko Hernández i una examiga seua en ple directe en Telecinco

 

El coronavirus ha sigut el culpable de que la gran amistat que mantenen des de fa anys Kiko Hernández i Marta López estiga passant per un mal moment. Cal recordar que Kiko és fins i tot el padrí d’un dels seus fills, però el distanciament l’ha provocat l’ex concursant de ‘Gran Hermano’ a causa del comportament que ha mantingut durant la pandèmia

 

El distanciament entre el col·laborador de ‘Sálvame‘, i l’ex parella de l’advocat Alfons Merlos s’ha fet més que notable durant els últims dies, i s’ha pogut comprovar amb el retorn de Marta a ‘Sálvame‘.

 

La col·laboradora, que manté una història d’amor amb Efrén Reyero, va abandonar el plató de Telecinco després que Mediaset decidirà perdonar-la per l’actitud irresponsable que hauria mantingut durant la crisi sanitària del Covid-19. De fet, els equips de ‘Ya es mediodía‘ i ‘Sálvame‘ van estar en quarantena per la irresponsabilitat de Marta.

 

Este comportament no va ser ben rebut per un dels seus millors amics, Kiko Hernández, qui no va dubtar en atacar-la públicament i acusar a la seua amiga de no haver complit amb les mesures de seguretat que s’havien establit.

 

El retorn de Marta López a ‘Sálvame’

Després de ser readmesa per la cadena, l’exconcursant de ‘Gran Hermano’ s’ha reincorporat a ‘Sálvame’ a on s’ha reencontrat amb Kiko. El seu reencontre no ha sigut com ella esperava, ja que l’actitud de Kiko ha sigut freda i distant. El col·laborador ha reconegut des de l’inici de la pandèmia que ell tenia molta por, motiu pel que s’ha mostrat molt dur amb Marta amb qui està enfadat per la seua actitud.

 

Marta López s’ha sincerat al plató de ‘Sálvame‘ i ha reconegut que s’ha sentit molt defraudada amb el col·laborador per les crítiques que ha rebut. Kiko, ha volgut intervindre assegurant que ella també l’havia defraudat molt i ha afegit que «la vaig bloquejar i la vaig desbloquejar el dia que vaig llegir en directe el comunicat del seu retorn». No obstant això, ha reconegut que es va preocupar pel seu estat.

 

Els dos protagonistes del conflicte s’han mostrat profundament defraudats i enfadats durant tot el programa a on no han sigut capaços ni d’intercanviar un sol gest de complicitat. 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.