12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

El gelat reencontre entre Kiko Hernández i una examiga seua en ple directe en Telecinco

 

El coronavirus ha sigut el culpable de que la gran amistat que mantenen des de fa anys Kiko Hernández i Marta López estiga passant per un mal moment. Cal recordar que Kiko és fins i tot el padrí d’un dels seus fills, però el distanciament l’ha provocat l’ex concursant de ‘Gran Hermano’ a causa del comportament que ha mantingut durant la pandèmia

 

El distanciament entre el col·laborador de ‘Sálvame‘, i l’ex parella de l’advocat Alfons Merlos s’ha fet més que notable durant els últims dies, i s’ha pogut comprovar amb el retorn de Marta a ‘Sálvame‘.

 

La col·laboradora, que manté una història d’amor amb Efrén Reyero, va abandonar el plató de Telecinco després que Mediaset decidirà perdonar-la per l’actitud irresponsable que hauria mantingut durant la crisi sanitària del Covid-19. De fet, els equips de ‘Ya es mediodía‘ i ‘Sálvame‘ van estar en quarantena per la irresponsabilitat de Marta.

 

Este comportament no va ser ben rebut per un dels seus millors amics, Kiko Hernández, qui no va dubtar en atacar-la públicament i acusar a la seua amiga de no haver complit amb les mesures de seguretat que s’havien establit.

 

El retorn de Marta López a ‘Sálvame’

Després de ser readmesa per la cadena, l’exconcursant de ‘Gran Hermano’ s’ha reincorporat a ‘Sálvame’ a on s’ha reencontrat amb Kiko. El seu reencontre no ha sigut com ella esperava, ja que l’actitud de Kiko ha sigut freda i distant. El col·laborador ha reconegut des de l’inici de la pandèmia que ell tenia molta por, motiu pel que s’ha mostrat molt dur amb Marta amb qui està enfadat per la seua actitud.

 

Marta López s’ha sincerat al plató de ‘Sálvame‘ i ha reconegut que s’ha sentit molt defraudada amb el col·laborador per les crítiques que ha rebut. Kiko, ha volgut intervindre assegurant que ella també l’havia defraudat molt i ha afegit que «la vaig bloquejar i la vaig desbloquejar el dia que vaig llegir en directe el comunicat del seu retorn». No obstant això, ha reconegut que es va preocupar pel seu estat.

 

Els dos protagonistes del conflicte s’han mostrat profundament defraudats i enfadats durant tot el programa a on no han sigut capaços ni d’intercanviar un sol gest de complicitat. 

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.