Kiko Rivera ja té tancada la venda de Cantora

Kiko Rivera fa molt temps que està intentant vendre Cantora, la finca que era del seu pare, el torero Francisco Rivera ‘Paquirri’.

Des que el DJ es va assabentar de totes les coses que li havia ocultat la seua mare sobre l’herència del seu pare, han sigut molts els interessats.

Després de mesos de negociacions amb diversos inversors, sembla que Kiko Rivera ja ha trobat la forma perfecta de trencar definitivament amb la seua mare i vendre la seua part de ‘Cantora’. Segons explica en exclusiva la revista ‘Diez Minutos’, el DJ hauria arribat a un acord amb l’empresa Comprem la teua herència.

Des que va decidir comptar la seua veritat en el programa ‘Cantora, una herencia envenenada’ i traure a la llum la veritat de la seua relació amb la seua mare Isabel Pantoja, Kiko va començar a negociar amb diversos inversors la venda de la seua part de Cantora amb la intenció de liquidar tots els deutes i la gran hipoteca que la seua mare té sobre la finca. Han arribat a ser fins a quatre les persones interessades en la finca de Paquirri, però finalment Kiko Rivera hauria arribat a un acord amb una empresa privada anomenada ‘Compremos’ la teua herència.

Una empresa que fa tres mesos quan el tema estava més ardent que mai en els platons, es va posar en contacte amb Irene Rosales en el programa ‘Viva la Vida’ i li va oferir comprar la part de l’herència de Kiko Rivera. Segons publica la revista, un acord que constaria d’1,5 milions d’euros per la seua part de l’herència i la compra del deute que la cançonetista té amb el banc actualment.

Si tot sale com està previst, Kiko Rivera podria complir dos somnis de colp perquè l’empresa inversora planeja construir en Cantora un gran complex hostaler que albergarà entre altres coses el Museu de Paquirri, un bonic projecte en el qual Kiko s’hauria oferit a col·laborar i que ara així acabaria amb qualsevol possible reconciliació amb la seua mare.

L’empresa CTH està disposada a comprar la finca sencera i per a ells hauria de pagar el deute de 2,6 milions d’euros que Isabel Pantoja va contraure amb el banc en hipotecar el 100% de Cantora. Una oferta davant la qual la cantant no tens moltes possibilitats, ja que de no acceptar podria perdre la finca.

Últimes notícies

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.

Alacant impulsa 475 noves vivendes al PAU 5 de la platja de Sant Joan amb un 30% protegit

L'Ajuntament d'Alacant té previst aprovar el projecte d'urbanització del Sector 2 del PAU 5, junt a El Campello, que permetrà construir 475 vivendes noves, de les quals un 30% seran de protecció pública, després de més de 20 anys de tramitació.

El nou Gulliver del Jardí del Túria estarà llest en sis mesos i alçarà nou metres

El nou parc infantil 'El Lilliput de Gulliver' completarà l'oferta lúdica del Jardí del Túria amb una escultura jugable de quasi nou metres, integrada en un espai temàtic d'uns 2.500 metres quadrats entre el Pont de les Arts i el de Glòries Valencianes.

Educació i sindicats acosten posicions en burocràcia i ràtios però ajornen l’acord

La Conselleria d’Educació i els cinc sindicats docents avancen en burocràcia, ràtios i substitucions en l’onzena reunió de negociació, però mantenen bloquejat el valencià i el capítol salarial i continuen sense tancar un acord que desactive la vaga indefinida.

El València Basket es retroba 23 anys després amb el Joventut en un playoff històric

El València Basket jugarà les semifinals de la Lliga Endesa contra el Joventut, el club davant del qual va aconseguir fa 23 anys la seua primera eliminatòria guanyada pel títol ACB. El duel recupera un enfrontament històric entre dos clàssics del bàsquet estatal, ara amb el Roig Arena com a escenari recent dels seus últims duels a cop o mort.

Bernabé acusa el Consell d’incompetència i retreu a Pérez Llorca que no parle amb el professorat

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa el Consell de posar els seus interessos per damunt de l’educació pública i critica que el president Juanfran Pérez Llorca encara no haja dialogat amb el professorat en la cinquena setmana de vaga indefinida.

Una boia electromagnètica dissenyada a la UA espanta les meduses sense fer-los mal

El grup GRE de la Universitat d'Alacant ha creat una boia flotant que genera camps electromagnètics per a allunyar les meduses de zones de bany i instal·lacions marines, modificant el seu moviment sense causar-los danys ni afectar altres espècies.