Kiko Rivera ja té tancada la venda de Cantora

Kiko Rivera fa molt temps que està intentant vendre Cantora, la finca que era del seu pare, el torero Francisco Rivera ‘Paquirri’.

Des que el DJ es va assabentar de totes les coses que li havia ocultat la seua mare sobre l’herència del seu pare, han sigut molts els interessats.

Després de mesos de negociacions amb diversos inversors, sembla que Kiko Rivera ja ha trobat la forma perfecta de trencar definitivament amb la seua mare i vendre la seua part de ‘Cantora’. Segons explica en exclusiva la revista ‘Diez Minutos’, el DJ hauria arribat a un acord amb l’empresa Comprem la teua herència.

Des que va decidir comptar la seua veritat en el programa ‘Cantora, una herencia envenenada’ i traure a la llum la veritat de la seua relació amb la seua mare Isabel Pantoja, Kiko va començar a negociar amb diversos inversors la venda de la seua part de Cantora amb la intenció de liquidar tots els deutes i la gran hipoteca que la seua mare té sobre la finca. Han arribat a ser fins a quatre les persones interessades en la finca de Paquirri, però finalment Kiko Rivera hauria arribat a un acord amb una empresa privada anomenada ‘Compremos’ la teua herència.

Una empresa que fa tres mesos quan el tema estava més ardent que mai en els platons, es va posar en contacte amb Irene Rosales en el programa ‘Viva la Vida’ i li va oferir comprar la part de l’herència de Kiko Rivera. Segons publica la revista, un acord que constaria d’1,5 milions d’euros per la seua part de l’herència i la compra del deute que la cançonetista té amb el banc actualment.

Si tot sale com està previst, Kiko Rivera podria complir dos somnis de colp perquè l’empresa inversora planeja construir en Cantora un gran complex hostaler que albergarà entre altres coses el Museu de Paquirri, un bonic projecte en el qual Kiko s’hauria oferit a col·laborar i que ara així acabaria amb qualsevol possible reconciliació amb la seua mare.

L’empresa CTH està disposada a comprar la finca sencera i per a ells hauria de pagar el deute de 2,6 milions d’euros que Isabel Pantoja va contraure amb el banc en hipotecar el 100% de Cantora. Una oferta davant la qual la cantant no tens moltes possibilitats, ja que de no acceptar podria perdre la finca.

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.