Kiko Rivera ja té tancada la venda de Cantora

Kiko Rivera fa molt temps que està intentant vendre Cantora, la finca que era del seu pare, el torero Francisco Rivera ‘Paquirri’.

Des que el DJ es va assabentar de totes les coses que li havia ocultat la seua mare sobre l’herència del seu pare, han sigut molts els interessats.

Anuncios

Després de mesos de negociacions amb diversos inversors, sembla que Kiko Rivera ja ha trobat la forma perfecta de trencar definitivament amb la seua mare i vendre la seua part de ‘Cantora’. Segons explica en exclusiva la revista ‘Diez Minutos’, el DJ hauria arribat a un acord amb l’empresa Comprem la teua herència.

Des que va decidir comptar la seua veritat en el programa ‘Cantora, una herencia envenenada’ i traure a la llum la veritat de la seua relació amb la seua mare Isabel Pantoja, Kiko va començar a negociar amb diversos inversors la venda de la seua part de Cantora amb la intenció de liquidar tots els deutes i la gran hipoteca que la seua mare té sobre la finca. Han arribat a ser fins a quatre les persones interessades en la finca de Paquirri, però finalment Kiko Rivera hauria arribat a un acord amb una empresa privada anomenada ‘Compremos’ la teua herència.

Una empresa que fa tres mesos quan el tema estava més ardent que mai en els platons, es va posar en contacte amb Irene Rosales en el programa ‘Viva la Vida’ i li va oferir comprar la part de l’herència de Kiko Rivera. Segons publica la revista, un acord que constaria d’1,5 milions d’euros per la seua part de l’herència i la compra del deute que la cançonetista té amb el banc actualment.

Si tot sale com està previst, Kiko Rivera podria complir dos somnis de colp perquè l’empresa inversora planeja construir en Cantora un gran complex hostaler que albergarà entre altres coses el Museu de Paquirri, un bonic projecte en el qual Kiko s’hauria oferit a col·laborar i que ara així acabaria amb qualsevol possible reconciliació amb la seua mare.

L’empresa CTH està disposada a comprar la finca sencera i per a ells hauria de pagar el deute de 2,6 milions d’euros que Isabel Pantoja va contraure amb el banc en hipotecar el 100% de Cantora. Una oferta davant la qual la cantant no tens moltes possibilitats, ja que de no acceptar podria perdre la finca.

Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.