Kiko Rivera ja té tancada la venda de Cantora

Kiko Rivera fa molt temps que està intentant vendre Cantora, la finca que era del seu pare, el torero Francisco Rivera ‘Paquirri’.

Des que el DJ es va assabentar de totes les coses que li havia ocultat la seua mare sobre l’herència del seu pare, han sigut molts els interessats.

Després de mesos de negociacions amb diversos inversors, sembla que Kiko Rivera ja ha trobat la forma perfecta de trencar definitivament amb la seua mare i vendre la seua part de ‘Cantora’. Segons explica en exclusiva la revista ‘Diez Minutos’, el DJ hauria arribat a un acord amb l’empresa Comprem la teua herència.

Des que va decidir comptar la seua veritat en el programa ‘Cantora, una herencia envenenada’ i traure a la llum la veritat de la seua relació amb la seua mare Isabel Pantoja, Kiko va començar a negociar amb diversos inversors la venda de la seua part de Cantora amb la intenció de liquidar tots els deutes i la gran hipoteca que la seua mare té sobre la finca. Han arribat a ser fins a quatre les persones interessades en la finca de Paquirri, però finalment Kiko Rivera hauria arribat a un acord amb una empresa privada anomenada ‘Compremos’ la teua herència.

Una empresa que fa tres mesos quan el tema estava més ardent que mai en els platons, es va posar en contacte amb Irene Rosales en el programa ‘Viva la Vida’ i li va oferir comprar la part de l’herència de Kiko Rivera. Segons publica la revista, un acord que constaria d’1,5 milions d’euros per la seua part de l’herència i la compra del deute que la cançonetista té amb el banc actualment.

Si tot sale com està previst, Kiko Rivera podria complir dos somnis de colp perquè l’empresa inversora planeja construir en Cantora un gran complex hostaler que albergarà entre altres coses el Museu de Paquirri, un bonic projecte en el qual Kiko s’hauria oferit a col·laborar i que ara així acabaria amb qualsevol possible reconciliació amb la seua mare.

L’empresa CTH està disposada a comprar la finca sencera i per a ells hauria de pagar el deute de 2,6 milions d’euros que Isabel Pantoja va contraure amb el banc en hipotecar el 100% de Cantora. Una oferta davant la qual la cantant no tens moltes possibilitats, ja que de no acceptar podria perdre la finca.

Últimes notícies

Vals de 100 a 220 euros a Alacant per a comprar menjar i productes bàsics

L Ajuntament d Alacant ha habilitat més de 140.000 euros en vals de compra per a aliments i productes de primera necessitat, gestionats per Creu Roja, dirigits a persones i famílies vulnerables en situació d emergència.

Més de 12 milions en ajudes valencianes a crisis humanitàries en 2026

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 12,38 milions d’euros a acció humanitària en 2026, amb especial implicació en Veneçuela i altres països en conflicte o davant desastres naturals.

Els jubilats podran tornar a viatjar amb l’Imserso per 50 euros i amb mascota en 2026-27

L’Imserso obrirà el 14 de setembre les reserves per a la temporada 2026-2027, amb quasi 900.000 places, 7.447 a 50 euros per a pensionistes amb menys recursos i opcions per a viatjar amb animals de companyia.

Més de 300 bombers es mobilitzen a València pel risc extrem d’incendis

El Consorci Provincial de Bombers de València reforçarà fins al divendres 21 el dispositiu forestal amb uns 340 efectius davant l'avís roig per temperatures extremes i risc màxim d'incendis.

Mig punt de valor per a l’Elx en el debut a Riazor 50 anys després

L’Elx ha estrenat LaLiga 2026-27 amb un empat a Riazor davant el Deportivo de La Coruña, un resultat que trenca 50 anys sense puntuar fora en la primera jornada de Primera Divisió.

Reclamen que la mort del jove d’Alacant es tracte com a agressió homòfoba i la defensa ho rebutja

L’associació Alicante Entiende demana que la mort d’un jove de 27 anys a la Platja de San Juan es considere agressió homòfoba, mentres la defensa del detingut rebutja el delicte d’odi i al·lega que l’acusat forma part del col·lectiu LGTBI.

València es convertix en escenari del rodatge de la comèdia romàntica ‘Libre’ inspirada en Nino Bravo

València, Madrid i Màlaga acolliran el rodatge de ‘Libre’, una comèdia romàntica dirigida per David Serrano i inspirada en l’univers musical de Nino Bravo, amb estrena prevista en 2027. La pel·lícula, produïda per La Terraza Films i Nadie es Perfecto, compta amb un repartiment coral i vol acostar el llegat del cantant valencià a noves generacions.

Cano alerta que la congelació de tarifes de l’Imserso posa en perill els hotels valencians

La consellera Marián Cano ha acusat el Govern central de condemnar el programa de Turisme Social de l'Imserso en mantindre congelades unes tarifes que el sector hoteler valencià considera inviables i que podrien fer caure places i hotels en la temporada 2026-27.