Kiko Rivera ja té tancada la venda de Cantora

Kiko Rivera fa molt temps que està intentant vendre Cantora, la finca que era del seu pare, el torero Francisco Rivera ‘Paquirri’.

Des que el DJ es va assabentar de totes les coses que li havia ocultat la seua mare sobre l’herència del seu pare, han sigut molts els interessats.

Després de mesos de negociacions amb diversos inversors, sembla que Kiko Rivera ja ha trobat la forma perfecta de trencar definitivament amb la seua mare i vendre la seua part de ‘Cantora’. Segons explica en exclusiva la revista ‘Diez Minutos’, el DJ hauria arribat a un acord amb l’empresa Comprem la teua herència.

Des que va decidir comptar la seua veritat en el programa ‘Cantora, una herencia envenenada’ i traure a la llum la veritat de la seua relació amb la seua mare Isabel Pantoja, Kiko va començar a negociar amb diversos inversors la venda de la seua part de Cantora amb la intenció de liquidar tots els deutes i la gran hipoteca que la seua mare té sobre la finca. Han arribat a ser fins a quatre les persones interessades en la finca de Paquirri, però finalment Kiko Rivera hauria arribat a un acord amb una empresa privada anomenada ‘Compremos’ la teua herència.

Una empresa que fa tres mesos quan el tema estava més ardent que mai en els platons, es va posar en contacte amb Irene Rosales en el programa ‘Viva la Vida’ i li va oferir comprar la part de l’herència de Kiko Rivera. Segons publica la revista, un acord que constaria d’1,5 milions d’euros per la seua part de l’herència i la compra del deute que la cançonetista té amb el banc actualment.

Si tot sale com està previst, Kiko Rivera podria complir dos somnis de colp perquè l’empresa inversora planeja construir en Cantora un gran complex hostaler que albergarà entre altres coses el Museu de Paquirri, un bonic projecte en el qual Kiko s’hauria oferit a col·laborar i que ara així acabaria amb qualsevol possible reconciliació amb la seua mare.

L’empresa CTH està disposada a comprar la finca sencera i per a ells hauria de pagar el deute de 2,6 milions d’euros que Isabel Pantoja va contraure amb el banc en hipotecar el 100% de Cantora. Una oferta davant la qual la cantant no tens moltes possibilitats, ja que de no acceptar podria perdre la finca.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.