L’entrevista exclusiva de Pilar Urbano al rei Felip VI

La reina Letícia va voler felicitar al rei pel seu guardó

El dimecres passat va tindre lloc el 15é aniversari del matrimoni del rei Felip i la reina Letícia  | CEDIDA

 

Amb motiu de la celebració del 15é aniversari de la boda del rei Felip i la reina Letícia, alguns mitjans de comunicació han volgut recordar l’entrevista exclusiva que el monarca va tindre amb la periodista Pilar Urbano. En este encontre, el fill de Joan Carles I va confessar que si els seus pares i les Corts no hagueren aprovat el seu matrimoni amb una persona de classe mitjana i divorciada com era Letícia, Felip no hauria continuat la seua relació amb ella.

 

Esta declaració era recordada el passat dimecres 22 de maig, el dia en què es van complir els 15 anys de matrimoni de Letícia i Felip VI, en una boda celebrada en la catedral de l’Almudena de Madrid.

 

La confessió del monarca la va fer pública Pilar Urbano a Risto Mejide en el programa de ‘Chester’. Resulta que dos dies abans de l’esdeveniment nupcial, Felip de Borbó es va posar en contacte per telèfon amb la periodista per a expressar-li la felicitat que sentia de poder casar-se per amor amb la seua promesa, Letícia. Li va comentar que tenia l’aprovació del seu entorn familiar, i Pilar Urbano va voler saber què haguera passat en cas contrari. «En eixe cas hauria renunciat a Letícia», va respondre Felip.

 

El rei Felip VI i la reina Letícia, durant un dels seus actes

El rei Felip VI i la reina Letícia, durant un dels seus actes | València Diari

 

La periodista, el treball de la qual està especialitzat en temes de famílies reials, explicava amb detalls aquell instant: «Li vaig preguntar: ‘Renunciaria al tron?’. I ell em va dir: ‘No, a Letícia, encara que s’haguera obert la terra baix els meus peus’. Em va dir que ell havia nascut amb un destí que era regnar i en això l’havien educat. Si renunciava al que era el seu destí seria traïció».

 

Pilar Urbano continuava relatant la conversa que va mantindre amb Felip VI: «Recorde la nit abans de la boda. El en aquell moment príncep Felip em va telefonar i em va fer unes confessions en la vigília. Ell em va demanar que les difonguera. Van ser 20 minuts de conversació, però ell em va dir que no li havia fet cap ultimàtum als Reis dient que o Letícia o res», assegurava la veterana periodista.

 

«També em va dir que a mesura que es va anar il·lusionant va anar fent consultes i tantejos. Primer en família, amb les seues germanes, les seues ties, personatges importants de la vida pública. I va vore que la gent ho veia bé i s’anava il·lusionant. Em va dir que ‘sóc l’home més feliç del món perquè puc fer el que més desitge que és casar-me amb Letícia’», explicava Urbano.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.