L’entrevista exclusiva de Pilar Urbano al rei Felip VI

La reina Letícia va voler felicitar al rei pel seu guardó

El dimecres passat va tindre lloc el 15é aniversari del matrimoni del rei Felip i la reina Letícia  | CEDIDA

 

Amb motiu de la celebració del 15é aniversari de la boda del rei Felip i la reina Letícia, alguns mitjans de comunicació han volgut recordar l’entrevista exclusiva que el monarca va tindre amb la periodista Pilar Urbano. En este encontre, el fill de Joan Carles I va confessar que si els seus pares i les Corts no hagueren aprovat el seu matrimoni amb una persona de classe mitjana i divorciada com era Letícia, Felip no hauria continuat la seua relació amb ella.

 

Esta declaració era recordada el passat dimecres 22 de maig, el dia en què es van complir els 15 anys de matrimoni de Letícia i Felip VI, en una boda celebrada en la catedral de l’Almudena de Madrid.

 

La confessió del monarca la va fer pública Pilar Urbano a Risto Mejide en el programa de ‘Chester’. Resulta que dos dies abans de l’esdeveniment nupcial, Felip de Borbó es va posar en contacte per telèfon amb la periodista per a expressar-li la felicitat que sentia de poder casar-se per amor amb la seua promesa, Letícia. Li va comentar que tenia l’aprovació del seu entorn familiar, i Pilar Urbano va voler saber què haguera passat en cas contrari. «En eixe cas hauria renunciat a Letícia», va respondre Felip.

 

El rei Felip VI i la reina Letícia, durant un dels seus actes

El rei Felip VI i la reina Letícia, durant un dels seus actes | València Diari

 

La periodista, el treball de la qual està especialitzat en temes de famílies reials, explicava amb detalls aquell instant: «Li vaig preguntar: ‘Renunciaria al tron?’. I ell em va dir: ‘No, a Letícia, encara que s’haguera obert la terra baix els meus peus’. Em va dir que ell havia nascut amb un destí que era regnar i en això l’havien educat. Si renunciava al que era el seu destí seria traïció».

 

Pilar Urbano continuava relatant la conversa que va mantindre amb Felip VI: «Recorde la nit abans de la boda. El en aquell moment príncep Felip em va telefonar i em va fer unes confessions en la vigília. Ell em va demanar que les difonguera. Van ser 20 minuts de conversació, però ell em va dir que no li havia fet cap ultimàtum als Reis dient que o Letícia o res», assegurava la veterana periodista.

 

«També em va dir que a mesura que es va anar il·lusionant va anar fent consultes i tantejos. Primer en família, amb les seues germanes, les seues ties, personatges importants de la vida pública. I va vore que la gent ho veia bé i s’anava il·lusionant. Em va dir que ‘sóc l’home més feliç del món perquè puc fer el que més desitge que és casar-me amb Letícia’», explicava Urbano.

Últimes notícies

Rehabilitar un os triat per a l’alliberament marca després com es comporta al bosc

Un estudi amb ossos orfes rehabilitats en sis països europeus mostra que el tipus de rehabilitació influïx en com es mouen i en la seua actitud davant espais humanitzats quan tornen a la natura.

El Nou Mestalla entra en una fase clau amb l’itzat de la coberta

El Nou Mestalla ha iniciat l’itzat coordinat de l’estructura principal de la futura coberta, una maniobra complexa amb tecnologia d’elevació sincronitzada que marcarà la configuració definitiva de l’estadi.

Tres dels cinc detinguts per tràfic de droga a gran escala ingressen en presó

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal que distribuïa cocaïna i haixix des del camp de Gibraltar i ha detingut cinc persones, tres ja en presó provisional.

Consternació a Alzira per la mort d’una xiqueta de 11 anys en caure-li un pilar a casa

Una xiqueta de 11 anys ha mort a Alzira en caure-li un pilar en una vivenda de la Vall de la Casella. El seu germà de 9 anys continua ingressat a l’Hospital La Fe amb diversos traumatismes.

Catorze detinguts a Torrevieja per una xarxa de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització dedicada a la venda i distribució de droga, amb catorze detinguts i quatre domicilis escorcollats.

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.

Mompó carrega contra Morant i la titla de lameculos de Sánchez per la gestió de la DANA

Vicent Mompó ha atacat durament Diana Morant en xarxes socials i l'ha anomenada lameculos de Sánchez després que ella criticara la gestió de la Diputació de València durant la DANA de 2024.