7.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

L’entrevista exclusiva de Pilar Urbano al rei Felip VI

La reina Letícia va voler felicitar al rei pel seu guardó

El dimecres passat va tindre lloc el 15é aniversari del matrimoni del rei Felip i la reina Letícia  | CEDIDA

 

Amb motiu de la celebració del 15é aniversari de la boda del rei Felip i la reina Letícia, alguns mitjans de comunicació han volgut recordar l’entrevista exclusiva que el monarca va tindre amb la periodista Pilar Urbano. En este encontre, el fill de Joan Carles I va confessar que si els seus pares i les Corts no hagueren aprovat el seu matrimoni amb una persona de classe mitjana i divorciada com era Letícia, Felip no hauria continuat la seua relació amb ella.

 

Esta declaració era recordada el passat dimecres 22 de maig, el dia en què es van complir els 15 anys de matrimoni de Letícia i Felip VI, en una boda celebrada en la catedral de l’Almudena de Madrid.

 

La confessió del monarca la va fer pública Pilar Urbano a Risto Mejide en el programa de ‘Chester’. Resulta que dos dies abans de l’esdeveniment nupcial, Felip de Borbó es va posar en contacte per telèfon amb la periodista per a expressar-li la felicitat que sentia de poder casar-se per amor amb la seua promesa, Letícia. Li va comentar que tenia l’aprovació del seu entorn familiar, i Pilar Urbano va voler saber què haguera passat en cas contrari. «En eixe cas hauria renunciat a Letícia», va respondre Felip.

 

El rei Felip VI i la reina Letícia, durant un dels seus actes

El rei Felip VI i la reina Letícia, durant un dels seus actes | València Diari

 

La periodista, el treball de la qual està especialitzat en temes de famílies reials, explicava amb detalls aquell instant: «Li vaig preguntar: ‘Renunciaria al tron?’. I ell em va dir: ‘No, a Letícia, encara que s’haguera obert la terra baix els meus peus’. Em va dir que ell havia nascut amb un destí que era regnar i en això l’havien educat. Si renunciava al que era el seu destí seria traïció».

 

Pilar Urbano continuava relatant la conversa que va mantindre amb Felip VI: «Recorde la nit abans de la boda. El en aquell moment príncep Felip em va telefonar i em va fer unes confessions en la vigília. Ell em va demanar que les difonguera. Van ser 20 minuts de conversació, però ell em va dir que no li havia fet cap ultimàtum als Reis dient que o Letícia o res», assegurava la veterana periodista.

 

«També em va dir que a mesura que es va anar il·lusionant va anar fent consultes i tantejos. Primer en família, amb les seues germanes, les seues ties, personatges importants de la vida pública. I va vore que la gent ho veia bé i s’anava il·lusionant. Em va dir que ‘sóc l’home més feliç del món perquè puc fer el que més desitge que és casar-me amb Letícia’», explicava Urbano.

Últimes notícies

Detingut a Cox un home buscat després d’ocultar-se diversos dies en una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Cox a un home de 40 anys amb una orde de busca, detenció i ingrés a la presó dictada a Orihuela. Va ser localitzat en una vivenda on s'ocultava des de feia diversos dies i el jutjat ha decretat el seu ingrés a la presó.

Kambwala retorna al grup del Vila-real cinc mesos després i Partey es reincorpora

Kambwala ha tornat a entrenar amb el Vila-real després de cinc mesos de baixa per una lesió muscular. Partey també s'ha exercitat després de quasi un mes fora.

Els llevaneus de la Generalitat actuen en huit rutes de Castelló per la borrasca Francis

En plena borrasca Francis, la Generalitat ja va activar el pla de serveis viaris hivernals i este dilluns se centra en huit de les 28 rutes de Castelló. València i Alacant romanen en prealerta per a desplegar mitjans si feren falta.

El PSPV alerta d’una escalada històrica de queixes per brutícia i soroll a València al tancament de 2025

El PSPV ha advertit d'un augment rècord de queixes veïnals per falta de neteja i contaminació acústica a València durant 2025 i acusa el govern municipal d'inacció.

Incertesa per a les empreses valencianes per la situació a Veneçuela

Cambra València considera que la intervenció dels EUA i la captura de Nicolás Maduro obri un període d'incertesa. Veneçuela és sèptim mercat client en la zona i dotzé proveïdor de la Comunitat.

Trobats més restes del vaixell afonat en Komodo, sense rastre dels dos xiquets valencians

Els equips de rescat van trobar nous fragments del KM Putri Sakinah, però seguixen sense localitzar als dos menors de 9 i 10 anys desapareguts. L'operatiu, amb 153 persones i 17 embarcacions, es va ampliar fins al dimecres en una zona de forts corrents.

Indonèsia examina la seua seguretat marítima després del naufragi amb víctimes espanyoles en Komodo

El naufragi d'un vaixell turístic al Parc Nacional de Komodo ha deixat dos valencians morts i dos menors desapareguts. El cas ha impulsat a Indonèsia a revisar la seguretat marítima, obrir una investigació i suspendre temporalment la navegació turística.

PSPV acusa el PP de prioritzar la sanitat privada sobre la salut dels valencians

El PSPV ha acusat el PP d'anteposar la sanitat privada i de falta de transparència en les derivacions. Rafa Simó ha denunciat 56 milions i promeses incomplides.