L’entrevista exclusiva de Pilar Urbano al rei Felip VI

La reina Letícia va voler felicitar al rei pel seu guardó

El dimecres passat va tindre lloc el 15é aniversari del matrimoni del rei Felip i la reina Letícia  | CEDIDA

 

Amb motiu de la celebració del 15é aniversari de la boda del rei Felip i la reina Letícia, alguns mitjans de comunicació han volgut recordar l’entrevista exclusiva que el monarca va tindre amb la periodista Pilar Urbano. En este encontre, el fill de Joan Carles I va confessar que si els seus pares i les Corts no hagueren aprovat el seu matrimoni amb una persona de classe mitjana i divorciada com era Letícia, Felip no hauria continuat la seua relació amb ella.

 

Esta declaració era recordada el passat dimecres 22 de maig, el dia en què es van complir els 15 anys de matrimoni de Letícia i Felip VI, en una boda celebrada en la catedral de l’Almudena de Madrid.

 

La confessió del monarca la va fer pública Pilar Urbano a Risto Mejide en el programa de ‘Chester’. Resulta que dos dies abans de l’esdeveniment nupcial, Felip de Borbó es va posar en contacte per telèfon amb la periodista per a expressar-li la felicitat que sentia de poder casar-se per amor amb la seua promesa, Letícia. Li va comentar que tenia l’aprovació del seu entorn familiar, i Pilar Urbano va voler saber què haguera passat en cas contrari. «En eixe cas hauria renunciat a Letícia», va respondre Felip.

 

El rei Felip VI i la reina Letícia, durant un dels seus actes

El rei Felip VI i la reina Letícia, durant un dels seus actes | València Diari

 

La periodista, el treball de la qual està especialitzat en temes de famílies reials, explicava amb detalls aquell instant: «Li vaig preguntar: ‘Renunciaria al tron?’. I ell em va dir: ‘No, a Letícia, encara que s’haguera obert la terra baix els meus peus’. Em va dir que ell havia nascut amb un destí que era regnar i en això l’havien educat. Si renunciava al que era el seu destí seria traïció».

 

Pilar Urbano continuava relatant la conversa que va mantindre amb Felip VI: «Recorde la nit abans de la boda. El en aquell moment príncep Felip em va telefonar i em va fer unes confessions en la vigília. Ell em va demanar que les difonguera. Van ser 20 minuts de conversació, però ell em va dir que no li havia fet cap ultimàtum als Reis dient que o Letícia o res», assegurava la veterana periodista.

 

«També em va dir que a mesura que es va anar il·lusionant va anar fent consultes i tantejos. Primer en família, amb les seues germanes, les seues ties, personatges importants de la vida pública. I va vore que la gent ho veia bé i s’anava il·lusionant. Em va dir que ‘sóc l’home més feliç del món perquè puc fer el que més desitge que és casar-me amb Letícia’», explicava Urbano.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.