L’entrevista exclusiva de Pilar Urbano al rei Felip VI

La reina Letícia va voler felicitar al rei pel seu guardó

El dimecres passat va tindre lloc el 15é aniversari del matrimoni del rei Felip i la reina Letícia  | CEDIDA

 

Amb motiu de la celebració del 15é aniversari de la boda del rei Felip i la reina Letícia, alguns mitjans de comunicació han volgut recordar l’entrevista exclusiva que el monarca va tindre amb la periodista Pilar Urbano. En este encontre, el fill de Joan Carles I va confessar que si els seus pares i les Corts no hagueren aprovat el seu matrimoni amb una persona de classe mitjana i divorciada com era Letícia, Felip no hauria continuat la seua relació amb ella.

 

Esta declaració era recordada el passat dimecres 22 de maig, el dia en què es van complir els 15 anys de matrimoni de Letícia i Felip VI, en una boda celebrada en la catedral de l’Almudena de Madrid.

 

La confessió del monarca la va fer pública Pilar Urbano a Risto Mejide en el programa de ‘Chester’. Resulta que dos dies abans de l’esdeveniment nupcial, Felip de Borbó es va posar en contacte per telèfon amb la periodista per a expressar-li la felicitat que sentia de poder casar-se per amor amb la seua promesa, Letícia. Li va comentar que tenia l’aprovació del seu entorn familiar, i Pilar Urbano va voler saber què haguera passat en cas contrari. «En eixe cas hauria renunciat a Letícia», va respondre Felip.

 

El rei Felip VI i la reina Letícia, durant un dels seus actes

El rei Felip VI i la reina Letícia, durant un dels seus actes | València Diari

 

La periodista, el treball de la qual està especialitzat en temes de famílies reials, explicava amb detalls aquell instant: «Li vaig preguntar: ‘Renunciaria al tron?’. I ell em va dir: ‘No, a Letícia, encara que s’haguera obert la terra baix els meus peus’. Em va dir que ell havia nascut amb un destí que era regnar i en això l’havien educat. Si renunciava al que era el seu destí seria traïció».

 

Pilar Urbano continuava relatant la conversa que va mantindre amb Felip VI: «Recorde la nit abans de la boda. El en aquell moment príncep Felip em va telefonar i em va fer unes confessions en la vigília. Ell em va demanar que les difonguera. Van ser 20 minuts de conversació, però ell em va dir que no li havia fet cap ultimàtum als Reis dient que o Letícia o res», assegurava la veterana periodista.

 

«També em va dir que a mesura que es va anar il·lusionant va anar fent consultes i tantejos. Primer en família, amb les seues germanes, les seues ties, personatges importants de la vida pública. I va vore que la gent ho veia bé i s’anava il·lusionant. Em va dir que ‘sóc l’home més feliç del món perquè puc fer el que més desitge que és casar-me amb Letícia’», explicava Urbano.

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.