L’estat de salut de María Jiménez millora

María Jiménez continua millorant

María Jiménez continua millorant | Instagram

 

Una de les notícies que ha mantingut als mitjans de comunicació molt preocupats durant les últimes setmanes fa referència a l’estat de salut de la cantant María Jiménez, que va ser operada el passat dia 2 de maig d’una obstrucció intestinal i que, des d’aquell moment, ha patit diverses complicacions que han portat a l’artista a estar ingressada de gravetat en l’UCI. L’estat de salut de la cantant ha arribat a preocupar seriosament, ja que va haver de ser entubada amb respiració artificial i el seu pronòstic era greu.

 

Ara, després d’un mes transcorregut des de que la van operar, el fill de la cantant ha volgut tranquil·litzar a tot el món, ja que les especulacions sobre la salut de María Jiménez a partir del seu trasllat a un hospital de Sevilla feien pensar que havia empitjorat. Tot i que l’artista seguix ingressada en l’UCI, Alejandro informava fa unes hores que sa mare es troba estable i evoluciona favorablement. Tot i la millora, el seu trasllat a planta encara no està previst i tampoc se sap quan podrà rebre l’alta i recuperar-se en casa.

 

María Jiménez està demostrant una gran fortalesa

María Jiménez està demostrant una gran fortalesa | INSTAGRAM

 

Per tant, de moment, tot i les complicacions sorgides, família i amics comencen a respirar aliviats en vore que l’artista està superant esta situació. La seua xicoteta millora podria indicar que María Jiménez s’anirà recuperant poc a poc d’este mal moment que està travessant i podrà deixar arrere el malson que ha viscut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.