L’estat de salut de María Jiménez millora

María Jiménez continua millorant

María Jiménez continua millorant | Instagram

 

Una de les notícies que ha mantingut als mitjans de comunicació molt preocupats durant les últimes setmanes fa referència a l’estat de salut de la cantant María Jiménez, que va ser operada el passat dia 2 de maig d’una obstrucció intestinal i que, des d’aquell moment, ha patit diverses complicacions que han portat a l’artista a estar ingressada de gravetat en l’UCI. L’estat de salut de la cantant ha arribat a preocupar seriosament, ja que va haver de ser entubada amb respiració artificial i el seu pronòstic era greu.

 

Ara, després d’un mes transcorregut des de que la van operar, el fill de la cantant ha volgut tranquil·litzar a tot el món, ja que les especulacions sobre la salut de María Jiménez a partir del seu trasllat a un hospital de Sevilla feien pensar que havia empitjorat. Tot i que l’artista seguix ingressada en l’UCI, Alejandro informava fa unes hores que sa mare es troba estable i evoluciona favorablement. Tot i la millora, el seu trasllat a planta encara no està previst i tampoc se sap quan podrà rebre l’alta i recuperar-se en casa.

 

María Jiménez està demostrant una gran fortalesa

María Jiménez està demostrant una gran fortalesa | INSTAGRAM

 

Per tant, de moment, tot i les complicacions sorgides, família i amics comencen a respirar aliviats en vore que l’artista està superant esta situació. La seua xicoteta millora podria indicar que María Jiménez s’anirà recuperant poc a poc d’este mal moment que està travessant i podrà deixar arrere el malson que ha viscut.

Últimes notícies

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.