L’estat de salut de María Jiménez millora

María Jiménez continua millorant

María Jiménez continua millorant | Instagram

 

Una de les notícies que ha mantingut als mitjans de comunicació molt preocupats durant les últimes setmanes fa referència a l’estat de salut de la cantant María Jiménez, que va ser operada el passat dia 2 de maig d’una obstrucció intestinal i que, des d’aquell moment, ha patit diverses complicacions que han portat a l’artista a estar ingressada de gravetat en l’UCI. L’estat de salut de la cantant ha arribat a preocupar seriosament, ja que va haver de ser entubada amb respiració artificial i el seu pronòstic era greu.

 

Ara, després d’un mes transcorregut des de que la van operar, el fill de la cantant ha volgut tranquil·litzar a tot el món, ja que les especulacions sobre la salut de María Jiménez a partir del seu trasllat a un hospital de Sevilla feien pensar que havia empitjorat. Tot i que l’artista seguix ingressada en l’UCI, Alejandro informava fa unes hores que sa mare es troba estable i evoluciona favorablement. Tot i la millora, el seu trasllat a planta encara no està previst i tampoc se sap quan podrà rebre l’alta i recuperar-se en casa.

 

María Jiménez està demostrant una gran fortalesa

María Jiménez està demostrant una gran fortalesa | INSTAGRAM

 

Per tant, de moment, tot i les complicacions sorgides, família i amics comencen a respirar aliviats en vore que l’artista està superant esta situació. La seua xicoteta millora podria indicar que María Jiménez s’anirà recuperant poc a poc d’este mal moment que està travessant i podrà deixar arrere el malson que ha viscut.

Últimes notícies

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.

El criteri d’arrelament per a accedir a les VPP serà de preferència i no exclourà ningú

La Generalitat ha detallat que l’arrelament en l’accés a les Vivendes de Protecció Pública no respon a una prioritat nacional, sinó a la vinculació amb el territori, i que funcionarà com a criteri de preferència i no d’exclusió.

La jutgessa de la DANA reclama a Camarero els arxius adjunts del xat del Consell

El jutjat de Catarroja ha demanat a Susana Camarero que entregue voluntàriament els arxius adjunts del xat 'Consell PP' abans de decidir si cita a declarar com a testimoni el conseller Vicente Martínez Mus per la gestió de la DANA de 2024.

Pérez Llorca defensa que la singularitat que s’ha de tractar és la valenciana en la nova finançació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, rebutja negociar la finançació en taules bilaterals i defensa que, si hi ha singularitats, s’atenga la de la Comunitat Valenciana, la menys finançada. La CEV reclama una reunió entre Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo i que el debat es faça al Consell de Política Fiscal i Financera.

Els empresaris exigixen un calendari ferm per al túnel passador ferroviari de València

La CEV ha reclamat al Govern d Espanya un calendari vinculant per a executar el túnel passador ferroviari de València, clau per a la connexió amb Europa i que, segons els empresaris, continua pràcticament a zero.