L’estat de salut de María Jiménez millora

María Jiménez continua millorant

María Jiménez continua millorant | Instagram

 

Una de les notícies que ha mantingut als mitjans de comunicació molt preocupats durant les últimes setmanes fa referència a l’estat de salut de la cantant María Jiménez, que va ser operada el passat dia 2 de maig d’una obstrucció intestinal i que, des d’aquell moment, ha patit diverses complicacions que han portat a l’artista a estar ingressada de gravetat en l’UCI. L’estat de salut de la cantant ha arribat a preocupar seriosament, ja que va haver de ser entubada amb respiració artificial i el seu pronòstic era greu.

 

Ara, després d’un mes transcorregut des de que la van operar, el fill de la cantant ha volgut tranquil·litzar a tot el món, ja que les especulacions sobre la salut de María Jiménez a partir del seu trasllat a un hospital de Sevilla feien pensar que havia empitjorat. Tot i que l’artista seguix ingressada en l’UCI, Alejandro informava fa unes hores que sa mare es troba estable i evoluciona favorablement. Tot i la millora, el seu trasllat a planta encara no està previst i tampoc se sap quan podrà rebre l’alta i recuperar-se en casa.

 

María Jiménez està demostrant una gran fortalesa

María Jiménez està demostrant una gran fortalesa | INSTAGRAM

 

Per tant, de moment, tot i les complicacions sorgides, família i amics comencen a respirar aliviats en vore que l’artista està superant esta situació. La seua xicoteta millora podria indicar que María Jiménez s’anirà recuperant poc a poc d’este mal moment que està travessant i podrà deixar arrere el malson que ha viscut.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.