L’estat de salut de María Jiménez millora

María Jiménez continua millorant

María Jiménez continua millorant | Instagram

 

Una de les notícies que ha mantingut als mitjans de comunicació molt preocupats durant les últimes setmanes fa referència a l’estat de salut de la cantant María Jiménez, que va ser operada el passat dia 2 de maig d’una obstrucció intestinal i que, des d’aquell moment, ha patit diverses complicacions que han portat a l’artista a estar ingressada de gravetat en l’UCI. L’estat de salut de la cantant ha arribat a preocupar seriosament, ja que va haver de ser entubada amb respiració artificial i el seu pronòstic era greu.

 

Ara, després d’un mes transcorregut des de que la van operar, el fill de la cantant ha volgut tranquil·litzar a tot el món, ja que les especulacions sobre la salut de María Jiménez a partir del seu trasllat a un hospital de Sevilla feien pensar que havia empitjorat. Tot i que l’artista seguix ingressada en l’UCI, Alejandro informava fa unes hores que sa mare es troba estable i evoluciona favorablement. Tot i la millora, el seu trasllat a planta encara no està previst i tampoc se sap quan podrà rebre l’alta i recuperar-se en casa.

 

María Jiménez està demostrant una gran fortalesa

María Jiménez està demostrant una gran fortalesa | INSTAGRAM

 

Per tant, de moment, tot i les complicacions sorgides, família i amics comencen a respirar aliviats en vore que l’artista està superant esta situació. La seua xicoteta millora podria indicar que María Jiménez s’anirà recuperant poc a poc d’este mal moment que està travessant i podrà deixar arrere el malson que ha viscut.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.