Laura Escanes: «M’afecta molt més el que diguen sobre la meua família»

Ejemplo de shortcode con estilo
Laura Escanes mostra les evolucions del seu embaràs a Instagram | Instagram @lauraescanes   La parella de Risto Mejide, Laura Escanes, aprofita el seu perfil d’Instagram per a mostrar els canvis que va patint el seu cos per l’embaràs. Però ara, la jove també aprofita aquest mateix canal per a compartir amb els seus seguidors […]
Laura Escanes mostra les evolucions del seu embaràs a Instagram

Laura Escanes mostra les evolucions del seu embaràs a Instagram | Instagram @lauraescanes

 

La parella de Risto Mejide, Laura Escanes, aprofita el seu perfil d’Instagram per a mostrar els canvis que va patint el seu cos per l’embaràs. Però ara, la jove també aprofita aquest mateix canal per a compartir amb els seus seguidors el que li està passant interiorment a causa de les hormones.

 

Laura Escanes respon a les crítiques

Segons informa l’agència Europa Press, Laura Escanes va rebre moltes crítiques en un espai de debat sobre la seua relació amb el presentador Risto Mejide. Aquests comentaris feien referència bàsicament a la diferència d’edat entre la parella.

 

A més, en aquest mateix canal, també criticaven el fet que el pare d’ella i Risto no mantinguen cap tipus de relació, així com les publicacions que comparteix ella a les xarxes socials sobre les evolucions de la panxa d’embarassada.

 

Laura Escanes i Risto a Roma

Laura Escanes i Risto a Roma | Instagram @lauraescanes

 

Davant d’aquests comentaris i encara que confessava que no li dóna gens d’importància als comentaris roïns cap a ella, Laura Escanes va decidir compartir un vídeo amb els seus seguidors per a donar la seua opinió. I és que potser aquests comentaris ara l’afecten més a causa de les hormones. «És veritat que després hi ha dies roïns, que els tenim tots, en els quals qualsevol cosa m’afecta moltíssim més», va començar dient Laura.

 

A més, la parella de Risto insistia amb el tema de les hormones per a referir-se a les crítiques que han rebut sobre la relació entre son pare i el presentador, que han augmentat des de que son pare no va assistir a la boda de la parella: «Amb les hormones ho sent tot molt més, estic més sensible i m’afecta molt més el que diguen sobre la meua família».

 

Risto Mejide també es defensa dels comentaris

El cert és que la parella ha hagut de defensar-se moltes vegades de les crítiques per la seua diferència d’edat. El mateix Risto ho va fer amb el també presentador Andreu Buenafente, qui durant una edició del seu programa va fer un comentari amb to humorístic sobre aquest tema.

 

Risto no es va poder aguantar i va respondre, mitjançant una columna d»El Periódico’, que va titular ‘Riu-te Buenafuente’: «Han sigut diversos els xistes i comentaris sobre la meua relació durant programes produïts per tu, que no reproduiré ací perquè no fa ni falta. Tu saps perfectament quins, quan i tu sabràs el perquè. Però per mi no et preocupes, repetisc que en el nostre cas estem més que bé, gràcies».

 

Per la seua banda, Laura Escanes utilitza Instagram per a mostrar als seus seguidors l’evolució de l’embaràs, que una vegada van anunciar la notícia ja van assegurar que era un bebé buscat, tot i que ells haurien preferit contar-ho més endavant, però que quan van aparéixer els primers rumors van preferir no ocultar-ho més, que per altra banda també ha suposat una satisfacció per a la ‘influencer’, que va poder compartir la bona notícia amb tots els seus fans.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Muero por ver cómo va creciendo esta barriguita 13+3

A post shared by Laura Escanes (@lauraescanes) on

 

Arribats fins a aquest punt, i tot i les informacions que comparteixen a les xarxes, encara queden incògnites per desvelar. Una d’elles és el nom que li posaran al bebé, ja que només ella ha insinuat que si és xiqueta li posaran Roma, que és la ciutat preferida dels dos.

 

Caldrà esperar a vore com avancen les publicacions a l’Instagram de la ‘influencer’ per a saber més coses de l’embaràs, i com Julio, el fill que té Risto amb la seua anterior parella Ruth Jiménez, és també protagonista en aquesta nova etapa de la parella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Felices los 4. #toelrrato

A post shared by Risto Mejide (@ristomejide) on

Últimes notícies

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.

El PSPV-PSOE recorda les víctimes al Paredón de Paterna

Pilar Bernabé ha homenatjat a Paterna les víctimes de la repressió franquista i els militants socialistes morts, amb una ofrena floral i intervencions.

El Villarreal busca davant del PSG equilibrar el seu balanç a casa

El Villarreal ha sumat dos victòries, una derrota i un empat a casa davant d’equips francesos. El PSG visita La Cerámica este dimarts.