13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Laura Escanes: «M’afecta molt més el que diguen sobre la meua família»

Laura Escanes mostra les evolucions del seu embaràs a Instagram

Laura Escanes mostra les evolucions del seu embaràs a Instagram | Instagram @lauraescanes

 

La parella de Risto Mejide, Laura Escanes, aprofita el seu perfil d’Instagram per a mostrar els canvis que va patint el seu cos per l’embaràs. Però ara, la jove també aprofita aquest mateix canal per a compartir amb els seus seguidors el que li està passant interiorment a causa de les hormones.

 

Laura Escanes respon a les crítiques

Segons informa l’agència Europa Press, Laura Escanes va rebre moltes crítiques en un espai de debat sobre la seua relació amb el presentador Risto Mejide. Aquests comentaris feien referència bàsicament a la diferència d’edat entre la parella.

 

A més, en aquest mateix canal, també criticaven el fet que el pare d’ella i Risto no mantinguen cap tipus de relació, així com les publicacions que comparteix ella a les xarxes socials sobre les evolucions de la panxa d’embarassada.

 

Laura Escanes i Risto a Roma

Laura Escanes i Risto a Roma | Instagram @lauraescanes

 

Davant d’aquests comentaris i encara que confessava que no li dóna gens d’importància als comentaris roïns cap a ella, Laura Escanes va decidir compartir un vídeo amb els seus seguidors per a donar la seua opinió. I és que potser aquests comentaris ara l’afecten més a causa de les hormones. «És veritat que després hi ha dies roïns, que els tenim tots, en els quals qualsevol cosa m’afecta moltíssim més», va començar dient Laura.

 

A més, la parella de Risto insistia amb el tema de les hormones per a referir-se a les crítiques que han rebut sobre la relació entre son pare i el presentador, que han augmentat des de que son pare no va assistir a la boda de la parella: «Amb les hormones ho sent tot molt més, estic més sensible i m’afecta molt més el que diguen sobre la meua família».

 

Risto Mejide també es defensa dels comentaris

El cert és que la parella ha hagut de defensar-se moltes vegades de les crítiques per la seua diferència d’edat. El mateix Risto ho va fer amb el també presentador Andreu Buenafente, qui durant una edició del seu programa va fer un comentari amb to humorístic sobre aquest tema.

 

Risto no es va poder aguantar i va respondre, mitjançant una columna d”El Periódico’, que va titular ‘Riu-te Buenafuente’: «Han sigut diversos els xistes i comentaris sobre la meua relació durant programes produïts per tu, que no reproduiré ací perquè no fa ni falta. Tu saps perfectament quins, quan i tu sabràs el perquè. Però per mi no et preocupes, repetisc que en el nostre cas estem més que bé, gràcies».

 

Per la seua banda, Laura Escanes utilitza Instagram per a mostrar als seus seguidors l’evolució de l’embaràs, que una vegada van anunciar la notícia ja van assegurar que era un bebé buscat, tot i que ells haurien preferit contar-ho més endavant, però que quan van aparéixer els primers rumors van preferir no ocultar-ho més, que per altra banda també ha suposat una satisfacció per a la ‘influencer’, que va poder compartir la bona notícia amb tots els seus fans.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Muero por ver cómo va creciendo esta barriguita 13+3

A post shared by Laura Escanes (@lauraescanes) on

 

Arribats fins a aquest punt, i tot i les informacions que comparteixen a les xarxes, encara queden incògnites per desvelar. Una d’elles és el nom que li posaran al bebé, ja que només ella ha insinuat que si és xiqueta li posaran Roma, que és la ciutat preferida dels dos.

 

Caldrà esperar a vore com avancen les publicacions a l’Instagram de la ‘influencer’ per a saber més coses de l’embaràs, i com Julio, el fill que té Risto amb la seua anterior parella Ruth Jiménez, és també protagonista en aquesta nova etapa de la parella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Felices los 4. #toelrrato

A post shared by Risto Mejide (@ristomejide) on

Últimes notícies

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.

UGT, CCOO i SITVAL han aconseguit un acord per al conveni col·lectiu de les ITV

El nou conveni de les ITV valencianes reforça permisos i conciliació, homogeneïtza la classificació professional i avança cap a l'equiparació de condicions.

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.

Dos menors i huit adults arriben en pastera a Benidorm, primera arribada de 2026 a la Comunitat Valenciana

Deu persones, dos d'elles menors, han aconseguit la costa de Benidorm i han sigut ateses en relatiu bon estat. És la primera arribada a la Comunitat Valenciana en 2026.

El València encadena 5 anys sense perdre fora en Copa i més de 20 sense caure davant rivals de menor categoria

El València es va ficar en quarts després d'imposar-se al Burgos en El Cultivable i enllaça cinc anys invicte a domicili en la Copa del Rei. A més, acumula més de dos dècades sense caure davant equips de menor categoria.