Laura Escanes mostra, orgullosa, la seua incipient panxa d’embarassada

 

 

Laura Escanes mostra, orgullosa, la seua incipient panxa d’embarassada | Instagram

Laura Escanes no pot ser més feliç. La ‘influencer’ està vivint un dels moments més dolços de la seua vida després de fer públic que espera el seu primer fill juntament amb el publicista Risto Mejide. La notícia va saltar a finals del mes de febrer, i fa unes hores la jove ha volgut compartir amb tots els seus seguidors de xarxes socials les últimes novetats sobre el seu estat.

 

Escanes «es mor» per veure créixer la seua panxa

Escanes ha publicat una fotografia al seu compte oficial d’Instagram on apareix en roba interior i presumeix de la seua debutant panxa d’embarassada. Tot i que és veritat que els efectes encara no són massa notoris, és cert que es pot apreciar que el bebé es va fent gran a poc a poc.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Muero por ver cómo va creciendo esta barriguita 13+3

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

La imatge mostra una Laura Escanes radiant i molt feliç, que observa amb gran orgull els progressos de l’embaràs. El text que l’acompanya clama el següent: «Em muic per veure com va creixent aquesta panxeta», seguit de les xifres 13 + 3.  

 

Pateix migranyes freqüentment

Cal destacar que no tot estan sent bons moments per a la ‘influencer’, i que alguns dels efectes secundaris que pateix estan afectant un poc a la felicitat de la jove. És el cas, per exemple, de les fortes migranyes que té bastant freqüentment, així com de les nàusees i marejos que l’acompanyen en aquest primer trimestre d’embaràs.

 

Tot i això, tant Risto com ella estan disfrutant al màxim d’aquesta nova etapa que els espera com a parella, i desitgen amb impaciència que arribe el moment en el qual augmentarà la seua família. Almenys, això és el que demostren contínuament a través de les xarxes socials, on sempre comparteixen fotografies que mostren la seua gran complicitat i tot l’amor que senten l’un per l’altre. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

FELIZ DÍA DEL PADRE #Hala #YaMeLoDigoYo #MiraQuéNiñaMásLinda #MásLlenaDeGracia

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.