Laura Valenzuela, ingressada en un hospital: ‘La meua mare està molt maleta’

L’actriu i presentadora Laura Valenzuela, de 92 anys, es troba ingressada a l’hospital madrileny de la Princesa, tal com ha confirmat la seua filla Lara Dibildos.

Està molt maleta“, ha anunciat Dibildos en ‘Diez Minutos’ i aclareix: “No està en l’UCI, està en planta. Està en planta i està amb mi, estem ací la família”.

La van tractar amb antibiòtic i va ser donada d’alta, no obstant això, la popular actriu ha patit una recaiguda que ha provocat el seu ingrés de nou.

Molt volguda pel públic i companys de professió, la presentadora i actriu ha estat sempre acompanyada per la seua única filla, Lara Dibildos, fruit del seu matrimoni amb José Luis Dibildos.

Ella va ser la que, fa uns dies, parlava de com es trobava realment la seua mare, aclarint els rumors que deien que estava vivint en una residència. “Hui no sé qui m’ha dit que havia estat en un centre de majors, que no hauria passat res, però ja et dic que no és veritat“, va dir l’actriu, desmentint aquestes informacions.

“Ha estat a la seua casa, té escales, va arribar un dia en què va caure tres vegades, i a la tercera va ser com: ‘mare, per Déu, que no pot ser’. Se’n va anar a una casa al costat, llogada, sense escales, fins que va passar la quarantena, va passar el que va passar i vam decidir que ja havia sigut molt de temps separats i que volíem estar junts”, va aclarir.

En l’actualitat, i abans del seu ingrés, Laura Valenzuela es trobava vivint al costat dels seus fills i els seus nets. “Ara vivim junts, però anem, que no passa res, simplement aclarir les coses. Cadascun és un món, però el seu és aquest”, va declarar Lara Dibildos.

Laura Valenzuela porta una vida discreta i allunyada del focus mediàtic des que anunciara la seua retirada professional. Ho va fer després de recollir el guardó de l’Acadèmia de Televisió a tota una vida. “Ja he decidit que em vull ficar al llit prompte, vull descansar. El que m’abelleix són menjades, berenars, sopars amb la família i els amics més íntims i ja. I no maquillar-me”, revelava a’El Español’ el setembre de 2022.

No és el primer esglai que pateix la famosa actriu. En 1991, la seua filla Lara Dibildos va ser diagnosticada d’un càncer de tiroides.

Una notícia que va afectar molt a Valenzuela. Però, a més, ella va haver de ser intervinguda en 2005 d’un càncer de mama a Houston. Ambdues van superar aquests sots de salut.

A més, va haver d’enfrontar-se a la pèrdua del seu marit, el productor i guionista de cinema José Luis Dibildos, després de patir un infart en 2002.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.