12 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Laura Valenzuela, ingressada en un hospital: ‘La meua mare està molt maleta’

L’actriu i presentadora Laura Valenzuela, de 92 anys, es troba ingressada a l’hospital madrileny de la Princesa, tal com ha confirmat la seua filla Lara Dibildos.

Està molt maleta“, ha anunciat Dibildos en ‘Diez Minutos’ i aclareix: “No està en l’UCI, està en planta. Està en planta i està amb mi, estem ací la família”.

La van tractar amb antibiòtic i va ser donada d’alta, no obstant això, la popular actriu ha patit una recaiguda que ha provocat el seu ingrés de nou.

Molt volguda pel públic i companys de professió, la presentadora i actriu ha estat sempre acompanyada per la seua única filla, Lara Dibildos, fruit del seu matrimoni amb José Luis Dibildos.

Ella va ser la que, fa uns dies, parlava de com es trobava realment la seua mare, aclarint els rumors que deien que estava vivint en una residència. “Hui no sé qui m’ha dit que havia estat en un centre de majors, que no hauria passat res, però ja et dic que no és veritat“, va dir l’actriu, desmentint aquestes informacions.

“Ha estat a la seua casa, té escales, va arribar un dia en què va caure tres vegades, i a la tercera va ser com: ‘mare, per Déu, que no pot ser’. Se’n va anar a una casa al costat, llogada, sense escales, fins que va passar la quarantena, va passar el que va passar i vam decidir que ja havia sigut molt de temps separats i que volíem estar junts”, va aclarir.

En l’actualitat, i abans del seu ingrés, Laura Valenzuela es trobava vivint al costat dels seus fills i els seus nets. “Ara vivim junts, però anem, que no passa res, simplement aclarir les coses. Cadascun és un món, però el seu és aquest”, va declarar Lara Dibildos.

Laura Valenzuela porta una vida discreta i allunyada del focus mediàtic des que anunciara la seua retirada professional. Ho va fer després de recollir el guardó de l’Acadèmia de Televisió a tota una vida. “Ja he decidit que em vull ficar al llit prompte, vull descansar. El que m’abelleix són menjades, berenars, sopars amb la família i els amics més íntims i ja. I no maquillar-me”, revelava a’El Español’ el setembre de 2022.

No és el primer esglai que pateix la famosa actriu. En 1991, la seua filla Lara Dibildos va ser diagnosticada d’un càncer de tiroides.

Una notícia que va afectar molt a Valenzuela. Però, a més, ella va haver de ser intervinguda en 2005 d’un càncer de mama a Houston. Ambdues van superar aquests sots de salut.

A més, va haver d’enfrontar-se a la pèrdua del seu marit, el productor i guionista de cinema José Luis Dibildos, després de patir un infart en 2002.

Últimes notícies

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.