Laura Valenzuela, ingressada en un hospital: ‘La meua mare està molt maleta’

L’actriu i presentadora Laura Valenzuela, de 92 anys, es troba ingressada a l’hospital madrileny de la Princesa, tal com ha confirmat la seua filla Lara Dibildos.

«Està molt maleta«, ha anunciat Dibildos en ‘Diez Minutos’ i aclareix: «No està en l’UCI, està en planta. Està en planta i està amb mi, estem ací la família».

La van tractar amb antibiòtic i va ser donada d’alta, no obstant això, la popular actriu ha patit una recaiguda que ha provocat el seu ingrés de nou.

Molt volguda pel públic i companys de professió, la presentadora i actriu ha estat sempre acompanyada per la seua única filla, Lara Dibildos, fruit del seu matrimoni amb José Luis Dibildos.

Ella va ser la que, fa uns dies, parlava de com es trobava realment la seua mare, aclarint els rumors que deien que estava vivint en una residència. «Hui no sé qui m’ha dit que havia estat en un centre de majors, que no hauria passat res, però ja et dic que no és veritat«, va dir l’actriu, desmentint aquestes informacions.

«Ha estat a la seua casa, té escales, va arribar un dia en què va caure tres vegades, i a la tercera va ser com: ‘mare, per Déu, que no pot ser’. Se’n va anar a una casa al costat, llogada, sense escales, fins que va passar la quarantena, va passar el que va passar i vam decidir que ja havia sigut molt de temps separats i que volíem estar junts», va aclarir.

En l’actualitat, i abans del seu ingrés, Laura Valenzuela es trobava vivint al costat dels seus fills i els seus nets. «Ara vivim junts, però anem, que no passa res, simplement aclarir les coses. Cadascun és un món, però el seu és aquest», va declarar Lara Dibildos.

Laura Valenzuela porta una vida discreta i allunyada del focus mediàtic des que anunciara la seua retirada professional. Ho va fer després de recollir el guardó de l’Acadèmia de Televisió a tota una vida. «Ja he decidit que em vull ficar al llit prompte, vull descansar. El que m’abelleix són menjades, berenars, sopars amb la família i els amics més íntims i ja. I no maquillar-me», revelava a’El Español’ el setembre de 2022.

No és el primer esglai que pateix la famosa actriu. En 1991, la seua filla Lara Dibildos va ser diagnosticada d’un càncer de tiroides.

Una notícia que va afectar molt a Valenzuela. Però, a més, ella va haver de ser intervinguda en 2005 d’un càncer de mama a Houston. Ambdues van superar aquests sots de salut.

A més, va haver d’enfrontar-se a la pèrdua del seu marit, el productor i guionista de cinema José Luis Dibildos, després de patir un infart en 2002.

Últimes notícies

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.

Morant promet un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent

Diana Morant ha promés a Alacant un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent, amb propostes en vivenda, sanitat i educació. La líder del PSPV-PSOE ha reivindicat l’autonomia del projecte socialista valencià i ha criticat el PP i Vox.

Tiroteig en Albal entre familiars amb dos detinguts i un ferit lleu

Dos membres d’una mateixa família han sigut detinguts després d’un tiroteig este dissabte a Albal, on un d’ells ha resultat ferit lleu. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies dels fets, que van tindre lloc en un edifici de l’avinguda Cortes Valencianas.

Un tiroteig entre dos clans a Alzira deixa un mort i tres ferits

Un tiroteig entre dos clans familiars al barri de l'Alquerieta, a Alzira, ha deixat un home mort i tres persones ferides de bala. La Policia Nacional ha detingut quatre membres d'una de les famílies implicades.

Diumenge amb més calor i possibles ruixats al litoral nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia bàsicament assolellat, amb màximes en lleuger ascens i possibilitat de ruixats al litoral nord d’Alacant fins al migdia.

Deting a Dénia un fugit fugitiu buscat a Rússia per coaccions i prostitució

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 33 anys reclamat per Rússia per coaccions i prostitució, vinculat a una xarxa de pornografia en línia. L’Audiència Nacional ha assumit el cas per a tramitar la seua possible extradició.

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.