Lolita Flores celebra els seus 61 anys centrada en la seua carrera

Lolita Flores complix 61 anys | CEDIDA

 

L’artista Lolita Flores està disfrutant d’una de les millors etapes vitals de la seua carrera, personal i professional. A més a més, el passat 6 de maig va complir 61 anys acompanyada de la seua família, entre ells el seu primer net, Noah, fill d’Elena Furiase.

 

Encara que a Lolita Flores li agradaria passar estos dies amb les persones que més estima, la veritat és que la seua agenda està molt ocupada amb compromisos professionals. Un dels projectes que la manté ocupada actualment és la seua obra ‘Fedra’, i les seues hores de treball no li van permetre disfrutar del ‘Dia de la Mare’.

 

D’altra banda, la cantant ha anat a visitar a sa germana Rosario Flores als Estats Units, i va aprofitar l’ocasió per a fer concerts per tot el país. Amb tot, enguany ha sigut culminant per a la seua carrera professional gràcies a haver sigut guardonada amb la Medalla d’Or al Mèrit en les Belles Arts, premi que reconeix la seua trajectòria professional i artística.

 

No obstant això, Lolita Flores pareix no tindre tant d’èxit en l’àmbit amorós, ja que encara no ha trobat una parella amb qui formar un bon equip. Això sí, manté una bona relació amb el pare dels seus fills, Guillermo Furiase.

 

Lolita recollint la Medalla d'Or al Mèrit en les Belles Arts

Lolita recollint la Medalla d’Or al Mèrit en les Belles Arts | CEDIDA

 

La seua reputació artística

Lolita Flores va nàixer envoltada de fama per ser filla de Lola Flores, coneguda amb el pseudònim de ‘La Faraona’, i d’Antoni Gonzàlez, més conegut com ‘El Pescaílla’. Des de ben menuda, la vida de l’actriu ha estat influïda per la carrera artística dels seus pares.

 

Amb el suport de sa mare, Lolita va fer el seu debut en el panorama artístic espanyol l’any 1975 i, des d’eixe moment, la seua activitat artística no ha parat. En aquella etapa va aparéixer una de les seues cançons més famoses, la ‘Sarandonga’.

 

L’any 2010 va publicar-se el seu llibre autobiogràfic, ‘Lolita. Flores y alguna espina’, redactat a partir d’una íntima conversació amb l’escriptor i periodista Javier Menéndez Flores. En ell podem ser testimonis d’alguns aspectes de la seua vida no revelats fins al moment que tenen a vore amb les amistats, l’amor i també algunes desil·lusions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.

Pérez Llorca defén a Roig i retrau a Belarra: ‘Ja m’agradaria que anara tan productiva per a la societat’

Pérez Llorca ha elogiat la contribució de Juan Roig i ha enlletgit a Ione Belarra les seues paraules en el Congrés. Vicente Boluda ha recolzat a l'empresari.

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.