11.5 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Lolita Flores celebra els seus 61 anys centrada en la seua carrera

Lolita Flores complix 61 anys | CEDIDA

 

L’artista Lolita Flores està disfrutant d’una de les millors etapes vitals de la seua carrera, personal i professional. A més a més, el passat 6 de maig va complir 61 anys acompanyada de la seua família, entre ells el seu primer net, Noah, fill d’Elena Furiase.

 

Encara que a Lolita Flores li agradaria passar estos dies amb les persones que més estima, la veritat és que la seua agenda està molt ocupada amb compromisos professionals. Un dels projectes que la manté ocupada actualment és la seua obra ‘Fedra’, i les seues hores de treball no li van permetre disfrutar del ‘Dia de la Mare’.

 

D’altra banda, la cantant ha anat a visitar a sa germana Rosario Flores als Estats Units, i va aprofitar l’ocasió per a fer concerts per tot el país. Amb tot, enguany ha sigut culminant per a la seua carrera professional gràcies a haver sigut guardonada amb la Medalla d’Or al Mèrit en les Belles Arts, premi que reconeix la seua trajectòria professional i artística.

 

No obstant això, Lolita Flores pareix no tindre tant d’èxit en l’àmbit amorós, ja que encara no ha trobat una parella amb qui formar un bon equip. Això sí, manté una bona relació amb el pare dels seus fills, Guillermo Furiase.

 

Lolita recollint la Medalla d'Or al Mèrit en les Belles Arts

Lolita recollint la Medalla d’Or al Mèrit en les Belles Arts | CEDIDA

 

La seua reputació artística

Lolita Flores va nàixer envoltada de fama per ser filla de Lola Flores, coneguda amb el pseudònim de ‘La Faraona’, i d’Antoni Gonzàlez, més conegut com ‘El Pescaílla’. Des de ben menuda, la vida de l’actriu ha estat influïda per la carrera artística dels seus pares.

 

Amb el suport de sa mare, Lolita va fer el seu debut en el panorama artístic espanyol l’any 1975 i, des d’eixe moment, la seua activitat artística no ha parat. En aquella etapa va aparéixer una de les seues cançons més famoses, la ‘Sarandonga’.

 

L’any 2010 va publicar-se el seu llibre autobiogràfic, ‘Lolita. Flores y alguna espina’, redactat a partir d’una íntima conversació amb l’escriptor i periodista Javier Menéndez Flores. En ell podem ser testimonis d’alguns aspectes de la seua vida no revelats fins al moment que tenen a vore amb les amistats, l’amor i també algunes desil·lusions.

Últimes notícies

La IA generativa pot ampliar la bretxa laboral sense polítiques públiques fermes

Un estudi de la UPV i UTAMED alerta que la IA generativa pot intensificar la vulnerabilitat de jóvens i majors i demana formació, transparència i accés equitatiu.

Detinguts dos menors per robar 250 euros i un patinet amb violència a Oliva (València)

Dos menors de 15 anys han sigut detinguts a Oliva per colpejar a un home i robar-li 250 euros i un patinet elèctric. El cas està ja en seu judicial.

Tres detinguts després de desmantellar una plantació amb 881 plantes de marihuana a Dénia

Tres hòmens de 20, 40 i 43 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un cultiu 'indoor' amb 881 plantes. Se'ls atribuïxen tràfic de drogues i frau elèctric.

La Sindicatura de Comptes detecta incompliments molt significatius en els contractes d’emergència d’FGV per la DANA

Un informe de la Sindicatura de Comptes ha detectat incompliments molt significatius en contractes d'FGV lligats a la DANA de 2024, amb preus desviats i motivacions insuficients en diverses adjudicacions.

Cel nuvolós a València i Alacant i màximes en descens este dijous en la Comunitat

Jornada amb cel nuvolós a València i Alacant i intervals a Castelló. Descendixen les màximes de forma generalitzada i les mínimes baixen a l'interior nord.

Controlat l’incendi industrial a Alzira després de quasi quatre hores de treball

El foc en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons, al carrer Callao, va quedar controlat a les 22.32. Va haver-hi desallotjaments preventius en vivendes pròximes.

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.

L’Ajuntament d’Alacant ha aprovat l’ajuda de 300 euros per cada fill nascut en 2025

Alacant ha aprovat la resolució provisional de les ajudes per naixement de 2025: 300 euros per fill i 100.000 euros de dotació. 332 famílies ja assignades i la resta es pagarà amb càrrec a 2026 si complix les bases.