Lorena Gómez, estrena el seu propi estudi i ultima el seu nou disc

Lorena Gómez es troba immersa en la gravació del seu nou treball discogràfic, per a l’artista no hi ha res més sanador que cantar a viva veu i ho fa d’allò més bé.

<

>

Resultat del seu esforç

L’artista té una addicció i és el seu propi estudi, el que ha aconseguit amb molt de treball i esforç.

<

>

Guanyadora d’OT 2006

Lorena Gómez, nascuda a Lleida el 12 d’abril de 1986. Amb tan sols 8 anys es va pujar per primera vegada en un escenari i ja no ha baixat del, després de proclamar-se guanyadora en l’edició del talent xou Operació Triomf 2006 a Espanya.

 

<>

Lorena Gómez mai ha parat de treballar

En el 2007, a través de la discogràfica Sony, va publicar els seus àlbums Lorena, De pel·lícula i Esta vez.

Durant els últims anys ha Participat en diversos programes de gran èxit i repercussió de la televisió Espanyola com “Que tiempo tan feliz” de Telecinco “Los mejores años de nuestra vida” i “Destino a Eurovisión” de TVE.

Ha participació en la preselecció de “Destino a Oslo” en 2010 amb la cançó “Amor Mágico” on va obtenir la tercera plaça en la gran final.

Estos treballs els compatibilitzava amb nombrosos concerts en les seues tres gires corresponents als seus últims treballs discogràfics, compartint escenari amb grans artistes com Julio Iglesias, Jennifer López, David Bisbal, Pastora Soler, Bono de Ú2…..

Miami

Des de l’any 2013 esta establerta a Miami on compagina el seu treball en diversos programes de televisió i l’enregistrament de telenovel·les d’èxit amb l’enregistrament de nou àlbum d’estudi. Gran artista que triomfa aquí i fora de les nostres fronteres.

A Miami va presentar el primer senzill del seu quart treball i on també va participar com a actriu en la telenovel·la ‘Volteja pa’ que te enamores’.

<>

Tu cara me suena

L’any 2016 va sorprendre amb els seus grans dots d’imitadora en participar en ‘Tu cara me suena‘. Va compartir edició amb Beatriz Luengo i amb Rosa López, quedant finalista i ocupant el tercer lloc.

Lorena Gómez és una d’estes artistes que t’arriben al cor i que la seua humanitat es reflecteix en cadascuna de les seues actuacions, de les seues cançons, dels seus posts i és que Gómez és molt volguda pels seus seguidors.

<>

Èxits

Lorena és una extraordinaria artista en tots els sentits i agraïda als seus seguidors, és per això que tan sols li poden passar coses boniques. Al llarg de la seua carrera ha tret cançons com “Indomable“, “Vulnerable a ti” i “Bórrame el recuerdo” entre altres i ara estem a l’espera del nou. Sens dubte una dona treballadora i exitosa.

<>

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.