Lorena Gómez, estrena el seu propi estudi i ultima el seu nou disc

Lorena Gómez es troba immersa en la gravació del seu nou treball discogràfic, per a l’artista no hi ha res més sanador que cantar a viva veu i ho fa d’allò més bé.

<

>

Resultat del seu esforç

L’artista té una addicció i és el seu propi estudi, el que ha aconseguit amb molt de treball i esforç.

<

>

Guanyadora d’OT 2006

Lorena Gómez, nascuda a Lleida el 12 d’abril de 1986. Amb tan sols 8 anys es va pujar per primera vegada en un escenari i ja no ha baixat del, després de proclamar-se guanyadora en l’edició del talent xou Operació Triomf 2006 a Espanya.

 

<>

Lorena Gómez mai ha parat de treballar

En el 2007, a través de la discogràfica Sony, va publicar els seus àlbums Lorena, De pel·lícula i Esta vez.

Durant els últims anys ha Participat en diversos programes de gran èxit i repercussió de la televisió Espanyola com «Que tiempo tan feliz» de Telecinco «Los mejores años de nuestra vida» i «Destino a Eurovisión» de TVE.

Ha participació en la preselecció de «Destino a Oslo» en 2010 amb la cançó «Amor Mágico» on va obtenir la tercera plaça en la gran final.

Estos treballs els compatibilitzava amb nombrosos concerts en les seues tres gires corresponents als seus últims treballs discogràfics, compartint escenari amb grans artistes com Julio Iglesias, Jennifer López, David Bisbal, Pastora Soler, Bono de Ú2…..

Miami

Des de l’any 2013 esta establerta a Miami on compagina el seu treball en diversos programes de televisió i l’enregistrament de telenovel·les d’èxit amb l’enregistrament de nou àlbum d’estudi. Gran artista que triomfa aquí i fora de les nostres fronteres.

A Miami va presentar el primer senzill del seu quart treball i on també va participar com a actriu en la telenovel·la ‘Volteja pa’ que te enamores’.

<>

Tu cara me suena

L’any 2016 va sorprendre amb els seus grans dots d’imitadora en participar en ‘Tu cara me suena‘. Va compartir edició amb Beatriz Luengo i amb Rosa López, quedant finalista i ocupant el tercer lloc.

Lorena Gómez és una d’estes artistes que t’arriben al cor i que la seua humanitat es reflecteix en cadascuna de les seues actuacions, de les seues cançons, dels seus posts i és que Gómez és molt volguda pels seus seguidors.

<>

Èxits

Lorena és una extraordinaria artista en tots els sentits i agraïda als seus seguidors, és per això que tan sols li poden passar coses boniques. Al llarg de la seua carrera ha tret cançons com «Indomable«, «Vulnerable a ti» i «Bórrame el recuerdo» entre altres i ara estem a l’espera del nou. Sens dubte una dona treballadora i exitosa.

<>

 

 

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.