Lorena Gómez, estrena el seu propi estudi i ultima el seu nou disc

Lorena Gómez es troba immersa en la gravació del seu nou treball discogràfic, per a l’artista no hi ha res més sanador que cantar a viva veu i ho fa d’allò més bé.

<

>

Resultat del seu esforç

L’artista té una addicció i és el seu propi estudi, el que ha aconseguit amb molt de treball i esforç.

<

>

Guanyadora d’OT 2006

Lorena Gómez, nascuda a Lleida el 12 d’abril de 1986. Amb tan sols 8 anys es va pujar per primera vegada en un escenari i ja no ha baixat del, després de proclamar-se guanyadora en l’edició del talent xou Operació Triomf 2006 a Espanya.

 

<>

Lorena Gómez mai ha parat de treballar

En el 2007, a través de la discogràfica Sony, va publicar els seus àlbums Lorena, De pel·lícula i Esta vez.

Durant els últims anys ha Participat en diversos programes de gran èxit i repercussió de la televisió Espanyola com «Que tiempo tan feliz» de Telecinco «Los mejores años de nuestra vida» i «Destino a Eurovisión» de TVE.

Ha participació en la preselecció de «Destino a Oslo» en 2010 amb la cançó «Amor Mágico» on va obtenir la tercera plaça en la gran final.

Estos treballs els compatibilitzava amb nombrosos concerts en les seues tres gires corresponents als seus últims treballs discogràfics, compartint escenari amb grans artistes com Julio Iglesias, Jennifer López, David Bisbal, Pastora Soler, Bono de Ú2…..

Miami

Des de l’any 2013 esta establerta a Miami on compagina el seu treball en diversos programes de televisió i l’enregistrament de telenovel·les d’èxit amb l’enregistrament de nou àlbum d’estudi. Gran artista que triomfa aquí i fora de les nostres fronteres.

A Miami va presentar el primer senzill del seu quart treball i on també va participar com a actriu en la telenovel·la ‘Volteja pa’ que te enamores’.

<>

Tu cara me suena

L’any 2016 va sorprendre amb els seus grans dots d’imitadora en participar en ‘Tu cara me suena‘. Va compartir edició amb Beatriz Luengo i amb Rosa López, quedant finalista i ocupant el tercer lloc.

Lorena Gómez és una d’estes artistes que t’arriben al cor i que la seua humanitat es reflecteix en cadascuna de les seues actuacions, de les seues cançons, dels seus posts i és que Gómez és molt volguda pels seus seguidors.

<>

Èxits

Lorena és una extraordinaria artista en tots els sentits i agraïda als seus seguidors, és per això que tan sols li poden passar coses boniques. Al llarg de la seua carrera ha tret cançons com «Indomable«, «Vulnerable a ti» i «Bórrame el recuerdo» entre altres i ara estem a l’espera del nou. Sens dubte una dona treballadora i exitosa.

<>

 

 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.