Lorena Gómez, estrena el seu propi estudi i ultima el seu nou disc

Lorena Gómez es troba immersa en la gravació del seu nou treball discogràfic, per a l’artista no hi ha res més sanador que cantar a viva veu i ho fa d’allò més bé.

<

>

Resultat del seu esforç

L’artista té una addicció i és el seu propi estudi, el que ha aconseguit amb molt de treball i esforç.

<

>

Guanyadora d’OT 2006

Lorena Gómez, nascuda a Lleida el 12 d’abril de 1986. Amb tan sols 8 anys es va pujar per primera vegada en un escenari i ja no ha baixat del, després de proclamar-se guanyadora en l’edició del talent xou Operació Triomf 2006 a Espanya.

 

<>

Lorena Gómez mai ha parat de treballar

En el 2007, a través de la discogràfica Sony, va publicar els seus àlbums Lorena, De pel·lícula i Esta vez.

Durant els últims anys ha Participat en diversos programes de gran èxit i repercussió de la televisió Espanyola com «Que tiempo tan feliz» de Telecinco «Los mejores años de nuestra vida» i «Destino a Eurovisión» de TVE.

Ha participació en la preselecció de «Destino a Oslo» en 2010 amb la cançó «Amor Mágico» on va obtenir la tercera plaça en la gran final.

Estos treballs els compatibilitzava amb nombrosos concerts en les seues tres gires corresponents als seus últims treballs discogràfics, compartint escenari amb grans artistes com Julio Iglesias, Jennifer López, David Bisbal, Pastora Soler, Bono de Ú2…..

Miami

Des de l’any 2013 esta establerta a Miami on compagina el seu treball en diversos programes de televisió i l’enregistrament de telenovel·les d’èxit amb l’enregistrament de nou àlbum d’estudi. Gran artista que triomfa aquí i fora de les nostres fronteres.

A Miami va presentar el primer senzill del seu quart treball i on també va participar com a actriu en la telenovel·la ‘Volteja pa’ que te enamores’.

<>

Tu cara me suena

L’any 2016 va sorprendre amb els seus grans dots d’imitadora en participar en ‘Tu cara me suena‘. Va compartir edició amb Beatriz Luengo i amb Rosa López, quedant finalista i ocupant el tercer lloc.

Lorena Gómez és una d’estes artistes que t’arriben al cor i que la seua humanitat es reflecteix en cadascuna de les seues actuacions, de les seues cançons, dels seus posts i és que Gómez és molt volguda pels seus seguidors.

<>

Èxits

Lorena és una extraordinaria artista en tots els sentits i agraïda als seus seguidors, és per això que tan sols li poden passar coses boniques. Al llarg de la seua carrera ha tret cançons com «Indomable«, «Vulnerable a ti» i «Bórrame el recuerdo» entre altres i ara estem a l’espera del nou. Sens dubte una dona treballadora i exitosa.

<>

 

 

Últimes notícies

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.