13.4 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Lorena Gómez, estrena el seu propi estudi i ultima el seu nou disc

Lorena Gómez es troba immersa en la gravació del seu nou treball discogràfic, per a l’artista no hi ha res més sanador que cantar a viva veu i ho fa d’allò més bé.

<

>

Resultat del seu esforç

L’artista té una addicció i és el seu propi estudi, el que ha aconseguit amb molt de treball i esforç.

<

>

Guanyadora d’OT 2006

Lorena Gómez, nascuda a Lleida el 12 d’abril de 1986. Amb tan sols 8 anys es va pujar per primera vegada en un escenari i ja no ha baixat del, després de proclamar-se guanyadora en l’edició del talent xou Operació Triomf 2006 a Espanya.

 

<>

Lorena Gómez mai ha parat de treballar

En el 2007, a través de la discogràfica Sony, va publicar els seus àlbums Lorena, De pel·lícula i Esta vez.

Durant els últims anys ha Participat en diversos programes de gran èxit i repercussió de la televisió Espanyola com “Que tiempo tan feliz” de Telecinco “Los mejores años de nuestra vida” i “Destino a Eurovisión” de TVE.

Ha participació en la preselecció de “Destino a Oslo” en 2010 amb la cançó “Amor Mágico” on va obtenir la tercera plaça en la gran final.

Estos treballs els compatibilitzava amb nombrosos concerts en les seues tres gires corresponents als seus últims treballs discogràfics, compartint escenari amb grans artistes com Julio Iglesias, Jennifer López, David Bisbal, Pastora Soler, Bono de Ú2…..

Miami

Des de l’any 2013 esta establerta a Miami on compagina el seu treball en diversos programes de televisió i l’enregistrament de telenovel·les d’èxit amb l’enregistrament de nou àlbum d’estudi. Gran artista que triomfa aquí i fora de les nostres fronteres.

A Miami va presentar el primer senzill del seu quart treball i on també va participar com a actriu en la telenovel·la ‘Volteja pa’ que te enamores’.

<>

Tu cara me suena

L’any 2016 va sorprendre amb els seus grans dots d’imitadora en participar en ‘Tu cara me suena‘. Va compartir edició amb Beatriz Luengo i amb Rosa López, quedant finalista i ocupant el tercer lloc.

Lorena Gómez és una d’estes artistes que t’arriben al cor i que la seua humanitat es reflecteix en cadascuna de les seues actuacions, de les seues cançons, dels seus posts i és que Gómez és molt volguda pels seus seguidors.

<>

Èxits

Lorena és una extraordinaria artista en tots els sentits i agraïda als seus seguidors, és per això que tan sols li poden passar coses boniques. Al llarg de la seua carrera ha tret cançons com “Indomable“, “Vulnerable a ti” i “Bórrame el recuerdo” entre altres i ara estem a l’espera del nou. Sens dubte una dona treballadora i exitosa.

<>

 

 

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.