Lucía Rivera parla de la seua relació amb la dona de son pare

La model ha estat qui ha confirmat la seva relació amb el motorista

La model ha explicat com es du amb la dona de son pare | CEDIDA

 

Lucía Rivera està en un moment professional immillorable, creixent en la seua carrera com a model i amb numerosos projectes a la vista, un dels quals és anar-se’n de nou fora d’Espanya.

 

Lucía parla de la seua relació amb Eva González

Recentment, la model ha concedit una entrevista en què ha reconegut que actualment ja no l’afecten tant com abans les crítiques, sobretot gràcies al suport incondicional de la seua família, son pare, Cayetano Rivera, i sa mare, Blanca Romero. Els periodistes també han aprofitat l’ocasió per a preguntar-li a la model sobre la seua relació amb la dona de son pare, Eva González, que ella ha definit com a «normal, ni bona ni mala», argumentant que no tenen pràcticament temps per a coincidir a causa del treball. 

 

Lucía Rivera encèn les xarxes socials sempre que comparteix una publicació

Lucía Rivera reconeix el treball d’Eva González | @LUCIARIVERAROMERO

 

Tot i això, ha afirmat respecte d’ella que l’admira «per ser tan treballadora i tindre tanta força per a treballar, que no és poca cosa». Tal com ha confessat, amb son pare tampoc pot coincidir quasi per motius laborals, però quan ho fan, la casa es plena d’alegria i son pare s’enorgullix d’ella i de com li van de bé les coses.

 

Sobre els consells que sa mare li ha donat per a treballar en el món de la moda, Lucía ha recalcat el referent a l’alimentació: «M’ha dit que menge el que vulga però que menge sa». Lucía Rivera, que està centrada en la seua carrera professional i que pareix que ara això és el que més l’importa, també és afortunada en l’amor, ja que des de fa uns mesos manté una relació sentimental amb el pilot català de motociclisme Marc Márquez.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante incorpora el central Aïssa Mandi per a dos temporades

El Levante ha tancat el fitxatge del defensa internacional algerià Aïssa Mandi per a les pròximes dos temporades, pendent de la revisió mèdica.

Carmencita dispara el benefici un 55 % en 2025 fins als 6,5 milions

Carmencita ha tancat 2025 amb un benefici net de 6,5 milions d’euros, un 55 % més que en 2024, i unes vendes de 119 milions gràcies a la reinversió i l’expansió internacional.

Dos joves detinguts per estafar 1.500 euros fent reserves d’hotel amb una targeta aliena

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 25 anys i una dona de 20 per utilitzar suposadament les dades d’una targeta bancària aliena per reservar diversos hotels de Peníscola per un import total d’uns 1.500 euros.

Detingut per un robatori amb violència en un comerç de Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana un home de 42 anys acusat d’un robatori amb violència i intimidació en un establiment comercial, gràcies als efectes personals que va deixar en el local.

Multen 22 establiments per vendre vapejadors a menors en diversos municipis d’Alacant

La Guàrdia Civil ha detectat 22 infraccions per venda de vapejadors a menors en comerços i màquines expenedores de diversos municipis de la província d’Alacant, arran d’una investigació iniciada en abril de 2025.

Nova samarreta grisa del Villarreal per a rememorar les nits europees de fa vint anys

El Villarreal ha presentat una segona equipació grisa per a la temporada 2026-27, inspirada en les samarretes de les campanyes 2003-04 i 2004-05, quan el club va viure les seues primeres grans fites europees.

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.