La marea blava perd el control i demana respecte per a Olga Moreno en xarxes

 

Este cap de setmana es generava una gran controvèrsia en ‘Viva la vida’ després que mostraren en exclusiva unes suposades imatges d’Olga Moreno esberlant amb unes amigues sobre Rocío Carrasco.

Ni curts ni peresosos, des del programa d’Emma García manaven a una reportera infiltrada per a espiar a la dona d’Antonio David durant tot un dia. I, finalment, van acabar donant amb la notícia que tant anhelaven.

En un quiosquet de Torremolinos, i envoltada d’amigues, Olga acabava explotant i confessant els seus sentiments acosta tot el que estava passant amb la mare de Rocío i David Flores «Estan esberlant  el més gran, posant verd a tothom», confirmava després d’escoltar la seua conversa.

Pel que sembla, la dissenyadora expressava el dolor que havia sentit a la seua eixida de ‘Supervivientes’ perquè, segons ella, li han fet molt de mal en els platons de televisió. I també manifestava obertament el seu desacord amb la postura de Carrasco, que no va tindre suficient amb parlar de la seua història, per a fer una segona part de la docuserie.

Una total falta de respecte a la privacitat d’Olga que no sols ha enfurit a la Marea Blava, (tal com es coneix al grup que defensa a ultrança a Antonio David Flores i els seus), sinó també a la germana d’Olga.

 

Defensa a Olga Moreno 

 

Titllen de joc brut a l’estratègia de ‘Viva la vida’ per a atacar a Olga Moreno Com no podia ser d’una altra manera, la seua germana i fidel defensora, Raquel Moreno, ha fet un pas al capdavant en les seues xarxes socials per a defensar a ultrança a la seua família.

I és per això que ha volgut compartir un vídeo publicat en el canal de Youtube del periodista Albert Domenech: “Joc brut contra Olga Moreno: ni cagada, ni ètica, ni periodisme”. Així es titula.

 

 

D’eixa forma, posa en dubte la professionalitat d’Emma García, que és el rostre visible del programa els caps de setmana.

Raquel Moreno està cansada que el nom de la seua germana es veja perjudicat o relacionat amb coses que realment no han succeït com diuen des de la cadena de Paolo Vasile.

La germana d’Olga sempre ha estat al peu del canó per a defensar-la sense importar-li res. Fa uns mesos va arribar a enfrontar-se públicament a rostres com Belén Esteban, Carlota Corredera  o Jorge  Javier  Vázquez després de les acusacions que estos estaven abocant sobre l’exsupervivent amb la finalitat de defensar a Rocío Carrasco.

 

Olga trenca el seu silenci

 

Mentre que la dona d’Antonio David trencava el seu silenci en xarxes mitjançant un significatiu missatge per als seus seguidors.

«No hi ha necessitat de convéncer a ningú absolutament res, perquè no importa quan ho intentes, hi ha gent que mai comprendrà la teua història», compartia en Instagram.

«Per tot el que has passat, tot eixe esforç que fas per no rendir-te. Si ells parlen sense saber, tu només somriu».

 

La Marea Blava, com no podia ser d’una altra forma, s’ha unit per a fer costat a Moreno en un moment tan delicat. Així han aconseguit convertir l’etiqueta #RespetoParaOlga en trendig topic en Twitter.

Albert Domenech ho definia com «una invasió d’intimitat que s’allunya del periodisme i que em sembla molt perversa».

«Telecinco continua gestionant els continguts al seu antull. Moltes de les coses que es diuen sobre Olga Moreno o la família Flores estan condicionades pel discurs de defensa a Rocío Carrasco», afegia.

Així, destacava que la concursant de ‘Supervivientes’ havia sigut sotmesa a una persecució de 48 hores amb cambra oculta de dubtosa moralitat, «a pesar que jurídicament és molt difícil de perseguir».

«Una pràctica que va en contra del codi deontològic de la professió i molt criticable des del punt de vista ètic«.
I els usuaris no tardaven a pronunciar-se. «És delicte greu, encara que no existisca àudio. Poden intervindre els drets humans, i més quan Olga no està en este moment en cap mitjà de comunicació», comentava una usuària.

«A part de la mala praxi, un reportatge amb ganes de malmetre massa òbvies: que si Antonio David no l’acompanya, repetir diverses vegades que no entrava ningú a la botiga… En fi, molt patètic tot», remarcava un altre.

«No tenen límit, només el judicial i no sempre. Després es victimitzen quan algú a qui assetgen se’ls cabreja i els solta 4 fresques. Pobres, estan fent el seu treball, diuen», es podia continuar llegint.

«Ufff, estan fatal. Això ja és el súmmum del disbarat. A mi fins i tot em dona el riure, crec que estan perdent la poca credibilitat que els quedava». I aqueixos són només alguns dels centenars de comentaris sobre este tema.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.