La marea blava perd el control i demana respecte per a Olga Moreno en xarxes

 

Este cap de setmana es generava una gran controvèrsia en ‘Viva la vida’ després que mostraren en exclusiva unes suposades imatges d’Olga Moreno esberlant amb unes amigues sobre Rocío Carrasco.

Ni curts ni peresosos, des del programa d’Emma García manaven a una reportera infiltrada per a espiar a la dona d’Antonio David durant tot un dia. I, finalment, van acabar donant amb la notícia que tant anhelaven.

En un quiosquet de Torremolinos, i envoltada d’amigues, Olga acabava explotant i confessant els seus sentiments acosta tot el que estava passant amb la mare de Rocío i David Flores «Estan esberlant  el més gran, posant verd a tothom», confirmava després d’escoltar la seua conversa.

Pel que sembla, la dissenyadora expressava el dolor que havia sentit a la seua eixida de ‘Supervivientes’ perquè, segons ella, li han fet molt de mal en els platons de televisió. I també manifestava obertament el seu desacord amb la postura de Carrasco, que no va tindre suficient amb parlar de la seua història, per a fer una segona part de la docuserie.

Una total falta de respecte a la privacitat d’Olga que no sols ha enfurit a la Marea Blava, (tal com es coneix al grup que defensa a ultrança a Antonio David Flores i els seus), sinó també a la germana d’Olga.

 

Defensa a Olga Moreno 

 

Titllen de joc brut a l’estratègia de ‘Viva la vida’ per a atacar a Olga Moreno Com no podia ser d’una altra manera, la seua germana i fidel defensora, Raquel Moreno, ha fet un pas al capdavant en les seues xarxes socials per a defensar a ultrança a la seua família.

I és per això que ha volgut compartir un vídeo publicat en el canal de Youtube del periodista Albert Domenech: “Joc brut contra Olga Moreno: ni cagada, ni ètica, ni periodisme”. Així es titula.

 

 

D’eixa forma, posa en dubte la professionalitat d’Emma García, que és el rostre visible del programa els caps de setmana.

Raquel Moreno està cansada que el nom de la seua germana es veja perjudicat o relacionat amb coses que realment no han succeït com diuen des de la cadena de Paolo Vasile.

La germana d’Olga sempre ha estat al peu del canó per a defensar-la sense importar-li res. Fa uns mesos va arribar a enfrontar-se públicament a rostres com Belén Esteban, Carlota Corredera  o Jorge  Javier  Vázquez després de les acusacions que estos estaven abocant sobre l’exsupervivent amb la finalitat de defensar a Rocío Carrasco.

 

Olga trenca el seu silenci

 

Mentre que la dona d’Antonio David trencava el seu silenci en xarxes mitjançant un significatiu missatge per als seus seguidors.

«No hi ha necessitat de convéncer a ningú absolutament res, perquè no importa quan ho intentes, hi ha gent que mai comprendrà la teua història», compartia en Instagram.

«Per tot el que has passat, tot eixe esforç que fas per no rendir-te. Si ells parlen sense saber, tu només somriu».

 

La Marea Blava, com no podia ser d’una altra forma, s’ha unit per a fer costat a Moreno en un moment tan delicat. Així han aconseguit convertir l’etiqueta #RespetoParaOlga en trendig topic en Twitter.

Albert Domenech ho definia com «una invasió d’intimitat que s’allunya del periodisme i que em sembla molt perversa».

«Telecinco continua gestionant els continguts al seu antull. Moltes de les coses que es diuen sobre Olga Moreno o la família Flores estan condicionades pel discurs de defensa a Rocío Carrasco», afegia.

Així, destacava que la concursant de ‘Supervivientes’ havia sigut sotmesa a una persecució de 48 hores amb cambra oculta de dubtosa moralitat, «a pesar que jurídicament és molt difícil de perseguir».

«Una pràctica que va en contra del codi deontològic de la professió i molt criticable des del punt de vista ètic«.
I els usuaris no tardaven a pronunciar-se. «És delicte greu, encara que no existisca àudio. Poden intervindre els drets humans, i més quan Olga no està en este moment en cap mitjà de comunicació», comentava una usuària.

«A part de la mala praxi, un reportatge amb ganes de malmetre massa òbvies: que si Antonio David no l’acompanya, repetir diverses vegades que no entrava ningú a la botiga… En fi, molt patètic tot», remarcava un altre.

«No tenen límit, només el judicial i no sempre. Després es victimitzen quan algú a qui assetgen se’ls cabreja i els solta 4 fresques. Pobres, estan fent el seu treball, diuen», es podia continuar llegint.

«Ufff, estan fatal. Això ja és el súmmum del disbarat. A mi fins i tot em dona el riure, crec que estan perdent la poca credibilitat que els quedava». I aqueixos són només alguns dels centenars de comentaris sobre este tema.

Últimes notícies

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.

Desallotgen una rave il·legal amb més de 100 persones a la Serra Gelada

La Policia Local de Benidorm ha desmantellat una rave il·legal a l’entorn de La Cruz, al parc natural de la Serra Gelada, on s’havien reunit més de cent persones sense autorització. L’operatiu ha acabat amb denúncies al promotor i a diversos assistents i amb el tancament de l’accés de vehicles.

CSIF reclama un protocol contra plagues d’insectes al departament de salut de Llíria

CSIF ha demanat per escrit a la direcció del departament de salut Arnau-Llíria un protocol unificat per a actuar davant plagues d’insectes en tots els seus centres, inclòs el complex Mislata-Quart, per a protegir pacients i professionals.

Refuercen trens i mesures especials en carreteres i ports per l’eclipsi solar del 12 d’agost

Transportes ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost, amb més trens, il·luminació en carreteres, controls en ports i avisos sobre l’ús de drons.

Un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal rep amb èxit teràpia gènica a La Fe

L’Hospital La Fe de València ha tractat amb èxit amb teràpia gènica un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal, detectada gràcies a la prova del taló dins del nou programa de cribatge neonatal de la Comunitat Valenciana.

La Unió alerta que 140 pobles es queden sense ajudes per a camins rurals

Només 50 municipis de la Comunitat Valenciana reben ajudes de la Conselleria d'Agricultura per a camins rurals, mentre 140 queden fora per falta de pressupost, segons ha denunciat La Unió.

El PSPV exigix al Consell que retire de manera definitiva la reforma de la llei Trans

El PSPV ha demanat al Consell que retire de forma definitiva la reforma de la llei Trans valenciana després que el Tribunal Constitucional haja mantingut la suspensió cautelar de diversos preceptes per possible perjudici greu a menors trans.
FILMOTECA D'ESTIU