15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

La marea blava perd el control i demana respecte per a Olga Moreno en xarxes

 

Este cap de setmana es generava una gran controvèrsia en ‘Viva la vida’ després que mostraren en exclusiva unes suposades imatges d’Olga Moreno esberlant amb unes amigues sobre Rocío Carrasco.

Ni curts ni peresosos, des del programa d’Emma García manaven a una reportera infiltrada per a espiar a la dona d’Antonio David durant tot un dia. I, finalment, van acabar donant amb la notícia que tant anhelaven.

En un quiosquet de Torremolinos, i envoltada d’amigues, Olga acabava explotant i confessant els seus sentiments acosta tot el que estava passant amb la mare de Rocío i David Flores “Estan esberlant  el més gran, posant verd a tothom”, confirmava després d’escoltar la seua conversa.

Pel que sembla, la dissenyadora expressava el dolor que havia sentit a la seua eixida de ‘Supervivientes’ perquè, segons ella, li han fet molt de mal en els platons de televisió. I també manifestava obertament el seu desacord amb la postura de Carrasco, que no va tindre suficient amb parlar de la seua història, per a fer una segona part de la docuserie.

Una total falta de respecte a la privacitat d’Olga que no sols ha enfurit a la Marea Blava, (tal com es coneix al grup que defensa a ultrança a Antonio David Flores i els seus), sinó també a la germana d’Olga.

 

Defensa a Olga Moreno 

 

Titllen de joc brut a l’estratègia de ‘Viva la vida’ per a atacar a Olga Moreno Com no podia ser d’una altra manera, la seua germana i fidel defensora, Raquel Moreno, ha fet un pas al capdavant en les seues xarxes socials per a defensar a ultrança a la seua família.

I és per això que ha volgut compartir un vídeo publicat en el canal de Youtube del periodista Albert Domenech: “Joc brut contra Olga Moreno: ni cagada, ni ètica, ni periodisme”. Així es titula.

 

 

D’eixa forma, posa en dubte la professionalitat d’Emma García, que és el rostre visible del programa els caps de setmana.

Raquel Moreno està cansada que el nom de la seua germana es veja perjudicat o relacionat amb coses que realment no han succeït com diuen des de la cadena de Paolo Vasile.

La germana d’Olga sempre ha estat al peu del canó per a defensar-la sense importar-li res. Fa uns mesos va arribar a enfrontar-se públicament a rostres com Belén Esteban, Carlota Corredera  o Jorge  Javier  Vázquez després de les acusacions que estos estaven abocant sobre l’exsupervivent amb la finalitat de defensar a Rocío Carrasco.

 

Olga trenca el seu silenci

 

Mentre que la dona d’Antonio David trencava el seu silenci en xarxes mitjançant un significatiu missatge per als seus seguidors.

“No hi ha necessitat de convéncer a ningú absolutament res, perquè no importa quan ho intentes, hi ha gent que mai comprendrà la teua història”, compartia en Instagram.

“Per tot el que has passat, tot eixe esforç que fas per no rendir-te. Si ells parlen sense saber, tu només somriu”.

 

La Marea Blava, com no podia ser d’una altra forma, s’ha unit per a fer costat a Moreno en un moment tan delicat. Així han aconseguit convertir l’etiqueta #RespetoParaOlga en trendig topic en Twitter.

Albert Domenech ho definia com “una invasió d’intimitat que s’allunya del periodisme i que em sembla molt perversa”.

“Telecinco continua gestionant els continguts al seu antull. Moltes de les coses que es diuen sobre Olga Moreno o la família Flores estan condicionades pel discurs de defensa a Rocío Carrasco”, afegia.

Així, destacava que la concursant de ‘Supervivientes’ havia sigut sotmesa a una persecució de 48 hores amb cambra oculta de dubtosa moralitat, “a pesar que jurídicament és molt difícil de perseguir”.

“Una pràctica que va en contra del codi deontològic de la professió i molt criticable des del punt de vista ètic“.
I els usuaris no tardaven a pronunciar-se. “És delicte greu, encara que no existisca àudio. Poden intervindre els drets humans, i més quan Olga no està en este moment en cap mitjà de comunicació”, comentava una usuària.

“A part de la mala praxi, un reportatge amb ganes de malmetre massa òbvies: que si Antonio David no l’acompanya, repetir diverses vegades que no entrava ningú a la botiga… En fi, molt patètic tot”, remarcava un altre.

“No tenen límit, només el judicial i no sempre. Després es victimitzen quan algú a qui assetgen se’ls cabreja i els solta 4 fresques. Pobres, estan fent el seu treball, diuen”, es podia continuar llegint.

“Ufff, estan fatal. Això ja és el súmmum del disbarat. A mi fins i tot em dona el riure, crec que estan perdent la poca credibilitat que els quedava”. I aqueixos són només alguns dels centenars de comentaris sobre este tema.

Últimes notícies

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.

València Basket, revelació de la primera volta de l’Eurolliga; Pedro Martínez, millor tècnic, i ‘Larry’ De Larrea, millor jove

Un sondeig de mitat de temporada entre directors generals d'Eurolliga ha triat al València Basket com a equip revelació. Pedro Martínez lidera com a millor tècnic i Sergio 'Larry' De Larrea com a millor jove, amb més reconeixements a l'equip pel seu joc i competitivitat.

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.

El València Basket tanca una marató de 8 partits en 16 dies: sis triomfs i la lesió de Reuvers

L'equip va completar huit partits en poc més de dos setmanes amb un balanç de 6-2, va tancar amb un 115-73 al Saragossa i va patir l'esquinç de Reuvers. Pedro Martínez va concedir descans abans de visitar al Fenerbahce.