La marea blava perd el control i demana respecte per a Olga Moreno en xarxes

 

Este cap de setmana es generava una gran controvèrsia en ‘Viva la vida’ després que mostraren en exclusiva unes suposades imatges d’Olga Moreno esberlant amb unes amigues sobre Rocío Carrasco.

Ni curts ni peresosos, des del programa d’Emma García manaven a una reportera infiltrada per a espiar a la dona d’Antonio David durant tot un dia. I, finalment, van acabar donant amb la notícia que tant anhelaven.

En un quiosquet de Torremolinos, i envoltada d’amigues, Olga acabava explotant i confessant els seus sentiments acosta tot el que estava passant amb la mare de Rocío i David Flores “Estan esberlant  el més gran, posant verd a tothom”, confirmava després d’escoltar la seua conversa.

Pel que sembla, la dissenyadora expressava el dolor que havia sentit a la seua eixida de ‘Supervivientes’ perquè, segons ella, li han fet molt de mal en els platons de televisió. I també manifestava obertament el seu desacord amb la postura de Carrasco, que no va tindre suficient amb parlar de la seua història, per a fer una segona part de la docuserie.

Una total falta de respecte a la privacitat d’Olga que no sols ha enfurit a la Marea Blava, (tal com es coneix al grup que defensa a ultrança a Antonio David Flores i els seus), sinó també a la germana d’Olga.

 

Defensa a Olga Moreno 

 

Titllen de joc brut a l’estratègia de ‘Viva la vida’ per a atacar a Olga Moreno Com no podia ser d’una altra manera, la seua germana i fidel defensora, Raquel Moreno, ha fet un pas al capdavant en les seues xarxes socials per a defensar a ultrança a la seua família.

I és per això que ha volgut compartir un vídeo publicat en el canal de Youtube del periodista Albert Domenech: “Joc brut contra Olga Moreno: ni cagada, ni ètica, ni periodisme”. Així es titula.

 

 

D’eixa forma, posa en dubte la professionalitat d’Emma García, que és el rostre visible del programa els caps de setmana.

Raquel Moreno està cansada que el nom de la seua germana es veja perjudicat o relacionat amb coses que realment no han succeït com diuen des de la cadena de Paolo Vasile.

La germana d’Olga sempre ha estat al peu del canó per a defensar-la sense importar-li res. Fa uns mesos va arribar a enfrontar-se públicament a rostres com Belén Esteban, Carlota Corredera  o Jorge  Javier  Vázquez després de les acusacions que estos estaven abocant sobre l’exsupervivent amb la finalitat de defensar a Rocío Carrasco.

 

Olga trenca el seu silenci

 

Mentre que la dona d’Antonio David trencava el seu silenci en xarxes mitjançant un significatiu missatge per als seus seguidors.

“No hi ha necessitat de convéncer a ningú absolutament res, perquè no importa quan ho intentes, hi ha gent que mai comprendrà la teua història”, compartia en Instagram.

“Per tot el que has passat, tot eixe esforç que fas per no rendir-te. Si ells parlen sense saber, tu només somriu”.

 

La Marea Blava, com no podia ser d’una altra forma, s’ha unit per a fer costat a Moreno en un moment tan delicat. Així han aconseguit convertir l’etiqueta #RespetoParaOlga en trendig topic en Twitter.

Albert Domenech ho definia com “una invasió d’intimitat que s’allunya del periodisme i que em sembla molt perversa”.

“Telecinco continua gestionant els continguts al seu antull. Moltes de les coses que es diuen sobre Olga Moreno o la família Flores estan condicionades pel discurs de defensa a Rocío Carrasco”, afegia.

Així, destacava que la concursant de ‘Supervivientes’ havia sigut sotmesa a una persecució de 48 hores amb cambra oculta de dubtosa moralitat, “a pesar que jurídicament és molt difícil de perseguir”.

“Una pràctica que va en contra del codi deontològic de la professió i molt criticable des del punt de vista ètic“.
I els usuaris no tardaven a pronunciar-se. “És delicte greu, encara que no existisca àudio. Poden intervindre els drets humans, i més quan Olga no està en este moment en cap mitjà de comunicació”, comentava una usuària.

“A part de la mala praxi, un reportatge amb ganes de malmetre massa òbvies: que si Antonio David no l’acompanya, repetir diverses vegades que no entrava ningú a la botiga… En fi, molt patètic tot”, remarcava un altre.

“No tenen límit, només el judicial i no sempre. Després es victimitzen quan algú a qui assetgen se’ls cabreja i els solta 4 fresques. Pobres, estan fent el seu treball, diuen”, es podia continuar llegint.

“Ufff, estan fatal. Això ja és el súmmum del disbarat. A mi fins i tot em dona el riure, crec que estan perdent la poca credibilitat que els quedava”. I aqueixos són només alguns dels centenars de comentaris sobre este tema.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.