La marea blava perd el control i demana respecte per a Olga Moreno en xarxes

 

Este cap de setmana es generava una gran controvèrsia en ‘Viva la vida’ després que mostraren en exclusiva unes suposades imatges d’Olga Moreno esberlant amb unes amigues sobre Rocío Carrasco.

Ni curts ni peresosos, des del programa d’Emma García manaven a una reportera infiltrada per a espiar a la dona d’Antonio David durant tot un dia. I, finalment, van acabar donant amb la notícia que tant anhelaven.

En un quiosquet de Torremolinos, i envoltada d’amigues, Olga acabava explotant i confessant els seus sentiments acosta tot el que estava passant amb la mare de Rocío i David Flores «Estan esberlant  el més gran, posant verd a tothom», confirmava després d’escoltar la seua conversa.

Pel que sembla, la dissenyadora expressava el dolor que havia sentit a la seua eixida de ‘Supervivientes’ perquè, segons ella, li han fet molt de mal en els platons de televisió. I també manifestava obertament el seu desacord amb la postura de Carrasco, que no va tindre suficient amb parlar de la seua història, per a fer una segona part de la docuserie.

Una total falta de respecte a la privacitat d’Olga que no sols ha enfurit a la Marea Blava, (tal com es coneix al grup que defensa a ultrança a Antonio David Flores i els seus), sinó també a la germana d’Olga.

 

Defensa a Olga Moreno 

 

Titllen de joc brut a l’estratègia de ‘Viva la vida’ per a atacar a Olga Moreno Com no podia ser d’una altra manera, la seua germana i fidel defensora, Raquel Moreno, ha fet un pas al capdavant en les seues xarxes socials per a defensar a ultrança a la seua família.

I és per això que ha volgut compartir un vídeo publicat en el canal de Youtube del periodista Albert Domenech: “Joc brut contra Olga Moreno: ni cagada, ni ètica, ni periodisme”. Així es titula.

 

 

D’eixa forma, posa en dubte la professionalitat d’Emma García, que és el rostre visible del programa els caps de setmana.

Raquel Moreno està cansada que el nom de la seua germana es veja perjudicat o relacionat amb coses que realment no han succeït com diuen des de la cadena de Paolo Vasile.

La germana d’Olga sempre ha estat al peu del canó per a defensar-la sense importar-li res. Fa uns mesos va arribar a enfrontar-se públicament a rostres com Belén Esteban, Carlota Corredera  o Jorge  Javier  Vázquez després de les acusacions que estos estaven abocant sobre l’exsupervivent amb la finalitat de defensar a Rocío Carrasco.

 

Olga trenca el seu silenci

 

Mentre que la dona d’Antonio David trencava el seu silenci en xarxes mitjançant un significatiu missatge per als seus seguidors.

«No hi ha necessitat de convéncer a ningú absolutament res, perquè no importa quan ho intentes, hi ha gent que mai comprendrà la teua història», compartia en Instagram.

«Per tot el que has passat, tot eixe esforç que fas per no rendir-te. Si ells parlen sense saber, tu només somriu».

 

La Marea Blava, com no podia ser d’una altra forma, s’ha unit per a fer costat a Moreno en un moment tan delicat. Així han aconseguit convertir l’etiqueta #RespetoParaOlga en trendig topic en Twitter.

Albert Domenech ho definia com «una invasió d’intimitat que s’allunya del periodisme i que em sembla molt perversa».

«Telecinco continua gestionant els continguts al seu antull. Moltes de les coses que es diuen sobre Olga Moreno o la família Flores estan condicionades pel discurs de defensa a Rocío Carrasco», afegia.

Així, destacava que la concursant de ‘Supervivientes’ havia sigut sotmesa a una persecució de 48 hores amb cambra oculta de dubtosa moralitat, «a pesar que jurídicament és molt difícil de perseguir».

«Una pràctica que va en contra del codi deontològic de la professió i molt criticable des del punt de vista ètic«.
I els usuaris no tardaven a pronunciar-se. «És delicte greu, encara que no existisca àudio. Poden intervindre els drets humans, i més quan Olga no està en este moment en cap mitjà de comunicació», comentava una usuària.

«A part de la mala praxi, un reportatge amb ganes de malmetre massa òbvies: que si Antonio David no l’acompanya, repetir diverses vegades que no entrava ningú a la botiga… En fi, molt patètic tot», remarcava un altre.

«No tenen límit, només el judicial i no sempre. Després es victimitzen quan algú a qui assetgen se’ls cabreja i els solta 4 fresques. Pobres, estan fent el seu treball, diuen», es podia continuar llegint.

«Ufff, estan fatal. Això ja és el súmmum del disbarat. A mi fins i tot em dona el riure, crec que estan perdent la poca credibilitat que els quedava». I aqueixos són només alguns dels centenars de comentaris sobre este tema.

Últimes notícies

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.

Catalá reclama que la polarització no embrute la defensa de l’Albufera com a reserva de la Biosfera

María José Catalá demana al Govern d’Espanya un suport clar a la candidatura de l’Albufera com a reserva de la Biosfera i alerta que la polarització política no ha de contaminar este consens social.

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.