Mari Carmen i els seus ninots molt criticats pel seu mal caràcter

Al programa «Socialité» de Telecinco hui s’ha viscut un moment molt surrealista i divertit a la vegada. El programa presentat per Maria Patiño han mostrat que José Luis Moreno no és l’únic ventríloc que està en l’ull de l’huracà, ja que són moltes les persones que han eixit a la palestra per a parlar del difícil que era treballar amb la mítica Mari Carmen i els seus ninots.

Diferents companys han contat la seua experiència amb Mari Carmen

Molts són els que han trencat el seu silenci i s’han atrevit a contar la seua experiència al costat de la humorista. Però no tot han estat crítiques, Ángel Garó ha parlat en exclusiva en ‘Socialité’ i ha esclatat per a defensar a la seua gran amiga.

Les majors crítiques contra Mari Carmen i els seus ninots

El periodista Hilario López Millán assegurava en ‘Socialité’ que Mari Carmen era «molt estrella«: «Anava de diva… anem, era una cosa tremenda», deia. Per part seua, un treballador de ‘Cámbiame‘ relatava el dur episodi que va viure quan la van cridar per a participar en el programa de Carlota Corredera.

<

>

«Socialité» trau a la llum el brutal àudio d’Encarna Sánchez

El programa «Socialité» ha tret el brutal àudio d’Encarna Sánchez en el qual va respondre fa anys, molt enfadada, a les paraules que Mari Carmen li havia dedicat a la periodista durant una xerrada amb Rocío Jurado. La resposta de la locutora de ràdio no es va fer esperar i va ser realment dura amb ella.

«Procura no cridar-me, perquè t’he calat (…) Tu parla de les teues ximpleries i estupideses amb Donya Rogelia, però de mi no parles, que soc una persona molt seriosa», eren algunes de les frases que Encarna Sánchez deia contra la ventríloqua.

<

>

La inexplicable reacció d’Ángel Garó

L’humorista ha parlat amb ‘Socialité‘ i no ha pogut evitar perdre els papers mentre donava la cara per la seua amiga. Quan li preguntaven si realment era difícil treballar amb la humorista, ell responia molt categòrica.

«Però això qui ho diu? Em sembla fastigós, per favor. (…) És una persona meravellosa i una institució a Espanya. Es carregareu en Telecinco a tots els artistes?», deia l’humorista en la seua crida més tibant.

<

>

El moment més divertit i surrealista en el programa

Com era d’esperar el programa ha volgut contactar amb la humorista i conéixer de primera mà el que ella pensa, el que no s’esperaven era la reacció de Mari Carmen. L’artista s’ha mostrat més tranquil.la que Ángel Garó. Al principi, la humorista ha despenjat el telèfon i, com si fos Maite Galdeano imitant al seu pare, la ventríloqua es feia passar per la seua germana.

Res més agafar el telèfon, Mari Carmen ha respost: «És que ni pregunteu si estem ocupats o si és un bon moment. Em dieu que si estic mentint, que si Santiesteban… Calma, un segon!», deia la humorista.

«Bonica, res més a afegir, ets molt amable, no parlaré més del tema. Gràcies«, deia Mari Carmen, de Mari Carmen i els seus ninots, abans de penjar el telèfon de manera repentina.

 

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.