Mari Carmen i els seus ninots molt criticats pel seu mal caràcter

Al programa “Socialité” de Telecinco hui s’ha viscut un moment molt surrealista i divertit a la vegada. El programa presentat per Maria Patiño han mostrat que José Luis Moreno no és l’únic ventríloc que està en l’ull de l’huracà, ja que són moltes les persones que han eixit a la palestra per a parlar del difícil que era treballar amb la mítica Mari Carmen i els seus ninots.

Diferents companys han contat la seua experiència amb Mari Carmen

Molts són els que han trencat el seu silenci i s’han atrevit a contar la seua experiència al costat de la humorista. Però no tot han estat crítiques, Ángel Garó ha parlat en exclusiva en ‘Socialité’ i ha esclatat per a defensar a la seua gran amiga.

Les majors crítiques contra Mari Carmen i els seus ninots

El periodista Hilario López Millán assegurava en ‘Socialité’ que Mari Carmen era “molt estrella“: “Anava de diva… anem, era una cosa tremenda”, deia. Per part seua, un treballador de ‘Cámbiame‘ relatava el dur episodi que va viure quan la van cridar per a participar en el programa de Carlota Corredera.

<

>

“Socialité” trau a la llum el brutal àudio d’Encarna Sánchez

El programa “Socialité” ha tret el brutal àudio d’Encarna Sánchez en el qual va respondre fa anys, molt enfadada, a les paraules que Mari Carmen li havia dedicat a la periodista durant una xerrada amb Rocío Jurado. La resposta de la locutora de ràdio no es va fer esperar i va ser realment dura amb ella.

“Procura no cridar-me, perquè t’he calat (…) Tu parla de les teues ximpleries i estupideses amb Donya Rogelia, però de mi no parles, que soc una persona molt seriosa”, eren algunes de les frases que Encarna Sánchez deia contra la ventríloqua.

<

>

La inexplicable reacció d’Ángel Garó

L’humorista ha parlat amb ‘Socialité‘ i no ha pogut evitar perdre els papers mentre donava la cara per la seua amiga. Quan li preguntaven si realment era difícil treballar amb la humorista, ell responia molt categòrica.

“Però això qui ho diu? Em sembla fastigós, per favor. (…) És una persona meravellosa i una institució a Espanya. Es carregareu en Telecinco a tots els artistes?”, deia l’humorista en la seua crida més tibant.

<

>

El moment més divertit i surrealista en el programa

Com era d’esperar el programa ha volgut contactar amb la humorista i conéixer de primera mà el que ella pensa, el que no s’esperaven era la reacció de Mari Carmen. L’artista s’ha mostrat més tranquil.la que Ángel Garó. Al principi, la humorista ha despenjat el telèfon i, com si fos Maite Galdeano imitant al seu pare, la ventríloqua es feia passar per la seua germana.

Res més agafar el telèfon, Mari Carmen ha respost: “És que ni pregunteu si estem ocupats o si és un bon moment. Em dieu que si estic mentint, que si Santiesteban… Calma, un segon!”, deia la humorista.

“Bonica, res més a afegir, ets molt amable, no parlaré més del tema. Gràcies“, deia Mari Carmen, de Mari Carmen i els seus ninots, abans de penjar el telèfon de manera repentina.

 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.