Mari Carmen i els seus ninots molt criticats pel seu mal caràcter

Al programa «Socialité» de Telecinco hui s’ha viscut un moment molt surrealista i divertit a la vegada. El programa presentat per Maria Patiño han mostrat que José Luis Moreno no és l’únic ventríloc que està en l’ull de l’huracà, ja que són moltes les persones que han eixit a la palestra per a parlar del difícil que era treballar amb la mítica Mari Carmen i els seus ninots.

Diferents companys han contat la seua experiència amb Mari Carmen

Molts són els que han trencat el seu silenci i s’han atrevit a contar la seua experiència al costat de la humorista. Però no tot han estat crítiques, Ángel Garó ha parlat en exclusiva en ‘Socialité’ i ha esclatat per a defensar a la seua gran amiga.

Les majors crítiques contra Mari Carmen i els seus ninots

El periodista Hilario López Millán assegurava en ‘Socialité’ que Mari Carmen era «molt estrella«: «Anava de diva… anem, era una cosa tremenda», deia. Per part seua, un treballador de ‘Cámbiame‘ relatava el dur episodi que va viure quan la van cridar per a participar en el programa de Carlota Corredera.

<

>

«Socialité» trau a la llum el brutal àudio d’Encarna Sánchez

El programa «Socialité» ha tret el brutal àudio d’Encarna Sánchez en el qual va respondre fa anys, molt enfadada, a les paraules que Mari Carmen li havia dedicat a la periodista durant una xerrada amb Rocío Jurado. La resposta de la locutora de ràdio no es va fer esperar i va ser realment dura amb ella.

«Procura no cridar-me, perquè t’he calat (…) Tu parla de les teues ximpleries i estupideses amb Donya Rogelia, però de mi no parles, que soc una persona molt seriosa», eren algunes de les frases que Encarna Sánchez deia contra la ventríloqua.

<

>

La inexplicable reacció d’Ángel Garó

L’humorista ha parlat amb ‘Socialité‘ i no ha pogut evitar perdre els papers mentre donava la cara per la seua amiga. Quan li preguntaven si realment era difícil treballar amb la humorista, ell responia molt categòrica.

«Però això qui ho diu? Em sembla fastigós, per favor. (…) És una persona meravellosa i una institució a Espanya. Es carregareu en Telecinco a tots els artistes?», deia l’humorista en la seua crida més tibant.

<

>

El moment més divertit i surrealista en el programa

Com era d’esperar el programa ha volgut contactar amb la humorista i conéixer de primera mà el que ella pensa, el que no s’esperaven era la reacció de Mari Carmen. L’artista s’ha mostrat més tranquil.la que Ángel Garó. Al principi, la humorista ha despenjat el telèfon i, com si fos Maite Galdeano imitant al seu pare, la ventríloqua es feia passar per la seua germana.

Res més agafar el telèfon, Mari Carmen ha respost: «És que ni pregunteu si estem ocupats o si és un bon moment. Em dieu que si estic mentint, que si Santiesteban… Calma, un segon!», deia la humorista.

«Bonica, res més a afegir, ets molt amable, no parlaré més del tema. Gràcies«, deia Mari Carmen, de Mari Carmen i els seus ninots, abans de penjar el telèfon de manera repentina.

 

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.