11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Mari Carmen i els seus ninots molt criticats pel seu mal caràcter

Al programa “Socialité” de Telecinco hui s’ha viscut un moment molt surrealista i divertit a la vegada. El programa presentat per Maria Patiño han mostrat que José Luis Moreno no és l’únic ventríloc que està en l’ull de l’huracà, ja que són moltes les persones que han eixit a la palestra per a parlar del difícil que era treballar amb la mítica Mari Carmen i els seus ninots.

Diferents companys han contat la seua experiència amb Mari Carmen

Molts són els que han trencat el seu silenci i s’han atrevit a contar la seua experiència al costat de la humorista. Però no tot han estat crítiques, Ángel Garó ha parlat en exclusiva en ‘Socialité’ i ha esclatat per a defensar a la seua gran amiga.

Les majors crítiques contra Mari Carmen i els seus ninots

El periodista Hilario López Millán assegurava en ‘Socialité’ que Mari Carmen era “molt estrella“: “Anava de diva… anem, era una cosa tremenda”, deia. Per part seua, un treballador de ‘Cámbiame‘ relatava el dur episodi que va viure quan la van cridar per a participar en el programa de Carlota Corredera.

<

>

“Socialité” trau a la llum el brutal àudio d’Encarna Sánchez

El programa “Socialité” ha tret el brutal àudio d’Encarna Sánchez en el qual va respondre fa anys, molt enfadada, a les paraules que Mari Carmen li havia dedicat a la periodista durant una xerrada amb Rocío Jurado. La resposta de la locutora de ràdio no es va fer esperar i va ser realment dura amb ella.

“Procura no cridar-me, perquè t’he calat (…) Tu parla de les teues ximpleries i estupideses amb Donya Rogelia, però de mi no parles, que soc una persona molt seriosa”, eren algunes de les frases que Encarna Sánchez deia contra la ventríloqua.

<

>

La inexplicable reacció d’Ángel Garó

L’humorista ha parlat amb ‘Socialité‘ i no ha pogut evitar perdre els papers mentre donava la cara per la seua amiga. Quan li preguntaven si realment era difícil treballar amb la humorista, ell responia molt categòrica.

“Però això qui ho diu? Em sembla fastigós, per favor. (…) És una persona meravellosa i una institució a Espanya. Es carregareu en Telecinco a tots els artistes?”, deia l’humorista en la seua crida més tibant.

<

>

El moment més divertit i surrealista en el programa

Com era d’esperar el programa ha volgut contactar amb la humorista i conéixer de primera mà el que ella pensa, el que no s’esperaven era la reacció de Mari Carmen. L’artista s’ha mostrat més tranquil.la que Ángel Garó. Al principi, la humorista ha despenjat el telèfon i, com si fos Maite Galdeano imitant al seu pare, la ventríloqua es feia passar per la seua germana.

Res més agafar el telèfon, Mari Carmen ha respost: “És que ni pregunteu si estem ocupats o si és un bon moment. Em dieu que si estic mentint, que si Santiesteban… Calma, un segon!”, deia la humorista.

“Bonica, res més a afegir, ets molt amable, no parlaré més del tema. Gràcies“, deia Mari Carmen, de Mari Carmen i els seus ninots, abans de penjar el telèfon de manera repentina.

 

Últimes notícies

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.

Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors

La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.

Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana

Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.

Ensalada femenina i carn masculina: un estudi a Espanya i l’Equador confirma estereotips

Un estudi de la UPV a Espanya i l'Equador conclou que ensalades i fruites s'associen al femení i la carn al masculí. Els resultats apunten a estereotips que operen de manera inconscient i tenen implicacions en salut, màrqueting i I+D.

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.