Mari Carmen i els seus ninots molt criticats pel seu mal caràcter

Al programa «Socialité» de Telecinco hui s’ha viscut un moment molt surrealista i divertit a la vegada. El programa presentat per Maria Patiño han mostrat que José Luis Moreno no és l’únic ventríloc que està en l’ull de l’huracà, ja que són moltes les persones que han eixit a la palestra per a parlar del difícil que era treballar amb la mítica Mari Carmen i els seus ninots.

Diferents companys han contat la seua experiència amb Mari Carmen

Molts són els que han trencat el seu silenci i s’han atrevit a contar la seua experiència al costat de la humorista. Però no tot han estat crítiques, Ángel Garó ha parlat en exclusiva en ‘Socialité’ i ha esclatat per a defensar a la seua gran amiga.

Les majors crítiques contra Mari Carmen i els seus ninots

El periodista Hilario López Millán assegurava en ‘Socialité’ que Mari Carmen era «molt estrella«: «Anava de diva… anem, era una cosa tremenda», deia. Per part seua, un treballador de ‘Cámbiame‘ relatava el dur episodi que va viure quan la van cridar per a participar en el programa de Carlota Corredera.

<

>

«Socialité» trau a la llum el brutal àudio d’Encarna Sánchez

El programa «Socialité» ha tret el brutal àudio d’Encarna Sánchez en el qual va respondre fa anys, molt enfadada, a les paraules que Mari Carmen li havia dedicat a la periodista durant una xerrada amb Rocío Jurado. La resposta de la locutora de ràdio no es va fer esperar i va ser realment dura amb ella.

«Procura no cridar-me, perquè t’he calat (…) Tu parla de les teues ximpleries i estupideses amb Donya Rogelia, però de mi no parles, que soc una persona molt seriosa», eren algunes de les frases que Encarna Sánchez deia contra la ventríloqua.

<

>

La inexplicable reacció d’Ángel Garó

L’humorista ha parlat amb ‘Socialité‘ i no ha pogut evitar perdre els papers mentre donava la cara per la seua amiga. Quan li preguntaven si realment era difícil treballar amb la humorista, ell responia molt categòrica.

«Però això qui ho diu? Em sembla fastigós, per favor. (…) És una persona meravellosa i una institució a Espanya. Es carregareu en Telecinco a tots els artistes?», deia l’humorista en la seua crida més tibant.

<

>

El moment més divertit i surrealista en el programa

Com era d’esperar el programa ha volgut contactar amb la humorista i conéixer de primera mà el que ella pensa, el que no s’esperaven era la reacció de Mari Carmen. L’artista s’ha mostrat més tranquil.la que Ángel Garó. Al principi, la humorista ha despenjat el telèfon i, com si fos Maite Galdeano imitant al seu pare, la ventríloqua es feia passar per la seua germana.

Res més agafar el telèfon, Mari Carmen ha respost: «És que ni pregunteu si estem ocupats o si és un bon moment. Em dieu que si estic mentint, que si Santiesteban… Calma, un segon!», deia la humorista.

«Bonica, res més a afegir, ets molt amable, no parlaré més del tema. Gràcies«, deia Mari Carmen, de Mari Carmen i els seus ninots, abans de penjar el telèfon de manera repentina.

 

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.