10.3 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

María José Campanario explica com viu el confinament

 

Són diferents els famosos que han decidit mostrar-se en les xarxes socials per a entretindre als seus seguidors durant la quarantena. Diversos cantants, esportistes o humoristes han aprofitat per a oferir als seus fans contingut de qualitat i María José Campanario no podia ser menys.

 

«Jo m’ho estic passant ‘teta’»

La parella de Jesulín de Ubrique s’ha mostrat d’allò més desinhibida a través d’uns vídeos pujats en Facebook a on fa gala del seu sentit de l’humor. En estos vídeos, l’odontòloga apareix fent broma sense pentinar ni maquillar, demostrant que l’aspecte físic durant estos dies no té importància.

 

«Jo m’ho estic passant ‘teta’ (…). Este grup pretén fer riure a la gent, igual jo no sóc gens graciosa. Millor fer el confinament un poc més agradable», explicava la que un dia va ser enemiga de Belén Esteban.

 

Molt simpàtica i divertida, no hi ha tema que se li resistisca a Campanario. Balls, temes picants, imitacions i fins i tot deixar anar xerrades sobre el Satisfayer han deixat vore una famosa molt diferent de la que coneixem. Ha estat tal l’enrenou que s’ha muntat, que fins i tot Facebook ha hagut d’eliminar alguns dels seus vídeos per ser massa ‘picants’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.

Alerta per salsa brava Martínez amb possibles al·lergògens no declarats en cinc comunitats

La AESAN ha informat de la comercialització d'una salsa brava de la marca Martínez que podria contindre al·lergògens no declarats. També s'han detectat sis salses picants amb sulfits sense indicar en l'etiqueta.

Sole Giménez presenta ‘Ésser humà’, primer avançament del seu nou projecte

Sole Giménez ha anunciat el llançament de 'Ésser humà', primer avanç d'un projecte de cançons inèdites previst per a primavera. El tema reivindica empatia i cures, i arriba amb videoclip i gira.

Cap de setmana solejat i primaveral, amb temperatures fins a 10 graus per damunt del normal

Després de la borrasca Pedro, el vent i el temporal marítim remeten i s'imposa l'anticicló: jornades solejades, ambient temperat i nits fredes. El diumenge se superaran els 18 °C en àmplies zones i hi haurà calitja a Canàries.

Dissabte d’estabilitat: pugen les temperatures, cels buidats i sense pluges

El temps estable s'imposa en península, Balears i Canàries, sense precipitacions. Les màximes repunten en muntanyes del nord-est i a les illes orientals.