14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

María José Campanario explica com viu el confinament

 

Són diferents els famosos que han decidit mostrar-se en les xarxes socials per a entretindre als seus seguidors durant la quarantena. Diversos cantants, esportistes o humoristes han aprofitat per a oferir als seus fans contingut de qualitat i María José Campanario no podia ser menys.

 

«Jo m’ho estic passant ‘teta’»

La parella de Jesulín de Ubrique s’ha mostrat d’allò més desinhibida a través d’uns vídeos pujats en Facebook a on fa gala del seu sentit de l’humor. En estos vídeos, l’odontòloga apareix fent broma sense pentinar ni maquillar, demostrant que l’aspecte físic durant estos dies no té importància.

 

«Jo m’ho estic passant ‘teta’ (…). Este grup pretén fer riure a la gent, igual jo no sóc gens graciosa. Millor fer el confinament un poc més agradable», explicava la que un dia va ser enemiga de Belén Esteban.

 

Molt simpàtica i divertida, no hi ha tema que se li resistisca a Campanario. Balls, temes picants, imitacions i fins i tot deixar anar xerrades sobre el Satisfayer han deixat vore una famosa molt diferent de la que coneixem. Ha estat tal l’enrenou que s’ha muntat, que fins i tot Facebook ha hagut d’eliminar alguns dels seus vídeos per ser massa ‘picants’.

Últimes notícies

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.