María José Campanario explica com viu el confinament

 

Són diferents els famosos que han decidit mostrar-se en les xarxes socials per a entretindre als seus seguidors durant la quarantena. Diversos cantants, esportistes o humoristes han aprofitat per a oferir als seus fans contingut de qualitat i María José Campanario no podia ser menys.

 

«Jo m’ho estic passant ‘teta’»

La parella de Jesulín de Ubrique s’ha mostrat d’allò més desinhibida a través d’uns vídeos pujats en Facebook a on fa gala del seu sentit de l’humor. En estos vídeos, l’odontòloga apareix fent broma sense pentinar ni maquillar, demostrant que l’aspecte físic durant estos dies no té importància.

 

«Jo m’ho estic passant ‘teta’ (…). Este grup pretén fer riure a la gent, igual jo no sóc gens graciosa. Millor fer el confinament un poc més agradable», explicava la que un dia va ser enemiga de Belén Esteban.

 

Molt simpàtica i divertida, no hi ha tema que se li resistisca a Campanario. Balls, temes picants, imitacions i fins i tot deixar anar xerrades sobre el Satisfayer han deixat vore una famosa molt diferent de la que coneixem. Ha estat tal l’enrenou que s’ha muntat, que fins i tot Facebook ha hagut d’eliminar alguns dels seus vídeos per ser massa ‘picants’.

Últimes notícies

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.