María José Campanario explica com viu el confinament

 

Són diferents els famosos que han decidit mostrar-se en les xarxes socials per a entretindre als seus seguidors durant la quarantena. Diversos cantants, esportistes o humoristes han aprofitat per a oferir als seus fans contingut de qualitat i María José Campanario no podia ser menys.

 

«Jo m’ho estic passant ‘teta’»

La parella de Jesulín de Ubrique s’ha mostrat d’allò més desinhibida a través d’uns vídeos pujats en Facebook a on fa gala del seu sentit de l’humor. En estos vídeos, l’odontòloga apareix fent broma sense pentinar ni maquillar, demostrant que l’aspecte físic durant estos dies no té importància.

 

«Jo m’ho estic passant ‘teta’ (…). Este grup pretén fer riure a la gent, igual jo no sóc gens graciosa. Millor fer el confinament un poc més agradable», explicava la que un dia va ser enemiga de Belén Esteban.

 

Molt simpàtica i divertida, no hi ha tema que se li resistisca a Campanario. Balls, temes picants, imitacions i fins i tot deixar anar xerrades sobre el Satisfayer han deixat vore una famosa molt diferent de la que coneixem. Ha estat tal l’enrenou que s’ha muntat, que fins i tot Facebook ha hagut d’eliminar alguns dels seus vídeos per ser massa ‘picants’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ciutats s’alien per a impulsar un turisme urbà més equilibrat

València, Madrid, Barcelona, Màlaga, Sevilla, Saragossa i Sant Sebastià han creat una xarxa per a coordinar polítiques de turisme urbà amb focus en la convivència. Visit València assumirà la coordinació provisional i s'obri el debat sobre la taxa turística en clau local.

Víctimes de la DANA celebren que el TSJ valencià mantinga la instrucció a Catarroja

Les associacions de víctimes aplaudixen la decisió unànime del TSJ valencià de no investigar a Carlos Mazón i permetre que el Jutjat 3 de Catarroja continue la causa. Reclamen la fi de l'aforament.

Pérez Llorca subratlla la unanimitat del TSJCV sobre Mazón i afirma que ‘deixa les coses molt clares’

Pérez Llorca ha destacat que el TSJCV ha rebutjat per unanimitat investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha recalcat el seu respecte a les decisions judicials i la rapidesa de la decisió, a l'espera de llegir l'acte de 70 pàgines.

Les Falles esquiven el mal temps i lluïxen el seu art efímer i satíric en tota València

Les Falles de 2026 han sortejat la pluja i el vent i ja mostren quasi 770 monuments per tota València. El jurat valora des de hui i el focus recau en el monument municipal i la Secció Especial.

El PSOE exigix que Mazón rendisca comptes per la DANA malgrat l’arxiu del TSJ valencià

El PSOE ha advertit que, malgrat l'arxiu judicial, Carlos Mazón haurà de rendir comptes per la seua gestió de la DANA i que seran molt durs amb ell. El partit subratlla que la decisió només afecta a la seua responsabilitat penal i és recurrible.

La jutgessa de Catarroja ha prorrogat sis mesos la instrucció penal de la DANA

La magistrada ha ampliat altres sis mesos la instrucció a partir del 30 d'abril per la complexitat del cas, amb testimonis i peritatges encara pendents i a l'espera de missatges clau.

L’ús intensiu de xarxes socials augmenta els símptomes depressius abans dels 16

Un estudi de la UMH conclou que l'ús intensiu de xarxes socials s'associa amb més símptomes depressius en menors de 16. El risc clau és l'ús problemàtic, no les hores.

Set ciutats s’alien per a un turisme urbà més sostenible i equilibrat

València, Madrid, Barcelona, Màlaga, Sevilla, Saragossa i Sant Sebastià cooperaran en una nova Xarxa de Destinacions Turístiques Urbanes. L'objectiu és avançar cap a un model sostenible que concilie els interessos de visitants i veïns.