María José Campanario explica com viu el confinament

 

Són diferents els famosos que han decidit mostrar-se en les xarxes socials per a entretindre als seus seguidors durant la quarantena. Diversos cantants, esportistes o humoristes han aprofitat per a oferir als seus fans contingut de qualitat i María José Campanario no podia ser menys.

 

«Jo m’ho estic passant ‘teta’»

La parella de Jesulín de Ubrique s’ha mostrat d’allò més desinhibida a través d’uns vídeos pujats en Facebook a on fa gala del seu sentit de l’humor. En estos vídeos, l’odontòloga apareix fent broma sense pentinar ni maquillar, demostrant que l’aspecte físic durant estos dies no té importància.

 

«Jo m’ho estic passant ‘teta’ (…). Este grup pretén fer riure a la gent, igual jo no sóc gens graciosa. Millor fer el confinament un poc més agradable», explicava la que un dia va ser enemiga de Belén Esteban.

 

Molt simpàtica i divertida, no hi ha tema que se li resistisca a Campanario. Balls, temes picants, imitacions i fins i tot deixar anar xerrades sobre el Satisfayer han deixat vore una famosa molt diferent de la que coneixem. Ha estat tal l’enrenou que s’ha muntat, que fins i tot Facebook ha hagut d’eliminar alguns dels seus vídeos per ser massa ‘picants’.

Últimes notícies

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.