María Patiño se sincera i explica que va patir assetjament

María Patiño i la seva faceta com a actriu i ballarina

María Patiño i la seva faceta com a actriu i ballarina | TELECINCO

 

Recentment ha sortit a la llum l’episodi d’assetjament que ha patit durant dos anys la presentadora Marta Fernández; per sort, l’assetjador té ara una ordre d’allunyament i pot enfrontar-se a una condemna de dos anys de presó.

 

Precisament a ‘Sálvame’ es parlava aquests dies de l’infern que havia patit Marta Fernández, quan María Patiño va confessar que ella també havia sofert els atacs d’un assetjador, però que no havia tingut la valentia d’explicar-ho abans per port de «despertar al monstre». Tot i que María Patiño no va donar detalls de l’episodi viscut sí que va aprofitar l’ocasió per remarcar la importància de donar veu a aquestes situacions: «Sóc molt partidària de parlar d’aquest tipus de situacions. No donar el nom de l’assetjador em sembla contraproduent».

 

María Patiño no és l’única que ha estat assetjada

Però María Patiño no està sola en la seva experiència, ja que el seu company de programa Kiko Hernández va revelar durant el 2014 que un fan seu vivia obsessionat amb ell fins a tal punt que l’assetjava al seu telèfon personal enviant-li missatges, i que fins i tot s’havia presentat a casa seva amb un ganivet amb el qual havia ratllat la porta de l’entrada. 

 

Kiko Hernández en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

El col·laborador va assegurar viure amb tanta por, que va decidir canviar de domicili, però l’assetjador el va tornar a trobar a la nova direcció. Finalment però, i després de diverses denúncies, l’assetjador va ser condemnat a un any i mig de presó.

 

També et pot interessar…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.