María Patiño se sincera i explica que va patir assetjament

María Patiño i la seva faceta com a actriu i ballarina

María Patiño i la seva faceta com a actriu i ballarina | TELECINCO

 

Recentment ha sortit a la llum l’episodi d’assetjament que ha patit durant dos anys la presentadora Marta Fernández; per sort, l’assetjador té ara una ordre d’allunyament i pot enfrontar-se a una condemna de dos anys de presó.

 

Precisament a ‘Sálvame’ es parlava aquests dies de l’infern que havia patit Marta Fernández, quan María Patiño va confessar que ella també havia sofert els atacs d’un assetjador, però que no havia tingut la valentia d’explicar-ho abans per port de «despertar al monstre». Tot i que María Patiño no va donar detalls de l’episodi viscut sí que va aprofitar l’ocasió per remarcar la importància de donar veu a aquestes situacions: «Sóc molt partidària de parlar d’aquest tipus de situacions. No donar el nom de l’assetjador em sembla contraproduent».

 

María Patiño no és l’única que ha estat assetjada

Però María Patiño no està sola en la seva experiència, ja que el seu company de programa Kiko Hernández va revelar durant el 2014 que un fan seu vivia obsessionat amb ell fins a tal punt que l’assetjava al seu telèfon personal enviant-li missatges, i que fins i tot s’havia presentat a casa seva amb un ganivet amb el qual havia ratllat la porta de l’entrada. 

 

Kiko Hernández en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

El col·laborador va assegurar viure amb tanta por, que va decidir canviar de domicili, però l’assetjador el va tornar a trobar a la nova direcció. Finalment però, i després de diverses denúncies, l’assetjador va ser condemnat a un any i mig de presó.

 

També et pot interessar…

 
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.