6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

María Patiño se sincera i explica que va patir assetjament

María Patiño i la seva faceta com a actriu i ballarina

María Patiño i la seva faceta com a actriu i ballarina | TELECINCO

 

Recentment ha sortit a la llum l’episodi d’assetjament que ha patit durant dos anys la presentadora Marta Fernández; per sort, l’assetjador té ara una ordre d’allunyament i pot enfrontar-se a una condemna de dos anys de presó.

 

Precisament a ‘Sálvame’ es parlava aquests dies de l’infern que havia patit Marta Fernández, quan María Patiño va confessar que ella també havia sofert els atacs d’un assetjador, però que no havia tingut la valentia d’explicar-ho abans per port de «despertar al monstre». Tot i que María Patiño no va donar detalls de l’episodi viscut sí que va aprofitar l’ocasió per remarcar la importància de donar veu a aquestes situacions: «Sóc molt partidària de parlar d’aquest tipus de situacions. No donar el nom de l’assetjador em sembla contraproduent».

 

María Patiño no és l’única que ha estat assetjada

Però María Patiño no està sola en la seva experiència, ja que el seu company de programa Kiko Hernández va revelar durant el 2014 que un fan seu vivia obsessionat amb ell fins a tal punt que l’assetjava al seu telèfon personal enviant-li missatges, i que fins i tot s’havia presentat a casa seva amb un ganivet amb el qual havia ratllat la porta de l’entrada. 

 

Kiko Hernández en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

El col·laborador va assegurar viure amb tanta por, que va decidir canviar de domicili, però l’assetjador el va tornar a trobar a la nova direcció. Finalment però, i després de diverses denúncies, l’assetjador va ser condemnat a un any i mig de presó.

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.