7.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

María Patiño se sincera i explica que va patir assetjament

María Patiño i la seva faceta com a actriu i ballarina

María Patiño i la seva faceta com a actriu i ballarina | TELECINCO

 

Recentment ha sortit a la llum l’episodi d’assetjament que ha patit durant dos anys la presentadora Marta Fernández; per sort, l’assetjador té ara una ordre d’allunyament i pot enfrontar-se a una condemna de dos anys de presó.

 

Precisament a ‘Sálvame’ es parlava aquests dies de l’infern que havia patit Marta Fernández, quan María Patiño va confessar que ella també havia sofert els atacs d’un assetjador, però que no havia tingut la valentia d’explicar-ho abans per port de «despertar al monstre». Tot i que María Patiño no va donar detalls de l’episodi viscut sí que va aprofitar l’ocasió per remarcar la importància de donar veu a aquestes situacions: «Sóc molt partidària de parlar d’aquest tipus de situacions. No donar el nom de l’assetjador em sembla contraproduent».

 

María Patiño no és l’única que ha estat assetjada

Però María Patiño no està sola en la seva experiència, ja que el seu company de programa Kiko Hernández va revelar durant el 2014 que un fan seu vivia obsessionat amb ell fins a tal punt que l’assetjava al seu telèfon personal enviant-li missatges, i que fins i tot s’havia presentat a casa seva amb un ganivet amb el qual havia ratllat la porta de l’entrada. 

 

Kiko Hernández en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

El col·laborador va assegurar viure amb tanta por, que va decidir canviar de domicili, però l’assetjador el va tornar a trobar a la nova direcció. Finalment però, i després de diverses denúncies, l’assetjador va ser condemnat a un any i mig de presó.

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

26 afectats del Costa Concordia demanen més indemnització per seqüeles agreujades

Un grup de 26 afectats pel naufragi del Costa Concordia reclama que se'ls abone la diferència per l'agreujament de les seues seqüeles psicològiques. Després de dotze anys, informes pericials apunten a un trastorn per estrés posttraumàtic crònic i demanen que es reconega com a seqüela consolidada i permanent.

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.