María Patiño se sincera i explica que va patir assetjament

María Patiño i la seva faceta com a actriu i ballarina

María Patiño i la seva faceta com a actriu i ballarina | TELECINCO

 

Recentment ha sortit a la llum l’episodi d’assetjament que ha patit durant dos anys la presentadora Marta Fernández; per sort, l’assetjador té ara una ordre d’allunyament i pot enfrontar-se a una condemna de dos anys de presó.

 

Precisament a ‘Sálvame’ es parlava aquests dies de l’infern que havia patit Marta Fernández, quan María Patiño va confessar que ella també havia sofert els atacs d’un assetjador, però que no havia tingut la valentia d’explicar-ho abans per port de «despertar al monstre». Tot i que María Patiño no va donar detalls de l’episodi viscut sí que va aprofitar l’ocasió per remarcar la importància de donar veu a aquestes situacions: «Sóc molt partidària de parlar d’aquest tipus de situacions. No donar el nom de l’assetjador em sembla contraproduent».

 

María Patiño no és l’única que ha estat assetjada

Però María Patiño no està sola en la seva experiència, ja que el seu company de programa Kiko Hernández va revelar durant el 2014 que un fan seu vivia obsessionat amb ell fins a tal punt que l’assetjava al seu telèfon personal enviant-li missatges, i que fins i tot s’havia presentat a casa seva amb un ganivet amb el qual havia ratllat la porta de l’entrada. 

 

Kiko Hernández en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

El col·laborador va assegurar viure amb tanta por, que va decidir canviar de domicili, però l’assetjador el va tornar a trobar a la nova direcció. Finalment però, i després de diverses denúncies, l’assetjador va ser condemnat a un any i mig de presó.

 

També et pot interessar…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.