María Teresa Campos signa a la fi la venda de la seua casa per 2,5 milions d’euros

 

 

María Teresa Campos portava molt de temps volent tancar la venda de la seua mansió, però no ha sigut fins a esta setmana quan s’ha fet possible.

La presentadora va penjar el cartell de ‘s’embene’ en la seua mansió de més de 2000 metres quadrats en Las Rozas fa anys, no obstant això, el preu no convencia a possibles compradors. Conscient de la situació i ofegada per les altíssimes despeses que suposa la propietat mensualment, la malaguenya ha venut la que ha sigut la seua casa finalment per 2,5 milions d’euros a l’amo de ‘Alma en Pena’, una signatura de sabates.

Tal com ha publicat Beatriz Cortázar, el contracte d’arres de 100.000 euros es va signar el 10 de setembre i ara la Revista ‘Semana’ ha pogut confirmar en exclusiva que este dilluns, dia 20, la comunicadora va acudir al notari per a signar la venda de l’habitatge.

Ja té on mudar-se i és que ha llogat un pis de luxe en la mateixa urbanització en la qual resideix la seua filla Terelu Campos.

A partir d’ara, passarà de viure en una enorme casa a un apartament d’aproximadament 200 metres quadrats, un canvi dràstic al qual haurà d’habituar-se.

De moment, està centrada a mesurar alguns dels mobles que encara té en la seua mansió, ja que les dimensions del seu nou immoble res té a veure amb els anteriors.

Molt prompte passarà a ser una seu de la signatura de moda, ‘Alma en Pena’, un gir que pretenen donar quan facen alguns canvis en la decoració.

María Teresa Campos intenta mantindre’s aliena al concurs ‘Secret Story’, en el qual la seua exparella, Bigot Arrocet participa, i explica que “ja no em competeix”. Però la presentadora té un nou motiu per a somriure.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’activisme digital després de la dana va superar en rapidesa i eficàcia a la resposta institucional

Un estudi de la Universitat de València conclou que, després de la dana del 29 d'octubre de 2024, les iniciatives ciutadanes en xarxes socials van reaccionar amb més rapidesa i eficàcia que les administracions públiques, generant confiança i suport als afectats.

Affengruber reafirma la fe de l’Elx: lluitarem fins al final per seguir en Primera

David Affengruber, central de l'Elx, celebra el seu gran partit davant el Atletico però insistix que l'equip només pensa en les sis finals que queden per a assegurar la permanència en Primera Division.

Danjuma es mesura al Girona en plena sequera de més de sis mesos sense marcar

Arnaut Danjuma s'enfronta de nou al Girona en Lliga en un dels seus pitjors moments realitzadors, després de més de sis mesos sense marcar amb el València.

La JC Ferrero Tennis Academy porta el seu model a Shanghái amb una nova acadèmia de tenis

La JC Ferrero Tennis Academy impulsa la seua expansió internacional amb un projecte integral en Shanghái que replica el seu model a Espanya i enfortix el tenis a la Xina.

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.