María Teresa Campos signa a la fi la venda de la seua casa per 2,5 milions d’euros

 

 

María Teresa Campos portava molt de temps volent tancar la venda de la seua mansió, però no ha sigut fins a esta setmana quan s’ha fet possible.

La presentadora va penjar el cartell de ‘s’embene’ en la seua mansió de més de 2000 metres quadrats en Las Rozas fa anys, no obstant això, el preu no convencia a possibles compradors. Conscient de la situació i ofegada per les altíssimes despeses que suposa la propietat mensualment, la malaguenya ha venut la que ha sigut la seua casa finalment per 2,5 milions d’euros a l’amo de ‘Alma en Pena’, una signatura de sabates.

Tal com ha publicat Beatriz Cortázar, el contracte d’arres de 100.000 euros es va signar el 10 de setembre i ara la Revista ‘Semana’ ha pogut confirmar en exclusiva que este dilluns, dia 20, la comunicadora va acudir al notari per a signar la venda de l’habitatge.

Ja té on mudar-se i és que ha llogat un pis de luxe en la mateixa urbanització en la qual resideix la seua filla Terelu Campos.

A partir d’ara, passarà de viure en una enorme casa a un apartament d’aproximadament 200 metres quadrats, un canvi dràstic al qual haurà d’habituar-se.

De moment, està centrada a mesurar alguns dels mobles que encara té en la seua mansió, ja que les dimensions del seu nou immoble res té a veure amb els anteriors.

Molt prompte passarà a ser una seu de la signatura de moda, ‘Alma en Pena’, un gir que pretenen donar quan facen alguns canvis en la decoració.

María Teresa Campos intenta mantindre’s aliena al concurs ‘Secret Story’, en el qual la seua exparella, Bigot Arrocet participa, i explica que “ja no em competeix”. Però la presentadora té un nou motiu per a somriure.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.