María Teresa Campos signa a la fi la venda de la seua casa per 2,5 milions d’euros

 

 

María Teresa Campos portava molt de temps volent tancar la venda de la seua mansió, però no ha sigut fins a esta setmana quan s’ha fet possible.

La presentadora va penjar el cartell de ‘s’embene’ en la seua mansió de més de 2000 metres quadrats en Las Rozas fa anys, no obstant això, el preu no convencia a possibles compradors. Conscient de la situació i ofegada per les altíssimes despeses que suposa la propietat mensualment, la malaguenya ha venut la que ha sigut la seua casa finalment per 2,5 milions d’euros a l’amo de ‘Alma en Pena’, una signatura de sabates.

Tal com ha publicat Beatriz Cortázar, el contracte d’arres de 100.000 euros es va signar el 10 de setembre i ara la Revista ‘Semana’ ha pogut confirmar en exclusiva que este dilluns, dia 20, la comunicadora va acudir al notari per a signar la venda de l’habitatge.

Ja té on mudar-se i és que ha llogat un pis de luxe en la mateixa urbanització en la qual resideix la seua filla Terelu Campos.

A partir d’ara, passarà de viure en una enorme casa a un apartament d’aproximadament 200 metres quadrats, un canvi dràstic al qual haurà d’habituar-se.

De moment, està centrada a mesurar alguns dels mobles que encara té en la seua mansió, ja que les dimensions del seu nou immoble res té a veure amb els anteriors.

Molt prompte passarà a ser una seu de la signatura de moda, ‘Alma en Pena’, un gir que pretenen donar quan facen alguns canvis en la decoració.

María Teresa Campos intenta mantindre’s aliena al concurs ‘Secret Story’, en el qual la seua exparella, Bigot Arrocet participa, i explica que “ja no em competeix”. Però la presentadora té un nou motiu per a somriure.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.