María Teresa Campos signa a la fi la venda de la seua casa per 2,5 milions d’euros

 

 

María Teresa Campos portava molt de temps volent tancar la venda de la seua mansió, però no ha sigut fins a esta setmana quan s’ha fet possible.

La presentadora va penjar el cartell de ‘s’embene’ en la seua mansió de més de 2000 metres quadrats en Las Rozas fa anys, no obstant això, el preu no convencia a possibles compradors. Conscient de la situació i ofegada per les altíssimes despeses que suposa la propietat mensualment, la malaguenya ha venut la que ha sigut la seua casa finalment per 2,5 milions d’euros a l’amo de ‘Alma en Pena’, una signatura de sabates.

Tal com ha publicat Beatriz Cortázar, el contracte d’arres de 100.000 euros es va signar el 10 de setembre i ara la Revista ‘Semana’ ha pogut confirmar en exclusiva que este dilluns, dia 20, la comunicadora va acudir al notari per a signar la venda de l’habitatge.

Ja té on mudar-se i és que ha llogat un pis de luxe en la mateixa urbanització en la qual resideix la seua filla Terelu Campos.

A partir d’ara, passarà de viure en una enorme casa a un apartament d’aproximadament 200 metres quadrats, un canvi dràstic al qual haurà d’habituar-se.

De moment, està centrada a mesurar alguns dels mobles que encara té en la seua mansió, ja que les dimensions del seu nou immoble res té a veure amb els anteriors.

Molt prompte passarà a ser una seu de la signatura de moda, ‘Alma en Pena’, un gir que pretenen donar quan facen alguns canvis en la decoració.

María Teresa Campos intenta mantindre’s aliena al concurs ‘Secret Story’, en el qual la seua exparella, Bigot Arrocet participa, i explica que “ja no em competeix”. Però la presentadora té un nou motiu per a somriure.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.

Un Camí de Santiago sense mòbils per a ajudar adolescents a desconnectar

Huit adolescents recorreran cinc dies del Camí de Santiago sense telèfons ni xarxes socials en un programa terapèutic que busca reduir l'addicció al mòbil i recuperar les relacions cara a cara.

Més de 4.600 persones usen els punts violeta municipals durant les Falles de València

Els sis punts violeta municipals instal·lats a València durant les Falles han atés 4.676 persones, totes per a labors d'informació i sensibilització, sense necessitat d'intervencions per agressions.