María Teresa Campos signa a la fi la venda de la seua casa per 2,5 milions d’euros

 

 

María Teresa Campos portava molt de temps volent tancar la venda de la seua mansió, però no ha sigut fins a esta setmana quan s’ha fet possible.

La presentadora va penjar el cartell de ‘s’embene’ en la seua mansió de més de 2000 metres quadrats en Las Rozas fa anys, no obstant això, el preu no convencia a possibles compradors. Conscient de la situació i ofegada per les altíssimes despeses que suposa la propietat mensualment, la malaguenya ha venut la que ha sigut la seua casa finalment per 2,5 milions d’euros a l’amo de ‘Alma en Pena’, una signatura de sabates.

Tal com ha publicat Beatriz Cortázar, el contracte d’arres de 100.000 euros es va signar el 10 de setembre i ara la Revista ‘Semana’ ha pogut confirmar en exclusiva que este dilluns, dia 20, la comunicadora va acudir al notari per a signar la venda de l’habitatge.

Ja té on mudar-se i és que ha llogat un pis de luxe en la mateixa urbanització en la qual resideix la seua filla Terelu Campos.

A partir d’ara, passarà de viure en una enorme casa a un apartament d’aproximadament 200 metres quadrats, un canvi dràstic al qual haurà d’habituar-se.

De moment, està centrada a mesurar alguns dels mobles que encara té en la seua mansió, ja que les dimensions del seu nou immoble res té a veure amb els anteriors.

Molt prompte passarà a ser una seu de la signatura de moda, ‘Alma en Pena’, un gir que pretenen donar quan facen alguns canvis en la decoració.

María Teresa Campos intenta mantindre’s aliena al concurs ‘Secret Story’, en el qual la seua exparella, Bigot Arrocet participa, i explica que “ja no em competeix”. Però la presentadora té un nou motiu per a somriure.

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.

Tres detinguts a Alacant per una estafa immobiliària a estrangers de més de 1,2 milions

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal familiar acusat d'estafar més de 1,2 milions d'euros a compradors estrangers mitjançant falses operacions immobiliàries.

Quart negatiu en hantavirus de la dona aïllada en un hospital d’Alacant

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat per quarta vegada negatiu en la PCR i seguix en aïllament preventiu.

Quarta vaga mèdica de l’any pel bloqueig en la negociació amb Sanitat

Els metges encadenen la seua quarta vaga setmanal de l'any davant la falta d'avanços amb el Ministeri de Sanitat, que els acusa d'estar instrumentalitzats per la dreta.

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.