18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Meghan Markle reapareix en el Jubileu de Platí d’Isabel II

Complir 70 anys com a cap d’Estat és una fita històrica que mereix una celebració a l’altura. Sens dubte, la protagonista del dia és la reina Isabel d’Anglaterra i tots els ulls estaven posats en ella.

La pregunta més repetida: on estava Meghan?

Ni la duquessa de Sussex ni el seu marit el príncep Harry, són considerats com a part del ‘working team’ de la família reial britànica. Perquè només han aparegut els ‘membres de la reialesa que treballen’ i els seus fills, la qual cosa exclou directament tant a Harry i Meghan com al príncep Andrés. Ja s’anunciava que podrien no ser al balcó de Buckingham i es feia amb tant de tacte que encara quedava l’esperança de poder veure’ls finalment al costat de la resta de la família reial.

No obstant això, els Sussex no semblen haver perdut el seu lloc en el cor de la reina, ja que sí que han sigut convidats a viure les celebracions a Londres, encara que fora del focus principal. Això sí, del que no hi ha hagut ni rastre és del príncep Andrés, caigut en desgràcia després de la seua implicació en el térbol cas Epstein.

Però sí que s’ha pogut veure a Meghan al costat de les filles de Zara Phillips i les de Peter Phillips, a les quals demanava silenci afectuosament mentre veien la desfilada de la Guàrdia a cavall. Ha sigut la primera imatge que ha transcendit de Meghan. La dona del príncep Harry era tot somriures mentre conversava amb Lena i Mia Tindall i Savannah i Illa Phillips.

Li la podia veure alegre malgrat ser el seu primer compromís oficial en més de dos anys. També hem pogut veure al príncep Harry al costat de la seua dona, encara que no han transcendit encara imatges dels xicotets Archie i Lilibet.

A pesar que actualment no formen part activa de la Casa Reial i viuen a Califòrnia, el príncep Harry i la seua dona no han dubtat a viatjar fins a Londres per a celebrar aquest esdeveniment tan important per a la reina Isabel. Ho han fet de manera discreta i al costat dels seus dos fills, Archie, de 3 anys, i Lilibet, d’11 mesos.

No obstant això, el seu paper no ha sigut el mateix que el dels ducs de Cambridge i altres membres actius de la Casa Reial britànica. Des que van renunciar a les seues obligacions reals, i per tant a la seua assignació, els ducs de Sussex han passat a tindre un paper secundari.

El príncep Harry i Meghan no estaven en la llista oficial dels carruatges, igual que tampoc estaven els seus fills. La resta de la família reial britànica ha arribat al palau de Buckingham en tres cotxes de cavalls diferents. Tant la duquessa de Cambridge com Camila de Cornualla arribaven al costat dels prínceps George, Louis i Charlotte.

També els Wessex i els ducs de Gloucester, però ni rastre dels Sussex en els carruatges en la seua entrada a palau. El príncep Carles i el seu fill, el duc de Cambridge, es presentaven a cavall, igual que la princesa Ana. Una imatge molt diferent de la que vam poder veure en 2018 i 2019.

Finalment, no han aparegut, encara que sí que estan veient la desfilada. “La parella té un punt de vista privilegiat des de l’antiga oficina del duc de Wellington, amb vista a Horse Guards Parade“, segons ha publicat BBC. Des d’allí poden veure al príncep Carles inspeccionar i saludar als guàrdies i oficials substituint a la reina Isabel II. Tampoc ha sigut present el príncep Andrés, els títols reals del qual van ser retornats a la Corona després de la seua demanda als Estats Units.

Potser aquesta ocasió és un moment per al retrobament entre Harry i la resta de la seua família, després de dos anys de tensions i desacords, ja que ni la reina ni el príncep Carles ni els ducs de Cambridge coneixien encara a la xicoteta Lilibet. S’espera que l’aparició d’Harry i Meghan, que és la que està despertant major expectació, siga la més discreta possible. De fet, alguns mitjans britànics com ‘The Telegraph’ asseguraven que “la parella planeja limitar-se als esdeveniments planejats com a part del jubileu i mantindre’s fora del camp de les càmeres”.

La presència de Lady Di

Encara que segur que en el cor de molts britànics el record de Diana Spencer estava hui molt viu, ha sigut la duquessa de Cambridge l’encarregada de materialitzar hui aqueix record lluint unes arracades de safirs i brillants que havien pertangut a la seua sogra. No és la primera vegada que Catalina porta joies de Diana però la seua imatge somrient saludant al poble des d’una carrossa asseguda al costat d’una, també somrient i saludadora, Llitera mentre les seues orelles cridaven “Lady Di” no deixa de ser, com menys, sorprenent.

Últimes notícies

Ratxes de 74 km/h en El Altet i sis servicis pel vent a la província de València

El vent del nord-oest ha deixat este diumenge ratxes de fins a 74 km/h en El Altet i només sis intervencions a la província de València, segons Emergències. Aemet manté avisos grocs en diverses zones fins a la nit

Guruzeta firma un doblet i posa en avantatge a l’Athletic davant un Llevant amb deu (2-0)

L'Athletic marxa amb 2-0 després d'una primera part marcada per l'expulsió d'Alan Maturro en el minut 17. Guruzeta va anotar de cap i va definir una altra vegada a passada d'Iñaki Williams.

El Castelló dormirà líder de Segona per primera vegada en 33 anys

El 0-4 a Valladolid ha deixat al Castelló com a líder provisional de Segona amb 45 punts. El lloc queda pendent del partit del Racing davant el Mirandés el dilluns en El Sardiner.

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.

Mor un home de 46 anys per arma de foc a Catarroja

Un home de 46 anys ha mort a Catarroja per una ferida d'arma de foc. Emergències va rebre dos avisos amb 39 minuts de diferència i la Guàrdia Civil investiga.

90-87: el Asisa Joventut s’emporta un duríssim dol davant el València Basket

El conjunt verdinegro va véncer 90-87 a un València Basket combatiu i va posar fi a la seua mala ratxa en la Lliga Endesa gràcies a la punteria de Hunt i Rubio.

Espanya s’imposa 1-0 a Bèlgica a València amb defensa de ferro

Espanya va véncer 1-0 a Bèlgica a València gràcies a un gol de Sofía Rogoski i a una exhibició defensiva que va neutralitzar onze penal córners. Les porteres i un rebuig sobre la línia en el tram final van sostindre el triomf.

S’entrega a Catarroja el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc

El sospitós de causar la mort per arma de foc d'un home de 46 anys a Catarroja s'ha entregat a la Guàrdia Civil i ha sigut detingut. El SAMU només ha pogut certificar la defunció després d'un avís que alertava d'un home ensangonat en les escales d'un edifici.