6.8 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Meghan Markle reapareix en el Jubileu de Platí d’Isabel II

Complir 70 anys com a cap d’Estat és una fita històrica que mereix una celebració a l’altura. Sens dubte, la protagonista del dia és la reina Isabel d’Anglaterra i tots els ulls estaven posats en ella.

La pregunta més repetida: on estava Meghan?

Ni la duquessa de Sussex ni el seu marit el príncep Harry, són considerats com a part del ‘working team’ de la família reial britànica. Perquè només han aparegut els ‘membres de la reialesa que treballen’ i els seus fills, la qual cosa exclou directament tant a Harry i Meghan com al príncep Andrés. Ja s’anunciava que podrien no ser al balcó de Buckingham i es feia amb tant de tacte que encara quedava l’esperança de poder veure’ls finalment al costat de la resta de la família reial.

No obstant això, els Sussex no semblen haver perdut el seu lloc en el cor de la reina, ja que sí que han sigut convidats a viure les celebracions a Londres, encara que fora del focus principal. Això sí, del que no hi ha hagut ni rastre és del príncep Andrés, caigut en desgràcia després de la seua implicació en el térbol cas Epstein.

Però sí que s’ha pogut veure a Meghan al costat de les filles de Zara Phillips i les de Peter Phillips, a les quals demanava silenci afectuosament mentre veien la desfilada de la Guàrdia a cavall. Ha sigut la primera imatge que ha transcendit de Meghan. La dona del príncep Harry era tot somriures mentre conversava amb Lena i Mia Tindall i Savannah i Illa Phillips.

Li la podia veure alegre malgrat ser el seu primer compromís oficial en més de dos anys. També hem pogut veure al príncep Harry al costat de la seua dona, encara que no han transcendit encara imatges dels xicotets Archie i Lilibet.

A pesar que actualment no formen part activa de la Casa Reial i viuen a Califòrnia, el príncep Harry i la seua dona no han dubtat a viatjar fins a Londres per a celebrar aquest esdeveniment tan important per a la reina Isabel. Ho han fet de manera discreta i al costat dels seus dos fills, Archie, de 3 anys, i Lilibet, d’11 mesos.

No obstant això, el seu paper no ha sigut el mateix que el dels ducs de Cambridge i altres membres actius de la Casa Reial britànica. Des que van renunciar a les seues obligacions reals, i per tant a la seua assignació, els ducs de Sussex han passat a tindre un paper secundari.

El príncep Harry i Meghan no estaven en la llista oficial dels carruatges, igual que tampoc estaven els seus fills. La resta de la família reial britànica ha arribat al palau de Buckingham en tres cotxes de cavalls diferents. Tant la duquessa de Cambridge com Camila de Cornualla arribaven al costat dels prínceps George, Louis i Charlotte.

També els Wessex i els ducs de Gloucester, però ni rastre dels Sussex en els carruatges en la seua entrada a palau. El príncep Carles i el seu fill, el duc de Cambridge, es presentaven a cavall, igual que la princesa Ana. Una imatge molt diferent de la que vam poder veure en 2018 i 2019.

Finalment, no han aparegut, encara que sí que estan veient la desfilada. “La parella té un punt de vista privilegiat des de l’antiga oficina del duc de Wellington, amb vista a Horse Guards Parade“, segons ha publicat BBC. Des d’allí poden veure al príncep Carles inspeccionar i saludar als guàrdies i oficials substituint a la reina Isabel II. Tampoc ha sigut present el príncep Andrés, els títols reals del qual van ser retornats a la Corona després de la seua demanda als Estats Units.

Potser aquesta ocasió és un moment per al retrobament entre Harry i la resta de la seua família, després de dos anys de tensions i desacords, ja que ni la reina ni el príncep Carles ni els ducs de Cambridge coneixien encara a la xicoteta Lilibet. S’espera que l’aparició d’Harry i Meghan, que és la que està despertant major expectació, siga la més discreta possible. De fet, alguns mitjans britànics com ‘The Telegraph’ asseguraven que “la parella planeja limitar-se als esdeveniments planejats com a part del jubileu i mantindre’s fora del camp de les càmeres”.

La presència de Lady Di

Encara que segur que en el cor de molts britànics el record de Diana Spencer estava hui molt viu, ha sigut la duquessa de Cambridge l’encarregada de materialitzar hui aqueix record lluint unes arracades de safirs i brillants que havien pertangut a la seua sogra. No és la primera vegada que Catalina porta joies de Diana però la seua imatge somrient saludant al poble des d’una carrossa asseguda al costat d’una, també somrient i saludadora, Llitera mentre les seues orelles cridaven “Lady Di” no deixa de ser, com menys, sorprenent.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.