Miguel Bosé molt perdut en el seu últim acte negacionista públic

Miguel Bosé va reaparéixer este dissabte durant un acte negacionista a Balaguer (Catalunya) al costat de l’horticultor Josep Pàmies. En ell, segons va mostrar este diumenge el programa de Telecinco “Socialité”, es va veureun comportament una poc estrany pel qual, a més, el cantant va ser tendència en les xarxes socials.

Tal com ha captat les càmeres del programa que presenta María Patiño “Socialité”, els mitjans de comunicació estaven vetats i sols es podia seguir a través de streaming, Bosé es va mostrar durant tot l’acte molt incòmode, realitzant tot tipus de gestos incomprensibles. Un estrany comportament que inclús arribava a provocar l’interés d’alguns dels assistents.

<

>

L’alegria de Bosé desapareix quan ve el torn de preguntes

Segons Socialité, en un moment el cantant arriba a parlar sol i a assenyalar al cel. Encara que és cert que té moments en els quals se li veu gaudint i rient, quan arriba el torn de preguntes la seua actitud canvia.

Segons les imatges que mostra el programa de Telecinco, Miguel Bosé fins i tot arriba a perdre l’equilibri quan s’aixeca per a beure aigua, encara que la cosa no arriba a majors.

Referent a l’acte

Referent a l’acte, Bosé va tornar a carregar contra unes suposades altes esferes que “ens han mentit” sobre la pandèmia del coronavirus: “Ens han mentit tant de sobre ciència, religió, física, història, i nosaltres ens hem de qüestionar totes les coses“. “Manegen el potencial de la por, però som molts i cada vegada més. Vos puc assegurar que, com a Espanya, no es viu esta situació en cap lloc“, afegia el cantant.

Bosé: “seguir en esta lluita, una lluita entre la llum i la foscor, entre el bé i el mal”

Així mateix, Miguel Bosé cridava a “seguir en esta lluita, una lluita entre la llum i la foscor, entre el bé i el mal“. “Ens faran la vida impossible una mica més. Hi ha dos humanitats, una amb polítics sobervis i cobdiciosos que viuen en el 3D i nosaltres. Tenim raó. La veritat es diu una vegada. La mentida es va repetint“, advertia el cantant.

Missatge de Miguel Bosé al govern sobre els xiquets

Finalment, Bosé també va donar el seu punt de vista sobre la campanya de vacunació, subratllant que “no han de vacunar als xiquets” i que haurien de “passar per damunt dels nostres cadàvers”. “Els xiquets no es toquen”, sentenciava.
 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.