Miguel Bosé molt perdut en el seu últim acte negacionista públic

Miguel Bosé va reaparéixer este dissabte durant un acte negacionista a Balaguer (Catalunya) al costat de l’horticultor Josep Pàmies. En ell, segons va mostrar este diumenge el programa de Telecinco “Socialité”, es va veureun comportament una poc estrany pel qual, a més, el cantant va ser tendència en les xarxes socials.

Tal com ha captat les càmeres del programa que presenta María Patiño “Socialité”, els mitjans de comunicació estaven vetats i sols es podia seguir a través de streaming, Bosé es va mostrar durant tot l’acte molt incòmode, realitzant tot tipus de gestos incomprensibles. Un estrany comportament que inclús arribava a provocar l’interés d’alguns dels assistents.

<

>

L’alegria de Bosé desapareix quan ve el torn de preguntes

Segons Socialité, en un moment el cantant arriba a parlar sol i a assenyalar al cel. Encara que és cert que té moments en els quals se li veu gaudint i rient, quan arriba el torn de preguntes la seua actitud canvia.

Segons les imatges que mostra el programa de Telecinco, Miguel Bosé fins i tot arriba a perdre l’equilibri quan s’aixeca per a beure aigua, encara que la cosa no arriba a majors.

Referent a l’acte

Referent a l’acte, Bosé va tornar a carregar contra unes suposades altes esferes que “ens han mentit” sobre la pandèmia del coronavirus: “Ens han mentit tant de sobre ciència, religió, física, història, i nosaltres ens hem de qüestionar totes les coses“. “Manegen el potencial de la por, però som molts i cada vegada més. Vos puc assegurar que, com a Espanya, no es viu esta situació en cap lloc“, afegia el cantant.

Bosé: “seguir en esta lluita, una lluita entre la llum i la foscor, entre el bé i el mal”

Així mateix, Miguel Bosé cridava a “seguir en esta lluita, una lluita entre la llum i la foscor, entre el bé i el mal“. “Ens faran la vida impossible una mica més. Hi ha dos humanitats, una amb polítics sobervis i cobdiciosos que viuen en el 3D i nosaltres. Tenim raó. La veritat es diu una vegada. La mentida es va repetint“, advertia el cantant.

Missatge de Miguel Bosé al govern sobre els xiquets

Finalment, Bosé també va donar el seu punt de vista sobre la campanya de vacunació, subratllant que “no han de vacunar als xiquets” i que haurien de “passar per damunt dels nostres cadàvers”. “Els xiquets no es toquen”, sentenciava.
 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.