14.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Mila Ximénez confirma en directe que patix càncer de pulmó

 

Després de què la seua desaparició de la gran pantalla haja provocat tota classe de rumors, Mila Ximénez ha confirmat este dimarts en directe en ‘Sálvame‘ que el motiu de la seua desaparició és que li han detectat «un càncer de pulmó». Entre llàgrimes, la col·laboradora de Telecinco ha explicat que no estan sent moments fàcils per a ella, deixant a la resta de col·laboradors sense paraules.

 

Segons ha confirmat en directe la col·laboradora, el passat cap de setmana va acudir al metge per a intentar reduïr un dolor d’esquena que patia des de feia dies. Uns dies després, li confirmaven la pitjor de les notícies: tenia càncer de pulmó.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

«Mai hauria pensat que açò em passaria a mi»

Mila ha relatat la seua història mentres la resta de col·laboradors contenien les llàgrimes amb les paraules d’una de les col·laboradores més veteranes de Telecinco. «Mai hauria pensat que açò em passaria a mi», confessava Ximénez amb la veu tallada.

 

La notícia ha col·lapsat el plató de ‘Sálvame‘ i ha deixat completament en silenci als seus companys de treball. Mila, però, ha volgut deixar clar que està més que disposada a rebre el tractament per a curar-se del tumor: «Este bitxo de merda no podrà amb mi, ni de broma», afirmava traient un somriure a la resta de col·laboradors.

Ximénez ha confessat que va passar molts alts i baixos quan va rebre la notícia: «Primer vaig sentir por, després llàstima i ara ràbia, molta ràbia. No vull morir-me ara, no ací». D’esta forma, ha afirmat que té temor a les repercussions de la quimioteràpia i el tractament que rebrà durant les pròximes setmanes: «No vull que em mireu com una persona malalta. Tinc càncer, però no vull ser vista com una malalta».

 

Espera tornar en setembre a Telecinco

Mila ha anunciat que el tractament durarà uns sis mesos, però ha assegurat que farà tot el possible per tornar al programa en setembre. A demés, ha volgut donat un missatge als companys que ploraven desconsoladament mentres coneixien la notícia. «No ploreu, no ploreu. Ara estaré uns mesos sense vore-vos, però ens vorem en setembre», ha assegurat amb contundència. 

 

Mila Ximénez va participar fa dos setmanes en ‘La última cena’, a on va tenir una forta baralla amb Lydia Lozano que va protagonitzar els programes dels següents dies. Ara, ha confessat en directe que durant aquells moments ja es trobava en gran dolor a causa de l’esquena. «Lydia, t’estimo. I sé que te vaig fer mal durant aquell sopar. Ho sento, no podia». La seua companya no dubtava en traure ferro a l’assumpte en un moment com este: «El sopar està oblidat».

De fet, Jorge Javier afirmava que durant la filmació del programa culinari Mila es trobava estirada en terra intentant contindre un dolor que, desgraciadament, ha resultat ser molt més que un simple malestar. El missatge que ha volgut deixar en directe ha sigut molt clar: «Vos ho promet i vos ho jure: d’esta me’n ixc. Açò no podrà amb mi». 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.