Mila Ximénez confirma en directe que patix càncer de pulmó

 

Després de què la seua desaparició de la gran pantalla haja provocat tota classe de rumors, Mila Ximénez ha confirmat este dimarts en directe en ‘Sálvame‘ que el motiu de la seua desaparició és que li han detectat «un càncer de pulmó». Entre llàgrimes, la col·laboradora de Telecinco ha explicat que no estan sent moments fàcils per a ella, deixant a la resta de col·laboradors sense paraules.

 

Segons ha confirmat en directe la col·laboradora, el passat cap de setmana va acudir al metge per a intentar reduïr un dolor d’esquena que patia des de feia dies. Uns dies després, li confirmaven la pitjor de les notícies: tenia càncer de pulmó.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

«Mai hauria pensat que açò em passaria a mi»

Mila ha relatat la seua història mentres la resta de col·laboradors contenien les llàgrimes amb les paraules d’una de les col·laboradores més veteranes de Telecinco. «Mai hauria pensat que açò em passaria a mi», confessava Ximénez amb la veu tallada.

 

La notícia ha col·lapsat el plató de ‘Sálvame‘ i ha deixat completament en silenci als seus companys de treball. Mila, però, ha volgut deixar clar que està més que disposada a rebre el tractament per a curar-se del tumor: «Este bitxo de merda no podrà amb mi, ni de broma», afirmava traient un somriure a la resta de col·laboradors.

Ximénez ha confessat que va passar molts alts i baixos quan va rebre la notícia: «Primer vaig sentir por, després llàstima i ara ràbia, molta ràbia. No vull morir-me ara, no ací». D’esta forma, ha afirmat que té temor a les repercussions de la quimioteràpia i el tractament que rebrà durant les pròximes setmanes: «No vull que em mireu com una persona malalta. Tinc càncer, però no vull ser vista com una malalta».

 

Espera tornar en setembre a Telecinco

Mila ha anunciat que el tractament durarà uns sis mesos, però ha assegurat que farà tot el possible per tornar al programa en setembre. A demés, ha volgut donat un missatge als companys que ploraven desconsoladament mentres coneixien la notícia. «No ploreu, no ploreu. Ara estaré uns mesos sense vore-vos, però ens vorem en setembre», ha assegurat amb contundència. 

 

Mila Ximénez va participar fa dos setmanes en ‘La última cena’, a on va tenir una forta baralla amb Lydia Lozano que va protagonitzar els programes dels següents dies. Ara, ha confessat en directe que durant aquells moments ja es trobava en gran dolor a causa de l’esquena. «Lydia, t’estimo. I sé que te vaig fer mal durant aquell sopar. Ho sento, no podia». La seua companya no dubtava en traure ferro a l’assumpte en un moment com este: «El sopar està oblidat».

De fet, Jorge Javier afirmava que durant la filmació del programa culinari Mila es trobava estirada en terra intentant contindre un dolor que, desgraciadament, ha resultat ser molt més que un simple malestar. El missatge que ha volgut deixar en directe ha sigut molt clar: «Vos ho promet i vos ho jure: d’esta me’n ixc. Açò no podrà amb mi». 

Últimes notícies

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.