13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Mila Ximénez confirma en directe que patix càncer de pulmó

 

Després de què la seua desaparició de la gran pantalla haja provocat tota classe de rumors, Mila Ximénez ha confirmat este dimarts en directe en ‘Sálvame‘ que el motiu de la seua desaparició és que li han detectat «un càncer de pulmó». Entre llàgrimes, la col·laboradora de Telecinco ha explicat que no estan sent moments fàcils per a ella, deixant a la resta de col·laboradors sense paraules.

 

Segons ha confirmat en directe la col·laboradora, el passat cap de setmana va acudir al metge per a intentar reduïr un dolor d’esquena que patia des de feia dies. Uns dies després, li confirmaven la pitjor de les notícies: tenia càncer de pulmó.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

«Mai hauria pensat que açò em passaria a mi»

Mila ha relatat la seua història mentres la resta de col·laboradors contenien les llàgrimes amb les paraules d’una de les col·laboradores més veteranes de Telecinco. «Mai hauria pensat que açò em passaria a mi», confessava Ximénez amb la veu tallada.

 

La notícia ha col·lapsat el plató de ‘Sálvame‘ i ha deixat completament en silenci als seus companys de treball. Mila, però, ha volgut deixar clar que està més que disposada a rebre el tractament per a curar-se del tumor: «Este bitxo de merda no podrà amb mi, ni de broma», afirmava traient un somriure a la resta de col·laboradors.

Ximénez ha confessat que va passar molts alts i baixos quan va rebre la notícia: «Primer vaig sentir por, després llàstima i ara ràbia, molta ràbia. No vull morir-me ara, no ací». D’esta forma, ha afirmat que té temor a les repercussions de la quimioteràpia i el tractament que rebrà durant les pròximes setmanes: «No vull que em mireu com una persona malalta. Tinc càncer, però no vull ser vista com una malalta».

 

Espera tornar en setembre a Telecinco

Mila ha anunciat que el tractament durarà uns sis mesos, però ha assegurat que farà tot el possible per tornar al programa en setembre. A demés, ha volgut donat un missatge als companys que ploraven desconsoladament mentres coneixien la notícia. «No ploreu, no ploreu. Ara estaré uns mesos sense vore-vos, però ens vorem en setembre», ha assegurat amb contundència. 

 

Mila Ximénez va participar fa dos setmanes en ‘La última cena’, a on va tenir una forta baralla amb Lydia Lozano que va protagonitzar els programes dels següents dies. Ara, ha confessat en directe que durant aquells moments ja es trobava en gran dolor a causa de l’esquena. «Lydia, t’estimo. I sé que te vaig fer mal durant aquell sopar. Ho sento, no podia». La seua companya no dubtava en traure ferro a l’assumpte en un moment com este: «El sopar està oblidat».

De fet, Jorge Javier afirmava que durant la filmació del programa culinari Mila es trobava estirada en terra intentant contindre un dolor que, desgraciadament, ha resultat ser molt més que un simple malestar. El missatge que ha volgut deixar en directe ha sigut molt clar: «Vos ho promet i vos ho jure: d’esta me’n ixc. Açò no podrà amb mi». 

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.