Mila Ximénez confirma en directe que patix càncer de pulmó

 

Després de què la seua desaparició de la gran pantalla haja provocat tota classe de rumors, Mila Ximénez ha confirmat este dimarts en directe en ‘Sálvame‘ que el motiu de la seua desaparició és que li han detectat «un càncer de pulmó». Entre llàgrimes, la col·laboradora de Telecinco ha explicat que no estan sent moments fàcils per a ella, deixant a la resta de col·laboradors sense paraules.

 

Segons ha confirmat en directe la col·laboradora, el passat cap de setmana va acudir al metge per a intentar reduïr un dolor d’esquena que patia des de feia dies. Uns dies després, li confirmaven la pitjor de les notícies: tenia càncer de pulmó.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

«Mai hauria pensat que açò em passaria a mi»

Mila ha relatat la seua història mentres la resta de col·laboradors contenien les llàgrimes amb les paraules d’una de les col·laboradores més veteranes de Telecinco. «Mai hauria pensat que açò em passaria a mi», confessava Ximénez amb la veu tallada.

 

La notícia ha col·lapsat el plató de ‘Sálvame‘ i ha deixat completament en silenci als seus companys de treball. Mila, però, ha volgut deixar clar que està més que disposada a rebre el tractament per a curar-se del tumor: «Este bitxo de merda no podrà amb mi, ni de broma», afirmava traient un somriure a la resta de col·laboradors.

Ximénez ha confessat que va passar molts alts i baixos quan va rebre la notícia: «Primer vaig sentir por, després llàstima i ara ràbia, molta ràbia. No vull morir-me ara, no ací». D’esta forma, ha afirmat que té temor a les repercussions de la quimioteràpia i el tractament que rebrà durant les pròximes setmanes: «No vull que em mireu com una persona malalta. Tinc càncer, però no vull ser vista com una malalta».

 

Espera tornar en setembre a Telecinco

Mila ha anunciat que el tractament durarà uns sis mesos, però ha assegurat que farà tot el possible per tornar al programa en setembre. A demés, ha volgut donat un missatge als companys que ploraven desconsoladament mentres coneixien la notícia. «No ploreu, no ploreu. Ara estaré uns mesos sense vore-vos, però ens vorem en setembre», ha assegurat amb contundència. 

 

Mila Ximénez va participar fa dos setmanes en ‘La última cena’, a on va tenir una forta baralla amb Lydia Lozano que va protagonitzar els programes dels següents dies. Ara, ha confessat en directe que durant aquells moments ja es trobava en gran dolor a causa de l’esquena. «Lydia, t’estimo. I sé que te vaig fer mal durant aquell sopar. Ho sento, no podia». La seua companya no dubtava en traure ferro a l’assumpte en un moment com este: «El sopar està oblidat».

De fet, Jorge Javier afirmava que durant la filmació del programa culinari Mila es trobava estirada en terra intentant contindre un dolor que, desgraciadament, ha resultat ser molt més que un simple malestar. El missatge que ha volgut deixar en directe ha sigut molt clar: «Vos ho promet i vos ho jure: d’esta me’n ixc. Açò no podrà amb mi». 

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.