Mila Ximénez confirma en directe que patix càncer de pulmó

 

Després de què la seua desaparició de la gran pantalla haja provocat tota classe de rumors, Mila Ximénez ha confirmat este dimarts en directe en ‘Sálvame‘ que el motiu de la seua desaparició és que li han detectat «un càncer de pulmó». Entre llàgrimes, la col·laboradora de Telecinco ha explicat que no estan sent moments fàcils per a ella, deixant a la resta de col·laboradors sense paraules.

 

Segons ha confirmat en directe la col·laboradora, el passat cap de setmana va acudir al metge per a intentar reduïr un dolor d’esquena que patia des de feia dies. Uns dies després, li confirmaven la pitjor de les notícies: tenia càncer de pulmó.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

«Mai hauria pensat que açò em passaria a mi»

Mila ha relatat la seua història mentres la resta de col·laboradors contenien les llàgrimes amb les paraules d’una de les col·laboradores més veteranes de Telecinco. «Mai hauria pensat que açò em passaria a mi», confessava Ximénez amb la veu tallada.

 

La notícia ha col·lapsat el plató de ‘Sálvame‘ i ha deixat completament en silenci als seus companys de treball. Mila, però, ha volgut deixar clar que està més que disposada a rebre el tractament per a curar-se del tumor: «Este bitxo de merda no podrà amb mi, ni de broma», afirmava traient un somriure a la resta de col·laboradors.

Ximénez ha confessat que va passar molts alts i baixos quan va rebre la notícia: «Primer vaig sentir por, després llàstima i ara ràbia, molta ràbia. No vull morir-me ara, no ací». D’esta forma, ha afirmat que té temor a les repercussions de la quimioteràpia i el tractament que rebrà durant les pròximes setmanes: «No vull que em mireu com una persona malalta. Tinc càncer, però no vull ser vista com una malalta».

 

Espera tornar en setembre a Telecinco

Mila ha anunciat que el tractament durarà uns sis mesos, però ha assegurat que farà tot el possible per tornar al programa en setembre. A demés, ha volgut donat un missatge als companys que ploraven desconsoladament mentres coneixien la notícia. «No ploreu, no ploreu. Ara estaré uns mesos sense vore-vos, però ens vorem en setembre», ha assegurat amb contundència. 

 

Mila Ximénez va participar fa dos setmanes en ‘La última cena’, a on va tenir una forta baralla amb Lydia Lozano que va protagonitzar els programes dels següents dies. Ara, ha confessat en directe que durant aquells moments ja es trobava en gran dolor a causa de l’esquena. «Lydia, t’estimo. I sé que te vaig fer mal durant aquell sopar. Ho sento, no podia». La seua companya no dubtava en traure ferro a l’assumpte en un moment com este: «El sopar està oblidat».

De fet, Jorge Javier afirmava que durant la filmació del programa culinari Mila es trobava estirada en terra intentant contindre un dolor que, desgraciadament, ha resultat ser molt més que un simple malestar. El missatge que ha volgut deixar en directe ha sigut molt clar: «Vos ho promet i vos ho jure: d’esta me’n ixc. Açò no podrà amb mi». 

Últimes notícies

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.

Una nit d’infern tèrmic bateix rècords a la meteorologia valenciana

La nit de dimecres a dijous ha deixat temperatures entre 35 i 39 graus en prop de cent localitats valencianes, amb ponent molt càlid i rècords nocturns com els 37,3 graus de Nules.

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.