16.6 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Mila Ximénez trenca el seu silenci: «És el millor que he rebut»

Mila Ximénez fa un any que lluita contra un càncer de pulmó, que li ha canviat la vida per sempre. Des del primer moment, s’ha enfrontat a ell amb una valentia exemplar i, a poc a poc, està aconseguint derrotar-lo.

En una de les seues entrevistes, va confessar que havia estat a punt de llançar la tovallola, però va jurar-li a la seua filla que guanyaria la batalla, i «tot el que li promet a Alba ho complisc». Alba, que actualment viu a Amsterdam, és un dels grans suports de Mila.

Recordem que fa uns mesos, un equip de reporters va publicar unes fotografies de Mila en què apareixia molt desmillorada. Ara bé, Manolo Ximénez, germà i mà dreta de la col·laboradora, va parlar amb la revista ‘Jaleos’ per desmentir els rumors: «està seguint el seu tractament i, gràcies a Déu, millorant, però encara serà llarg».

Mila Ximénez ha volgut allunyar-se de la televisió per centrar-se en la seua recuperació. Jorge Javier  Vázquez,  que és molt amic seu, va assegurar que la col·laboradora estava desitjant tornar. Però, segueix estant molt feble i, de moment, ha de fer repòs absolut.

Des que va decidir retirar-se, únicament s’ha manifestat a les xarxes socials per donar suport a Belén Esteban amb la seua nova línia de cosmètica. Ara bé, el periodista Saül Ortiz ha pogut parlar amb ella: «Estar cuidada, i protegida pels meus, és el millor regal que he rebut d’esta malaltia. Tinc una dotzena de mans que no em deixen anar», assegura Mila Ximénez.

Fa uns anys, Mila tenia una relació molt complicada amb Saül Ortiz, però el càncer l’ha reconciliat amb tots els seus detractors. És conscient que ara no pot gastar tota la seua energia en conflictes i, per tant, ha volgut fer les paus.

Quan tornarà a Telecinco?

És la primera vegada que la col·laboradora parla sobre l’infern que ha viscut durant el seu exili voluntari. Durant els mesos que ha decidit romandre allunyada dels focus mediàtic, només ha tingut contacte amb el seu entorn familiar, i amb alguns dels seus companys de ‘Sálvame’.

Així doncs, Mila ha volgut agrair l’afecte que està rebent, ja que, segons ella, sense la família no podria haver superat el mal moment. Jorge Javier assegura que ben aviat podrem tornar a veure-la: «He parlat amb ella, i està estupenda».

Belén Rodríguez és un altre dels grans suports de Mila. De fet, apareix en les últimes imatges que van sortir publicades. Belén i Mila es coneixen des de fa molt temps, i tenen tanta confiança que, la sevillana, va parlar amb els directors per convéncer-los que contractaren a la seua amiga.

La trajectòria mediàtica de la mare d’Alba Santana es caracteritza per la sinceritat. Va anunciar la seua malaltia amb molta esperança, però va arribar un moment en què les seues forces es van anar apagant. «Preferisc una vida més curta i viure amb qualitat de vida», va declarar en el seu programa.

Belén Rodríguez, alarmada, no va trigar a posar-se en contacte amb ella. La col·laboradora està intentant que Mila no se senta sola i gaudisca de la vida. Per este motiu, uns fotògrafs van enxampar-les dinant en un restaurant madrileny. Trobarà a faltar el suport d’algun altre col·laborador de Telecinco?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.