Mila Ximénez trenca el seu silenci: «És el millor que he rebut»

Mila Ximénez fa un any que lluita contra un càncer de pulmó, que li ha canviat la vida per sempre. Des del primer moment, s’ha enfrontat a ell amb una valentia exemplar i, a poc a poc, està aconseguint derrotar-lo.

En una de les seues entrevistes, va confessar que havia estat a punt de llançar la tovallola, però va jurar-li a la seua filla que guanyaria la batalla, i «tot el que li promet a Alba ho complisc». Alba, que actualment viu a Amsterdam, és un dels grans suports de Mila.

Recordem que fa uns mesos, un equip de reporters va publicar unes fotografies de Mila en què apareixia molt desmillorada. Ara bé, Manolo Ximénez, germà i mà dreta de la col·laboradora, va parlar amb la revista ‘Jaleos’ per desmentir els rumors: «està seguint el seu tractament i, gràcies a Déu, millorant, però encara serà llarg».

Mila Ximénez ha volgut allunyar-se de la televisió per centrar-se en la seua recuperació. Jorge Javier  Vázquez,  que és molt amic seu, va assegurar que la col·laboradora estava desitjant tornar. Però, segueix estant molt feble i, de moment, ha de fer repòs absolut.

Des que va decidir retirar-se, únicament s’ha manifestat a les xarxes socials per donar suport a Belén Esteban amb la seua nova línia de cosmètica. Ara bé, el periodista Saül Ortiz ha pogut parlar amb ella: «Estar cuidada, i protegida pels meus, és el millor regal que he rebut d’esta malaltia. Tinc una dotzena de mans que no em deixen anar», assegura Mila Ximénez.

Fa uns anys, Mila tenia una relació molt complicada amb Saül Ortiz, però el càncer l’ha reconciliat amb tots els seus detractors. És conscient que ara no pot gastar tota la seua energia en conflictes i, per tant, ha volgut fer les paus.

Quan tornarà a Telecinco?

És la primera vegada que la col·laboradora parla sobre l’infern que ha viscut durant el seu exili voluntari. Durant els mesos que ha decidit romandre allunyada dels focus mediàtic, només ha tingut contacte amb el seu entorn familiar, i amb alguns dels seus companys de ‘Sálvame’.

Així doncs, Mila ha volgut agrair l’afecte que està rebent, ja que, segons ella, sense la família no podria haver superat el mal moment. Jorge Javier assegura que ben aviat podrem tornar a veure-la: «He parlat amb ella, i està estupenda».

Belén Rodríguez és un altre dels grans suports de Mila. De fet, apareix en les últimes imatges que van sortir publicades. Belén i Mila es coneixen des de fa molt temps, i tenen tanta confiança que, la sevillana, va parlar amb els directors per convéncer-los que contractaren a la seua amiga.

La trajectòria mediàtica de la mare d’Alba Santana es caracteritza per la sinceritat. Va anunciar la seua malaltia amb molta esperança, però va arribar un moment en què les seues forces es van anar apagant. «Preferisc una vida més curta i viure amb qualitat de vida», va declarar en el seu programa.

Belén Rodríguez, alarmada, no va trigar a posar-se en contacte amb ella. La col·laboradora està intentant que Mila no se senta sola i gaudisca de la vida. Per este motiu, uns fotògrafs van enxampar-les dinant en un restaurant madrileny. Trobarà a faltar el suport d’algun altre col·laborador de Telecinco?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.