Mila Ximénez trenca el seu silenci: «És el millor que he rebut»

Mila Ximénez fa un any que lluita contra un càncer de pulmó, que li ha canviat la vida per sempre. Des del primer moment, s’ha enfrontat a ell amb una valentia exemplar i, a poc a poc, està aconseguint derrotar-lo.

En una de les seues entrevistes, va confessar que havia estat a punt de llançar la tovallola, però va jurar-li a la seua filla que guanyaria la batalla, i «tot el que li promet a Alba ho complisc». Alba, que actualment viu a Amsterdam, és un dels grans suports de Mila.

Recordem que fa uns mesos, un equip de reporters va publicar unes fotografies de Mila en què apareixia molt desmillorada. Ara bé, Manolo Ximénez, germà i mà dreta de la col·laboradora, va parlar amb la revista ‘Jaleos’ per desmentir els rumors: «està seguint el seu tractament i, gràcies a Déu, millorant, però encara serà llarg».

Mila Ximénez ha volgut allunyar-se de la televisió per centrar-se en la seua recuperació. Jorge Javier  Vázquez,  que és molt amic seu, va assegurar que la col·laboradora estava desitjant tornar. Però, segueix estant molt feble i, de moment, ha de fer repòs absolut.

Des que va decidir retirar-se, únicament s’ha manifestat a les xarxes socials per donar suport a Belén Esteban amb la seua nova línia de cosmètica. Ara bé, el periodista Saül Ortiz ha pogut parlar amb ella: «Estar cuidada, i protegida pels meus, és el millor regal que he rebut d’esta malaltia. Tinc una dotzena de mans que no em deixen anar», assegura Mila Ximénez.

Fa uns anys, Mila tenia una relació molt complicada amb Saül Ortiz, però el càncer l’ha reconciliat amb tots els seus detractors. És conscient que ara no pot gastar tota la seua energia en conflictes i, per tant, ha volgut fer les paus.

Quan tornarà a Telecinco?

És la primera vegada que la col·laboradora parla sobre l’infern que ha viscut durant el seu exili voluntari. Durant els mesos que ha decidit romandre allunyada dels focus mediàtic, només ha tingut contacte amb el seu entorn familiar, i amb alguns dels seus companys de ‘Sálvame’.

Així doncs, Mila ha volgut agrair l’afecte que està rebent, ja que, segons ella, sense la família no podria haver superat el mal moment. Jorge Javier assegura que ben aviat podrem tornar a veure-la: «He parlat amb ella, i està estupenda».

Belén Rodríguez és un altre dels grans suports de Mila. De fet, apareix en les últimes imatges que van sortir publicades. Belén i Mila es coneixen des de fa molt temps, i tenen tanta confiança que, la sevillana, va parlar amb els directors per convéncer-los que contractaren a la seua amiga.

La trajectòria mediàtica de la mare d’Alba Santana es caracteritza per la sinceritat. Va anunciar la seua malaltia amb molta esperança, però va arribar un moment en què les seues forces es van anar apagant. «Preferisc una vida més curta i viure amb qualitat de vida», va declarar en el seu programa.

Belén Rodríguez, alarmada, no va trigar a posar-se en contacte amb ella. La col·laboradora està intentant que Mila no se senta sola i gaudisca de la vida. Per este motiu, uns fotògrafs van enxampar-les dinant en un restaurant madrileny. Trobarà a faltar el suport d’algun altre col·laborador de Telecinco?

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.