12.2 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Mila Ximénez trenca el seu silenci: «És el millor que he rebut»

Mila Ximénez fa un any que lluita contra un càncer de pulmó, que li ha canviat la vida per sempre. Des del primer moment, s’ha enfrontat a ell amb una valentia exemplar i, a poc a poc, està aconseguint derrotar-lo.

En una de les seues entrevistes, va confessar que havia estat a punt de llançar la tovallola, però va jurar-li a la seua filla que guanyaria la batalla, i «tot el que li promet a Alba ho complisc». Alba, que actualment viu a Amsterdam, és un dels grans suports de Mila.

Recordem que fa uns mesos, un equip de reporters va publicar unes fotografies de Mila en què apareixia molt desmillorada. Ara bé, Manolo Ximénez, germà i mà dreta de la col·laboradora, va parlar amb la revista ‘Jaleos’ per desmentir els rumors: «està seguint el seu tractament i, gràcies a Déu, millorant, però encara serà llarg».

Mila Ximénez ha volgut allunyar-se de la televisió per centrar-se en la seua recuperació. Jorge Javier  Vázquez,  que és molt amic seu, va assegurar que la col·laboradora estava desitjant tornar. Però, segueix estant molt feble i, de moment, ha de fer repòs absolut.

Des que va decidir retirar-se, únicament s’ha manifestat a les xarxes socials per donar suport a Belén Esteban amb la seua nova línia de cosmètica. Ara bé, el periodista Saül Ortiz ha pogut parlar amb ella: «Estar cuidada, i protegida pels meus, és el millor regal que he rebut d’esta malaltia. Tinc una dotzena de mans que no em deixen anar», assegura Mila Ximénez.

Fa uns anys, Mila tenia una relació molt complicada amb Saül Ortiz, però el càncer l’ha reconciliat amb tots els seus detractors. És conscient que ara no pot gastar tota la seua energia en conflictes i, per tant, ha volgut fer les paus.

Quan tornarà a Telecinco?

És la primera vegada que la col·laboradora parla sobre l’infern que ha viscut durant el seu exili voluntari. Durant els mesos que ha decidit romandre allunyada dels focus mediàtic, només ha tingut contacte amb el seu entorn familiar, i amb alguns dels seus companys de ‘Sálvame’.

Així doncs, Mila ha volgut agrair l’afecte que està rebent, ja que, segons ella, sense la família no podria haver superat el mal moment. Jorge Javier assegura que ben aviat podrem tornar a veure-la: «He parlat amb ella, i està estupenda».

Belén Rodríguez és un altre dels grans suports de Mila. De fet, apareix en les últimes imatges que van sortir publicades. Belén i Mila es coneixen des de fa molt temps, i tenen tanta confiança que, la sevillana, va parlar amb els directors per convéncer-los que contractaren a la seua amiga.

La trajectòria mediàtica de la mare d’Alba Santana es caracteritza per la sinceritat. Va anunciar la seua malaltia amb molta esperança, però va arribar un moment en què les seues forces es van anar apagant. «Preferisc una vida més curta i viure amb qualitat de vida», va declarar en el seu programa.

Belén Rodríguez, alarmada, no va trigar a posar-se en contacte amb ella. La col·laboradora està intentant que Mila no se senta sola i gaudisca de la vida. Per este motiu, uns fotògrafs van enxampar-les dinant en un restaurant madrileny. Trobarà a faltar el suport d’algun altre col·laborador de Telecinco?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs