Mila Ximénez trenca el seu silenci: «És el millor que he rebut»

Mila Ximénez fa un any que lluita contra un càncer de pulmó, que li ha canviat la vida per sempre. Des del primer moment, s’ha enfrontat a ell amb una valentia exemplar i, a poc a poc, està aconseguint derrotar-lo.

En una de les seues entrevistes, va confessar que havia estat a punt de llançar la tovallola, però va jurar-li a la seua filla que guanyaria la batalla, i «tot el que li promet a Alba ho complisc». Alba, que actualment viu a Amsterdam, és un dels grans suports de Mila.

Recordem que fa uns mesos, un equip de reporters va publicar unes fotografies de Mila en què apareixia molt desmillorada. Ara bé, Manolo Ximénez, germà i mà dreta de la col·laboradora, va parlar amb la revista ‘Jaleos’ per desmentir els rumors: «està seguint el seu tractament i, gràcies a Déu, millorant, però encara serà llarg».

Mila Ximénez ha volgut allunyar-se de la televisió per centrar-se en la seua recuperació. Jorge Javier  Vázquez,  que és molt amic seu, va assegurar que la col·laboradora estava desitjant tornar. Però, segueix estant molt feble i, de moment, ha de fer repòs absolut.

Des que va decidir retirar-se, únicament s’ha manifestat a les xarxes socials per donar suport a Belén Esteban amb la seua nova línia de cosmètica. Ara bé, el periodista Saül Ortiz ha pogut parlar amb ella: «Estar cuidada, i protegida pels meus, és el millor regal que he rebut d’esta malaltia. Tinc una dotzena de mans que no em deixen anar», assegura Mila Ximénez.

Fa uns anys, Mila tenia una relació molt complicada amb Saül Ortiz, però el càncer l’ha reconciliat amb tots els seus detractors. És conscient que ara no pot gastar tota la seua energia en conflictes i, per tant, ha volgut fer les paus.

Quan tornarà a Telecinco?

És la primera vegada que la col·laboradora parla sobre l’infern que ha viscut durant el seu exili voluntari. Durant els mesos que ha decidit romandre allunyada dels focus mediàtic, només ha tingut contacte amb el seu entorn familiar, i amb alguns dels seus companys de ‘Sálvame’.

Així doncs, Mila ha volgut agrair l’afecte que està rebent, ja que, segons ella, sense la família no podria haver superat el mal moment. Jorge Javier assegura que ben aviat podrem tornar a veure-la: «He parlat amb ella, i està estupenda».

Belén Rodríguez és un altre dels grans suports de Mila. De fet, apareix en les últimes imatges que van sortir publicades. Belén i Mila es coneixen des de fa molt temps, i tenen tanta confiança que, la sevillana, va parlar amb els directors per convéncer-los que contractaren a la seua amiga.

La trajectòria mediàtica de la mare d’Alba Santana es caracteritza per la sinceritat. Va anunciar la seua malaltia amb molta esperança, però va arribar un moment en què les seues forces es van anar apagant. «Preferisc una vida més curta i viure amb qualitat de vida», va declarar en el seu programa.

Belén Rodríguez, alarmada, no va trigar a posar-se en contacte amb ella. La col·laboradora està intentant que Mila no se senta sola i gaudisca de la vida. Per este motiu, uns fotògrafs van enxampar-les dinant en un restaurant madrileny. Trobarà a faltar el suport d’algun altre col·laborador de Telecinco?

Últimes notícies

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.
FILMOTECA D'ESTIU