Mor Margarita Seisdedos, mare de Yurena

 

Hui és un dia trist per a Yurena, després de conéixer la mort de sa mare, Margarita Seisdedos. Era la mateixa cantant la que feia pública la notícia a través del seu compte d’Instagram: «Hui la meua vida ha saltat pels aires (…). Hui em sent morir» començava escrivint en la publicació fent evident el gran dolor que sent davant de la pèrdua de sa mare.

 

Fa anys que la mare de Yurena tenia problemes de salut que preocupaven a la seua filla i a tota la seua família i que, finalment, als 91 anys, posaven punt final al patiment. «T’he vullgut, et vullc i et voldré amb tota la meua ànima, més que a ma vida, fins al final dels meus dies. Hauria donat la vida per a salvar la teua» continua dient Yurena en el seu missatge.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy mi vida ha estallado por los aires en millones de pedazos imposibles de recomponer. Mi alma y mi corazón se han partido en millones de trozos. Hoy me siento morir. Mi luz, mi Estrella, mi vida, mi ángel, mi reina, mi aliento, eso has sido para mi mamá , desde que nací hasta tu último aliento. Siempre permanecerás en mi alma y en mi corazón, hasta mi último suspiro en esta vida. Nada volverá a ser igual, estoy totalmente rota, y nada podrá recomponer las piezas de mi vida. Te he querido, te quiero y te querré con toda mi alma, más que a mi propia vida, hasta el final de mis dias. Hubiera dado mi vida por salvar la tuya. Has sido la mejor mamá del mundo y estoy orgullosa de ti hasta el infinito. TE QUIERO CON LOCURA MAMÁ!!!

Una publicación compartida de Yurena (@yurena.official) el

 

 

No és d’estranyar el dolor que ha de sentir Yurena davant de la pèrdua de la persona més important en la seua vida, tenint en compte la defensa amb dents i ungles que Margarita Seisdedos va fer quan la seua filla va saltar a la fama. Una dona que feia gala d’un fort caràcter i que no dubtava en traure si amb això conseguia que ningú li fera mal a la seua filla.

  

Des de fa sis anys, Margarita Seisdedos patia un alzheimer sever que la va obligar a visitar en prou ocasions l’hospital. Va ser a partir d’eixe moment que les seues intervencions televisives van anar disminuint fins a desaparéixer del tot. En eixe moment, Yurena va explicar que sa mare estava malalta. En els últims dies el seu estat de salut va empitjorar fins a quedar ingressada en l’hospital a on, finalment, ha mort.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.