El motiu que impedix a Chabelita seguir aprimant-se per molt que s’esforce

Chabelita respon a Kiko Hernández

La filla d’Isabel Pantoja s’ha trobat un obstacle en ple confinament | TELECINCO

 

La quarantena per culpa del coronavirus ha provocat que l’aspecte físic de molts famosos haja canviat radicalment. La gran majoria ha agarrat algun quilo de més, però altres, com Chabelita, s’han posat més en forma que mai. 

 

Isa Pantoja no ha parat de fer esport durant el confinament. La jove ha aprofitat el temps fent exercicis per a intentar posar-se en forma de cara a l’estiu. La germana de Kiko Rivera s’ha mostrat molt satisfeta amb el seu progrés, reconeixent que actualment pesa 45 quilos.

 

Inesperat obstacle en el seu progrés

«No soc partidària d’utilitzar el pes com a únic marcador de progrés. En el meu cas concret, no puc perdre més greix, he de guanyar massa muscular», ha comentat la xica en el seu Instagram. Però per desgràcia per a ella, no tot són flors i violes, ja que la filla de la ‘tonadillera’ ha hagut de deixar l’esport apartat a causa d’un problema.

 

Chabelita s’ha pres tan de deveres l’esport que ha patit una lesió, motiu pel que porta uns quants dies sense poder entrenar, cosa que ha lamentat en les seues xarxes socials, ja que este estava sent el seu millor entreteniment durant la quarantena.

 

Chabelita es lesiona en casa

«Fa tres dies que no entrene perquè fent exercici amb una amiga, vam agarrar tres o quatre vídeos per a entrenar uns 40-45 minuts i vaig fer un dels exercicis malament. Vaig patir un estiró en l’esquena, concretament en el còccix. Em fa molt de mal, per a alçar-me, per a tot… Em quede clavada i no puc caminar, com si fora una forta punxada», ha explicat Chabelita.

 

La filla de la ‘tonadillera’ ha volgut demanar ajuda en les seues xarxes, per si algú amb nocions podia explicar-li la gravetat de la seua lesió. El que està clar és que Isa Pantoja haurà d’apartar per uns dies qualsevol activitat física.

 

La família Pantoja es troba separada durant confinament, ja que Kiko Rivera el passa amb la seua dona, mentres que Isabel Pantoja està confinada amb sa mare, a qui està cuidant molt en esta època tan difícil, evitant el contagi per coronavirus.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.