20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

El motiu que impedix a Chabelita seguir aprimant-se per molt que s’esforce

Chabelita respon a Kiko Hernández

La filla d’Isabel Pantoja s’ha trobat un obstacle en ple confinament | TELECINCO

 

La quarantena per culpa del coronavirus ha provocat que l’aspecte físic de molts famosos haja canviat radicalment. La gran majoria ha agarrat algun quilo de més, però altres, com Chabelita, s’han posat més en forma que mai. 

 

Isa Pantoja no ha parat de fer esport durant el confinament. La jove ha aprofitat el temps fent exercicis per a intentar posar-se en forma de cara a l’estiu. La germana de Kiko Rivera s’ha mostrat molt satisfeta amb el seu progrés, reconeixent que actualment pesa 45 quilos.

 

Inesperat obstacle en el seu progrés

«No soc partidària d’utilitzar el pes com a únic marcador de progrés. En el meu cas concret, no puc perdre més greix, he de guanyar massa muscular», ha comentat la xica en el seu Instagram. Però per desgràcia per a ella, no tot són flors i violes, ja que la filla de la ‘tonadillera’ ha hagut de deixar l’esport apartat a causa d’un problema.

 

Chabelita s’ha pres tan de deveres l’esport que ha patit una lesió, motiu pel que porta uns quants dies sense poder entrenar, cosa que ha lamentat en les seues xarxes socials, ja que este estava sent el seu millor entreteniment durant la quarantena.

 

Chabelita es lesiona en casa

«Fa tres dies que no entrene perquè fent exercici amb una amiga, vam agarrar tres o quatre vídeos per a entrenar uns 40-45 minuts i vaig fer un dels exercicis malament. Vaig patir un estiró en l’esquena, concretament en el còccix. Em fa molt de mal, per a alçar-me, per a tot… Em quede clavada i no puc caminar, com si fora una forta punxada», ha explicat Chabelita.

 

La filla de la ‘tonadillera’ ha volgut demanar ajuda en les seues xarxes, per si algú amb nocions podia explicar-li la gravetat de la seua lesió. El que està clar és que Isa Pantoja haurà d’apartar per uns dies qualsevol activitat física.

 

La família Pantoja es troba separada durant confinament, ja que Kiko Rivera el passa amb la seua dona, mentres que Isabel Pantoja està confinada amb sa mare, a qui està cuidant molt en esta època tan difícil, evitant el contagi per coronavirus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.