El motiu que impedix a Chabelita seguir aprimant-se per molt que s’esforce

Chabelita respon a Kiko Hernández

La filla d’Isabel Pantoja s’ha trobat un obstacle en ple confinament | TELECINCO

 

La quarantena per culpa del coronavirus ha provocat que l’aspecte físic de molts famosos haja canviat radicalment. La gran majoria ha agarrat algun quilo de més, però altres, com Chabelita, s’han posat més en forma que mai. 

 

Isa Pantoja no ha parat de fer esport durant el confinament. La jove ha aprofitat el temps fent exercicis per a intentar posar-se en forma de cara a l’estiu. La germana de Kiko Rivera s’ha mostrat molt satisfeta amb el seu progrés, reconeixent que actualment pesa 45 quilos.

 

Inesperat obstacle en el seu progrés

«No soc partidària d’utilitzar el pes com a únic marcador de progrés. En el meu cas concret, no puc perdre més greix, he de guanyar massa muscular», ha comentat la xica en el seu Instagram. Però per desgràcia per a ella, no tot són flors i violes, ja que la filla de la ‘tonadillera’ ha hagut de deixar l’esport apartat a causa d’un problema.

 

Chabelita s’ha pres tan de deveres l’esport que ha patit una lesió, motiu pel que porta uns quants dies sense poder entrenar, cosa que ha lamentat en les seues xarxes socials, ja que este estava sent el seu millor entreteniment durant la quarantena.

 

Chabelita es lesiona en casa

«Fa tres dies que no entrene perquè fent exercici amb una amiga, vam agarrar tres o quatre vídeos per a entrenar uns 40-45 minuts i vaig fer un dels exercicis malament. Vaig patir un estiró en l’esquena, concretament en el còccix. Em fa molt de mal, per a alçar-me, per a tot… Em quede clavada i no puc caminar, com si fora una forta punxada», ha explicat Chabelita.

 

La filla de la ‘tonadillera’ ha volgut demanar ajuda en les seues xarxes, per si algú amb nocions podia explicar-li la gravetat de la seua lesió. El que està clar és que Isa Pantoja haurà d’apartar per uns dies qualsevol activitat física.

 

La família Pantoja es troba separada durant confinament, ja que Kiko Rivera el passa amb la seua dona, mentres que Isabel Pantoja està confinada amb sa mare, a qui està cuidant molt en esta època tan difícil, evitant el contagi per coronavirus.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.