El motiu que impedix a Chabelita seguir aprimant-se per molt que s’esforce

Chabelita respon a Kiko Hernández

La filla d’Isabel Pantoja s’ha trobat un obstacle en ple confinament | TELECINCO

 

La quarantena per culpa del coronavirus ha provocat que l’aspecte físic de molts famosos haja canviat radicalment. La gran majoria ha agarrat algun quilo de més, però altres, com Chabelita, s’han posat més en forma que mai. 

 

Isa Pantoja no ha parat de fer esport durant el confinament. La jove ha aprofitat el temps fent exercicis per a intentar posar-se en forma de cara a l’estiu. La germana de Kiko Rivera s’ha mostrat molt satisfeta amb el seu progrés, reconeixent que actualment pesa 45 quilos.

 

Inesperat obstacle en el seu progrés

«No soc partidària d’utilitzar el pes com a únic marcador de progrés. En el meu cas concret, no puc perdre més greix, he de guanyar massa muscular», ha comentat la xica en el seu Instagram. Però per desgràcia per a ella, no tot són flors i violes, ja que la filla de la ‘tonadillera’ ha hagut de deixar l’esport apartat a causa d’un problema.

 

Chabelita s’ha pres tan de deveres l’esport que ha patit una lesió, motiu pel que porta uns quants dies sense poder entrenar, cosa que ha lamentat en les seues xarxes socials, ja que este estava sent el seu millor entreteniment durant la quarantena.

 

Chabelita es lesiona en casa

«Fa tres dies que no entrene perquè fent exercici amb una amiga, vam agarrar tres o quatre vídeos per a entrenar uns 40-45 minuts i vaig fer un dels exercicis malament. Vaig patir un estiró en l’esquena, concretament en el còccix. Em fa molt de mal, per a alçar-me, per a tot… Em quede clavada i no puc caminar, com si fora una forta punxada», ha explicat Chabelita.

 

La filla de la ‘tonadillera’ ha volgut demanar ajuda en les seues xarxes, per si algú amb nocions podia explicar-li la gravetat de la seua lesió. El que està clar és que Isa Pantoja haurà d’apartar per uns dies qualsevol activitat física.

 

La família Pantoja es troba separada durant confinament, ja que Kiko Rivera el passa amb la seua dona, mentres que Isabel Pantoja està confinada amb sa mare, a qui està cuidant molt en esta època tan difícil, evitant el contagi per coronavirus.

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.