El motiu que impedix a Chabelita seguir aprimant-se per molt que s’esforce

Chabelita respon a Kiko Hernández

La filla d’Isabel Pantoja s’ha trobat un obstacle en ple confinament | TELECINCO

 

La quarantena per culpa del coronavirus ha provocat que l’aspecte físic de molts famosos haja canviat radicalment. La gran majoria ha agarrat algun quilo de més, però altres, com Chabelita, s’han posat més en forma que mai. 

 

Isa Pantoja no ha parat de fer esport durant el confinament. La jove ha aprofitat el temps fent exercicis per a intentar posar-se en forma de cara a l’estiu. La germana de Kiko Rivera s’ha mostrat molt satisfeta amb el seu progrés, reconeixent que actualment pesa 45 quilos.

 

Inesperat obstacle en el seu progrés

«No soc partidària d’utilitzar el pes com a únic marcador de progrés. En el meu cas concret, no puc perdre més greix, he de guanyar massa muscular», ha comentat la xica en el seu Instagram. Però per desgràcia per a ella, no tot són flors i violes, ja que la filla de la ‘tonadillera’ ha hagut de deixar l’esport apartat a causa d’un problema.

 

Chabelita s’ha pres tan de deveres l’esport que ha patit una lesió, motiu pel que porta uns quants dies sense poder entrenar, cosa que ha lamentat en les seues xarxes socials, ja que este estava sent el seu millor entreteniment durant la quarantena.

 

Chabelita es lesiona en casa

«Fa tres dies que no entrene perquè fent exercici amb una amiga, vam agarrar tres o quatre vídeos per a entrenar uns 40-45 minuts i vaig fer un dels exercicis malament. Vaig patir un estiró en l’esquena, concretament en el còccix. Em fa molt de mal, per a alçar-me, per a tot… Em quede clavada i no puc caminar, com si fora una forta punxada», ha explicat Chabelita.

 

La filla de la ‘tonadillera’ ha volgut demanar ajuda en les seues xarxes, per si algú amb nocions podia explicar-li la gravetat de la seua lesió. El que està clar és que Isa Pantoja haurà d’apartar per uns dies qualsevol activitat física.

 

La família Pantoja es troba separada durant confinament, ja que Kiko Rivera el passa amb la seua dona, mentres que Isabel Pantoja està confinada amb sa mare, a qui està cuidant molt en esta època tan difícil, evitant el contagi per coronavirus.

Últimes notícies

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.