La neboda de la Reina Letizia, Carla Vigo, assegura que li costa assumir qui és

 

Carla Vigo somia en ser actriu i ser influencer. La neboda de la reina Letizia Ortiz ja ha concedit varies entrevistes en exclusiva, la primera a la cadena Telemadrid i la segona a la revista Setmana, on ha estat portada.

En esta entrevista, la jove s’ha sincerat sobre la seua vida i els dos mons als quals pertany. “M’ha costat assumir qui sóc”, ha reconegut la jove als seus 20 anys.

Actualment Carla Vigo viu a Aranjuez, la filla de la ja desapareguda Erika Ortiz i Antonio Vigo va passar una temporada a Alemanya, com molts joves Vigo va anar a treballar a Alemanya per a costejar-se els seus estudis d’alemany i de cant i de pas ensenyar-se millor l’idioma.

 

Treballava cuidant dos xiquets

Respecte a aquella experiència, Carla Vigo ha comptat a la revista Setmana que “cuidava a dos xiquets i, com m’agraden molt, no va ser un problema per a mi cuidar-los. També ajudava en les tasques de la casa, encara que cuinar no se’m dóna molt bé, però la resta ho puc fer i sé portar una casa”, ha admés.

No obstant això, ha reconegut que no creu que vaja a tornar a passar per una experiència similar: “Em sentia molt sola, no estava al cent per cent a gust”.

 

La reacció de la seua família Alemanya en saber qui era

En cap moment ella va contar a la família de Alemanya qui era, però la mare dels xiquets va descobrir qui era per casualitat. Vigo ha comptat la reacció que va tenir: “Calia veure la cara de la dona quan es va assabentar”, ha comentat entre riures.

“Va pujar a Instagram una història amb mi fent exercici i li va escriure una periodista preguntant-li com era la meua vida allí. Caldria veure la cara d’esta dona llegint el missatge i dient: ‘Però, què passa?’, i jo no sabia què dir-li. Però ella m’insistia, així que li vaig demanar que s’assegués, que havíem de parlar, i es va quedar amb la cara congelada i el seu cap un poc boig”, ha explicat.

Després de conéixer la seua veritable identitat, “el bo és que no els va importar i van continuar tractant-me igual”, ha aclarit Vigo.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El sector de fregides i esmalts eleva la facturació un 1,55% en plena incertesa

El sector va tancar 2025 amb 1.363 milions d'euros i un avanç del 1,55% enfront de 2024, encara lluny dels nivells de 2021. Exportacions a l'alça per Algèria i costos pressionant màrgens.

La Generalitat garantix la compatibilitat dels parcs inundables de l’Horta Sud amb les obres hidràuliques de l’Estat

La Generalitat assegura que la xarxa de parcs metropolitans inundables de l'Horta Sud es coordina amb les actuacions hidràuliques estatals per a evitar duplicitats i reforçar la protecció enfront d'inundacions. El pla, d'unes 1.500 hectàrees i amb aval tècnic, preveu solucions basades en la naturalesa i usos compatibles

La Generalitat repartirà fruites, llet i hortalisses en 904 escoles per a reforçar hàbits saludables

El programa aconseguirà a 192.985 escolars de 904 centres i integra el repartiment gratuït amb accions pedagògiques per a conéixer l'origen dels aliments. Finançat per la UE via FEAGA i gestionat per l'Agència Valenciana de Foment i Garantia Agrària, creix en cobertura i preveu 1,49 milions per a 2025-2026.

Radiografien amb tècniques veterinàries el cavall de cartó de les festes d’Alcoi per a la seua rèplica

L'icònic cavall de cartó de l'Aparició ha sigut radiografiat per a conéixer la seua estructura interna i preparar una rèplica exacta. La iniciativa busca preservar l'original i respectar les tècniques tradicionals.

Futurmoda 2026 posa el focus en la innovació de maquinària per a calçat i marroquineria

La 55a edició se celebra el 4 i 5 de març en IFA-Fira Alacant amb la major oferta d'equips per al sector. Hi haurà un fòrum sobre ecodisseny i passaport digital.

Un detingut i tres investigats després de trobar 332 plantes de marihuana a Orihuela

La Guàrdia Civil ha desarticulat en Torremendo una plantació 'indoor' amb 332 plantes llestes per a la seua recol·lecció. Un home va ser detingut i altres tres van quedar investigats.

Alfafar reforça la seua preparació davant riscos i inundacions amb obres i un parc inundable

Alfafar avança en una estratègia global per a reduir riscos després de la DANA de 2024. Obres en el clavegueram, SUDS i un gran parc inundable formen el nucli del pla.

Rècord de participació en el Premi Azorín 2026: 735 novel·les a concurs

El certamen bat la seua marca amb 735 originals i consolida la seua projecció internacional. El lliurament serà el dijous 5 de març a la Sala Simfònica del ADDA.