La neboda de la Reina Letizia, Carla Vigo, assegura que li costa assumir qui és

 

Carla Vigo somia en ser actriu i ser influencer. La neboda de la reina Letizia Ortiz ja ha concedit varies entrevistes en exclusiva, la primera a la cadena Telemadrid i la segona a la revista Setmana, on ha estat portada.

En esta entrevista, la jove s’ha sincerat sobre la seua vida i els dos mons als quals pertany. «M’ha costat assumir qui sóc», ha reconegut la jove als seus 20 anys.

Actualment Carla Vigo viu a Aranjuez, la filla de la ja desapareguda Erika Ortiz i Antonio Vigo va passar una temporada a Alemanya, com molts joves Vigo va anar a treballar a Alemanya per a costejar-se els seus estudis d’alemany i de cant i de pas ensenyar-se millor l’idioma.

 

Treballava cuidant dos xiquets

Respecte a aquella experiència, Carla Vigo ha comptat a la revista Setmana que «cuidava a dos xiquets i, com m’agraden molt, no va ser un problema per a mi cuidar-los. També ajudava en les tasques de la casa, encara que cuinar no se’m dóna molt bé, però la resta ho puc fer i sé portar una casa», ha admés.

No obstant això, ha reconegut que no creu que vaja a tornar a passar per una experiència similar: «Em sentia molt sola, no estava al cent per cent a gust».

 

La reacció de la seua família Alemanya en saber qui era

En cap moment ella va contar a la família de Alemanya qui era, però la mare dels xiquets va descobrir qui era per casualitat. Vigo ha comptat la reacció que va tenir: «Calia veure la cara de la dona quan es va assabentar», ha comentat entre riures.

«Va pujar a Instagram una història amb mi fent exercici i li va escriure una periodista preguntant-li com era la meua vida allí. Caldria veure la cara d’esta dona llegint el missatge i dient: ‘Però, què passa?’, i jo no sabia què dir-li. Però ella m’insistia, així que li vaig demanar que s’assegués, que havíem de parlar, i es va quedar amb la cara congelada i el seu cap un poc boig», ha explicat.

Després de conéixer la seua veritable identitat, «el bo és que no els va importar i van continuar tractant-me igual», ha aclarit Vigo.

Últimes notícies

Alicant activa un ampli dispositiu de seguretat pel pròxim eclipsi solar

L’Ajuntament d’Alacant ha organitzat un operatiu especial de seguretat als principals punts d’observació de la ciutat per l’eclipsi solar del 12 d’agost, que arribarà a tapar el 99,14 % del sol. El dispositiu es reforçarà en castells i miradors, i inclou recomanacions per a una observació segura.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats, de 21 a 44 anys, estan investigats per pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública i altres càrrecs.

Sagunt a Escena programa ‘Original Greek’ i la proposta participativa ‘Bailarina a la carta’

El festival Sagunt a Escena acollirà este dijous 6 d’agost la comèdia ‘Original Greek’ i l’espectacle participatiu de dansa ‘Bailarina a la carta’ a Sagunt.

El Levante es mesura al Vila-real en el amistós més exigent de l’estiu

El Levante visitarà este dimecres la ciutat esportiva del Vila-real per disputar el seu amistós més exigent de l’estiu, l’únic davant un rival de Primera i penúltim test abans de LaLiga EA Sports.

Luis Rioja es perd l’entrenament del València i Foulquier ja treballa amb el grup

Luis Rioja no s’ha entrenat este dimarts a Paterna per unes molèsties i és baixa per al Trofeu Taronja, mentres que Foulquier ha completat per primera vegada una part de la sessió amb el grup.

Disset detinguts i 36 delictes al festival Arenal Sound de Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut disset persones i ha comptabilitzat 36 delictes durant el festival Arenal Sound de Borriana, celebrat del 30 de juliol al 2 d’agost, a més de 70 denúncies administratives.

El Villarreal estrena la plantilla al complet en un amistós contra el Levante

El Villarreal CF rep este dimecres el Levante en la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, en el penúltim amistós de pretemporada, amb tota la plantilla ja disponible.

La reserva d’aigua del Xúquer baixa al 58,5% i la del Segura al 55,3% després d’una nova setmana de descens

Els embassaments del Xúquer i del Segura han tornat a perdre aigua en l’última setmana, tot i mantindre nivells per damunt de fa un any i de la mitjana de l’última dècada. Al conjunt d’Espanya, la reserva hídrica baixa fins al 69,6% de la seua capacitat.
FILMOTECA D'ESTIU