La neboda de la Reina Letizia, Carla Vigo, assegura que li costa assumir qui és

 

Carla Vigo somia en ser actriu i ser influencer. La neboda de la reina Letizia Ortiz ja ha concedit varies entrevistes en exclusiva, la primera a la cadena Telemadrid i la segona a la revista Setmana, on ha estat portada.

En esta entrevista, la jove s’ha sincerat sobre la seua vida i els dos mons als quals pertany. “M’ha costat assumir qui sóc”, ha reconegut la jove als seus 20 anys.

Actualment Carla Vigo viu a Aranjuez, la filla de la ja desapareguda Erika Ortiz i Antonio Vigo va passar una temporada a Alemanya, com molts joves Vigo va anar a treballar a Alemanya per a costejar-se els seus estudis d’alemany i de cant i de pas ensenyar-se millor l’idioma.

 

Treballava cuidant dos xiquets

Respecte a aquella experiència, Carla Vigo ha comptat a la revista Setmana que “cuidava a dos xiquets i, com m’agraden molt, no va ser un problema per a mi cuidar-los. També ajudava en les tasques de la casa, encara que cuinar no se’m dóna molt bé, però la resta ho puc fer i sé portar una casa”, ha admés.

No obstant això, ha reconegut que no creu que vaja a tornar a passar per una experiència similar: “Em sentia molt sola, no estava al cent per cent a gust”.

 

La reacció de la seua família Alemanya en saber qui era

En cap moment ella va contar a la família de Alemanya qui era, però la mare dels xiquets va descobrir qui era per casualitat. Vigo ha comptat la reacció que va tenir: “Calia veure la cara de la dona quan es va assabentar”, ha comentat entre riures.

“Va pujar a Instagram una història amb mi fent exercici i li va escriure una periodista preguntant-li com era la meua vida allí. Caldria veure la cara d’esta dona llegint el missatge i dient: ‘Però, què passa?’, i jo no sabia què dir-li. Però ella m’insistia, així que li vaig demanar que s’assegués, que havíem de parlar, i es va quedar amb la cara congelada i el seu cap un poc boig”, ha explicat.

Després de conéixer la seua veritable identitat, “el bo és que no els va importar i van continuar tractant-me igual”, ha aclarit Vigo.

Últimes notícies

Pérez Llorca insta els sindicats docents a reprendre el diàleg en plena vaga

Juanfran Pérez Llorca anima als sindicats docents a tornar a la taula de negociació i defén que l'oferta de la Generalitat és la més ambiciosa, mentres l'oposició l'acusa de retallades en l'educació pública i de falta de diàleg real.

Investiguen a un home per provocar 24 incendis forestals en la Serra Grossa d’Alacant

La Guàrdia Civil investiga a un home de 41 anys per la seua presumpta relació amb almenys 24 incendis forestals intencionats en la Serra Grossa d'Alacant, un paratge pròxim a zones habitades.

Dani Parejo posa fi a la seua etapa al Vila-real després de sis temporades

Dani Parejo no seguirà al Vila-real després de sis temporades en les quals es va consolidar com a peça clau de l'equip. El club ha decidit no oferir-li la renovació i el migcampista s'acomiadarà de l'afició en La Ceràmica.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.

El professorat en vaga exigix la dimissió de la consellera davant Les Corts Valencianes

El nové dia de vaga indefinida del professorat valencià reunix a centenars de docents davant Les Corts per a exigir millores en l'educació pública i la dimissió de la consellera d'Educació.

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.