La neboda de la Reina Letizia, Carla Vigo, assegura que li costa assumir qui és

 

Carla Vigo somia en ser actriu i ser influencer. La neboda de la reina Letizia Ortiz ja ha concedit varies entrevistes en exclusiva, la primera a la cadena Telemadrid i la segona a la revista Setmana, on ha estat portada.

En esta entrevista, la jove s’ha sincerat sobre la seua vida i els dos mons als quals pertany. «M’ha costat assumir qui sóc», ha reconegut la jove als seus 20 anys.

Actualment Carla Vigo viu a Aranjuez, la filla de la ja desapareguda Erika Ortiz i Antonio Vigo va passar una temporada a Alemanya, com molts joves Vigo va anar a treballar a Alemanya per a costejar-se els seus estudis d’alemany i de cant i de pas ensenyar-se millor l’idioma.

 

Treballava cuidant dos xiquets

Respecte a aquella experiència, Carla Vigo ha comptat a la revista Setmana que «cuidava a dos xiquets i, com m’agraden molt, no va ser un problema per a mi cuidar-los. També ajudava en les tasques de la casa, encara que cuinar no se’m dóna molt bé, però la resta ho puc fer i sé portar una casa», ha admés.

No obstant això, ha reconegut que no creu que vaja a tornar a passar per una experiència similar: «Em sentia molt sola, no estava al cent per cent a gust».

 

La reacció de la seua família Alemanya en saber qui era

En cap moment ella va contar a la família de Alemanya qui era, però la mare dels xiquets va descobrir qui era per casualitat. Vigo ha comptat la reacció que va tenir: «Calia veure la cara de la dona quan es va assabentar», ha comentat entre riures.

«Va pujar a Instagram una història amb mi fent exercici i li va escriure una periodista preguntant-li com era la meua vida allí. Caldria veure la cara d’esta dona llegint el missatge i dient: ‘Però, què passa?’, i jo no sabia què dir-li. Però ella m’insistia, així que li vaig demanar que s’assegués, que havíem de parlar, i es va quedar amb la cara congelada i el seu cap un poc boig», ha explicat.

Després de conéixer la seua veritable identitat, «el bo és que no els va importar i van continuar tractant-me igual», ha aclarit Vigo.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.