‘L’oferta’ a Joaquín i la seua dona: Ens ofereixen 1 milió d’euros

Joaquín Futbolista i Susana Sabol

Joaquín travessa un moment molt dolç en la seua vida, tant professional com personal, el gadità es troba immers en nombrosos projectes. Des del seu propi llibre fins al seu programa de cuina al costat de Fernando Romay.

En este últim treball, el futbolista del Betis passa molt bones estones amb l’exjugador de bàsquet, donant lloc a bromes de tota mena. Unes bromes en les quals Joaquín es va recordar de la seua dona, Susana Sabol, a qui li ha fet una de les seues.

Joaquín i ‘La Isla de las tentaciones’

 

Molt sonades són les intervencions del capità bètic a través del seu compte oficial d’Instagram comentant cadascuna dels lliuraments de ‘La Isla de las tentaciones’. I és que els seus vídeos s’han fet quasi igual de virals que el propi programa de Telecinco.

Aprofitant el tema, Joaquín ha gastat una broma a la seua dona, gravant a més el moment per a publicar-lo en el seu compte d’Instagram. En ella, el futbolista crida a Susana per a assegurar-li que ha rebut una ‘oferta’ per a participar en la pròxima edició del reality de República Dominicana.

«Saps que m’han telefonat de ‘La Isla de las tentaciones», li va dir Joaquín, afegint després: «Saps quant ens han oferit? 1 milió d’euros». Al que Susana li va respondre: «Per a participar els dos, no?, M’estàs posant nerviosa». «Tu confies en mi o no?», va afegir ell.

 

 

Tot això sent una broma orquestrada per Fernando Romay, qui li anava mostrant a través d’una tauleta les frases que havia d’anar formulant el migcampista en la seua conversa amb la seua dona.

Últimes notícies

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.

Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus

Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.