‘L’oferta’ a Joaquín i la seua dona: Ens ofereixen 1 milió d’euros

Joaquín Futbolista i Susana Sabol

Joaquín travessa un moment molt dolç en la seua vida, tant professional com personal, el gadità es troba immers en nombrosos projectes. Des del seu propi llibre fins al seu programa de cuina al costat de Fernando Romay.

En este últim treball, el futbolista del Betis passa molt bones estones amb l’exjugador de bàsquet, donant lloc a bromes de tota mena. Unes bromes en les quals Joaquín es va recordar de la seua dona, Susana Sabol, a qui li ha fet una de les seues.

Joaquín i ‘La Isla de las tentaciones’

 

Molt sonades són les intervencions del capità bètic a través del seu compte oficial d’Instagram comentant cadascuna dels lliuraments de ‘La Isla de las tentaciones’. I és que els seus vídeos s’han fet quasi igual de virals que el propi programa de Telecinco.

Aprofitant el tema, Joaquín ha gastat una broma a la seua dona, gravant a més el moment per a publicar-lo en el seu compte d’Instagram. En ella, el futbolista crida a Susana per a assegurar-li que ha rebut una ‘oferta’ per a participar en la pròxima edició del reality de República Dominicana.

«Saps que m’han telefonat de ‘La Isla de las tentaciones», li va dir Joaquín, afegint després: «Saps quant ens han oferit? 1 milió d’euros». Al que Susana li va respondre: «Per a participar els dos, no?, M’estàs posant nerviosa». «Tu confies en mi o no?», va afegir ell.

 

 

Tot això sent una broma orquestrada per Fernando Romay, qui li anava mostrant a través d’una tauleta les frases que havia d’anar formulant el migcampista en la seua conversa amb la seua dona.

Últimes notícies

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.

Un camió bolcat a la A-7 en Bétera provoca 13 quilòmetres de cues en hora punta

Un camió s'ha bolcat este matí a la A-7 al terme de Bétera i ha generat retencions de fins a 13 quilòmetres, sense víctimes ni ferits comunicats.

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.