11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

‘L’oferta’ a Joaquín i la seua dona: Ens ofereixen 1 milió d’euros

Joaquín Futbolista i Susana Sabol

Joaquín travessa un moment molt dolç en la seua vida, tant professional com personal, el gadità es troba immers en nombrosos projectes. Des del seu propi llibre fins al seu programa de cuina al costat de Fernando Romay.

En este últim treball, el futbolista del Betis passa molt bones estones amb l’exjugador de bàsquet, donant lloc a bromes de tota mena. Unes bromes en les quals Joaquín es va recordar de la seua dona, Susana Sabol, a qui li ha fet una de les seues.

Joaquín i ‘La Isla de las tentaciones’

 

Molt sonades són les intervencions del capità bètic a través del seu compte oficial d’Instagram comentant cadascuna dels lliuraments de ‘La Isla de las tentaciones’. I és que els seus vídeos s’han fet quasi igual de virals que el propi programa de Telecinco.

Aprofitant el tema, Joaquín ha gastat una broma a la seua dona, gravant a més el moment per a publicar-lo en el seu compte d’Instagram. En ella, el futbolista crida a Susana per a assegurar-li que ha rebut una ‘oferta’ per a participar en la pròxima edició del reality de República Dominicana.

“Saps que m’han telefonat de ‘La Isla de las tentaciones”, li va dir Joaquín, afegint després: “Saps quant ens han oferit? 1 milió d’euros”. Al que Susana li va respondre: “Per a participar els dos, no?, M’estàs posant nerviosa”. “Tu confies en mi o no?”, va afegir ell.

 

 

Tot això sent una broma orquestrada per Fernando Romay, qui li anava mostrant a través d’una tauleta les frases que havia d’anar formulant el migcampista en la seua conversa amb la seua dona.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.