6.3 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

‘L’oferta’ a Joaquín i la seua dona: Ens ofereixen 1 milió d’euros

Joaquín Futbolista i Susana Sabol

Joaquín travessa un moment molt dolç en la seua vida, tant professional com personal, el gadità es troba immers en nombrosos projectes. Des del seu propi llibre fins al seu programa de cuina al costat de Fernando Romay.

En este últim treball, el futbolista del Betis passa molt bones estones amb l’exjugador de bàsquet, donant lloc a bromes de tota mena. Unes bromes en les quals Joaquín es va recordar de la seua dona, Susana Sabol, a qui li ha fet una de les seues.

Joaquín i ‘La Isla de las tentaciones’

 

Molt sonades són les intervencions del capità bètic a través del seu compte oficial d’Instagram comentant cadascuna dels lliuraments de ‘La Isla de las tentaciones’. I és que els seus vídeos s’han fet quasi igual de virals que el propi programa de Telecinco.

Aprofitant el tema, Joaquín ha gastat una broma a la seua dona, gravant a més el moment per a publicar-lo en el seu compte d’Instagram. En ella, el futbolista crida a Susana per a assegurar-li que ha rebut una ‘oferta’ per a participar en la pròxima edició del reality de República Dominicana.

“Saps que m’han telefonat de ‘La Isla de las tentaciones”, li va dir Joaquín, afegint després: “Saps quant ens han oferit? 1 milió d’euros”. Al que Susana li va respondre: “Per a participar els dos, no?, M’estàs posant nerviosa”. “Tu confies en mi o no?”, va afegir ell.

 

 

Tot això sent una broma orquestrada per Fernando Romay, qui li anava mostrant a través d’una tauleta les frases que havia d’anar formulant el migcampista en la seua conversa amb la seua dona.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.