Anuncios

‘L’oferta’ a Joaquín i la seua dona: Ens ofereixen 1 milió d’euros

Joaquín Futbolista i Susana Sabol

Joaquín travessa un moment molt dolç en la seua vida, tant professional com personal, el gadità es troba immers en nombrosos projectes. Des del seu propi llibre fins al seu programa de cuina al costat de Fernando Romay.

En este últim treball, el futbolista del Betis passa molt bones estones amb l’exjugador de bàsquet, donant lloc a bromes de tota mena. Unes bromes en les quals Joaquín es va recordar de la seua dona, Susana Sabol, a qui li ha fet una de les seues.

Anuncios

Joaquín i ‘La Isla de las tentaciones’

 

Molt sonades són les intervencions del capità bètic a través del seu compte oficial d’Instagram comentant cadascuna dels lliuraments de ‘La Isla de las tentaciones’. I és que els seus vídeos s’han fet quasi igual de virals que el propi programa de Telecinco.

Aprofitant el tema, Joaquín ha gastat una broma a la seua dona, gravant a més el moment per a publicar-lo en el seu compte d’Instagram. En ella, el futbolista crida a Susana per a assegurar-li que ha rebut una ‘oferta’ per a participar en la pròxima edició del reality de República Dominicana.

“Saps que m’han telefonat de ‘La Isla de las tentaciones”, li va dir Joaquín, afegint després: “Saps quant ens han oferit? 1 milió d’euros”. Al que Susana li va respondre: “Per a participar els dos, no?, M’estàs posant nerviosa”. “Tu confies en mi o no?”, va afegir ell.

 

 

Tot això sent una broma orquestrada per Fernando Romay, qui li anava mostrant a través d’una tauleta les frases que havia d’anar formulant el migcampista en la seua conversa amb la seua dona.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios