Olga Moreno parla públicament dels problemes amb Rocío Carrasco

Olga Moreno ha parlat sobre els problemes que manté amb Rocío Carrasco

Olga Moreno ha parlat sobre els problemes que manté amb Rocío Carrasco | VALÈNCIA DIARI

 

Olga Moreno, parella d’Antonio David Flores, ha decidit donar la seua opinió sobre la polèmica que gira al voltant del seu home i Rocío Carrasco. Fins ara, Moreno no havia dit ni una paraula sobre la mala relació que mantenen, però ara ha confessat la mala situació que està vivint Antonio David. A través d’una entrevista, Olga ha explicat que manté una bona relació amb els fills el seu home i li ha llançat alguna que altra crítica a la filla de Rocío Jurado

 

Olga Moreno trenca el seu silenci i explica el conflicte amb Rocío Carrasco

D’esta manera, Olga ha fet al·lusió al moment en què Antonio David Flores va rebre per part de Rocío Carrasco una denúncia per maltractament: «Va patir molt… ho va passar realment mal. Va tornar plorant a casa. Recorde que estava a soles i que m’ho va explicar sense parar de plorar. Vaig espantar-me en vore’l arribar».

 

Fruit d’esta demanda, la situació vital de la seua parella va fer un canvi radical i la seua manera de ser va canviar: «El meu home ha perdut l’alegria totalment. Se’n va anar i no va tornar. Està rebent ajuda d’un professional per vore’s assenyalat amb aquella demanda».

 

A pesar de la complicada situació, Olga Moreno està convençuda de la innocència del seu home i el defensa fèrriament: «El conec perfectament i no ha fet res. Jo sempre he confiat en la justícia i el karma existix. La veritat només té un camí. Mai he tingut por de la presó, però ell sí. El meu home no és un delinqüent i l’únic que ha fet és viure pels seus fills», ha confessat la dona de l’exguàrdia civil.

 

Olga Moreno ha estat com una mare pels fills del seu marit

Olga Moreno ha sigut com una mare per als fills del seu home | VALÈNCIA DIARI

 

De fet, Moreno s’ha convertit en la figura materna de Rocío i David Flores des de què els jóvens van decidir traslladar-se a viure amb son pare, cosa que va provocar que la seua relació amb Rocío Carrasco es distanciara. Moreno ha insistit en el fet que el fill menut, David, ho va passar molt mal: «David tenia un monyo increïble i va quedar-se mig calb. És un xiquet feliç, però estava molt preocupat. Va haver un dia que va agafar a son pare plorant i li va dir: ‘Papi, no et preocupes, perquè estem ací amb tu», ha explicat, visiblement emocionada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.