Olga Moreno parla públicament dels problemes amb Rocío Carrasco

Olga Moreno ha parlat sobre els problemes que manté amb Rocío Carrasco

Olga Moreno ha parlat sobre els problemes que manté amb Rocío Carrasco | VALÈNCIA DIARI

 

Olga Moreno, parella d’Antonio David Flores, ha decidit donar la seua opinió sobre la polèmica que gira al voltant del seu home i Rocío Carrasco. Fins ara, Moreno no havia dit ni una paraula sobre la mala relació que mantenen, però ara ha confessat la mala situació que està vivint Antonio David. A través d’una entrevista, Olga ha explicat que manté una bona relació amb els fills el seu home i li ha llançat alguna que altra crítica a la filla de Rocío Jurado

 

Olga Moreno trenca el seu silenci i explica el conflicte amb Rocío Carrasco

D’esta manera, Olga ha fet al·lusió al moment en què Antonio David Flores va rebre per part de Rocío Carrasco una denúncia per maltractament: «Va patir molt… ho va passar realment mal. Va tornar plorant a casa. Recorde que estava a soles i que m’ho va explicar sense parar de plorar. Vaig espantar-me en vore’l arribar».

 

Fruit d’esta demanda, la situació vital de la seua parella va fer un canvi radical i la seua manera de ser va canviar: «El meu home ha perdut l’alegria totalment. Se’n va anar i no va tornar. Està rebent ajuda d’un professional per vore’s assenyalat amb aquella demanda».

 

A pesar de la complicada situació, Olga Moreno està convençuda de la innocència del seu home i el defensa fèrriament: «El conec perfectament i no ha fet res. Jo sempre he confiat en la justícia i el karma existix. La veritat només té un camí. Mai he tingut por de la presó, però ell sí. El meu home no és un delinqüent i l’únic que ha fet és viure pels seus fills», ha confessat la dona de l’exguàrdia civil.

 

Olga Moreno ha estat com una mare pels fills del seu marit

Olga Moreno ha sigut com una mare per als fills del seu home | VALÈNCIA DIARI

 

De fet, Moreno s’ha convertit en la figura materna de Rocío i David Flores des de què els jóvens van decidir traslladar-se a viure amb son pare, cosa que va provocar que la seua relació amb Rocío Carrasco es distanciara. Moreno ha insistit en el fet que el fill menut, David, ho va passar molt mal: «David tenia un monyo increïble i va quedar-se mig calb. És un xiquet feliç, però estava molt preocupat. Va haver un dia que va agafar a son pare plorant i li va dir: ‘Papi, no et preocupes, perquè estem ací amb tu», ha explicat, visiblement emocionada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.