Olga Moreno parla públicament dels problemes amb Rocío Carrasco

Olga Moreno ha parlat sobre els problemes que manté amb Rocío Carrasco

Olga Moreno ha parlat sobre els problemes que manté amb Rocío Carrasco | VALÈNCIA DIARI

 

Olga Moreno, parella d’Antonio David Flores, ha decidit donar la seua opinió sobre la polèmica que gira al voltant del seu home i Rocío Carrasco. Fins ara, Moreno no havia dit ni una paraula sobre la mala relació que mantenen, però ara ha confessat la mala situació que està vivint Antonio David. A través d’una entrevista, Olga ha explicat que manté una bona relació amb els fills el seu home i li ha llançat alguna que altra crítica a la filla de Rocío Jurado

 

Olga Moreno trenca el seu silenci i explica el conflicte amb Rocío Carrasco

D’esta manera, Olga ha fet al·lusió al moment en què Antonio David Flores va rebre per part de Rocío Carrasco una denúncia per maltractament: «Va patir molt… ho va passar realment mal. Va tornar plorant a casa. Recorde que estava a soles i que m’ho va explicar sense parar de plorar. Vaig espantar-me en vore’l arribar».

 

Fruit d’esta demanda, la situació vital de la seua parella va fer un canvi radical i la seua manera de ser va canviar: «El meu home ha perdut l’alegria totalment. Se’n va anar i no va tornar. Està rebent ajuda d’un professional per vore’s assenyalat amb aquella demanda».

 

A pesar de la complicada situació, Olga Moreno està convençuda de la innocència del seu home i el defensa fèrriament: «El conec perfectament i no ha fet res. Jo sempre he confiat en la justícia i el karma existix. La veritat només té un camí. Mai he tingut por de la presó, però ell sí. El meu home no és un delinqüent i l’únic que ha fet és viure pels seus fills», ha confessat la dona de l’exguàrdia civil.

 

Olga Moreno ha estat com una mare pels fills del seu marit

Olga Moreno ha sigut com una mare per als fills del seu home | VALÈNCIA DIARI

 

De fet, Moreno s’ha convertit en la figura materna de Rocío i David Flores des de què els jóvens van decidir traslladar-se a viure amb son pare, cosa que va provocar que la seua relació amb Rocío Carrasco es distanciara. Moreno ha insistit en el fet que el fill menut, David, ho va passar molt mal: «David tenia un monyo increïble i va quedar-se mig calb. És un xiquet feliç, però estava molt preocupat. Va haver un dia que va agafar a son pare plorant i li va dir: ‘Papi, no et preocupes, perquè estem ací amb tu», ha explicat, visiblement emocionada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU