Olga Moreno parla públicament dels problemes amb Rocío Carrasco

Olga Moreno ha parlat sobre els problemes que manté amb Rocío Carrasco

Olga Moreno ha parlat sobre els problemes que manté amb Rocío Carrasco | VALÈNCIA DIARI

 

Olga Moreno, parella d’Antonio David Flores, ha decidit donar la seua opinió sobre la polèmica que gira al voltant del seu home i Rocío Carrasco. Fins ara, Moreno no havia dit ni una paraula sobre la mala relació que mantenen, però ara ha confessat la mala situació que està vivint Antonio David. A través d’una entrevista, Olga ha explicat que manté una bona relació amb els fills el seu home i li ha llançat alguna que altra crítica a la filla de Rocío Jurado

 

Olga Moreno trenca el seu silenci i explica el conflicte amb Rocío Carrasco

D’esta manera, Olga ha fet al·lusió al moment en què Antonio David Flores va rebre per part de Rocío Carrasco una denúncia per maltractament: «Va patir molt… ho va passar realment mal. Va tornar plorant a casa. Recorde que estava a soles i que m’ho va explicar sense parar de plorar. Vaig espantar-me en vore’l arribar».

 

Fruit d’esta demanda, la situació vital de la seua parella va fer un canvi radical i la seua manera de ser va canviar: «El meu home ha perdut l’alegria totalment. Se’n va anar i no va tornar. Està rebent ajuda d’un professional per vore’s assenyalat amb aquella demanda».

 

A pesar de la complicada situació, Olga Moreno està convençuda de la innocència del seu home i el defensa fèrriament: «El conec perfectament i no ha fet res. Jo sempre he confiat en la justícia i el karma existix. La veritat només té un camí. Mai he tingut por de la presó, però ell sí. El meu home no és un delinqüent i l’únic que ha fet és viure pels seus fills», ha confessat la dona de l’exguàrdia civil.

 

Olga Moreno ha estat com una mare pels fills del seu marit

Olga Moreno ha sigut com una mare per als fills del seu home | VALÈNCIA DIARI

 

De fet, Moreno s’ha convertit en la figura materna de Rocío i David Flores des de què els jóvens van decidir traslladar-se a viure amb son pare, cosa que va provocar que la seua relació amb Rocío Carrasco es distanciara. Moreno ha insistit en el fet que el fill menut, David, ho va passar molt mal: «David tenia un monyo increïble i va quedar-se mig calb. És un xiquet feliç, però estava molt preocupat. Va haver un dia que va agafar a son pare plorant i li va dir: ‘Papi, no et preocupes, perquè estem ací amb tu», ha explicat, visiblement emocionada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.