Olga Moreno parla públicament dels problemes amb Rocío Carrasco

Olga Moreno ha parlat sobre els problemes que manté amb Rocío Carrasco

Olga Moreno ha parlat sobre els problemes que manté amb Rocío Carrasco | VALÈNCIA DIARI

 

Olga Moreno, parella d’Antonio David Flores, ha decidit donar la seua opinió sobre la polèmica que gira al voltant del seu home i Rocío Carrasco. Fins ara, Moreno no havia dit ni una paraula sobre la mala relació que mantenen, però ara ha confessat la mala situació que està vivint Antonio David. A través d’una entrevista, Olga ha explicat que manté una bona relació amb els fills el seu home i li ha llançat alguna que altra crítica a la filla de Rocío Jurado

 

Olga Moreno trenca el seu silenci i explica el conflicte amb Rocío Carrasco

D’esta manera, Olga ha fet al·lusió al moment en què Antonio David Flores va rebre per part de Rocío Carrasco una denúncia per maltractament: «Va patir molt… ho va passar realment mal. Va tornar plorant a casa. Recorde que estava a soles i que m’ho va explicar sense parar de plorar. Vaig espantar-me en vore’l arribar».

 

Fruit d’esta demanda, la situació vital de la seua parella va fer un canvi radical i la seua manera de ser va canviar: «El meu home ha perdut l’alegria totalment. Se’n va anar i no va tornar. Està rebent ajuda d’un professional per vore’s assenyalat amb aquella demanda».

 

A pesar de la complicada situació, Olga Moreno està convençuda de la innocència del seu home i el defensa fèrriament: «El conec perfectament i no ha fet res. Jo sempre he confiat en la justícia i el karma existix. La veritat només té un camí. Mai he tingut por de la presó, però ell sí. El meu home no és un delinqüent i l’únic que ha fet és viure pels seus fills», ha confessat la dona de l’exguàrdia civil.

 

Olga Moreno ha estat com una mare pels fills del seu marit

Olga Moreno ha sigut com una mare per als fills del seu home | VALÈNCIA DIARI

 

De fet, Moreno s’ha convertit en la figura materna de Rocío i David Flores des de què els jóvens van decidir traslladar-se a viure amb son pare, cosa que va provocar que la seua relació amb Rocío Carrasco es distanciara. Moreno ha insistit en el fet que el fill menut, David, ho va passar molt mal: «David tenia un monyo increïble i va quedar-se mig calb. És un xiquet feliç, però estava molt preocupat. Va haver un dia que va agafar a son pare plorant i li va dir: ‘Papi, no et preocupes, perquè estem ací amb tu», ha explicat, visiblement emocionada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i vent fluix

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures, especialment en l’interior de València, i vent fluix variable que girarà a est i sud-est.

Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d’un concert a València

Dos músics s’enfronten a 13 anys de presó per una presumpta violació a una jove en un hotel després d’un concert de rap a Mislata. La setmana també concentra diversos judicis a València per delictes d’odi, agressions, estafes massives i apropiació indeguda.

Els bombers continuen treballant per extingir l’incendi forestal de Serra, ja estabilitzat

Els bombers mantenen hui els treballs d’extinció de l’incendi forestal declarat divendres a Serra, estabilitzat des de les 20.00 hores i sense mitjans aeris del MITECO operatius des d’última hora de la vesprada.

Comprar vivenda en la Comunitat Valenciana és més car que mai en el primer trimestre

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana ha arribat als 1.898 euros per metre quadrat en el primer trimestre de 2026, un 17,2 % més que un any abans i per damunt dels valors de la bambolla immobiliària.

Un virus obliga a arrancar milers de llimoners després d’una campanya de preus rècord

El virus de la clorosi nervial groga s’ha detectat en joves llimoners d’Alacant i Múrcia després d’una campanya catalogada d’històrica per preus i qualitat, i el sector dona per fet que caldrà arrancar milers d’arbres.

Macrooperació antidroga al Llevant: 28 detinguts i 30 quilos de cocaïna confiscats

La Policia Nacional ha desmantellat una xarxa de narcotràfic amb ramificacions a València, Alacant i Múrcia, amb 28 detinguts i un important arsenal de droga, diners i armes confiscats.

Uns 30.000 metges valencians afronten una cinquena setmana de vaga des d’este dilluns

Prop de 30.000 metges valencians estan cridats a una nova setmana de vaga entre el 15 i el 19 de juny per reclamar millores laborals, més personal i una atenció sanitària de qualitat.

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.