Omar Montes revela la seua dura infància en la què robava per a sobreviure

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil | TELECINCO

 

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil, tal i com expressava en la seua última entrevista a ‘El Mundo’ en la que assegurava que de menut va patir assetjament escolar i que, a més, va ser un xiquet molt conflictiu, que robava per ajudar la seua família: «Robava pastilles d’Avecrem, per a després vendre-les en el xino i comprar llet infantil», assegurava el cantant, que es va criar en un barri molt humil de Madrid, que es coneix amb el nom de ‘Pan Bendito’.

 

El cantant no es va deixar cap detall de la seua infància conflictiva en el seu barri, on va aprendre dels més adults a delinquir, ja que quan estos se n’anaven a una botiga per a robar, s’emportaven als xiquets del barri perquè vigilaren des de fora si venia la policia: «Era un barri molt conflictiu i moltes voltes es veien dispars i apunyalaments».

 

Una infància marcada pel ‘bullying’

Omar Montes va patir una infància molt conflictiva

Omar Montes va patir una infància molt conflictiva | INSTAGRAM

 

Però no només els delictes van marcar la seua infància, sinó el maltractament psicològic continuat al què va estar sotmès dins el col·legi quan era menut, i que era provocat pel seu físic, del que els seus companys se’n burlaven: «Jo era groset i es ficaven amb mi. És per això,  que després vaig ser molt fill de puta i volia pegar-los i robar-los. També eren racistes i em deien moro de merda, gitano i fastigós».

 

Per si això no fora poc, la situació a sa casa no va ser mai fàcil, ja que els seus pares es van separar quan ell encara era un bebè i això el va marcar molt amb el temps, provocant que al final fora «un xiquet dolent i violent». Per sort, el cantant ha deixat tota esta situació enrere i ara viu amb un nivell de vida que mai haguera pogut somiar, i actualment se’l pot vore lluint articles de gran valor econòmic i disfrutant d’un alt nivell de vida.

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El PSPV reclama explicacions a À Punt per la cobertura dels incendis a la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha sol·licitat que el director general d'À Punt comparega en Les Corts per a detallar els criteris seguits en la cobertura dels incendis forestals d'este estiu a la Comunitat Valenciana, que els socialistes consideren insuficient en els moments més greus de l'emergència.

Naixen unes 70 cries de tortuga babaua en la platja d’El Torres de la Vila Joiosa

Al voltant de 70 cries de tortuga babaua han eixit d’un niu no detectat a la platja d’El Torres, a la Vila Joiosa. La majoria s’han alliberat al mar i una desena participarà en un programa de conservació a l’Oceanogràfic de València.

València reclama al TSJCV que revise la sentència sobre nous hotels al Cabanyal-Canyamelar

L’Ajuntament de València ha demanat al TSJCV que rectifique la sentència que relaxa la moratòria d’hotels al Cabanyal-Canyamelar, en considerar que no ha tingut en compte deu sol·licituds de nous establiments hotelers.

Els hotels del Cabanyal podran recuperar llicències en suspendre’s part de la moratòria

El TSJCV ha declarat parcialment nul·la la suspensió de llicències d’hotels al Cabanyal-Canyamelar i Compromís alerta d’un possible impacte patrimonial en l’Ajuntament de València.

Les pedregades en la Ribera causen 14,3 milions en danys al camp valencià

La Unió Llauradora ha xifrat en 14,3 milions d’euros les pèrdues al camp valencià per les fortes tempestes de dijous, que han afectat 6.584 hectàrees, sobretot de caqui i cítrics a la Ribera Alta i Baixa.

Les infraccions penals baixen un 9 % a Torrevieja fins juliol però l’alcalde demana més agents

Les infraccions penals a Torrevieja han caigut un 9 % fins juliol de 2026 respecte a 2025, segons el Govern, però l’alcalde denuncia falta de guàrdies civils per a una població en creixement.

Gàtova espera alçar el confinament dilluns si l’incendi continua estabilitzat

Gàtova confia a quedar desconfina este dilluns de vesprada si l’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe manté l’evolució positiva i les condicions no empitjoren.

Hosbec alerta que 15.000 llocs de treball perillen si l’Imserso seguix amb les mateixes tarifes

Hosbec advertix que la no participació dels hotels de la Comunitat Valenciana en l’Imserso pot implicar la pèrdua de 15.000 llocs de treball i 150 milions d’euros si no s’actualitzen les tarifes. La patronal defensa que el programa és clau per a desestacionalitzar el turisme i reclama una revisió urgent dels preus.