Omar Montes revela la seua dura infància en la què robava per a sobreviure

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil | TELECINCO

 

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil, tal i com expressava en la seua última entrevista a ‘El Mundo’ en la que assegurava que de menut va patir assetjament escolar i que, a més, va ser un xiquet molt conflictiu, que robava per ajudar la seua família: «Robava pastilles d’Avecrem, per a després vendre-les en el xino i comprar llet infantil», assegurava el cantant, que es va criar en un barri molt humil de Madrid, que es coneix amb el nom de ‘Pan Bendito’.

 

El cantant no es va deixar cap detall de la seua infància conflictiva en el seu barri, on va aprendre dels més adults a delinquir, ja que quan estos se n’anaven a una botiga per a robar, s’emportaven als xiquets del barri perquè vigilaren des de fora si venia la policia: «Era un barri molt conflictiu i moltes voltes es veien dispars i apunyalaments».

 

Una infància marcada pel ‘bullying’

Omar Montes va patir una infància molt conflictiva

Omar Montes va patir una infància molt conflictiva | INSTAGRAM

 

Però no només els delictes van marcar la seua infància, sinó el maltractament psicològic continuat al què va estar sotmès dins el col·legi quan era menut, i que era provocat pel seu físic, del que els seus companys se’n burlaven: «Jo era groset i es ficaven amb mi. És per això,  que després vaig ser molt fill de puta i volia pegar-los i robar-los. També eren racistes i em deien moro de merda, gitano i fastigós».

 

Per si això no fora poc, la situació a sa casa no va ser mai fàcil, ja que els seus pares es van separar quan ell encara era un bebè i això el va marcar molt amb el temps, provocant que al final fora «un xiquet dolent i violent». Per sort, el cantant ha deixat tota esta situació enrere i ara viu amb un nivell de vida que mai haguera pogut somiar, i actualment se’l pot vore lluint articles de gran valor econòmic i disfrutant d’un alt nivell de vida.

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.