Omar Montes revela la seua dura infància en la què robava per a sobreviure

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil | TELECINCO

 

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil, tal i com expressava en la seua última entrevista a ‘El Mundo’ en la que assegurava que de menut va patir assetjament escolar i que, a més, va ser un xiquet molt conflictiu, que robava per ajudar la seua família: «Robava pastilles d’Avecrem, per a després vendre-les en el xino i comprar llet infantil», assegurava el cantant, que es va criar en un barri molt humil de Madrid, que es coneix amb el nom de ‘Pan Bendito’.

 

El cantant no es va deixar cap detall de la seua infància conflictiva en el seu barri, on va aprendre dels més adults a delinquir, ja que quan estos se n’anaven a una botiga per a robar, s’emportaven als xiquets del barri perquè vigilaren des de fora si venia la policia: «Era un barri molt conflictiu i moltes voltes es veien dispars i apunyalaments».

 

Una infància marcada pel ‘bullying’

Omar Montes va patir una infància molt conflictiva

Omar Montes va patir una infància molt conflictiva | INSTAGRAM

 

Però no només els delictes van marcar la seua infància, sinó el maltractament psicològic continuat al què va estar sotmès dins el col·legi quan era menut, i que era provocat pel seu físic, del que els seus companys se’n burlaven: «Jo era groset i es ficaven amb mi. És per això,  que després vaig ser molt fill de puta i volia pegar-los i robar-los. També eren racistes i em deien moro de merda, gitano i fastigós».

 

Per si això no fora poc, la situació a sa casa no va ser mai fàcil, ja que els seus pares es van separar quan ell encara era un bebè i això el va marcar molt amb el temps, provocant que al final fora «un xiquet dolent i violent». Per sort, el cantant ha deixat tota esta situació enrere i ara viu amb un nivell de vida que mai haguera pogut somiar, i actualment se’l pot vore lluint articles de gran valor econòmic i disfrutant d’un alt nivell de vida.

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.