Anuncios

Omar Montes revela la seua dura infància en la què robava per a sobreviure

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil | TELECINCO

 

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil, tal i com expressava en la seua última entrevista a ‘El Mundo’ en la que assegurava que de menut va patir assetjament escolar i que, a més, va ser un xiquet molt conflictiu, que robava per ajudar la seua família: «Robava pastilles d’Avecrem, per a després vendre-les en el xino i comprar llet infantil», assegurava el cantant, que es va criar en un barri molt humil de Madrid, que es coneix amb el nom de ‘Pan Bendito’.

 

Anuncios

El cantant no es va deixar cap detall de la seua infància conflictiva en el seu barri, on va aprendre dels més adults a delinquir, ja que quan estos se n’anaven a una botiga per a robar, s’emportaven als xiquets del barri perquè vigilaren des de fora si venia la policia: «Era un barri molt conflictiu i moltes voltes es veien dispars i apunyalaments».

 

Una infància marcada pel ‘bullying’

Omar Montes va patir una infància molt conflictiva

Omar Montes va patir una infància molt conflictiva | INSTAGRAM

 

Però no només els delictes van marcar la seua infància, sinó el maltractament psicològic continuat al què va estar sotmès dins el col·legi quan era menut, i que era provocat pel seu físic, del que els seus companys se’n burlaven: «Jo era groset i es ficaven amb mi. És per això,  que després vaig ser molt fill de puta i volia pegar-los i robar-los. També eren racistes i em deien moro de merda, gitano i fastigós».

 

Per si això no fora poc, la situació a sa casa no va ser mai fàcil, ja que els seus pares es van separar quan ell encara era un bebè i això el va marcar molt amb el temps, provocant que al final fora «un xiquet dolent i violent». Per sort, el cantant ha deixat tota esta situació enrere i ara viu amb un nivell de vida que mai haguera pogut somiar, i actualment se’l pot vore lluint articles de gran valor econòmic i disfrutant d’un alt nivell de vida.

També pots llegir…

 
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios