Omar Montes revela la seua dura infància en la què robava per a sobreviure

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil | TELECINCO

 

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil, tal i com expressava en la seua última entrevista a ‘El Mundo’ en la que assegurava que de menut va patir assetjament escolar i que, a més, va ser un xiquet molt conflictiu, que robava per ajudar la seua família: «Robava pastilles d’Avecrem, per a després vendre-les en el xino i comprar llet infantil», assegurava el cantant, que es va criar en un barri molt humil de Madrid, que es coneix amb el nom de ‘Pan Bendito’.

 

El cantant no es va deixar cap detall de la seua infància conflictiva en el seu barri, on va aprendre dels més adults a delinquir, ja que quan estos se n’anaven a una botiga per a robar, s’emportaven als xiquets del barri perquè vigilaren des de fora si venia la policia: «Era un barri molt conflictiu i moltes voltes es veien dispars i apunyalaments».

 

Una infància marcada pel ‘bullying’

Omar Montes va patir una infància molt conflictiva

Omar Montes va patir una infància molt conflictiva | INSTAGRAM

 

Però no només els delictes van marcar la seua infància, sinó el maltractament psicològic continuat al què va estar sotmès dins el col·legi quan era menut, i que era provocat pel seu físic, del que els seus companys se’n burlaven: «Jo era groset i es ficaven amb mi. És per això,  que després vaig ser molt fill de puta i volia pegar-los i robar-los. També eren racistes i em deien moro de merda, gitano i fastigós».

 

Per si això no fora poc, la situació a sa casa no va ser mai fàcil, ja que els seus pares es van separar quan ell encara era un bebè i això el va marcar molt amb el temps, provocant que al final fora «un xiquet dolent i violent». Per sort, el cantant ha deixat tota esta situació enrere i ara viu amb un nivell de vida que mai haguera pogut somiar, i actualment se’l pot vore lluint articles de gran valor econòmic i disfrutant d’un alt nivell de vida.

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.