11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

El motiu de salut pel qual Ortega Cano ha rebutjat la vacuna contra el coronavirus

José Ortega Cano fa molt temps que no es troba bé de salut, cosa que es va fer evident en primer lloc quan la seua dona, Ana María Aldón, va concursar en el programa de ‘Supervivientes’, ja que el destre el va passar molt malament per totes les insinuacions que es feia sobre el seu matrimoni arran del reality.

Ara amb l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la seua salut sembla haver-hi empitjorada, perquè s’ha posat de nou a tota la seua família en la palestra de la premsa del cor, eixint cada vegada més informacions sobre tots ells i també sobre el vidu de Rocío Jurado.

En els primers mesos d’este 2021 va saltar la notícia que el torero s’havia contagiat i havia passat el coronavirus i, malgrat que li va causar importants problemes en la salut, se’n va poder sortir. «He tingut bastants molèsties. He dormit regular, però l’he pogut portar», va arribar a afirmar ell mateix en unes declaracions en directe al programa ‘Viva la vida’.

«No tinc molts ànims, no surto gairebé gens, només per anar de metges i tinc forts dolors d’estómac». Tot això ja va passar i, per sort, el torero va poder recuperar-se després de passar la malaltia, però, ara un nou problema preocupa al seu entorn. Si bé és cert que el problema no és que haja patit un nou contratemps de salut, sinó que José Ortega Cano ha hagut de rebutjar vacunar-se contra el coronavirus per un motiu molt important de salut.

L’exmarit de Rocío Jurado pren Sintrom, un medicament especialment pensat per ajudar a coagular la sang i d’esta manera poder evitar la formació de trombes. El problema d’això és que no se sap si la vacuna contra la Covid pot causar ara algun efecte negatiu en això, provocant que este medicament  la seua eficàcia o la faça variar.

Així doncs, davant la incertesa en este tema es voldrien prendre les precaucions apropiades i per això, José Ortega Cano no podrà vacunar-se contra la Covid. Això serà només de moment, ja que la solució a això implicaria fer-li una regulació adequada en la dosi que se li administra de Sintrom. Un cop això succeïsca, l’extorero podrà posar-se la vacuna contra el coronavirus, encara que, com diem, ell ja el va passar fa uns mesos.

Però no es tracta, a més, de l’únic problema de salut que ha patit en este any, ja que també va sortir a la llum que se li va haver de realitzar una endoscòpia no fa gaire per uns forts dolors d’estómac que va patir.

Últimes notícies

Incendi en un garatge de Torrevieja obliga a evacuar a un veí i calcina 3 vehicles

Un foc declarat este dissabte en un garatge subterrani del carrer Cicló ha obligat a evacuar a un veí i va calcinar 3 vehicles. Altres 18 van patir danys.

El València Basket visita al Joventut per a afermar-se segon i prendre impuls cap a la Copa

El València busca un triomf a Badalona que consolide la seua segona plaça, mantinga la pressió sobre el Reial Madrid i li done confiança abans de la Copa. Els dos es mesuraran en quarts en el Roig Arena.

Anglaterra controla a Espanya i els Redsticks encaixen la seua segona derrota (1-3)

Espanya va caure 1-3 davant Anglaterra a València en un partit manejat pels britànics. Els Redsticks van empatar de penal córner, però van cedir de nou i van quedar sentenciats al final.

El departament de salut d’Elx implanta realitat virtual per a reduir l’ansietat en les extraccions de sang

El Departament de Salut d'Elx‑Hospital General ha incorporat de manera rutinària ulleres de realitat virtual com a suport no farmacològic en extraccions de sang de pacients amb ansietat moderada‑alta. La mesura s'ha estés a Atenció Primària i Hematologia després de validar resultats en la revista Virtual Reality.

Alliberen una parella segrestada i detenen a un captor a Corbera (València)

La Policia Nacional ha alliberat un home i una dona a Corbera (València) i ha detingut a un sospitós després d'una persecució. La víctima va avisar des del maleter i va compartir la seua ubicació, la qual cosa va permetre activar el dispositiu.

València reforça la recollida de taronges caigudes pel vent dels arbres ornamentals

L'Ajuntament intensifica la retirada del fruit caigut pel vent i la maduració primerenca, amb reforços per zones i coordinació amb les contractes.

La Generalitat reforça la seua aposta pel Benidorm Fest pel seu potencial turístic i econòmic

La Generalitat manté el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte en la promoció i la desestacionalització turística. El certamen activa una setmana de gales i activitats a Benidorm.

Dos detinguts a València per tràfic de drogues: confiscats 255 grams de cocaïna i 8.050 euros

La Policia Nacional ha arrestat a dos hòmens de 50 i 55 anys i ha decomissat 255 grams de cocaïna ocults a la roba i 8.050 euros en efectiu després d'una investigació sobre un punt negre de venda. Les entrades i registres en domicilis de València i Sedaví van culminar amb la seua posada a disposició judicial.