11.5 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

El motiu de salut pel qual Ortega Cano ha rebutjat la vacuna contra el coronavirus

José Ortega Cano fa molt temps que no es troba bé de salut, cosa que es va fer evident en primer lloc quan la seua dona, Ana María Aldón, va concursar en el programa de ‘Supervivientes’, ja que el destre el va passar molt malament per totes les insinuacions que es feia sobre el seu matrimoni arran del reality.

Ara amb l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la seua salut sembla haver-hi empitjorada, perquè s’ha posat de nou a tota la seua família en la palestra de la premsa del cor, eixint cada vegada més informacions sobre tots ells i també sobre el vidu de Rocío Jurado.

En els primers mesos d’este 2021 va saltar la notícia que el torero s’havia contagiat i havia passat el coronavirus i, malgrat que li va causar importants problemes en la salut, se’n va poder sortir. «He tingut bastants molèsties. He dormit regular, però l’he pogut portar», va arribar a afirmar ell mateix en unes declaracions en directe al programa ‘Viva la vida’.

«No tinc molts ànims, no surto gairebé gens, només per anar de metges i tinc forts dolors d’estómac». Tot això ja va passar i, per sort, el torero va poder recuperar-se després de passar la malaltia, però, ara un nou problema preocupa al seu entorn. Si bé és cert que el problema no és que haja patit un nou contratemps de salut, sinó que José Ortega Cano ha hagut de rebutjar vacunar-se contra el coronavirus per un motiu molt important de salut.

L’exmarit de Rocío Jurado pren Sintrom, un medicament especialment pensat per ajudar a coagular la sang i d’esta manera poder evitar la formació de trombes. El problema d’això és que no se sap si la vacuna contra la Covid pot causar ara algun efecte negatiu en això, provocant que este medicament  la seua eficàcia o la faça variar.

Així doncs, davant la incertesa en este tema es voldrien prendre les precaucions apropiades i per això, José Ortega Cano no podrà vacunar-se contra la Covid. Això serà només de moment, ja que la solució a això implicaria fer-li una regulació adequada en la dosi que se li administra de Sintrom. Un cop això succeïsca, l’extorero podrà posar-se la vacuna contra el coronavirus, encara que, com diem, ell ja el va passar fa uns mesos.

Però no es tracta, a més, de l’únic problema de salut que ha patit en este any, ja que també va sortir a la llum que se li va haver de realitzar una endoscòpia no fa gaire per uns forts dolors d’estómac que va patir.

Últimes notícies

El Suprem envia a juí a Ábalos i a Koldo García i manté la presó preventiva

El Suprem ha obert juí oral contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama per presumptes comissions en contractes de màscares. Manté la presó preventiva per als dos primers i imposa una fiança de 60.000 euros.

La IA generativa pot ampliar la bretxa laboral sense polítiques públiques fermes

Un estudi de la UPV i UTAMED alerta que la IA generativa pot intensificar la vulnerabilitat de jóvens i majors i demana formació, transparència i accés equitatiu.

Detinguts dos menors per robar 250 euros i un patinet amb violència a Oliva (València)

Dos menors de 15 anys han sigut detinguts a Oliva per colpejar a un home i robar-li 250 euros i un patinet elèctric. El cas està ja en seu judicial.

Tres detinguts després de desmantellar una plantació amb 881 plantes de marihuana a Dénia

Tres hòmens de 20, 40 i 43 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un cultiu 'indoor' amb 881 plantes. Se'ls atribuïxen tràfic de drogues i frau elèctric.

La Sindicatura de Comptes detecta incompliments molt significatius en els contractes d’emergència d’FGV per la DANA

Un informe de la Sindicatura de Comptes ha detectat incompliments molt significatius en contractes d'FGV lligats a la DANA de 2024, amb preus desviats i motivacions insuficients en diverses adjudicacions.

Cel nuvolós a València i Alacant i màximes en descens este dijous en la Comunitat

Jornada amb cel nuvolós a València i Alacant i intervals a Castelló. Descendixen les màximes de forma generalitzada i les mínimes baixen a l'interior nord.

Controlat l’incendi industrial a Alzira després de quasi quatre hores de treball

El foc en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons, al carrer Callao, va quedar controlat a les 22.32. Va haver-hi desallotjaments preventius en vivendes pròximes.

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.