El motiu de salut pel qual Ortega Cano ha rebutjat la vacuna contra el coronavirus

José Ortega Cano fa molt temps que no es troba bé de salut, cosa que es va fer evident en primer lloc quan la seua dona, Ana María Aldón, va concursar en el programa de ‘Supervivientes’, ja que el destre el va passar molt malament per totes les insinuacions que es feia sobre el seu matrimoni arran del reality.

Ara amb l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la seua salut sembla haver-hi empitjorada, perquè s’ha posat de nou a tota la seua família en la palestra de la premsa del cor, eixint cada vegada més informacions sobre tots ells i també sobre el vidu de Rocío Jurado.

En els primers mesos d’este 2021 va saltar la notícia que el torero s’havia contagiat i havia passat el coronavirus i, malgrat que li va causar importants problemes en la salut, se’n va poder sortir. «He tingut bastants molèsties. He dormit regular, però l’he pogut portar», va arribar a afirmar ell mateix en unes declaracions en directe al programa ‘Viva la vida’.

«No tinc molts ànims, no surto gairebé gens, només per anar de metges i tinc forts dolors d’estómac». Tot això ja va passar i, per sort, el torero va poder recuperar-se després de passar la malaltia, però, ara un nou problema preocupa al seu entorn. Si bé és cert que el problema no és que haja patit un nou contratemps de salut, sinó que José Ortega Cano ha hagut de rebutjar vacunar-se contra el coronavirus per un motiu molt important de salut.

L’exmarit de Rocío Jurado pren Sintrom, un medicament especialment pensat per ajudar a coagular la sang i d’esta manera poder evitar la formació de trombes. El problema d’això és que no se sap si la vacuna contra la Covid pot causar ara algun efecte negatiu en això, provocant que este medicament  la seua eficàcia o la faça variar.

Així doncs, davant la incertesa en este tema es voldrien prendre les precaucions apropiades i per això, José Ortega Cano no podrà vacunar-se contra la Covid. Això serà només de moment, ja que la solució a això implicaria fer-li una regulació adequada en la dosi que se li administra de Sintrom. Un cop això succeïsca, l’extorero podrà posar-se la vacuna contra el coronavirus, encara que, com diem, ell ja el va passar fa uns mesos.

Però no es tracta, a més, de l’únic problema de salut que ha patit en este any, ja que també va sortir a la llum que se li va haver de realitzar una endoscòpia no fa gaire per uns forts dolors d’estómac que va patir.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.