El motiu de salut pel qual Ortega Cano ha rebutjat la vacuna contra el coronavirus

José Ortega Cano fa molt temps que no es troba bé de salut, cosa que es va fer evident en primer lloc quan la seua dona, Ana María Aldón, va concursar en el programa de ‘Supervivientes’, ja que el destre el va passar molt malament per totes les insinuacions que es feia sobre el seu matrimoni arran del reality.

Ara amb l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la seua salut sembla haver-hi empitjorada, perquè s’ha posat de nou a tota la seua família en la palestra de la premsa del cor, eixint cada vegada més informacions sobre tots ells i també sobre el vidu de Rocío Jurado.

En els primers mesos d’este 2021 va saltar la notícia que el torero s’havia contagiat i havia passat el coronavirus i, malgrat que li va causar importants problemes en la salut, se’n va poder sortir. «He tingut bastants molèsties. He dormit regular, però l’he pogut portar», va arribar a afirmar ell mateix en unes declaracions en directe al programa ‘Viva la vida’.

«No tinc molts ànims, no surto gairebé gens, només per anar de metges i tinc forts dolors d’estómac». Tot això ja va passar i, per sort, el torero va poder recuperar-se després de passar la malaltia, però, ara un nou problema preocupa al seu entorn. Si bé és cert que el problema no és que haja patit un nou contratemps de salut, sinó que José Ortega Cano ha hagut de rebutjar vacunar-se contra el coronavirus per un motiu molt important de salut.

L’exmarit de Rocío Jurado pren Sintrom, un medicament especialment pensat per ajudar a coagular la sang i d’esta manera poder evitar la formació de trombes. El problema d’això és que no se sap si la vacuna contra la Covid pot causar ara algun efecte negatiu en això, provocant que este medicament  la seua eficàcia o la faça variar.

Així doncs, davant la incertesa en este tema es voldrien prendre les precaucions apropiades i per això, José Ortega Cano no podrà vacunar-se contra la Covid. Això serà només de moment, ja que la solució a això implicaria fer-li una regulació adequada en la dosi que se li administra de Sintrom. Un cop això succeïsca, l’extorero podrà posar-se la vacuna contra el coronavirus, encara que, com diem, ell ja el va passar fa uns mesos.

Però no es tracta, a més, de l’únic problema de salut que ha patit en este any, ja que també va sortir a la llum que se li va haver de realitzar una endoscòpia no fa gaire per uns forts dolors d’estómac que va patir.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.