El motiu de salut pel qual Ortega Cano ha rebutjat la vacuna contra el coronavirus

José Ortega Cano fa molt temps que no es troba bé de salut, cosa que es va fer evident en primer lloc quan la seua dona, Ana María Aldón, va concursar en el programa de ‘Supervivientes’, ja que el destre el va passar molt malament per totes les insinuacions que es feia sobre el seu matrimoni arran del reality.

Ara amb l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la seua salut sembla haver-hi empitjorada, perquè s’ha posat de nou a tota la seua família en la palestra de la premsa del cor, eixint cada vegada més informacions sobre tots ells i també sobre el vidu de Rocío Jurado.

En els primers mesos d’este 2021 va saltar la notícia que el torero s’havia contagiat i havia passat el coronavirus i, malgrat que li va causar importants problemes en la salut, se’n va poder sortir. «He tingut bastants molèsties. He dormit regular, però l’he pogut portar», va arribar a afirmar ell mateix en unes declaracions en directe al programa ‘Viva la vida’.

«No tinc molts ànims, no surto gairebé gens, només per anar de metges i tinc forts dolors d’estómac». Tot això ja va passar i, per sort, el torero va poder recuperar-se després de passar la malaltia, però, ara un nou problema preocupa al seu entorn. Si bé és cert que el problema no és que haja patit un nou contratemps de salut, sinó que José Ortega Cano ha hagut de rebutjar vacunar-se contra el coronavirus per un motiu molt important de salut.

L’exmarit de Rocío Jurado pren Sintrom, un medicament especialment pensat per ajudar a coagular la sang i d’esta manera poder evitar la formació de trombes. El problema d’això és que no se sap si la vacuna contra la Covid pot causar ara algun efecte negatiu en això, provocant que este medicament  la seua eficàcia o la faça variar.

Així doncs, davant la incertesa en este tema es voldrien prendre les precaucions apropiades i per això, José Ortega Cano no podrà vacunar-se contra la Covid. Això serà només de moment, ja que la solució a això implicaria fer-li una regulació adequada en la dosi que se li administra de Sintrom. Un cop això succeïsca, l’extorero podrà posar-se la vacuna contra el coronavirus, encara que, com diem, ell ja el va passar fa uns mesos.

Però no es tracta, a més, de l’únic problema de salut que ha patit en este any, ja que també va sortir a la llum que se li va haver de realitzar una endoscòpia no fa gaire per uns forts dolors d’estómac que va patir.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.