12.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Paco, exxòfer de Rocío Carrasco, es pronuncia sobre el dia de la pallissa

 

El testimoni de Rocío Carrasco ha commogut a tota Espanya i ha aconseguit convéncer milions d’espectadors. La filla de ‘la més gran’ ha explicat, amb tot luxe de detalls, les raons per les quals s’ha mantingut en silenci durant més de vint anys.

El vuitè capítol del seu documental, titulat ‘Por‘, ha marcat un abans i un després en la història del seu relat. A més ha esclarit moltes coses que no s’entenien.
Tot i així que hi ha molta gent que es nega a confiar en la seua paraula, Carrasco ha aportat una infinitat de proves que demostren la seua innocència. A més, ha donat un nom clau: Paco, el seu antic xofer.

La filla major d’Antonio David Flores va agredir la seua mare l’estiu del 2012. Segons ella, els fets no van succeir com s’estan explicant, però Rociíto compta amb un testimoni d’este dantesc episodi. Paco treballava per a la família i era l’encarregat de portar a la neta de Rocío Jurado a l’escola. Rocío Carrasco assegura que ell va escoltar com la seua filla, després d’agredir-la, trucava a Antonio David per informar dels fets.

El programa d’Emma García, ‘Viva la vida’ de Telecinco, s’ha posat en contacte amb el conductor. Les seues declaracions tenen una gran importància, ja que, si confirma la versió que ha venut Rocío Carrasco, s’estaria demostrant que la jove va ser molt injusta amb la seua mare.

 

Paco assegura tindre una relació perfecta amb Rocío Carrasco

Paco no es vol veure involucrat en cap escàndol i no ha aportat massa informació. «El que diu ella serà veritat, jo no ho discutiré. Si Rocío necessita la meua ajuda, l’ha tingut sempre», comenta.

Les paraules del xofer han sembrat un gran descontentament, ja que gran part del públic considera que no ha estat sincer. Els detractors de Rociíto, a més, han aprofitat per insinuar que no vol entrar en detalls per no qüestionar el polèmic documental.

El periodista Diego Raval era present durant l’entrevista a Paco. Segons la seua opinió, l’antic treballador de Rocío li estava portant la contrària. Però, Emma García, garanteix que té informació suficient per afirmar que li està donant suport. El problema és que no vol entrar en detalls per protegir el seu anonimat.

«Tinc una relació perfecta amb ella i ella perfecta amb mi», assegura el conductor abans de donar per finalitzada la conversa. Estes declaracions coincideixen amb la versió de Rocío. Doncs, segons s’ha explicat, gràcies a ell la justícia va determinar que la filla de la Jurado era innocent.

Aconseguirà perdonar Rocío Carrasco a la seua filla?

La protagonista de ‘Contar la verdad seguir viva’ que s’està emetent en Telecinco, assegura que Paco va ser la primera persona a parlar amb Rocío Flores després de l’agressió. La jove va entrar al seu cotxe amb un atac d’ansietat, lamentant què havia passat. Però, el seu estat d’ànim va canviar ràpidament i va trucar a Antonio David per dir-li: «Papa, ja està fet».

El xofer de Rocío Carrasco va portar la neta de la Jurado a l’escola, però ella li insistia que l’acostés a una comissaria per denunciar la seua mare. Paco es va negar a participar d’este drama i, fins i tot, va ajudar Rociíto en els tribunals explicant tot el que va viure aquell matí.

El relat de la filla de la més gran, Rocío Jurado demostra que, tot i haver estat en silenci, mai no ha estat sola. Hi ha molta gent que ha donat la cara per ella: les germanes Campos, Fidel Albiac, els seus treballadors i una llarga llista de persones que prefereixen mantenir-se en l’ombra.

Gràcies a ells, Rocío Carrasco no ha perdut l’esperança i assegura que, algun dia, recuperarà els seus fills. «Este vincle és una cosa que no es pot trencar, per molt que ho hagen intentat. Ara està enterrat o és invisible o transparent, però el vincle segueix allà», comentava visiblement afectada.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.