7.2 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Paco, exxòfer de Rocío Carrasco, es pronuncia sobre el dia de la pallissa

 

El testimoni de Rocío Carrasco ha commogut a tota Espanya i ha aconseguit convéncer milions d’espectadors. La filla de ‘la més gran’ ha explicat, amb tot luxe de detalls, les raons per les quals s’ha mantingut en silenci durant més de vint anys.

El vuitè capítol del seu documental, titulat ‘Por‘, ha marcat un abans i un després en la història del seu relat. A més ha esclarit moltes coses que no s’entenien.
Tot i així que hi ha molta gent que es nega a confiar en la seua paraula, Carrasco ha aportat una infinitat de proves que demostren la seua innocència. A més, ha donat un nom clau: Paco, el seu antic xofer.

La filla major d’Antonio David Flores va agredir la seua mare l’estiu del 2012. Segons ella, els fets no van succeir com s’estan explicant, però Rociíto compta amb un testimoni d’este dantesc episodi. Paco treballava per a la família i era l’encarregat de portar a la neta de Rocío Jurado a l’escola. Rocío Carrasco assegura que ell va escoltar com la seua filla, després d’agredir-la, trucava a Antonio David per informar dels fets.

El programa d’Emma García, ‘Viva la vida’ de Telecinco, s’ha posat en contacte amb el conductor. Les seues declaracions tenen una gran importància, ja que, si confirma la versió que ha venut Rocío Carrasco, s’estaria demostrant que la jove va ser molt injusta amb la seua mare.

 

Paco assegura tindre una relació perfecta amb Rocío Carrasco

Paco no es vol veure involucrat en cap escàndol i no ha aportat massa informació. «El que diu ella serà veritat, jo no ho discutiré. Si Rocío necessita la meua ajuda, l’ha tingut sempre», comenta.

Les paraules del xofer han sembrat un gran descontentament, ja que gran part del públic considera que no ha estat sincer. Els detractors de Rociíto, a més, han aprofitat per insinuar que no vol entrar en detalls per no qüestionar el polèmic documental.

El periodista Diego Raval era present durant l’entrevista a Paco. Segons la seua opinió, l’antic treballador de Rocío li estava portant la contrària. Però, Emma García, garanteix que té informació suficient per afirmar que li està donant suport. El problema és que no vol entrar en detalls per protegir el seu anonimat.

«Tinc una relació perfecta amb ella i ella perfecta amb mi», assegura el conductor abans de donar per finalitzada la conversa. Estes declaracions coincideixen amb la versió de Rocío. Doncs, segons s’ha explicat, gràcies a ell la justícia va determinar que la filla de la Jurado era innocent.

Aconseguirà perdonar Rocío Carrasco a la seua filla?

La protagonista de ‘Contar la verdad seguir viva’ que s’està emetent en Telecinco, assegura que Paco va ser la primera persona a parlar amb Rocío Flores després de l’agressió. La jove va entrar al seu cotxe amb un atac d’ansietat, lamentant què havia passat. Però, el seu estat d’ànim va canviar ràpidament i va trucar a Antonio David per dir-li: «Papa, ja està fet».

El xofer de Rocío Carrasco va portar la neta de la Jurado a l’escola, però ella li insistia que l’acostés a una comissaria per denunciar la seua mare. Paco es va negar a participar d’este drama i, fins i tot, va ajudar Rociíto en els tribunals explicant tot el que va viure aquell matí.

El relat de la filla de la més gran, Rocío Jurado demostra que, tot i haver estat en silenci, mai no ha estat sola. Hi ha molta gent que ha donat la cara per ella: les germanes Campos, Fidel Albiac, els seus treballadors i una llarga llista de persones que prefereixen mantenir-se en l’ombra.

Gràcies a ells, Rocío Carrasco no ha perdut l’esperança i assegura que, algun dia, recuperarà els seus fills. «Este vincle és una cosa que no es pot trencar, per molt que ho hagen intentat. Ara està enterrat o és invisible o transparent, però el vincle segueix allà», comentava visiblement afectada.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.