Paco, exxòfer de Rocío Carrasco, es pronuncia sobre el dia de la pallissa

 

El testimoni de Rocío Carrasco ha commogut a tota Espanya i ha aconseguit convéncer milions d’espectadors. La filla de ‘la més gran’ ha explicat, amb tot luxe de detalls, les raons per les quals s’ha mantingut en silenci durant més de vint anys.

El vuitè capítol del seu documental, titulat ‘Por‘, ha marcat un abans i un després en la història del seu relat. A més ha esclarit moltes coses que no s’entenien.
Tot i així que hi ha molta gent que es nega a confiar en la seua paraula, Carrasco ha aportat una infinitat de proves que demostren la seua innocència. A més, ha donat un nom clau: Paco, el seu antic xofer.

La filla major d’Antonio David Flores va agredir la seua mare l’estiu del 2012. Segons ella, els fets no van succeir com s’estan explicant, però Rociíto compta amb un testimoni d’este dantesc episodi. Paco treballava per a la família i era l’encarregat de portar a la neta de Rocío Jurado a l’escola. Rocío Carrasco assegura que ell va escoltar com la seua filla, després d’agredir-la, trucava a Antonio David per informar dels fets.

El programa d’Emma García, ‘Viva la vida’ de Telecinco, s’ha posat en contacte amb el conductor. Les seues declaracions tenen una gran importància, ja que, si confirma la versió que ha venut Rocío Carrasco, s’estaria demostrant que la jove va ser molt injusta amb la seua mare.

 

Paco assegura tindre una relació perfecta amb Rocío Carrasco

Paco no es vol veure involucrat en cap escàndol i no ha aportat massa informació. «El que diu ella serà veritat, jo no ho discutiré. Si Rocío necessita la meua ajuda, l’ha tingut sempre», comenta.

Les paraules del xofer han sembrat un gran descontentament, ja que gran part del públic considera que no ha estat sincer. Els detractors de Rociíto, a més, han aprofitat per insinuar que no vol entrar en detalls per no qüestionar el polèmic documental.

El periodista Diego Raval era present durant l’entrevista a Paco. Segons la seua opinió, l’antic treballador de Rocío li estava portant la contrària. Però, Emma García, garanteix que té informació suficient per afirmar que li està donant suport. El problema és que no vol entrar en detalls per protegir el seu anonimat.

«Tinc una relació perfecta amb ella i ella perfecta amb mi», assegura el conductor abans de donar per finalitzada la conversa. Estes declaracions coincideixen amb la versió de Rocío. Doncs, segons s’ha explicat, gràcies a ell la justícia va determinar que la filla de la Jurado era innocent.

Aconseguirà perdonar Rocío Carrasco a la seua filla?

La protagonista de ‘Contar la verdad seguir viva’ que s’està emetent en Telecinco, assegura que Paco va ser la primera persona a parlar amb Rocío Flores després de l’agressió. La jove va entrar al seu cotxe amb un atac d’ansietat, lamentant què havia passat. Però, el seu estat d’ànim va canviar ràpidament i va trucar a Antonio David per dir-li: «Papa, ja està fet».

El xofer de Rocío Carrasco va portar la neta de la Jurado a l’escola, però ella li insistia que l’acostés a una comissaria per denunciar la seua mare. Paco es va negar a participar d’este drama i, fins i tot, va ajudar Rociíto en els tribunals explicant tot el que va viure aquell matí.

El relat de la filla de la més gran, Rocío Jurado demostra que, tot i haver estat en silenci, mai no ha estat sola. Hi ha molta gent que ha donat la cara per ella: les germanes Campos, Fidel Albiac, els seus treballadors i una llarga llista de persones que prefereixen mantenir-se en l’ombra.

Gràcies a ells, Rocío Carrasco no ha perdut l’esperança i assegura que, algun dia, recuperarà els seus fills. «Este vincle és una cosa que no es pot trencar, per molt que ho hagen intentat. Ara està enterrat o és invisible o transparent, però el vincle segueix allà», comentava visiblement afectada.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.