Paco, exxòfer de Rocío Carrasco, es pronuncia sobre el dia de la pallissa

 

El testimoni de Rocío Carrasco ha commogut a tota Espanya i ha aconseguit convéncer milions d’espectadors. La filla de ‘la més gran’ ha explicat, amb tot luxe de detalls, les raons per les quals s’ha mantingut en silenci durant més de vint anys.

El vuitè capítol del seu documental, titulat ‘Por‘, ha marcat un abans i un després en la història del seu relat. A més ha esclarit moltes coses que no s’entenien.
Tot i així que hi ha molta gent que es nega a confiar en la seua paraula, Carrasco ha aportat una infinitat de proves que demostren la seua innocència. A més, ha donat un nom clau: Paco, el seu antic xofer.

La filla major d’Antonio David Flores va agredir la seua mare l’estiu del 2012. Segons ella, els fets no van succeir com s’estan explicant, però Rociíto compta amb un testimoni d’este dantesc episodi. Paco treballava per a la família i era l’encarregat de portar a la neta de Rocío Jurado a l’escola. Rocío Carrasco assegura que ell va escoltar com la seua filla, després d’agredir-la, trucava a Antonio David per informar dels fets.

El programa d’Emma García, ‘Viva la vida’ de Telecinco, s’ha posat en contacte amb el conductor. Les seues declaracions tenen una gran importància, ja que, si confirma la versió que ha venut Rocío Carrasco, s’estaria demostrant que la jove va ser molt injusta amb la seua mare.

 

Paco assegura tindre una relació perfecta amb Rocío Carrasco

Paco no es vol veure involucrat en cap escàndol i no ha aportat massa informació. «El que diu ella serà veritat, jo no ho discutiré. Si Rocío necessita la meua ajuda, l’ha tingut sempre», comenta.

Les paraules del xofer han sembrat un gran descontentament, ja que gran part del públic considera que no ha estat sincer. Els detractors de Rociíto, a més, han aprofitat per insinuar que no vol entrar en detalls per no qüestionar el polèmic documental.

El periodista Diego Raval era present durant l’entrevista a Paco. Segons la seua opinió, l’antic treballador de Rocío li estava portant la contrària. Però, Emma García, garanteix que té informació suficient per afirmar que li està donant suport. El problema és que no vol entrar en detalls per protegir el seu anonimat.

«Tinc una relació perfecta amb ella i ella perfecta amb mi», assegura el conductor abans de donar per finalitzada la conversa. Estes declaracions coincideixen amb la versió de Rocío. Doncs, segons s’ha explicat, gràcies a ell la justícia va determinar que la filla de la Jurado era innocent.

Aconseguirà perdonar Rocío Carrasco a la seua filla?

La protagonista de ‘Contar la verdad seguir viva’ que s’està emetent en Telecinco, assegura que Paco va ser la primera persona a parlar amb Rocío Flores després de l’agressió. La jove va entrar al seu cotxe amb un atac d’ansietat, lamentant què havia passat. Però, el seu estat d’ànim va canviar ràpidament i va trucar a Antonio David per dir-li: «Papa, ja està fet».

El xofer de Rocío Carrasco va portar la neta de la Jurado a l’escola, però ella li insistia que l’acostés a una comissaria per denunciar la seua mare. Paco es va negar a participar d’este drama i, fins i tot, va ajudar Rociíto en els tribunals explicant tot el que va viure aquell matí.

El relat de la filla de la més gran, Rocío Jurado demostra que, tot i haver estat en silenci, mai no ha estat sola. Hi ha molta gent que ha donat la cara per ella: les germanes Campos, Fidel Albiac, els seus treballadors i una llarga llista de persones que prefereixen mantenir-se en l’ombra.

Gràcies a ells, Rocío Carrasco no ha perdut l’esperança i assegura que, algun dia, recuperarà els seus fills. «Este vincle és una cosa que no es pot trencar, per molt que ho hagen intentat. Ara està enterrat o és invisible o transparent, però el vincle segueix allà», comentava visiblement afectada.

Últimes notícies

Cap de setmana amb tempestes i granís a l’interior i temperatures màximes canviants

L’últim tram de la setmana arribarà amb risc de tronades i granís a l’interior, pols en suspensió i màximes que baixaran dissabte i tornaran a pujar diumenge, després d’un divendres molt calorós a zones de València i Alacant.

Seixanta detinguts per una trama que falsificava documents per a contractar migrants a Orihuela

La Policia Nacional ha detingut 60 persones a Orihuela i altres punts de la Vega Baja i Múrcia per una trama que falsificava documents de sol·licitud d’asil per a permetre la contractació de migrants en situació irregular.

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.