Paco, exxòfer de Rocío Carrasco, es pronuncia sobre el dia de la pallissa

 

El testimoni de Rocío Carrasco ha commogut a tota Espanya i ha aconseguit convéncer milions d’espectadors. La filla de ‘la més gran’ ha explicat, amb tot luxe de detalls, les raons per les quals s’ha mantingut en silenci durant més de vint anys.

El vuitè capítol del seu documental, titulat ‘Por‘, ha marcat un abans i un després en la història del seu relat. A més ha esclarit moltes coses que no s’entenien.
Tot i així que hi ha molta gent que es nega a confiar en la seua paraula, Carrasco ha aportat una infinitat de proves que demostren la seua innocència. A més, ha donat un nom clau: Paco, el seu antic xofer.

La filla major d’Antonio David Flores va agredir la seua mare l’estiu del 2012. Segons ella, els fets no van succeir com s’estan explicant, però Rociíto compta amb un testimoni d’este dantesc episodi. Paco treballava per a la família i era l’encarregat de portar a la neta de Rocío Jurado a l’escola. Rocío Carrasco assegura que ell va escoltar com la seua filla, després d’agredir-la, trucava a Antonio David per informar dels fets.

El programa d’Emma García, ‘Viva la vida’ de Telecinco, s’ha posat en contacte amb el conductor. Les seues declaracions tenen una gran importància, ja que, si confirma la versió que ha venut Rocío Carrasco, s’estaria demostrant que la jove va ser molt injusta amb la seua mare.

 

Paco assegura tindre una relació perfecta amb Rocío Carrasco

Paco no es vol veure involucrat en cap escàndol i no ha aportat massa informació. «El que diu ella serà veritat, jo no ho discutiré. Si Rocío necessita la meua ajuda, l’ha tingut sempre», comenta.

Les paraules del xofer han sembrat un gran descontentament, ja que gran part del públic considera que no ha estat sincer. Els detractors de Rociíto, a més, han aprofitat per insinuar que no vol entrar en detalls per no qüestionar el polèmic documental.

El periodista Diego Raval era present durant l’entrevista a Paco. Segons la seua opinió, l’antic treballador de Rocío li estava portant la contrària. Però, Emma García, garanteix que té informació suficient per afirmar que li està donant suport. El problema és que no vol entrar en detalls per protegir el seu anonimat.

«Tinc una relació perfecta amb ella i ella perfecta amb mi», assegura el conductor abans de donar per finalitzada la conversa. Estes declaracions coincideixen amb la versió de Rocío. Doncs, segons s’ha explicat, gràcies a ell la justícia va determinar que la filla de la Jurado era innocent.

Aconseguirà perdonar Rocío Carrasco a la seua filla?

La protagonista de ‘Contar la verdad seguir viva’ que s’està emetent en Telecinco, assegura que Paco va ser la primera persona a parlar amb Rocío Flores després de l’agressió. La jove va entrar al seu cotxe amb un atac d’ansietat, lamentant què havia passat. Però, el seu estat d’ànim va canviar ràpidament i va trucar a Antonio David per dir-li: «Papa, ja està fet».

El xofer de Rocío Carrasco va portar la neta de la Jurado a l’escola, però ella li insistia que l’acostés a una comissaria per denunciar la seua mare. Paco es va negar a participar d’este drama i, fins i tot, va ajudar Rociíto en els tribunals explicant tot el que va viure aquell matí.

El relat de la filla de la més gran, Rocío Jurado demostra que, tot i haver estat en silenci, mai no ha estat sola. Hi ha molta gent que ha donat la cara per ella: les germanes Campos, Fidel Albiac, els seus treballadors i una llarga llista de persones que prefereixen mantenir-se en l’ombra.

Gràcies a ells, Rocío Carrasco no ha perdut l’esperança i assegura que, algun dia, recuperarà els seus fills. «Este vincle és una cosa que no es pot trencar, per molt que ho hagen intentat. Ara està enterrat o és invisible o transparent, però el vincle segueix allà», comentava visiblement afectada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.

Amparito, el WhatsApp amb IA per a gaudir les Falles en tots els idiomes europeus

Amparito és un assistent per WhatsApp que guia les Falles de València amb IA, en qualsevol idioma europeu. Informa d'actes, monuments i plans per a gaudir la festa.

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.

El cost laboral va pujar un 1,9% en la Comunitat Valenciana en el 4T de 2025, fins a 2.984,48 €

El cost laboral en la Comunitat Valenciana va pujar un 1,9% en el quart trimestre de 2025, fins a 2.984,48 € per treballador i mes. La pujada va ser menor que la mitjana nacional (+3,8%), amb salaris a l'alça i altres costos impulsats per les cotitzacions.

Detingut per sostraure material pirotècnic de la seua empresa per a vendre-ho a la botiga de la seua dona

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per sostraure productes pirotècnics de l'empresa en la qual treballava. Es van intervindre 62.694 articles a la botiga de la seua esposa i s'investiga el destí del material defectuós.

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.