Isabel Pantoja prepara una demanda per a Teresa Rivera, germana de Paquirri

 

Teresa Rivera va generar un gran renou a mitjan octubre quan va acudir al ‘Deluxe’ per a posar ‘en el seu lloc’ a Isabel Pantoja, que aquell moment s’acabava de reconciliar amb Kiko Rivera després de la mort de la seua mare, donya Ana. Les afirmacions de la germana de Paquirri van indignar a la cançonetista, fins al punt que ja prepara una demanda contra ella.

Així les coses, en ‘El programa de Ana Rosa’ han revelat aquest dijous que la folklòrica ha rebut 250.000 euros d’Hisenda “per una fallada de forma” en una reclamació.

Tirarà d’aquests diners per a la seua cruïlla contra Teresa. En cas contrari seria complicat, ja que de sobres són coneguts els problemes de la cantant amb la pròpia Agència Tributària i els antics amics als quals presumptament els deu diners.

“Isabel ha guanyat un contenciós amb la Hisenda pública i podria rebre 250.000 euros que li hauria de retornar”, ha explicat Pepe del Real. Després d’aquest impuls econòmic, “Isabel Pantoja està recuperant forces“, ha assegurat Beatriz Cortázar.

Sembla que l’artista està “reprenent forces” i torna a embarcar-se en disputes judicials. En aquest cas, segons Beatriz Cortázar, hauria “donat ordres” per a demandar a Teresa Rivera, la seua encunyada, per suggerir que va ser infidel a Paquirri abans del seu matrimoni.

A més, el seu germà Agustín ha sigut acusat per una antiga empleada de les seues “males formes” a causa de les quals “va haver de deixar el seu lloc de treball”. De fet, aquesta dona, que s’encarregava dels assumptes econòmics d’Isabel Pantoja, només es comunicava amb ell via email.

Finalment, i encara que al principi la seua empresa no semblava fer molt de cas a les seues queixes, el temps li va donar la raó, ja que “va començar a dirigir-se a la resta d’empleats amb les mateixes males maneres“. Per això, des d’aqueix moment “només volen parlar amb Isabel i han retirat a Agustín de tots aqueixos assumptes”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis a comandaments i empleats d’FGV

La instructora ha cridat a declarar a responsables del lloc d'FGV a Paiporta i a un coordinador de seguretat. També ha demanat confirmar si va haver-hi instruccions d'Emergències entre el 24 i el 29 d'octubre de 2024.

Tellado resta importància al congrés del PPCV i prioritza la gestió de la DANA

El secretari general del PP ha assegurat que el partit està centrat en governar i a atendre els efectes de la DANA, i que el congrés del PPCV no és una prioritat per a la ciutadania.

Tellado refreda el debat sobre el congrés del PPCV i posa el focus a governar

Miguel Tellado ha sostingut que el PP està centrat en governar i a atendre els problemes derivats de la DANA. Ha restat importància al calendari del congrés del PPCV.

PSPV i Compromís exigixen a Massó explicacions per un assessor que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a la presidenta de Les Corts, Plans Massó, que aclarisca la situació d'un assessor contractat que, segons s'ha publicat, operaria per a Vox a Múrcia. Presidència ha defés que el treballador assessora en comunicació.

La Policia busca a l’autor dels trets que han matat a un home a Alacant

La Policia Nacional continua la busca del responsable dels tirs que anit van posar fi a la vida d'un home de 59 anys en el barri del Pla. La investigació continua oberta i no es descarta una bala perduda en un tiroteig pròxim.

Dos detinguts a Torrevieja amb un cotxe robat al Regne Unit i un ferit en intentar fugir

Dos lituans de 32 i 36 anys han sigut detinguts a Torrevieja a bord d'un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. El copilot, amb una orde europea de detenció, va resultar ferit en intentar escapar.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb VIPA 6×6 i control antidrons

La Policia Nacional desplega un operatiu especial per a les Falles 2026 amb reforços i tecnologia per a vigilar aglomeracions i neutralitzar drons. El pla suma 6.000 efectius entre forces estatals i Policia Local.

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.