6.7 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Isabel Pantoja prepara una demanda per a Teresa Rivera, germana de Paquirri

 

Teresa Rivera va generar un gran renou a mitjan octubre quan va acudir al ‘Deluxe’ per a posar ‘en el seu lloc’ a Isabel Pantoja, que aquell moment s’acabava de reconciliar amb Kiko Rivera després de la mort de la seua mare, donya Ana. Les afirmacions de la germana de Paquirri van indignar a la cançonetista, fins al punt que ja prepara una demanda contra ella.

Així les coses, en ‘El programa de Ana Rosa’ han revelat aquest dijous que la folklòrica ha rebut 250.000 euros d’Hisenda “per una fallada de forma” en una reclamació.

Tirarà d’aquests diners per a la seua cruïlla contra Teresa. En cas contrari seria complicat, ja que de sobres són coneguts els problemes de la cantant amb la pròpia Agència Tributària i els antics amics als quals presumptament els deu diners.

“Isabel ha guanyat un contenciós amb la Hisenda pública i podria rebre 250.000 euros que li hauria de retornar”, ha explicat Pepe del Real. Després d’aquest impuls econòmic, “Isabel Pantoja està recuperant forces“, ha assegurat Beatriz Cortázar.

Sembla que l’artista està “reprenent forces” i torna a embarcar-se en disputes judicials. En aquest cas, segons Beatriz Cortázar, hauria “donat ordres” per a demandar a Teresa Rivera, la seua encunyada, per suggerir que va ser infidel a Paquirri abans del seu matrimoni.

A més, el seu germà Agustín ha sigut acusat per una antiga empleada de les seues “males formes” a causa de les quals “va haver de deixar el seu lloc de treball”. De fet, aquesta dona, que s’encarregava dels assumptes econòmics d’Isabel Pantoja, només es comunicava amb ell via email.

Finalment, i encara que al principi la seua empresa no semblava fer molt de cas a les seues queixes, el temps li va donar la raó, ja que “va començar a dirigir-se a la resta d’empleats amb les mateixes males maneres“. Per això, des d’aqueix moment “només volen parlar amb Isabel i han retirat a Agustín de tots aqueixos assumptes”.

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.