Isabel Pantoja prepara una demanda per a Teresa Rivera, germana de Paquirri

 

Teresa Rivera va generar un gran renou a mitjan octubre quan va acudir al ‘Deluxe’ per a posar ‘en el seu lloc’ a Isabel Pantoja, que aquell moment s’acabava de reconciliar amb Kiko Rivera després de la mort de la seua mare, donya Ana. Les afirmacions de la germana de Paquirri van indignar a la cançonetista, fins al punt que ja prepara una demanda contra ella.

Així les coses, en ‘El programa de Ana Rosa’ han revelat aquest dijous que la folklòrica ha rebut 250.000 euros d’Hisenda «per una fallada de forma» en una reclamació.

Tirarà d’aquests diners per a la seua cruïlla contra Teresa. En cas contrari seria complicat, ja que de sobres són coneguts els problemes de la cantant amb la pròpia Agència Tributària i els antics amics als quals presumptament els deu diners.

«Isabel ha guanyat un contenciós amb la Hisenda pública i podria rebre 250.000 euros que li hauria de retornar», ha explicat Pepe del Real. Després d’aquest impuls econòmic, «Isabel Pantoja està recuperant forces«, ha assegurat Beatriz Cortázar.

Sembla que l’artista està «reprenent forces» i torna a embarcar-se en disputes judicials. En aquest cas, segons Beatriz Cortázar, hauria «donat ordres» per a demandar a Teresa Rivera, la seua encunyada, per suggerir que va ser infidel a Paquirri abans del seu matrimoni.

A més, el seu germà Agustín ha sigut acusat per una antiga empleada de les seues «males formes» a causa de les quals «va haver de deixar el seu lloc de treball». De fet, aquesta dona, que s’encarregava dels assumptes econòmics d’Isabel Pantoja, només es comunicava amb ell via email.

Finalment, i encara que al principi la seua empresa no semblava fer molt de cas a les seues queixes, el temps li va donar la raó, ja que «va començar a dirigir-se a la resta d’empleats amb les mateixes males maneres«. Per això, des d’aqueix moment «només volen parlar amb Isabel i han retirat a Agustín de tots aqueixos assumptes».

Últimes notícies

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.

Vint atesos pel dispositiu de l’eclipsi a la Comunitat Valenciana i dotze trasllats a hospitals

El dispositiu especial per l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana ha atés 20 persones per incidències lleus, dotze de les quals han sigut traslladades a hospitals i centres de salut. La jornada s’ha desenvolupat amb normalitat gràcies a la coordinació d’emergències i al comportament de la ciutadania.

Aemet activa més avisos per tempestes i calor extrema a l’interior de València

Aemet ha ampliat per a esta vesprada l’avís groc per pluges intenses, tempestes amb granís i ratxes molt fortes de vent a l’interior nord de València, on també s’esperen fins a 38 graus. Les alertes s’estén al sud de València i a l’interior de Castelló, i continuaran demà divendres.

L’estrena d’Iñigo Pérez amb el Villarreal arriba després de dos inicis de Lliga guanyadors

Iñigo Pérez debuta en Lliga amb el Villarreal a El Sardinero després d’haver guanyat els seus dos anteriors inicis de campionat, tots dos fora de casa amb el Rayo Vallecano.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa hàbitats protegits a la Serra d’Espadà

L’incendi declarat en juliol a la Vall d’Uixó ha cremat més de 9.500 hectàrees i ha afectat greument espais Red Natura 2000 i el Parc Natural de la Serra d’Espadà, segons SEO/BirdLife. L’entitat alerta del risc d’erosió, de la pèrdua d’hàbitats per a aus rapinyaires i forestals i reclama una recuperació basada en criteris científics.

Un estudi de la UPV desvela quan va començar a cremar la ‘Porta de l’Infern’ de Darvaza

Un equip del grup LARS-IIAMA de la UPV ha reconstruit per primera vegada la història del cràter de gas de Darvaza, a Turkmenistan, i ha quantificat que ha emés més de 900.000 tones de metà en cinc dècades. El treball situa l’inici del foc entre setembre de 1987 i febrer de 1988 i destaca este punt com una de les fonts persistents de metà més importants detectades des de satèl·lit.