Isabel Pantoja prepara una demanda per a Teresa Rivera, germana de Paquirri

 

Teresa Rivera va generar un gran renou a mitjan octubre quan va acudir al ‘Deluxe’ per a posar ‘en el seu lloc’ a Isabel Pantoja, que aquell moment s’acabava de reconciliar amb Kiko Rivera després de la mort de la seua mare, donya Ana. Les afirmacions de la germana de Paquirri van indignar a la cançonetista, fins al punt que ja prepara una demanda contra ella.

Així les coses, en ‘El programa de Ana Rosa’ han revelat aquest dijous que la folklòrica ha rebut 250.000 euros d’Hisenda «per una fallada de forma» en una reclamació.

Tirarà d’aquests diners per a la seua cruïlla contra Teresa. En cas contrari seria complicat, ja que de sobres són coneguts els problemes de la cantant amb la pròpia Agència Tributària i els antics amics als quals presumptament els deu diners.

«Isabel ha guanyat un contenciós amb la Hisenda pública i podria rebre 250.000 euros que li hauria de retornar», ha explicat Pepe del Real. Després d’aquest impuls econòmic, «Isabel Pantoja està recuperant forces«, ha assegurat Beatriz Cortázar.

Sembla que l’artista està «reprenent forces» i torna a embarcar-se en disputes judicials. En aquest cas, segons Beatriz Cortázar, hauria «donat ordres» per a demandar a Teresa Rivera, la seua encunyada, per suggerir que va ser infidel a Paquirri abans del seu matrimoni.

A més, el seu germà Agustín ha sigut acusat per una antiga empleada de les seues «males formes» a causa de les quals «va haver de deixar el seu lloc de treball». De fet, aquesta dona, que s’encarregava dels assumptes econòmics d’Isabel Pantoja, només es comunicava amb ell via email.

Finalment, i encara que al principi la seua empresa no semblava fer molt de cas a les seues queixes, el temps li va donar la raó, ja que «va començar a dirigir-se a la resta d’empleats amb les mateixes males maneres«. Per això, des d’aqueix moment «només volen parlar amb Isabel i han retirat a Agustín de tots aqueixos assumptes».

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.