Isabel Pantoja prepara una demanda per a Teresa Rivera, germana de Paquirri

 

Teresa Rivera va generar un gran renou a mitjan octubre quan va acudir al ‘Deluxe’ per a posar ‘en el seu lloc’ a Isabel Pantoja, que aquell moment s’acabava de reconciliar amb Kiko Rivera després de la mort de la seua mare, donya Ana. Les afirmacions de la germana de Paquirri van indignar a la cançonetista, fins al punt que ja prepara una demanda contra ella.

Així les coses, en ‘El programa de Ana Rosa’ han revelat aquest dijous que la folklòrica ha rebut 250.000 euros d’Hisenda «per una fallada de forma» en una reclamació.

Tirarà d’aquests diners per a la seua cruïlla contra Teresa. En cas contrari seria complicat, ja que de sobres són coneguts els problemes de la cantant amb la pròpia Agència Tributària i els antics amics als quals presumptament els deu diners.

«Isabel ha guanyat un contenciós amb la Hisenda pública i podria rebre 250.000 euros que li hauria de retornar», ha explicat Pepe del Real. Després d’aquest impuls econòmic, «Isabel Pantoja està recuperant forces«, ha assegurat Beatriz Cortázar.

Sembla que l’artista està «reprenent forces» i torna a embarcar-se en disputes judicials. En aquest cas, segons Beatriz Cortázar, hauria «donat ordres» per a demandar a Teresa Rivera, la seua encunyada, per suggerir que va ser infidel a Paquirri abans del seu matrimoni.

A més, el seu germà Agustín ha sigut acusat per una antiga empleada de les seues «males formes» a causa de les quals «va haver de deixar el seu lloc de treball». De fet, aquesta dona, que s’encarregava dels assumptes econòmics d’Isabel Pantoja, només es comunicava amb ell via email.

Finalment, i encara que al principi la seua empresa no semblava fer molt de cas a les seues queixes, el temps li va donar la raó, ja que «va començar a dirigir-se a la resta d’empleats amb les mateixes males maneres«. Per això, des d’aqueix moment «només volen parlar amb Isabel i han retirat a Agustín de tots aqueixos assumptes».

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.