Paz Padilla va fer una festa per a recordar al seu marit

Amb la cançó de 'Somewhere over de rainbow' i multitud de fotos junts: així ha recordat Paz Padilla al seu marit, Antonio, en el dia en què es complia un any de la seua defunció. La presentadora va publicar un emotiu vídeo en Instagram i ens confessava que va celebrar una festa amb els seus amics per a recordar-lo: "Va venir dos vegades la policia, però jo era feliç perquè Antonio era allí".

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paz Padilla (@paz_padilla)

>

Paz Padilla es va emocionar

La presentadora veia les imatges que ella mateixa va publicar emocionada en 'Sálvame' i ens explicava per què va triar este tema: "et trobaré darrere de l'arc de Sant Martí on arriben els núvols, com jo crec que la vida continua d'una forma energètica… pense en la física quàntica i crec en els universos paral·lels, crec que està prop".

Cada dia pensa en ell

Per a ella no hi ha una data, cada dia troba a faltar al seu marit, pensa en ell i li parla: "Li done les gràcies a l'Univers per haver posat a la meua ànima bessona en el meu camí". La presentadora transmetia que cal no oblidar, però vol recordar "amb amor" i no amb angoixa i sofriment.

Per això, va decidir fer una festa, amb els seus amics i amb els d'Antonio i la va titular "El país del nunca jamás, perquè és on crec que ell està", una trobada tenyida amb el seu particular humor: "Vam ser tots disfressats d'algú mort, jo de Amy Winehouse".

Dona gràcies a l'univers per haver posat a la seua ànima bessona en el seu camí, "Ho vaig passar bé, va venir dos vegades la policia i dic Si la música no està forta!", feia broma la presentadora: "Jo era feliç perquè Antonio estava allí i estava amb tots els seus amics". Per a Paz, l'amor està "per sobre del dolor" i vol disfrutar la vida recordant a Antonio com un home "gran, honest, honrat i amb molt d'amor".

"El recorde cada dia i done gràcies a l'univers per haver posat a la meua ànima bessona en el meu camí", afegia la presentadora, que ens confessava què va posar en la seua làpida: "Espera'm per a tornar a trobar-nos, et vull Antonio".

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.