Paz Padilla va fer una festa per a recordar al seu marit

Amb la cançó de 'Somewhere over de rainbow' i multitud de fotos junts: així ha recordat Paz Padilla al seu marit, Antonio, en el dia en què es complia un any de la seua defunció. La presentadora va publicar un emotiu vídeo en Instagram i ens confessava que va celebrar una festa amb els seus amics per a recordar-lo: "Va venir dos vegades la policia, però jo era feliç perquè Antonio era allí".

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paz Padilla (@paz_padilla)

>

Paz Padilla es va emocionar

La presentadora veia les imatges que ella mateixa va publicar emocionada en 'Sálvame' i ens explicava per què va triar este tema: "et trobaré darrere de l'arc de Sant Martí on arriben els núvols, com jo crec que la vida continua d'una forma energètica… pense en la física quàntica i crec en els universos paral·lels, crec que està prop".

Cada dia pensa en ell

Per a ella no hi ha una data, cada dia troba a faltar al seu marit, pensa en ell i li parla: "Li done les gràcies a l'Univers per haver posat a la meua ànima bessona en el meu camí". La presentadora transmetia que cal no oblidar, però vol recordar "amb amor" i no amb angoixa i sofriment.

Per això, va decidir fer una festa, amb els seus amics i amb els d'Antonio i la va titular "El país del nunca jamás, perquè és on crec que ell està", una trobada tenyida amb el seu particular humor: "Vam ser tots disfressats d'algú mort, jo de Amy Winehouse".

Dona gràcies a l'univers per haver posat a la seua ànima bessona en el seu camí, "Ho vaig passar bé, va venir dos vegades la policia i dic Si la música no està forta!", feia broma la presentadora: "Jo era feliç perquè Antonio estava allí i estava amb tots els seus amics". Per a Paz, l'amor està "per sobre del dolor" i vol disfrutar la vida recordant a Antonio com un home "gran, honest, honrat i amb molt d'amor".

"El recorde cada dia i done gràcies a l'univers per haver posat a la meua ànima bessona en el meu camí", afegia la presentadora, que ens confessava què va posar en la seua làpida: "Espera'm per a tornar a trobar-nos, et vull Antonio".

Últimes notícies

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.

Temperatures altes este dissabte a l’interior i prelitoral valencià

El primer dissabte de setembre arriba amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i vents fluixos variables que roden a component este. Diumenge es repetiran les temperatures elevades i l’ambient estable, amb lleugeres variacions de les màximes i mínimes segons la zona.

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.