Paz Padilla va fer una festa per a recordar al seu marit

Amb la cançó de 'Somewhere over de rainbow' i multitud de fotos junts: així ha recordat Paz Padilla al seu marit, Antonio, en el dia en què es complia un any de la seua defunció. La presentadora va publicar un emotiu vídeo en Instagram i ens confessava que va celebrar una festa amb els seus amics per a recordar-lo: "Va venir dos vegades la policia, però jo era feliç perquè Antonio era allí".

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paz Padilla (@paz_padilla)

>

Paz Padilla es va emocionar

La presentadora veia les imatges que ella mateixa va publicar emocionada en 'Sálvame' i ens explicava per què va triar este tema: "et trobaré darrere de l'arc de Sant Martí on arriben els núvols, com jo crec que la vida continua d'una forma energètica… pense en la física quàntica i crec en els universos paral·lels, crec que està prop".

Cada dia pensa en ell

Per a ella no hi ha una data, cada dia troba a faltar al seu marit, pensa en ell i li parla: "Li done les gràcies a l'Univers per haver posat a la meua ànima bessona en el meu camí". La presentadora transmetia que cal no oblidar, però vol recordar "amb amor" i no amb angoixa i sofriment.

Per això, va decidir fer una festa, amb els seus amics i amb els d'Antonio i la va titular "El país del nunca jamás, perquè és on crec que ell està", una trobada tenyida amb el seu particular humor: "Vam ser tots disfressats d'algú mort, jo de Amy Winehouse".

Dona gràcies a l'univers per haver posat a la seua ànima bessona en el seu camí, "Ho vaig passar bé, va venir dos vegades la policia i dic Si la música no està forta!", feia broma la presentadora: "Jo era feliç perquè Antonio estava allí i estava amb tots els seus amics". Per a Paz, l'amor està "per sobre del dolor" i vol disfrutar la vida recordant a Antonio com un home "gran, honest, honrat i amb molt d'amor".

"El recorde cada dia i done gràcies a l'univers per haver posat a la meua ànima bessona en el meu camí", afegia la presentadora, que ens confessava què va posar en la seua làpida: "Espera'm per a tornar a trobar-nos, et vull Antonio".

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.

El València Basket estrena un museu en el Roig Arena que repassa tota la seua història

El València Basket inaugura un museu i tour en el Roig Arena que recorre la seua trajectòria des de 1986, amb zones interactives i un enfocament a crear nova afició.

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.