Paz Padilla va fer una festa per a recordar al seu marit

Amb la cançó de 'Somewhere over de rainbow' i multitud de fotos junts: així ha recordat Paz Padilla al seu marit, Antonio, en el dia en què es complia un any de la seua defunció. La presentadora va publicar un emotiu vídeo en Instagram i ens confessava que va celebrar una festa amb els seus amics per a recordar-lo: "Va venir dos vegades la policia, però jo era feliç perquè Antonio era allí".

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paz Padilla (@paz_padilla)

>

Paz Padilla es va emocionar

La presentadora veia les imatges que ella mateixa va publicar emocionada en 'Sálvame' i ens explicava per què va triar este tema: "et trobaré darrere de l'arc de Sant Martí on arriben els núvols, com jo crec que la vida continua d'una forma energètica… pense en la física quàntica i crec en els universos paral·lels, crec que està prop".

Cada dia pensa en ell

Per a ella no hi ha una data, cada dia troba a faltar al seu marit, pensa en ell i li parla: "Li done les gràcies a l'Univers per haver posat a la meua ànima bessona en el meu camí". La presentadora transmetia que cal no oblidar, però vol recordar "amb amor" i no amb angoixa i sofriment.

Per això, va decidir fer una festa, amb els seus amics i amb els d'Antonio i la va titular "El país del nunca jamás, perquè és on crec que ell està", una trobada tenyida amb el seu particular humor: "Vam ser tots disfressats d'algú mort, jo de Amy Winehouse".

Dona gràcies a l'univers per haver posat a la seua ànima bessona en el seu camí, "Ho vaig passar bé, va venir dos vegades la policia i dic Si la música no està forta!", feia broma la presentadora: "Jo era feliç perquè Antonio estava allí i estava amb tots els seus amics". Per a Paz, l'amor està "per sobre del dolor" i vol disfrutar la vida recordant a Antonio com un home "gran, honest, honrat i amb molt d'amor".

"El recorde cada dia i done gràcies a l'univers per haver posat a la meua ànima bessona en el meu camí", afegia la presentadora, que ens confessava què va posar en la seua làpida: "Espera'm per a tornar a trobar-nos, et vull Antonio".

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.