Paz Padilla va fer una festa per a recordar al seu marit

Amb la cançó de 'Somewhere over de rainbow' i multitud de fotos junts: així ha recordat Paz Padilla al seu marit, Antonio, en el dia en què es complia un any de la seua defunció. La presentadora va publicar un emotiu vídeo en Instagram i ens confessava que va celebrar una festa amb els seus amics per a recordar-lo: "Va venir dos vegades la policia, però jo era feliç perquè Antonio era allí".

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paz Padilla (@paz_padilla)

>

Paz Padilla es va emocionar

La presentadora veia les imatges que ella mateixa va publicar emocionada en 'Sálvame' i ens explicava per què va triar este tema: "et trobaré darrere de l'arc de Sant Martí on arriben els núvols, com jo crec que la vida continua d'una forma energètica… pense en la física quàntica i crec en els universos paral·lels, crec que està prop".

Cada dia pensa en ell

Per a ella no hi ha una data, cada dia troba a faltar al seu marit, pensa en ell i li parla: "Li done les gràcies a l'Univers per haver posat a la meua ànima bessona en el meu camí". La presentadora transmetia que cal no oblidar, però vol recordar "amb amor" i no amb angoixa i sofriment.

Per això, va decidir fer una festa, amb els seus amics i amb els d'Antonio i la va titular "El país del nunca jamás, perquè és on crec que ell està", una trobada tenyida amb el seu particular humor: "Vam ser tots disfressats d'algú mort, jo de Amy Winehouse".

Dona gràcies a l'univers per haver posat a la seua ànima bessona en el seu camí, "Ho vaig passar bé, va venir dos vegades la policia i dic Si la música no està forta!", feia broma la presentadora: "Jo era feliç perquè Antonio estava allí i estava amb tots els seus amics". Per a Paz, l'amor està "per sobre del dolor" i vol disfrutar la vida recordant a Antonio com un home "gran, honest, honrat i amb molt d'amor".

"El recorde cada dia i done gràcies a l'univers per haver posat a la meua ànima bessona en el meu camí", afegia la presentadora, que ens confessava què va posar en la seua làpida: "Espera'm per a tornar a trobar-nos, et vull Antonio".

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València licita una nova rèplica de la Senyera per 185.000 euros

L'Ajuntament de València ha tret a licitació una nova rèplica de la Reial Senyera per 185.000 euros perquè puga desfilar el 9 d’Octubre i reforçar la seua conservació de cara al centenari de 2028.

Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...

El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.

La CEV demana normalitat a les empreses que comercien amb els EUA davant les amenaces de Trump

La patronal valenciana ha instat a mantindre la calma i seguir amb normalitat les operacions amb els Estats Units. Ha apel·lat al paraigua de la UE i a accelerar un acord comercial.

L’entrenador del València Basket júnior: ‘Escoltàvem explosions però no véiem res’

El València Basket júnior va tornar a Espanya després de quatre dies bloquejat a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El seu tècnic va relatar que van sentir explosions i van seguir protocols.

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda