8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Paz Vega, sobre Harvey Weinstein: Vaig sobreviure a més d’una trobada

 

L’actriu Paz Vega és una de les personalitats espanyoles que més fama ha aconseguit fer-se entre el públic dels Estats Units, la qual cosa inevitablement li ha portat a coincidir amb grans estreles de Hollywood.

Encara que no totes hagen sigut del seu grat, la veritat és que la sevillana també va coincidir en més d’una ocasió amb el polèmic productor Harvey Weinstein, condemnat a 23 anys de presó per diversos delictes sexuals. Sobre la seua trajectòria i la seua experiència amb este ha parlat en la seua última entrevista.

 

Com va coincidir amb el polèmic productor

 

Publicada este dimarts, Paz Vega s’ha sincerat com mai en una entrevista amb ‘Vanitatis‘ on deixa frases molt sorprenents sobre els episodis més negres que ha viscut Hollywood en els últims anys i que van motivar el reconegut moviment ‘#MeToo‘ en el qual van participar multitud d’actrius i personalitats afectades del món del cinema: “Vaig sobreviure a més d’un (trobades amb Harvey Weinstein). Era un secret a veus com operava este senyor”, va reconéixer l’actriu.

La sevillana també s’ha mostrat molt orgullosa de tot el que han aconseguit amb este moviment, que no sols ha influït a Hollywood sinó també a tot el món: “L’important és que, a partir del testimoniatge d’algunes de les seues víctimes, hi ha hagut una revolució feminista i s’han visibilitzat els abusos que pateixen les dones en qualsevol àmbit laboral. Em sent afortunada de viure en l’era #MeToo”, va revelar.

A més, l’actriu també respon en esta entrevista a la pregunta de si alguna vegada ha hagut de recalcar els límits entre actriu i director i el conegut ‘no és no‘: “Sí, diverses vegades. I des de molt joveneta. Això ho he tingut molt clar sempre”, va explicar sobre els episodis que han viscut des de fa molts anys les actrius i treballadores amb algun dels seus caps.

Últimes notícies

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.