Paz Vega, sobre Harvey Weinstein: Vaig sobreviure a més d’una trobada

 

L’actriu Paz Vega és una de les personalitats espanyoles que més fama ha aconseguit fer-se entre el públic dels Estats Units, la qual cosa inevitablement li ha portat a coincidir amb grans estreles de Hollywood.

Encara que no totes hagen sigut del seu grat, la veritat és que la sevillana també va coincidir en més d’una ocasió amb el polèmic productor Harvey Weinstein, condemnat a 23 anys de presó per diversos delictes sexuals. Sobre la seua trajectòria i la seua experiència amb este ha parlat en la seua última entrevista.

 

Com va coincidir amb el polèmic productor

 

Publicada este dimarts, Paz Vega s’ha sincerat com mai en una entrevista amb ‘Vanitatis‘ on deixa frases molt sorprenents sobre els episodis més negres que ha viscut Hollywood en els últims anys i que van motivar el reconegut moviment ‘#MeToo‘ en el qual van participar multitud d’actrius i personalitats afectades del món del cinema: «Vaig sobreviure a més d’un (trobades amb Harvey Weinstein). Era un secret a veus com operava este senyor», va reconéixer l’actriu.

La sevillana també s’ha mostrat molt orgullosa de tot el que han aconseguit amb este moviment, que no sols ha influït a Hollywood sinó també a tot el món: «L’important és que, a partir del testimoniatge d’algunes de les seues víctimes, hi ha hagut una revolució feminista i s’han visibilitzat els abusos que pateixen les dones en qualsevol àmbit laboral. Em sent afortunada de viure en l’era #MeToo», va revelar.

A més, l’actriu també respon en esta entrevista a la pregunta de si alguna vegada ha hagut de recalcar els límits entre actriu i director i el conegut ‘no és no‘: «Sí, diverses vegades. I des de molt joveneta. Això ho he tingut molt clar sempre», va explicar sobre els episodis que han viscut des de fa molts anys les actrius i treballadores amb algun dels seus caps.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.