Paz Vega, sobre Harvey Weinstein: Vaig sobreviure a més d’una trobada

 

L’actriu Paz Vega és una de les personalitats espanyoles que més fama ha aconseguit fer-se entre el públic dels Estats Units, la qual cosa inevitablement li ha portat a coincidir amb grans estreles de Hollywood.

Encara que no totes hagen sigut del seu grat, la veritat és que la sevillana també va coincidir en més d’una ocasió amb el polèmic productor Harvey Weinstein, condemnat a 23 anys de presó per diversos delictes sexuals. Sobre la seua trajectòria i la seua experiència amb este ha parlat en la seua última entrevista.

 

Com va coincidir amb el polèmic productor

 

Publicada este dimarts, Paz Vega s’ha sincerat com mai en una entrevista amb ‘Vanitatis‘ on deixa frases molt sorprenents sobre els episodis més negres que ha viscut Hollywood en els últims anys i que van motivar el reconegut moviment ‘#MeToo‘ en el qual van participar multitud d’actrius i personalitats afectades del món del cinema: «Vaig sobreviure a més d’un (trobades amb Harvey Weinstein). Era un secret a veus com operava este senyor», va reconéixer l’actriu.

La sevillana també s’ha mostrat molt orgullosa de tot el que han aconseguit amb este moviment, que no sols ha influït a Hollywood sinó també a tot el món: «L’important és que, a partir del testimoniatge d’algunes de les seues víctimes, hi ha hagut una revolució feminista i s’han visibilitzat els abusos que pateixen les dones en qualsevol àmbit laboral. Em sent afortunada de viure en l’era #MeToo», va revelar.

A més, l’actriu també respon en esta entrevista a la pregunta de si alguna vegada ha hagut de recalcar els límits entre actriu i director i el conegut ‘no és no‘: «Sí, diverses vegades. I des de molt joveneta. Això ho he tingut molt clar sempre», va explicar sobre els episodis que han viscut des de fa molts anys les actrius i treballadores amb algun dels seus caps.

Últimes notícies

Sis cetacis rescatats de Canadà arriben a l’Oceanogràfic de València per a evitar la seua eutanasia

Dos belugues i quatre dofins rescatats del parc Marineland de Canadà han arribat esta matinada a l’Oceanogràfic de València després d’un trasllat internacional complex pensat per a garantir el seu benestar i evitar la seua eutanasia.

Aemet activa avís groc al litoral de València per màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat l’avís groc per calor en tot el litoral de la província de València este dijous, amb màximes que poden arribar als 36 graus per l’entrada de vent de ponent.

Nit fresca i calor intensa al prelitoral de València este dijous

Este dijous el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb nits una mica més fresques i màximes molt altes al prelitoral de València. Divendres arribaran ruixats dèbils al litoral d’Alacant i un descens generalitzat de les màximes, sobretot a l’interior.

Roben de matinada el valuós Tresor de Villena del museu Muvi

El Tresor de Villena, un dels conjunts d’orfebreria de l’edat de Bronze més importants d’Europa, ha sigut robat esta matinada del museu Muvi de Villena. La Guàrdia Civil i la Policia Judicial han obert una investigació després que l’alarma sonara a les 5.16 hores.

Avís groc per calor al litoral de València amb màximes de fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per altes temperatures a tot el litoral de la província de València, on es poden aplegar als 36 graus per l’efecte del vent de ponent.

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.