Anuncios

Paz Vega, sobre Harvey Weinstein: Vaig sobreviure a més d’una trobada

 

L’actriu Paz Vega és una de les personalitats espanyoles que més fama ha aconseguit fer-se entre el públic dels Estats Units, la qual cosa inevitablement li ha portat a coincidir amb grans estreles de Hollywood.

Encara que no totes hagen sigut del seu grat, la veritat és que la sevillana també va coincidir en més d’una ocasió amb el polèmic productor Harvey Weinstein, condemnat a 23 anys de presó per diversos delictes sexuals. Sobre la seua trajectòria i la seua experiència amb este ha parlat en la seua última entrevista.

 

Com va coincidir amb el polèmic productor

 

Publicada este dimarts, Paz Vega s’ha sincerat com mai en una entrevista amb ‘Vanitatis‘ on deixa frases molt sorprenents sobre els episodis més negres que ha viscut Hollywood en els últims anys i que van motivar el reconegut moviment ‘#MeToo‘ en el qual van participar multitud d’actrius i personalitats afectades del món del cinema: “Vaig sobreviure a més d’un (trobades amb Harvey Weinstein). Era un secret a veus com operava este senyor”, va reconéixer l’actriu.

La sevillana també s’ha mostrat molt orgullosa de tot el que han aconseguit amb este moviment, que no sols ha influït a Hollywood sinó també a tot el món: “L’important és que, a partir del testimoniatge d’algunes de les seues víctimes, hi ha hagut una revolució feminista i s’han visibilitzat els abusos que pateixen les dones en qualsevol àmbit laboral. Em sent afortunada de viure en l’era #MeToo”, va revelar.

A més, l’actriu també respon en esta entrevista a la pregunta de si alguna vegada ha hagut de recalcar els límits entre actriu i director i el conegut ‘no és no‘: “Sí, diverses vegades. I des de molt joveneta. Això ho he tingut molt clar sempre”, va explicar sobre els episodis que han viscut des de fa molts anys les actrius i treballadores amb algun dels seus caps.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.

Compromís acusa a Catalá d’imposar 10.000 euros en multes per crítica política

Compromís denuncia que el govern de María José Catalá els ha imposat 10.000 euros en sancions per les seues campanyes de denúncia política i parla de repressió econòmica contra l'oposició.

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.