Paz Vega, sobre Harvey Weinstein: Vaig sobreviure a més d’una trobada

 

L’actriu Paz Vega és una de les personalitats espanyoles que més fama ha aconseguit fer-se entre el públic dels Estats Units, la qual cosa inevitablement li ha portat a coincidir amb grans estreles de Hollywood.

Encara que no totes hagen sigut del seu grat, la veritat és que la sevillana també va coincidir en més d’una ocasió amb el polèmic productor Harvey Weinstein, condemnat a 23 anys de presó per diversos delictes sexuals. Sobre la seua trajectòria i la seua experiència amb este ha parlat en la seua última entrevista.

 

Com va coincidir amb el polèmic productor

 

Publicada este dimarts, Paz Vega s’ha sincerat com mai en una entrevista amb ‘Vanitatis‘ on deixa frases molt sorprenents sobre els episodis més negres que ha viscut Hollywood en els últims anys i que van motivar el reconegut moviment ‘#MeToo‘ en el qual van participar multitud d’actrius i personalitats afectades del món del cinema: «Vaig sobreviure a més d’un (trobades amb Harvey Weinstein). Era un secret a veus com operava este senyor», va reconéixer l’actriu.

La sevillana també s’ha mostrat molt orgullosa de tot el que han aconseguit amb este moviment, que no sols ha influït a Hollywood sinó també a tot el món: «L’important és que, a partir del testimoniatge d’algunes de les seues víctimes, hi ha hagut una revolució feminista i s’han visibilitzat els abusos que pateixen les dones en qualsevol àmbit laboral. Em sent afortunada de viure en l’era #MeToo», va revelar.

A més, l’actriu també respon en esta entrevista a la pregunta de si alguna vegada ha hagut de recalcar els límits entre actriu i director i el conegut ‘no és no‘: «Sí, diverses vegades. I des de molt joveneta. Això ho he tingut molt clar sempre», va explicar sobre els episodis que han viscut des de fa molts anys les actrius i treballadores amb algun dels seus caps.

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.

La jutgessa de la DANA rebutja obtindre els missatges de Bernabé i sí que demanarà els de Polo

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha negat recaptar les comunicacions de la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i en canvi ha autoritzat sol·licitar de forma voluntària el registre de trucades i missatges del president de la CHJ, Miguel Polo.

López assegura que Óscar Puente pot encapçalar qualsevol candidatura i anima la Comunitat a no frenar la condonació del deute

Óscar López defensa que Óscar Puente podria liderar qualsevol llista, alhora que reclama que la Comunitat Valenciana no bloquege la condonació del deute ni la reforma del finançament.

Ayala desitja que el València torne a mirar cap a dalt en LaLiga

Roberto Fabián Ayala ha expressat el seu desig que el València CF deixe arrere les temporades de patiment i torne a lluitar per posicions altes en LaLiga. L’excentral argentí també ha elogiat l’afició de Mestalla i la trajectòria del valencià Ferran Torres.