Pepe Navarro es posa en contacte amb el seu fill Alejandro Reyes

S’obri un nou capítol en la història de Pepe Navarro i Alejandro Reyes, el fill d’Ivonne Reyes que la Justícia va reconéixer també com el del presentador, després que aquest es negara en diverses ocasions a sotmetre’s a una prova d’ADN.

En les seues últimes aparicions en televisió o davant els mitjans, el periodista es va mostrar disposat, aquesta vegada sí, a realitzar-se el test que determinaria per fi si és o no el pare biològic del jove, amb el qual, per cert, mai havia mantingut una presa de contacte.

‘El programa de Ana Rosa’ ha mostrat en exclusiva el burofax que Pepe Navarro ha enviat a Alejandro Reyes, fill d’Ivonne. El periodista respon a les declaracions que el seu fill va realitzar de manera pública en televisió i li ofereix dos opcions sobre el seu futur.

El presentador va aconseguir enviar un burofax i així fer arribar de manera definitiva la carta personal que Pepe Navarro ha escrit al fill d’Ivonne Reyes: «Estimat Alejandro, t’escric aquesta carta després de llegir la teua entrevista i lamente moltes coses que dius sobre mi…«.

«Sense ànim de polemitzar amb tu, no puc deixar passar els oferiments que de manera pública fas en ella, en nom de la veritat que des de fa tant de temps perseguisc i que tu hauries de perseguir«, diu sobre les paraules d’Alejandro.

En el document, segons el narrat en el matinal de Telecinco, el que fora presentador de “Esta noche cruzamos el Mississipí” ofereix a Alejandro Reyes sotmetre’s a una prova d’ADN fins a tres clíniques diferents: una triada pel jove, una altra per ell, i una altra per un tercer totalment alié i “neutral a tot això”, ha explicat una redactora.

A més, en un altre apartat del burofax, Pepe Navarro convida a Alejandro Reyes a renunciar a la part de l’herència que, com a fill seu, li correspondria legalment una vegada que morira el presentador. Va ser ell propi jove qui va assegurar en un programa de televisió que no necessitava ni volia res del seu pare, i ara ell li insta a reafirmar-se en les seues paraules de manera legal.

S’ofereix a acudir al costat d’ell a un notari per a fer que, el dia que ell falte, doncs que no tinga accés a tot el seu patrimoni”, ha assenyalat la mateixa redactora de ‘El programa de Ana Rosa’.

Aquesta última informació arriba poc després de conéixer-se que Ivonne Reyes va perdre la seua demanda per amenaces i assetjament contra Pepe Navarro. La veneçolana es va reconéixer “afonada” després de conéixer la sentència.

Últimes notícies

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.