Pepe Navarro es posa en contacte amb el seu fill Alejandro Reyes

S’obri un nou capítol en la història de Pepe Navarro i Alejandro Reyes, el fill d’Ivonne Reyes que la Justícia va reconéixer també com el del presentador, després que aquest es negara en diverses ocasions a sotmetre’s a una prova d’ADN.

En les seues últimes aparicions en televisió o davant els mitjans, el periodista es va mostrar disposat, aquesta vegada sí, a realitzar-se el test que determinaria per fi si és o no el pare biològic del jove, amb el qual, per cert, mai havia mantingut una presa de contacte.

‘El programa de Ana Rosa’ ha mostrat en exclusiva el burofax que Pepe Navarro ha enviat a Alejandro Reyes, fill d’Ivonne. El periodista respon a les declaracions que el seu fill va realitzar de manera pública en televisió i li ofereix dos opcions sobre el seu futur.

El presentador va aconseguir enviar un burofax i així fer arribar de manera definitiva la carta personal que Pepe Navarro ha escrit al fill d’Ivonne Reyes: “Estimat Alejandro, t’escric aquesta carta després de llegir la teua entrevista i lamente moltes coses que dius sobre mi…“.

Sense ànim de polemitzar amb tu, no puc deixar passar els oferiments que de manera pública fas en ella, en nom de la veritat que des de fa tant de temps perseguisc i que tu hauries de perseguir“, diu sobre les paraules d’Alejandro.

En el document, segons el narrat en el matinal de Telecinco, el que fora presentador de “Esta noche cruzamos el Mississipí” ofereix a Alejandro Reyes sotmetre’s a una prova d’ADN fins a tres clíniques diferents: una triada pel jove, una altra per ell, i una altra per un tercer totalment alié i “neutral a tot això”, ha explicat una redactora.

A més, en un altre apartat del burofax, Pepe Navarro convida a Alejandro Reyes a renunciar a la part de l’herència que, com a fill seu, li correspondria legalment una vegada que morira el presentador. Va ser ell propi jove qui va assegurar en un programa de televisió que no necessitava ni volia res del seu pare, i ara ell li insta a reafirmar-se en les seues paraules de manera legal.

S’ofereix a acudir al costat d’ell a un notari per a fer que, el dia que ell falte, doncs que no tinga accés a tot el seu patrimoni”, ha assenyalat la mateixa redactora de ‘El programa de Ana Rosa’.

Aquesta última informació arriba poc després de conéixer-se que Ivonne Reyes va perdre la seua demanda per amenaces i assetjament contra Pepe Navarro. La veneçolana es va reconéixer “afonada” després de conéixer la sentència.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.