12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

El ‘xicotet Nicolás’, hospitalitzat després de patir una agressió a Marbella

 

Francisco Nicolás Gómez, conegut popularment com el ‘Xicotet Nicolás‘, es troba ingressat a l’Hospital Costa del Sol de Marbella després de denunciar que havia patit una agressió per part d’un vigilant de seguretat en un aparcament de la localitat malaguenya.

 

Segons ha avançat ‘El Confidencial’, l’exconcursant de ‘Gran Hermano VIP’ es trobava el divendres a la nit eixint d’un concert de la localitat malaguenya quan, al voltant de les dues de la matinada, un vigilant va intentar presumptament pujar-li per la força a un autobús que portava als assistents de tornada a la ciutat i, després de baixar-se per a esperar a un amic que estava fora, el treballador de l’empresa de seguretat li va donar una punyada en la cara i li va reduir en el sòl.

 

A conseqüència d’aquesta presumpta agressió, el ‘Xicotet Nicolás’, va patir múltiples hematomes, un possible traumatisme cranial i una hemorràgia en l’ull dret després d’aquesta brutal pallissa. Les autoritats van rebre ràpidament l’avís d’un altercat en el descampat on estaven aparcats els autocars.

 

No va ser fins a hores més tard quan Francisco Nicolás va decidir acudir a l’hospital per un malestar motivat pels seus danys que deriva finalment en un diagnòstic en el qual es recullen les seues lesions: traumatisme cerebral i facial, contusió en el colze dret i hemorràgia subconjuntival en l’ull dret.

 

La versió del ‘xicotet Nicolás’

Atesa la pròpia versió del ‘xicotet Nicolás‘, el presumpte autor de l’agressió li va pujar “com una ovella a l’autocar” en dir que estava esperant a un amic, sent agredit després. Pel que sembla, els fets podrien estar documentats per l’entorn dels amics de Francisco Nicolás amb els seus respectius telèfons mòbils.

 

De moment, l’exconcursant de ‘GH VIP‘ no ha posat cap denúncia en contra del vigilant de seguretat privada, encara que sí que van fer el propi els agents de la policia Local de Marbella. El jove ha decidit esperar a ser assessorat pel seu advocat per a prendre les pertinents actuacions sobre aquesta suposada agressió

 

Cal recordar que fa uns mesos, el mateix Nicolás va ser agredit en ple centre de Madrid per uns joves que li van demanar una foto i que van acabar agredint-li.

 

 

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.