9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

El ‘xicotet Nicolás’, hospitalitzat després de patir una agressió a Marbella

 

Francisco Nicolás Gómez, conegut popularment com el ‘Xicotet Nicolás‘, es troba ingressat a l’Hospital Costa del Sol de Marbella després de denunciar que havia patit una agressió per part d’un vigilant de seguretat en un aparcament de la localitat malaguenya.

 

Segons ha avançat ‘El Confidencial’, l’exconcursant de ‘Gran Hermano VIP’ es trobava el divendres a la nit eixint d’un concert de la localitat malaguenya quan, al voltant de les dues de la matinada, un vigilant va intentar presumptament pujar-li per la força a un autobús que portava als assistents de tornada a la ciutat i, després de baixar-se per a esperar a un amic que estava fora, el treballador de l’empresa de seguretat li va donar una punyada en la cara i li va reduir en el sòl.

 

A conseqüència d’aquesta presumpta agressió, el ‘Xicotet Nicolás’, va patir múltiples hematomes, un possible traumatisme cranial i una hemorràgia en l’ull dret després d’aquesta brutal pallissa. Les autoritats van rebre ràpidament l’avís d’un altercat en el descampat on estaven aparcats els autocars.

 

No va ser fins a hores més tard quan Francisco Nicolás va decidir acudir a l’hospital per un malestar motivat pels seus danys que deriva finalment en un diagnòstic en el qual es recullen les seues lesions: traumatisme cerebral i facial, contusió en el colze dret i hemorràgia subconjuntival en l’ull dret.

 

La versió del ‘xicotet Nicolás’

Atesa la pròpia versió del ‘xicotet Nicolás‘, el presumpte autor de l’agressió li va pujar “com una ovella a l’autocar” en dir que estava esperant a un amic, sent agredit després. Pel que sembla, els fets podrien estar documentats per l’entorn dels amics de Francisco Nicolás amb els seus respectius telèfons mòbils.

 

De moment, l’exconcursant de ‘GH VIP‘ no ha posat cap denúncia en contra del vigilant de seguretat privada, encara que sí que van fer el propi els agents de la policia Local de Marbella. El jove ha decidit esperar a ser assessorat pel seu advocat per a prendre les pertinents actuacions sobre aquesta suposada agressió

 

Cal recordar que fa uns mesos, el mateix Nicolás va ser agredit en ple centre de Madrid per uns joves que li van demanar una foto i que van acabar agredint-li.

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.