El ‘xicotet Nicolás’, hospitalitzat després de patir una agressió a Marbella

 

Francisco Nicolás Gómez, conegut popularment com el ‘Xicotet Nicolás‘, es troba ingressat a l’Hospital Costa del Sol de Marbella després de denunciar que havia patit una agressió per part d’un vigilant de seguretat en un aparcament de la localitat malaguenya.

 

Segons ha avançat ‘El Confidencial’, l’exconcursant de ‘Gran Hermano VIP’ es trobava el divendres a la nit eixint d’un concert de la localitat malaguenya quan, al voltant de les dues de la matinada, un vigilant va intentar presumptament pujar-li per la força a un autobús que portava als assistents de tornada a la ciutat i, després de baixar-se per a esperar a un amic que estava fora, el treballador de l’empresa de seguretat li va donar una punyada en la cara i li va reduir en el sòl.

 

A conseqüència d’aquesta presumpta agressió, el ‘Xicotet Nicolás’, va patir múltiples hematomes, un possible traumatisme cranial i una hemorràgia en l’ull dret després d’aquesta brutal pallissa. Les autoritats van rebre ràpidament l’avís d’un altercat en el descampat on estaven aparcats els autocars.

 

No va ser fins a hores més tard quan Francisco Nicolás va decidir acudir a l’hospital per un malestar motivat pels seus danys que deriva finalment en un diagnòstic en el qual es recullen les seues lesions: traumatisme cerebral i facial, contusió en el colze dret i hemorràgia subconjuntival en l’ull dret.

 

La versió del ‘xicotet Nicolás’

Atesa la pròpia versió del ‘xicotet Nicolás‘, el presumpte autor de l’agressió li va pujar “com una ovella a l’autocar” en dir que estava esperant a un amic, sent agredit després. Pel que sembla, els fets podrien estar documentats per l’entorn dels amics de Francisco Nicolás amb els seus respectius telèfons mòbils.

 

De moment, l’exconcursant de ‘GH VIP‘ no ha posat cap denúncia en contra del vigilant de seguretat privada, encara que sí que van fer el propi els agents de la policia Local de Marbella. El jove ha decidit esperar a ser assessorat pel seu advocat per a prendre les pertinents actuacions sobre aquesta suposada agressió

 

Cal recordar que fa uns mesos, el mateix Nicolás va ser agredit en ple centre de Madrid per uns joves que li van demanar una foto i que van acabar agredint-li.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.