El ‘xicotet Nicolás’, hospitalitzat després de patir una agressió a Marbella

 

Francisco Nicolás Gómez, conegut popularment com el ‘Xicotet Nicolás‘, es troba ingressat a l’Hospital Costa del Sol de Marbella després de denunciar que havia patit una agressió per part d’un vigilant de seguretat en un aparcament de la localitat malaguenya.

 

Segons ha avançat ‘El Confidencial’, l’exconcursant de ‘Gran Hermano VIP’ es trobava el divendres a la nit eixint d’un concert de la localitat malaguenya quan, al voltant de les dues de la matinada, un vigilant va intentar presumptament pujar-li per la força a un autobús que portava als assistents de tornada a la ciutat i, després de baixar-se per a esperar a un amic que estava fora, el treballador de l’empresa de seguretat li va donar una punyada en la cara i li va reduir en el sòl.

 

A conseqüència d’aquesta presumpta agressió, el ‘Xicotet Nicolás’, va patir múltiples hematomes, un possible traumatisme cranial i una hemorràgia en l’ull dret després d’aquesta brutal pallissa. Les autoritats van rebre ràpidament l’avís d’un altercat en el descampat on estaven aparcats els autocars.

 

No va ser fins a hores més tard quan Francisco Nicolás va decidir acudir a l’hospital per un malestar motivat pels seus danys que deriva finalment en un diagnòstic en el qual es recullen les seues lesions: traumatisme cerebral i facial, contusió en el colze dret i hemorràgia subconjuntival en l’ull dret.

 

La versió del ‘xicotet Nicolás’

Atesa la pròpia versió del ‘xicotet Nicolás‘, el presumpte autor de l’agressió li va pujar “com una ovella a l’autocar” en dir que estava esperant a un amic, sent agredit després. Pel que sembla, els fets podrien estar documentats per l’entorn dels amics de Francisco Nicolás amb els seus respectius telèfons mòbils.

 

De moment, l’exconcursant de ‘GH VIP‘ no ha posat cap denúncia en contra del vigilant de seguretat privada, encara que sí que van fer el propi els agents de la policia Local de Marbella. El jove ha decidit esperar a ser assessorat pel seu advocat per a prendre les pertinents actuacions sobre aquesta suposada agressió

 

Cal recordar que fa uns mesos, el mateix Nicolás va ser agredit en ple centre de Madrid per uns joves que li van demanar una foto i que van acabar agredint-li.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.