El ‘xicotet Nicolás’, hospitalitzat després de patir una agressió a Marbella

 

Francisco Nicolás Gómez, conegut popularment com el ‘Xicotet Nicolás‘, es troba ingressat a l’Hospital Costa del Sol de Marbella després de denunciar que havia patit una agressió per part d’un vigilant de seguretat en un aparcament de la localitat malaguenya.

 

Segons ha avançat ‘El Confidencial’, l’exconcursant de ‘Gran Hermano VIP’ es trobava el divendres a la nit eixint d’un concert de la localitat malaguenya quan, al voltant de les dues de la matinada, un vigilant va intentar presumptament pujar-li per la força a un autobús que portava als assistents de tornada a la ciutat i, després de baixar-se per a esperar a un amic que estava fora, el treballador de l’empresa de seguretat li va donar una punyada en la cara i li va reduir en el sòl.

 

A conseqüència d’aquesta presumpta agressió, el ‘Xicotet Nicolás’, va patir múltiples hematomes, un possible traumatisme cranial i una hemorràgia en l’ull dret després d’aquesta brutal pallissa. Les autoritats van rebre ràpidament l’avís d’un altercat en el descampat on estaven aparcats els autocars.

 

No va ser fins a hores més tard quan Francisco Nicolás va decidir acudir a l’hospital per un malestar motivat pels seus danys que deriva finalment en un diagnòstic en el qual es recullen les seues lesions: traumatisme cerebral i facial, contusió en el colze dret i hemorràgia subconjuntival en l’ull dret.

 

La versió del ‘xicotet Nicolás’

Atesa la pròpia versió del ‘xicotet Nicolás‘, el presumpte autor de l’agressió li va pujar “com una ovella a l’autocar” en dir que estava esperant a un amic, sent agredit després. Pel que sembla, els fets podrien estar documentats per l’entorn dels amics de Francisco Nicolás amb els seus respectius telèfons mòbils.

 

De moment, l’exconcursant de ‘GH VIP‘ no ha posat cap denúncia en contra del vigilant de seguretat privada, encara que sí que van fer el propi els agents de la policia Local de Marbella. El jove ha decidit esperar a ser assessorat pel seu advocat per a prendre les pertinents actuacions sobre aquesta suposada agressió

 

Cal recordar que fa uns mesos, el mateix Nicolás va ser agredit en ple centre de Madrid per uns joves que li van demanar una foto i que van acabar agredint-li.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.