Polèmica pel tracte a Pilar Rubio: «Han tirat fora d’urgències al meu fill per a que entrara el teu»

 

Pilar Rubio ha generat una gran polèmica en les xarxes socials després de rebre un possible tracte de favor en l’hospital. La periodista va dur este cap de setmana un dels seus tres fills que té amb el futbolista Sergio Ramos a urgències de l’Hospital Sanitas de la Moraleja, al costat de la urbanització on viu la família en Madrid.

 

Possible tracte de favor a Pilar Rubio i el seu fill

Este diumenge per la vesprada, la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ va dur a urgències un dels seus fills i esta visita s’ha tornat viral en les xarxes socials, on s’ha generat una gran polèmica després de què un pare denunciara la seua experiència, explicant que Pilar Rubio i el seu fill van tindre un tracte de favor, ja que dins de la consulta estava sent atès el seu fill.

 

«Hola, Pilar Rubio. Soc el pare del fill que plorava i que han tirat fora de la consulta d’urgències de l’hospital de la Moraleja de Sanitas per a que entrares tu amb el teu fill. Espero que no li passe res i es recupere prompte. Difusió, per favor». El missatge en Twitter, que s’ha fet viral en qüestió d’hores, ha generat molta indignació a les xarxes, enara que no se sap si realment ha sigut un tracte de favor o el fill de Rubio i Ramos era un cas urgent, mentres que, per la seua part, Sanitas han demanat a l’home que els expliqués més detalladament el que havia passat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.