Polèmica pel tracte a Pilar Rubio: «Han tirat fora d’urgències al meu fill per a que entrara el teu»

 

Pilar Rubio ha generat una gran polèmica en les xarxes socials després de rebre un possible tracte de favor en l’hospital. La periodista va dur este cap de setmana un dels seus tres fills que té amb el futbolista Sergio Ramos a urgències de l’Hospital Sanitas de la Moraleja, al costat de la urbanització on viu la família en Madrid.

 

Possible tracte de favor a Pilar Rubio i el seu fill

Este diumenge per la vesprada, la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ va dur a urgències un dels seus fills i esta visita s’ha tornat viral en les xarxes socials, on s’ha generat una gran polèmica després de què un pare denunciara la seua experiència, explicant que Pilar Rubio i el seu fill van tindre un tracte de favor, ja que dins de la consulta estava sent atès el seu fill.

 

«Hola, Pilar Rubio. Soc el pare del fill que plorava i que han tirat fora de la consulta d’urgències de l’hospital de la Moraleja de Sanitas per a que entrares tu amb el teu fill. Espero que no li passe res i es recupere prompte. Difusió, per favor». El missatge en Twitter, que s’ha fet viral en qüestió d’hores, ha generat molta indignació a les xarxes, enara que no se sap si realment ha sigut un tracte de favor o el fill de Rubio i Ramos era un cas urgent, mentres que, per la seua part, Sanitas han demanat a l’home que els expliqués més detalladament el que havia passat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.