Polèmica pel tracte a Pilar Rubio: «Han tirat fora d’urgències al meu fill per a que entrara el teu»

 

Pilar Rubio ha generat una gran polèmica en les xarxes socials després de rebre un possible tracte de favor en l’hospital. La periodista va dur este cap de setmana un dels seus tres fills que té amb el futbolista Sergio Ramos a urgències de l’Hospital Sanitas de la Moraleja, al costat de la urbanització on viu la família en Madrid.

 

Possible tracte de favor a Pilar Rubio i el seu fill

Este diumenge per la vesprada, la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ va dur a urgències un dels seus fills i esta visita s’ha tornat viral en les xarxes socials, on s’ha generat una gran polèmica després de què un pare denunciara la seua experiència, explicant que Pilar Rubio i el seu fill van tindre un tracte de favor, ja que dins de la consulta estava sent atès el seu fill.

 

«Hola, Pilar Rubio. Soc el pare del fill que plorava i que han tirat fora de la consulta d’urgències de l’hospital de la Moraleja de Sanitas per a que entrares tu amb el teu fill. Espero que no li passe res i es recupere prompte. Difusió, per favor». El missatge en Twitter, que s’ha fet viral en qüestió d’hores, ha generat molta indignació a les xarxes, enara que no se sap si realment ha sigut un tracte de favor o el fill de Rubio i Ramos era un cas urgent, mentres que, per la seua part, Sanitas han demanat a l’home que els expliqués més detalladament el que havia passat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda a través d’una app a Busot

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut per una aplicació de contactes i a la qual va obligar a mantindre relacions sexuals en contra de la seua voluntat al domicili d’ella, a Busot (Alacant). La pena queda en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros, llibertat vigilada i ordre d’allunyament.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig després de més de set hores de treball

Els bombers han donat per extingit a les 22.18 hores l’incendi declarat a primera hora de la vesprada a Beniarbeig, a la Marina Alta, en una zona de canyar i matoll prop del riu Girona.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda en una aplicació de cites

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut en una aplicació de contactes. La pena ha quedat en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros i cinc anys d’allunyament i llibertat vigilada.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.