Polèmica pel tracte a Pilar Rubio: «Han tirat fora d’urgències al meu fill per a que entrara el teu»

 

Pilar Rubio ha generat una gran polèmica en les xarxes socials després de rebre un possible tracte de favor en l’hospital. La periodista va dur este cap de setmana un dels seus tres fills que té amb el futbolista Sergio Ramos a urgències de l’Hospital Sanitas de la Moraleja, al costat de la urbanització on viu la família en Madrid.

 

Possible tracte de favor a Pilar Rubio i el seu fill

Este diumenge per la vesprada, la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ va dur a urgències un dels seus fills i esta visita s’ha tornat viral en les xarxes socials, on s’ha generat una gran polèmica després de què un pare denunciara la seua experiència, explicant que Pilar Rubio i el seu fill van tindre un tracte de favor, ja que dins de la consulta estava sent atès el seu fill.

 

«Hola, Pilar Rubio. Soc el pare del fill que plorava i que han tirat fora de la consulta d’urgències de l’hospital de la Moraleja de Sanitas per a que entrares tu amb el teu fill. Espero que no li passe res i es recupere prompte. Difusió, per favor». El missatge en Twitter, que s’ha fet viral en qüestió d’hores, ha generat molta indignació a les xarxes, enara que no se sap si realment ha sigut un tracte de favor o el fill de Rubio i Ramos era un cas urgent, mentres que, per la seua part, Sanitas han demanat a l’home que els expliqués més detalladament el que havia passat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.