Polèmica pel tracte a Pilar Rubio: «Han tirat fora d’urgències al meu fill per a que entrara el teu»

 

Pilar Rubio ha generat una gran polèmica en les xarxes socials després de rebre un possible tracte de favor en l’hospital. La periodista va dur este cap de setmana un dels seus tres fills que té amb el futbolista Sergio Ramos a urgències de l’Hospital Sanitas de la Moraleja, al costat de la urbanització on viu la família en Madrid.

 

Possible tracte de favor a Pilar Rubio i el seu fill

Este diumenge per la vesprada, la col·laboradora de ‘El Hormiguero’ va dur a urgències un dels seus fills i esta visita s’ha tornat viral en les xarxes socials, on s’ha generat una gran polèmica després de què un pare denunciara la seua experiència, explicant que Pilar Rubio i el seu fill van tindre un tracte de favor, ja que dins de la consulta estava sent atès el seu fill.

 

«Hola, Pilar Rubio. Soc el pare del fill que plorava i que han tirat fora de la consulta d’urgències de l’hospital de la Moraleja de Sanitas per a que entrares tu amb el teu fill. Espero que no li passe res i es recupere prompte. Difusió, per favor». El missatge en Twitter, que s’ha fet viral en qüestió d’hores, ha generat molta indignació a les xarxes, enara que no se sap si realment ha sigut un tracte de favor o el fill de Rubio i Ramos era un cas urgent, mentres que, per la seua part, Sanitas han demanat a l’home que els expliqués més detalladament el que havia passat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.