Mor el mític periodista de la Transició, Pepe Oneto

Imatge arxiu Pepe Oneto

El periodista ha mort avui després d’estar mesos ingressat en un centre hospitalari   | Cedida

 

El periodista i tertulià polític, Pepe Oneto, ha mort hui als 77 anys. Oneto estava ingressat en la Clínica Quirón de Sant Sebastià des del passat mes d’agost on va ser intervingut d’urgència mentres que estava de vacacions. El periodista gadità va patir un procés d’apendicitis, peritonitis que va derivar en septicèmia.

 

 

Nascut el 1942 a Oriundo de San Fernando, Cadis, Oneto va dedicar tota la seua vida al periodisme i va passar per premsa escrita, ràdio i televisió. En esta última va arribar a ser el director d’informatius d’Antena 3 i també membre del consell d’Administració de la Ràdio Televisió de Madrid.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El Consell exigix a Diana Morant que aclarisca la seua relació política amb Zapatero després de la seua imputació

El Govern valencià i el PP pressionen a Diana Morant perquè es pronuncie sobre la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero, a qui va definir com el seu pare polític.

Barrachina defén com a esforç gegant l’oferta del Consell al professorat en vaga

Miguel Barrachina sosté que la proposta econòmica i organitzativa del Consell als docents en vaga suposa un esforç gegant per al conjunt de la ciutadania i confia que l'accepten els sindicats.

La Comunitat Valenciana tanca el primer trimestre amb un dèficit comercial de 25 milions malgrat l’avanç exportador

La Comunitat Valenciana registra en el primer trimestre un dèficit comercial de 25 milions d'euros, amb exportacions a l'alça però importacions creixent encara més en les tres províncies.

L’alcaldessa defén que l’aigua de la platja del Cabanyal manté paràmetres bons

L'alcaldessa de València assegura que l'aigua de la platja del Cabanyal presenta paràmetres de qualitat bons malgrat la pèrdua de la Bandera Blava enguany.

Una dutxa intel·ligent catalana competix pels Premis Europeus de Disseny 2026

La dutxa intel·ligent Showee, creada a La Garriga per a persones amb discapacitat i persones majors, és finalista dels Premis Europeus de Disseny 2026 en la categoria d'emprenedors i petites empreses.

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.