Anuncios

Els desocupats de llarga duració durant la crisi podran recuperar dos anys de cotitzacions

Els desocupats de llarga duració durant la tardor del 2008 i l’estiu del 2018 podran recuperar dos anys de cotització | EFE

 

El ministeri de Treball està desplegant una norma per a que els desocupats de llarga duració durant la crisi econòmica recuperen dos anys de cotitzacions. Podran beneficiar-se d’esta mesura persones d’entre 35 i 43 anys que deixaren de cotitzar durant, com a mínim, tres anys entre el 2 d’octubre de 2008 i l’1 de juliol de 2018. L’objectiu és millorar la futura pensió de les persones que es van quedar sense faena per la recessió econòmica.

 

Anuncios

Objectiu: cobrir «llacunes» econòmiques i laborals

Esta norma que prepara el ministeri de Treball està actualment en procés d’audiència pública i desplega reglamentàriament una disposició addicional a la Llei General de la Seguretat Social aprovada en el decret llei de l’executiu espanyol de desembre de 2018 que va revalorar les pensions, segons han concretat fonts de Treball. La disposició addicional ja preveia esta mesura per a cobrir «llacunes» de cotització dels treballadors afectats per la crisi de 2008.

 

L’ordre ministerial contempla que també ho puguen demanar les persones que hagen complit 44 anys els tres mesos anteriors a l’entrada en vigor de la norma com a conseqüència de la «demora» en la tramitació del reglament.

 

També pots llegir… 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios