Preocupació per la concentració en suport a Antonio David a Màlaga

La polèmica entre Antonio David Flores i Rocío Carrasco continua portant cua al carrer, fins al punt que està prevista una concentració a Màlaga per a aquest cap de setmana, en suport a l’exguàrdia civil i la seua família, formada per Olga Moreno i els seus tres fills, Rocío i David Flores, i la xicoteta Lola.

Els seguidors de l’excontertulià de ‘Sálvame’, que va ser acomiadat de Mediaset després de les acusacions de Carrasco, defensen i secunden la causa expliquen que els afectats són víctimes d’un “assetjament continuat” per part d’uns certs mitjans de comunicació i clamen justícia. Tant és així que, fins i tot, han remés escrits al Defensor del Poble exigint la seua ràpida actuació.

La concentració, que segons els portaveus del moviment es realitzarà durant el migdia, tindrà lloc en la zona comunicada davant la Subdelegació del Govern de Màlaga que, en conversa amb ABC, matisa que “hi ha unes trenta concentracions setmanals a la província. Totes les comunicacions que complisquen amb els paràmetres assenyalats en la Llei orgànica 9/183 sobre el dret a reunió es poden celebrar”.

L’entorn d’Antonio David hi ha una certa “preocupació” per com s’acabe desenvolupant aquesta trobada: “Podria resultar una batalla campal pel fet que simpatitzants de l’altre bàndol amenacen de boicotejar-lo”, destaca el periodista Saúl Ortiz en el mateix diari.

Antonio David va ser acomiadat el mes de març passat de Mediaset després de les acusacions de presumptes maltractaments de la mare dels seus dos fills majors.

El conflicte entre els dos ha ocupat hores i hores de televisió i ha transcendit al carrer amb un debat social que sembla no tindre fi. També s’han traspassat límits en aparéixer penjats a Màlaga uns polèmics cartells que assenyalen a Antonio David com a “maltractador“, i que estan donant molt de què parlar en les últimes setmanes per les sonades informacions de María Patiño.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.