Preocupació per la concentració en suport a Antonio David a Màlaga

La polèmica entre Antonio David Flores i Rocío Carrasco continua portant cua al carrer, fins al punt que està prevista una concentració a Màlaga per a aquest cap de setmana, en suport a l’exguàrdia civil i la seua família, formada per Olga Moreno i els seus tres fills, Rocío i David Flores, i la xicoteta Lola.

Els seguidors de l’excontertulià de ‘Sálvame’, que va ser acomiadat de Mediaset després de les acusacions de Carrasco, defensen i secunden la causa expliquen que els afectats són víctimes d’un «assetjament continuat» per part d’uns certs mitjans de comunicació i clamen justícia. Tant és així que, fins i tot, han remés escrits al Defensor del Poble exigint la seua ràpida actuació.

La concentració, que segons els portaveus del moviment es realitzarà durant el migdia, tindrà lloc en la zona comunicada davant la Subdelegació del Govern de Màlaga que, en conversa amb ABC, matisa que «hi ha unes trenta concentracions setmanals a la província. Totes les comunicacions que complisquen amb els paràmetres assenyalats en la Llei orgànica 9/183 sobre el dret a reunió es poden celebrar».

L’entorn d’Antonio David hi ha una certa «preocupació» per com s’acabe desenvolupant aquesta trobada: «Podria resultar una batalla campal pel fet que simpatitzants de l’altre bàndol amenacen de boicotejar-lo», destaca el periodista Saúl Ortiz en el mateix diari.

Antonio David va ser acomiadat el mes de març passat de Mediaset després de les acusacions de presumptes maltractaments de la mare dels seus dos fills majors.

El conflicte entre els dos ha ocupat hores i hores de televisió i ha transcendit al carrer amb un debat social que sembla no tindre fi. També s’han traspassat límits en aparéixer penjats a Màlaga uns polèmics cartells que assenyalen a Antonio David com a «maltractador«, i que estan donant molt de què parlar en les últimes setmanes per les sonades informacions de María Patiño.

Últimes notícies

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.

L’oposició tomba en Les Corts el dictamen de la dana i l’acusa d’il·legal i fals

PSPV i Compromís presenten en Les Corts esmenes a la totalitat contra el dictamen de la comissió de la dana de 2024, que veuen il·legal, immoral i allunyat de la realitat viscuda.

Onze jugadors de l’Elx queden lliures a final de temporada i el club ha de definir el seu futur immediat

Onze futbolistes de l'Elx acaben contracte en les pròximes setmanes i la seua continuïtat en Primera Divisió està sense definir, amb diversos casos marcats per cessions, opcions de compra i renovacions pendents.

El PP d’Elx trenca amb Vox i rebutja la seua moció contra la regularització de migrants

El PP d'Elx vota en contra de la moció del seu soci de govern Vox per a frenar la regularització de migrants i s'alinea amb PSOE i Compromís en un ple de forta tensió política.

Desmantellada una xarxa internacional que robava cotxes de gamma mitjana-alta a la Marina Baixa

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil detenen a nou persones i recuperen nou cotxes sostrets després de desarticular una xarxa que robava vehicles de gamma mitjana-alta per a revendre'ls amb documentació falsificada.

Justícia manté el mateix reforç en el jutjat de Catarroja malgrat les crítiques de l’oposició

La consellera de Justícia defén que el jutjat de Catarroja continuarà comptant amb el mateix nombre d'efectius de reforç i sosté que el procés de canvi de personal ha sigut transparent i basat en criteris objectius.

Felipe González defén eleccions generals enguany i reivindica un lideratge no mercenari

Felipe González considera que hauria d'haver-hi eleccions generals este 2026 i vincula la crisi oberta pel cas Plus ultra amb la necessitat d'un lideratge no mercenari, centrat en el benefici de la població.