Preocupació per la concentració en suport a Antonio David a Màlaga

La polèmica entre Antonio David Flores i Rocío Carrasco continua portant cua al carrer, fins al punt que està prevista una concentració a Màlaga per a aquest cap de setmana, en suport a l’exguàrdia civil i la seua família, formada per Olga Moreno i els seus tres fills, Rocío i David Flores, i la xicoteta Lola.

Els seguidors de l’excontertulià de ‘Sálvame’, que va ser acomiadat de Mediaset després de les acusacions de Carrasco, defensen i secunden la causa expliquen que els afectats són víctimes d’un «assetjament continuat» per part d’uns certs mitjans de comunicació i clamen justícia. Tant és així que, fins i tot, han remés escrits al Defensor del Poble exigint la seua ràpida actuació.

La concentració, que segons els portaveus del moviment es realitzarà durant el migdia, tindrà lloc en la zona comunicada davant la Subdelegació del Govern de Màlaga que, en conversa amb ABC, matisa que «hi ha unes trenta concentracions setmanals a la província. Totes les comunicacions que complisquen amb els paràmetres assenyalats en la Llei orgànica 9/183 sobre el dret a reunió es poden celebrar».

L’entorn d’Antonio David hi ha una certa «preocupació» per com s’acabe desenvolupant aquesta trobada: «Podria resultar una batalla campal pel fet que simpatitzants de l’altre bàndol amenacen de boicotejar-lo», destaca el periodista Saúl Ortiz en el mateix diari.

Antonio David va ser acomiadat el mes de març passat de Mediaset després de les acusacions de presumptes maltractaments de la mare dels seus dos fills majors.

El conflicte entre els dos ha ocupat hores i hores de televisió i ha transcendit al carrer amb un debat social que sembla no tindre fi. També s’han traspassat límits en aparéixer penjats a Màlaga uns polèmics cartells que assenyalen a Antonio David com a «maltractador«, i que estan donant molt de què parlar en les últimes setmanes per les sonades informacions de María Patiño.

Últimes notícies

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.