Preocupació per la concentració en suport a Antonio David a Màlaga

La polèmica entre Antonio David Flores i Rocío Carrasco continua portant cua al carrer, fins al punt que està prevista una concentració a Màlaga per a aquest cap de setmana, en suport a l’exguàrdia civil i la seua família, formada per Olga Moreno i els seus tres fills, Rocío i David Flores, i la xicoteta Lola.

Els seguidors de l’excontertulià de ‘Sálvame’, que va ser acomiadat de Mediaset després de les acusacions de Carrasco, defensen i secunden la causa expliquen que els afectats són víctimes d’un “assetjament continuat” per part d’uns certs mitjans de comunicació i clamen justícia. Tant és així que, fins i tot, han remés escrits al Defensor del Poble exigint la seua ràpida actuació.

La concentració, que segons els portaveus del moviment es realitzarà durant el migdia, tindrà lloc en la zona comunicada davant la Subdelegació del Govern de Màlaga que, en conversa amb ABC, matisa que “hi ha unes trenta concentracions setmanals a la província. Totes les comunicacions que complisquen amb els paràmetres assenyalats en la Llei orgànica 9/183 sobre el dret a reunió es poden celebrar”.

L’entorn d’Antonio David hi ha una certa “preocupació” per com s’acabe desenvolupant aquesta trobada: “Podria resultar una batalla campal pel fet que simpatitzants de l’altre bàndol amenacen de boicotejar-lo”, destaca el periodista Saúl Ortiz en el mateix diari.

Antonio David va ser acomiadat el mes de març passat de Mediaset després de les acusacions de presumptes maltractaments de la mare dels seus dos fills majors.

El conflicte entre els dos ha ocupat hores i hores de televisió i ha transcendit al carrer amb un debat social que sembla no tindre fi. També s’han traspassat límits en aparéixer penjats a Màlaga uns polèmics cartells que assenyalen a Antonio David com a “maltractador“, i que estan donant molt de què parlar en les últimes setmanes per les sonades informacions de María Patiño.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.