Preocupació per la concentració en suport a Antonio David a Màlaga

La polèmica entre Antonio David Flores i Rocío Carrasco continua portant cua al carrer, fins al punt que està prevista una concentració a Màlaga per a aquest cap de setmana, en suport a l’exguàrdia civil i la seua família, formada per Olga Moreno i els seus tres fills, Rocío i David Flores, i la xicoteta Lola.

Els seguidors de l’excontertulià de ‘Sálvame’, que va ser acomiadat de Mediaset després de les acusacions de Carrasco, defensen i secunden la causa expliquen que els afectats són víctimes d’un «assetjament continuat» per part d’uns certs mitjans de comunicació i clamen justícia. Tant és així que, fins i tot, han remés escrits al Defensor del Poble exigint la seua ràpida actuació.

La concentració, que segons els portaveus del moviment es realitzarà durant el migdia, tindrà lloc en la zona comunicada davant la Subdelegació del Govern de Màlaga que, en conversa amb ABC, matisa que «hi ha unes trenta concentracions setmanals a la província. Totes les comunicacions que complisquen amb els paràmetres assenyalats en la Llei orgànica 9/183 sobre el dret a reunió es poden celebrar».

L’entorn d’Antonio David hi ha una certa «preocupació» per com s’acabe desenvolupant aquesta trobada: «Podria resultar una batalla campal pel fet que simpatitzants de l’altre bàndol amenacen de boicotejar-lo», destaca el periodista Saúl Ortiz en el mateix diari.

Antonio David va ser acomiadat el mes de març passat de Mediaset després de les acusacions de presumptes maltractaments de la mare dels seus dos fills majors.

El conflicte entre els dos ha ocupat hores i hores de televisió i ha transcendit al carrer amb un debat social que sembla no tindre fi. També s’han traspassat límits en aparéixer penjats a Màlaga uns polèmics cartells que assenyalen a Antonio David com a «maltractador«, i que estan donant molt de què parlar en les últimes setmanes per les sonades informacions de María Patiño.

Últimes notícies

El consum d’esperit uoses cau un 3,8 % en 2025 per canvis en els hàbits de beure

La venda de begudes espirituoses en Espanya baixa un 3,8 % en 2025, fins als 173 milions de litres, per un canvi en els hàbits de consum cap a menys freqüència i més qualitat, amb auge de productes de baixa o nul·la graduació i formats 'ready to drink'.

Mbappé i Lamine desbanquen Cristiano i Messi com a reis de les marques registrades

Kylian Mbappé lidera amb 15 marques registrades i un dibuix davant l’EUIPO d’Alacant, seguit de Lamine Yamal amb set, i desplaça Lionel Messi i Cristiano Ronaldo en explotació comercial del seu nom a Europa.

Quatre ferits lleus en bolcar un cotxe després d’un xoc en el centre de València

Un abast entre dos cotxes a la cruïlla de la gran via Marquès del Túria amb el carrer Félix Pizcueta, en hora punta, deixa un vehicle bolcat, quatre persones ferides lleus i importants retencions.

Reprenen la busca de l’home desaparegut mentres es banyava a la platja d’Almassora

Els equips d’emergència reprenen este divendres a primera hora la busca de l’home que va desaparèixer ahir a la vesprada mentre es banyava a la platja Pla de la Torre d’Almassora.

Javi Guerra torna a posar un valencianista al mapa de la selecció espanyola

El migcampista del Valencia, Javi Guerra, debuta amb la selecció espanyola absoluta en l amistós contra l Irak i es convertix en el primer jugador valencianista que s estrena amb Espanya en quasi cinc anys.

La UPV desenvolupa un xip fotònic reprogramable ràpid i sense consum elèctric continu

Un equip del Photonic Research Lab de la UPV lidera el desenvolupament d'un xip fotònic reprogramable que aconseguix grans velocitats de funcionament sense necessitat d'alimentació elèctrica contínua, clau per a la computació òptica i la IA del futur.

Reclamen més protecció per a llauradors i ramaders davant els efectes del canvi climàtic

En els últims set anys ha pujat de manera sostinguda la contractació de seguros agraris a Espanya, mentre la Fundació Microfinanzas BBVA alerta que llauradors, ramaders i xicotetes empreses continuen molt exposats als impactes del canvi climàtic.

Vinté dia de vaga dels docents valencians amb reunió clau i ‘vaga de famílies’

La vaga indefinida del professorat públic valencià arriba al seu vinté dia lectiu amb una nova reunió negociadora amb Educació i una ‘vaga de famílies’ en suport als docents.