Màxima preocupació per l’estat de salut de Julio Iglesias

Julio Iglesias torna a estar en boca de tots, i aquesta vegada es deu al seu estat de salut. Els rumors sobre la seua deterioració física porten apareixent durant els últims anys, provocant que els seus fills tracten de desmentir-ho. No obstant això, aquesta vegada sembla ser diferent.

El cantant, als seus 78 anys, no gaudeix de la mateixa salut que anys anteriors, i és que pateix seriosos problemes de mobilitat que li han portat a haver de moure’s en una cadira de rodes en la seua pròpia casa. Una informació que ha confirmat José Luis Rodríguez ‘El Puma’, l’íntim amic de Juliol, que a més li va visitar a aquest en la seua mansió de Miami per a oferir-li poder participar en un programa de duets que està organitzant.

Així ho ha comptat el periodista argentí Jorge Rial, qui a través del programa de la C5N, ‘Argenzuela’, ha comptat com ‘El Puma’ va ser amb la seua dona a la casa de Julio Iglesias, a qui van veure al jardí: “Van caminant i al lluny es veu el clatell de Juliol. També es veuen dones en topless en la piscina. Quan es van acostant, veuen que no estava assegut en una cadira comuna, sinó que és una cadira de rodes.
El cantant “No vol que ningú el veja així”, explicava el presentador argentí.

Els problemes que arrossega de l’accident que va patir amb 20 anys

No és la primera vegada que es parla dels problemes de mobilitat que arrossega Julio Iglesias, els quals venen derivats del terrible accident de trànsit que va patir quan tenia només 20 anys, i que hui dia li provoca més dolors. No és l’únic problema al qual es refereix el periodista argentí, perquè també assenyala un “problemeta de memòria”.

Uns problemes que, no obstant això, no han fet que l’artista perda el seu bon humor: “A la meua edat les úniques pólvores que jo em tire són els que em pose a baix del braç i ací, quan em banye. Però ningú em traurà el plaer visual”, li va dir a ‘El Puma’.

Malgrat les últimes informacions referides a la salut del cantant, cal destacar que el seu fill,  Julio José Iglesias Jr., va assegurar el passat cap de setmana, en plenes noces d’Álvaro Castillejo i Cristina Fernández, que el seu pare estava “de meravella”, tractant de desmentir els problemes que pateix.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres exmembres del consell d’À Punt demanen anul·lar el seu cessament davant el TSJCV

Tres exmembres de l'anterior Consell Rector d'À Punt, entre ells l'expresident Miquel Francés, reclamen davant el TSJCV que es declare nul el seu cessament i els acords adoptats després. Al·leguen que la nova llei autonòmica vulnera la normativa europea sobre independència dels mitjans públics.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.