Màxima preocupació per l’estat de salut de Julio Iglesias

Julio Iglesias torna a estar en boca de tots, i aquesta vegada es deu al seu estat de salut. Els rumors sobre la seua deterioració física porten apareixent durant els últims anys, provocant que els seus fills tracten de desmentir-ho. No obstant això, aquesta vegada sembla ser diferent.

El cantant, als seus 78 anys, no gaudeix de la mateixa salut que anys anteriors, i és que pateix seriosos problemes de mobilitat que li han portat a haver de moure’s en una cadira de rodes en la seua pròpia casa. Una informació que ha confirmat José Luis Rodríguez ‘El Puma’, l’íntim amic de Juliol, que a més li va visitar a aquest en la seua mansió de Miami per a oferir-li poder participar en un programa de duets que està organitzant.

Així ho ha comptat el periodista argentí Jorge Rial, qui a través del programa de la C5N, ‘Argenzuela’, ha comptat com ‘El Puma’ va ser amb la seua dona a la casa de Julio Iglesias, a qui van veure al jardí: “Van caminant i al lluny es veu el clatell de Juliol. També es veuen dones en topless en la piscina. Quan es van acostant, veuen que no estava assegut en una cadira comuna, sinó que és una cadira de rodes.
El cantant “No vol que ningú el veja així”, explicava el presentador argentí.

Els problemes que arrossega de l’accident que va patir amb 20 anys

No és la primera vegada que es parla dels problemes de mobilitat que arrossega Julio Iglesias, els quals venen derivats del terrible accident de trànsit que va patir quan tenia només 20 anys, i que hui dia li provoca més dolors. No és l’únic problema al qual es refereix el periodista argentí, perquè també assenyala un “problemeta de memòria”.

Uns problemes que, no obstant això, no han fet que l’artista perda el seu bon humor: “A la meua edat les úniques pólvores que jo em tire són els que em pose a baix del braç i ací, quan em banye. Però ningú em traurà el plaer visual”, li va dir a ‘El Puma’.

Malgrat les últimes informacions referides a la salut del cantant, cal destacar que el seu fill,  Julio José Iglesias Jr., va assegurar el passat cap de setmana, en plenes noces d’Álvaro Castillejo i Cristina Fernández, que el seu pare estava “de meravella”, tractant de desmentir els problemes que pateix.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.