16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Màxima preocupació per l’estat de salut de Julio Iglesias

Julio Iglesias torna a estar en boca de tots, i aquesta vegada es deu al seu estat de salut. Els rumors sobre la seua deterioració física porten apareixent durant els últims anys, provocant que els seus fills tracten de desmentir-ho. No obstant això, aquesta vegada sembla ser diferent.

El cantant, als seus 78 anys, no gaudeix de la mateixa salut que anys anteriors, i és que pateix seriosos problemes de mobilitat que li han portat a haver de moure’s en una cadira de rodes en la seua pròpia casa. Una informació que ha confirmat José Luis Rodríguez ‘El Puma’, l’íntim amic de Juliol, que a més li va visitar a aquest en la seua mansió de Miami per a oferir-li poder participar en un programa de duets que està organitzant.

Així ho ha comptat el periodista argentí Jorge Rial, qui a través del programa de la C5N, ‘Argenzuela’, ha comptat com ‘El Puma’ va ser amb la seua dona a la casa de Julio Iglesias, a qui van veure al jardí: “Van caminant i al lluny es veu el clatell de Juliol. També es veuen dones en topless en la piscina. Quan es van acostant, veuen que no estava assegut en una cadira comuna, sinó que és una cadira de rodes.
El cantant “No vol que ningú el veja així”, explicava el presentador argentí.

Els problemes que arrossega de l’accident que va patir amb 20 anys

No és la primera vegada que es parla dels problemes de mobilitat que arrossega Julio Iglesias, els quals venen derivats del terrible accident de trànsit que va patir quan tenia només 20 anys, i que hui dia li provoca més dolors. No és l’únic problema al qual es refereix el periodista argentí, perquè també assenyala un “problemeta de memòria”.

Uns problemes que, no obstant això, no han fet que l’artista perda el seu bon humor: “A la meua edat les úniques pólvores que jo em tire són els que em pose a baix del braç i ací, quan em banye. Però ningú em traurà el plaer visual”, li va dir a ‘El Puma’.

Malgrat les últimes informacions referides a la salut del cantant, cal destacar que el seu fill,  Julio José Iglesias Jr., va assegurar el passat cap de setmana, en plenes noces d’Álvaro Castillejo i Cristina Fernández, que el seu pare estava “de meravella”, tractant de desmentir els problemes que pateix.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.