Màxima preocupació per l’estat de salut de Julio Iglesias

Julio Iglesias torna a estar en boca de tots, i aquesta vegada es deu al seu estat de salut. Els rumors sobre la seua deterioració física porten apareixent durant els últims anys, provocant que els seus fills tracten de desmentir-ho. No obstant això, aquesta vegada sembla ser diferent.

El cantant, als seus 78 anys, no gaudeix de la mateixa salut que anys anteriors, i és que pateix seriosos problemes de mobilitat que li han portat a haver de moure’s en una cadira de rodes en la seua pròpia casa. Una informació que ha confirmat José Luis Rodríguez ‘El Puma’, l’íntim amic de Juliol, que a més li va visitar a aquest en la seua mansió de Miami per a oferir-li poder participar en un programa de duets que està organitzant.

Així ho ha comptat el periodista argentí Jorge Rial, qui a través del programa de la C5N, ‘Argenzuela’, ha comptat com ‘El Puma’ va ser amb la seua dona a la casa de Julio Iglesias, a qui van veure al jardí: “Van caminant i al lluny es veu el clatell de Juliol. També es veuen dones en topless en la piscina. Quan es van acostant, veuen que no estava assegut en una cadira comuna, sinó que és una cadira de rodes.
El cantant “No vol que ningú el veja així”, explicava el presentador argentí.

Els problemes que arrossega de l’accident que va patir amb 20 anys

No és la primera vegada que es parla dels problemes de mobilitat que arrossega Julio Iglesias, els quals venen derivats del terrible accident de trànsit que va patir quan tenia només 20 anys, i que hui dia li provoca més dolors. No és l’únic problema al qual es refereix el periodista argentí, perquè també assenyala un “problemeta de memòria”.

Uns problemes que, no obstant això, no han fet que l’artista perda el seu bon humor: “A la meua edat les úniques pólvores que jo em tire són els que em pose a baix del braç i ací, quan em banye. Però ningú em traurà el plaer visual”, li va dir a ‘El Puma’.

Malgrat les últimes informacions referides a la salut del cantant, cal destacar que el seu fill,  Julio José Iglesias Jr., va assegurar el passat cap de setmana, en plenes noces d’Álvaro Castillejo i Cristina Fernández, que el seu pare estava “de meravella”, tractant de desmentir els problemes que pateix.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.