Màxima preocupació per l’estat de salut de Julio Iglesias

Julio Iglesias torna a estar en boca de tots, i aquesta vegada es deu al seu estat de salut. Els rumors sobre la seua deterioració física porten apareixent durant els últims anys, provocant que els seus fills tracten de desmentir-ho. No obstant això, aquesta vegada sembla ser diferent.

El cantant, als seus 78 anys, no gaudeix de la mateixa salut que anys anteriors, i és que pateix seriosos problemes de mobilitat que li han portat a haver de moure’s en una cadira de rodes en la seua pròpia casa. Una informació que ha confirmat José Luis Rodríguez ‘El Puma’, l’íntim amic de Juliol, que a més li va visitar a aquest en la seua mansió de Miami per a oferir-li poder participar en un programa de duets que està organitzant.

Així ho ha comptat el periodista argentí Jorge Rial, qui a través del programa de la C5N, ‘Argenzuela’, ha comptat com ‘El Puma’ va ser amb la seua dona a la casa de Julio Iglesias, a qui van veure al jardí: “Van caminant i al lluny es veu el clatell de Juliol. També es veuen dones en topless en la piscina. Quan es van acostant, veuen que no estava assegut en una cadira comuna, sinó que és una cadira de rodes.
El cantant “No vol que ningú el veja així”, explicava el presentador argentí.

Els problemes que arrossega de l’accident que va patir amb 20 anys

No és la primera vegada que es parla dels problemes de mobilitat que arrossega Julio Iglesias, els quals venen derivats del terrible accident de trànsit que va patir quan tenia només 20 anys, i que hui dia li provoca més dolors. No és l’únic problema al qual es refereix el periodista argentí, perquè també assenyala un “problemeta de memòria”.

Uns problemes que, no obstant això, no han fet que l’artista perda el seu bon humor: “A la meua edat les úniques pólvores que jo em tire són els que em pose a baix del braç i ací, quan em banye. Però ningú em traurà el plaer visual”, li va dir a ‘El Puma’.

Malgrat les últimes informacions referides a la salut del cantant, cal destacar que el seu fill,  Julio José Iglesias Jr., va assegurar el passat cap de setmana, en plenes noces d’Álvaro Castillejo i Cristina Fernández, que el seu pare estava “de meravella”, tractant de desmentir els problemes que pateix.

Últimes notícies

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.

L’alerta d’Europol sobre robatoris a museus va arribar al MUVI un dia després del saqueig del Tresor de Villena

L’informe d’Europol sobre l’augment de robatoris violents a museus europeus va entrar al correu del Museu de Villena un dia després del robatori del Tresor de Villena, segons el registre de correus i la Conselleria de Cultura.

Mor un home en un accident de trànsit a l’AP-7 a Polinyà del Xúquer

Un home ha mort i dos persones han resultat ferides este matí en un accident de trànsit a l’AP-7, al terme de Polinyà del Xúquer, segons el CICU.

Un home mor apunyalat per una dona en una terrassa de València després d’una baralla

Un home de 45 anys ha mort esta matinada després de ser apunyalat per una dona de 35 anys en la terrassa d’un bar del barri de l’Olivereta, a València. La sospitosa, de nacionalitat espanyola, ha sigut detinguda acusada d’homicidi.