Primera hipòtesi que podria explicar què va provocar l’accident d’Àlex Casademunt

 

La defunció d’Àlex Casademunt als 39 anys ha causat gran commoció en tota Espanya. Centenars de fans, amics, companys i familiars del cantant han lamentat la seua prematura mort.

 

L’exconcursant d’Operación Triunfo, que ha deixat a una xiqueta de tan sols 3 anys, ha perdut la vida este dimarts, 2 de març, en un accident de trànsit en la localitat de Mataró. 

 

Quan es va donar a conèixer la notícia sobre la seua defunció s’especulava que Àlex Casademunt circulava en una moto de retorn a la seua casa després d’una quedada amb amics quan va xocar contra un autobús. No obstant això, unes hores després es va descobrir que realment el cantant es trobava conduint un cotxe quan va sofrir l’accident.

 

L’accident d’Àlex Casademunt

Els dos vehicles circulaven per la carretera Cirera de Mataró, situada per damunt de l’autopista C-32 de Barcelona, una via de doble sentit. Encara que des del primer moment es va saber que la col·lisió es va produir perquè un dels dos conductors va envair el carril contrari, en transitar en diferents direccions, es desconeixia qui va ser el que va provocar el xoc

 

Per este motiu, la Policia Local de Mataró va obrir una investigació per a tractar d’aclarir què va ser el que realment va passar i com es va produir l’accident que va posar fi a la vida del famós participant de la primera edició d’ ‘Operación Triunfo’. 

 

A pesar que encara no ha transcendit què va ser el que realment va passar, el periòdic digital ‘El Caso’ ha accedit a algunes imàtgens de l’atestat policial i a les primeres conclusions a les que han arribat les autoritats que estan portant el cas d’Àlex Casademunt

 

La primera hipòtesi de la policia

La primera hipòtesi de la policia ha assenyalat que va ser el cantant qui va perdre el control del seu vehicle i va xocar frontalment contra el lateral dret de l’autobús municipal que circulava en la direcció contrària a la seua. 

 

Àlex Casademunt va eixir de visitar a una amiga a un club de motos del que era soci i es va disposar a tornar a la seua casa. L’extriunfito va eixir de la zona de Mataró Park en direcció a Mataró, mentres que l’autobús, que anava sense passatgers, pujava el canvi de rasant en direcció a l’Hospital de la localitat i al centre comercial. 

 

El cantant va entrar per la zona alta del pont, a on hi ha una xicoteta corba, amb el seu cotxe roig i, segons la versió que ha donat la policia a ‘El Caso’, va ser l’acceleració després d’este tram de la via la que va fer que el cantant perdera el control del seu turisme i impactarà frontalment contra l’altre vehicle. 

 

L’excés de velocitat és la possible raó per la que es va produir l’accident

Així, les primeres hipòtesis han assenyalat que la col·lisió es va produir per un excés de velocitat. Una teoria que ha agarrat molta força entre els agents perquè el lloc en el que es va produir el xoc és una zona amb molt poc recorregut perquè l’accident es produïra d’una altra forma. 

 

A pesar de les primeres premisses a les que han arribat les autoritats, la forma en la que es va produir l’impacte s’aclarirà quan finalitzen les investigacions de l’accident que està duent a terme la policia. De moment, l’Ajuntament de Mataró ha evitat donar detalls sobre les perquisicions que estan fent per a tractar d’esclarir els fets. 

 

Quan la Policia Local de la localitat a on va tindre lloc l’accident que va acabar amb la vida d’Àlex Casademunt finalitze l’atestat, lliurarà les diligències al jutjat de Guàrdia del municipi i serà este l’encarregat de tutelar les recerques i les possibles accions legals que s’hagen de dur a terme.

Últimes notícies

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.

El Oceanogràfic estrena Medusa Lab, un laboratori obert per a seguir el cicle vital de les meduses

El Oceanogràfic de València ha inaugurat Medusa Lab, un laboratori de reproducció i cultiu de meduses obert al públic que permet seguir en directe les fases inicials del seu cicle vital i reforça la investigació i la sostenibilitat de l'aquari.