Primera hipòtesi que podria explicar què va provocar l’accident d’Àlex Casademunt

 

La defunció d’Àlex Casademunt als 39 anys ha causat gran commoció en tota Espanya. Centenars de fans, amics, companys i familiars del cantant han lamentat la seua prematura mort.

 

L’exconcursant d’Operación Triunfo, que ha deixat a una xiqueta de tan sols 3 anys, ha perdut la vida este dimarts, 2 de març, en un accident de trànsit en la localitat de Mataró. 

 

Quan es va donar a conèixer la notícia sobre la seua defunció s’especulava que Àlex Casademunt circulava en una moto de retorn a la seua casa després d’una quedada amb amics quan va xocar contra un autobús. No obstant això, unes hores després es va descobrir que realment el cantant es trobava conduint un cotxe quan va sofrir l’accident.

 

L’accident d’Àlex Casademunt

Els dos vehicles circulaven per la carretera Cirera de Mataró, situada per damunt de l’autopista C-32 de Barcelona, una via de doble sentit. Encara que des del primer moment es va saber que la col·lisió es va produir perquè un dels dos conductors va envair el carril contrari, en transitar en diferents direccions, es desconeixia qui va ser el que va provocar el xoc

 

Per este motiu, la Policia Local de Mataró va obrir una investigació per a tractar d’aclarir què va ser el que realment va passar i com es va produir l’accident que va posar fi a la vida del famós participant de la primera edició d’ ‘Operación Triunfo’. 

 

A pesar que encara no ha transcendit què va ser el que realment va passar, el periòdic digital ‘El Caso’ ha accedit a algunes imàtgens de l’atestat policial i a les primeres conclusions a les que han arribat les autoritats que estan portant el cas d’Àlex Casademunt

 

La primera hipòtesi de la policia

La primera hipòtesi de la policia ha assenyalat que va ser el cantant qui va perdre el control del seu vehicle i va xocar frontalment contra el lateral dret de l’autobús municipal que circulava en la direcció contrària a la seua. 

 

Àlex Casademunt va eixir de visitar a una amiga a un club de motos del que era soci i es va disposar a tornar a la seua casa. L’extriunfito va eixir de la zona de Mataró Park en direcció a Mataró, mentres que l’autobús, que anava sense passatgers, pujava el canvi de rasant en direcció a l’Hospital de la localitat i al centre comercial. 

 

El cantant va entrar per la zona alta del pont, a on hi ha una xicoteta corba, amb el seu cotxe roig i, segons la versió que ha donat la policia a ‘El Caso’, va ser l’acceleració després d’este tram de la via la que va fer que el cantant perdera el control del seu turisme i impactarà frontalment contra l’altre vehicle. 

 

L’excés de velocitat és la possible raó per la que es va produir l’accident

Així, les primeres hipòtesis han assenyalat que la col·lisió es va produir per un excés de velocitat. Una teoria que ha agarrat molta força entre els agents perquè el lloc en el que es va produir el xoc és una zona amb molt poc recorregut perquè l’accident es produïra d’una altra forma. 

 

A pesar de les primeres premisses a les que han arribat les autoritats, la forma en la que es va produir l’impacte s’aclarirà quan finalitzen les investigacions de l’accident que està duent a terme la policia. De moment, l’Ajuntament de Mataró ha evitat donar detalls sobre les perquisicions que estan fent per a tractar d’esclarir els fets. 

 

Quan la Policia Local de la localitat a on va tindre lloc l’accident que va acabar amb la vida d’Àlex Casademunt finalitze l’atestat, lliurarà les diligències al jutjat de Guàrdia del municipi i serà este l’encarregat de tutelar les recerques i les possibles accions legals que s’hagen de dur a terme.

Últimes notícies

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.