15.5 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Primera hipòtesi que podria explicar què va provocar l’accident d’Àlex Casademunt

 

La defunció d’Àlex Casademunt als 39 anys ha causat gran commoció en tota Espanya. Centenars de fans, amics, companys i familiars del cantant han lamentat la seua prematura mort.

 

L’exconcursant d’Operación Triunfo, que ha deixat a una xiqueta de tan sols 3 anys, ha perdut la vida este dimarts, 2 de març, en un accident de trànsit en la localitat de Mataró. 

 

Quan es va donar a conèixer la notícia sobre la seua defunció s’especulava que Àlex Casademunt circulava en una moto de retorn a la seua casa després d’una quedada amb amics quan va xocar contra un autobús. No obstant això, unes hores després es va descobrir que realment el cantant es trobava conduint un cotxe quan va sofrir l’accident.

 

L’accident d’Àlex Casademunt

Els dos vehicles circulaven per la carretera Cirera de Mataró, situada per damunt de l’autopista C-32 de Barcelona, una via de doble sentit. Encara que des del primer moment es va saber que la col·lisió es va produir perquè un dels dos conductors va envair el carril contrari, en transitar en diferents direccions, es desconeixia qui va ser el que va provocar el xoc

 

Per este motiu, la Policia Local de Mataró va obrir una investigació per a tractar d’aclarir què va ser el que realment va passar i com es va produir l’accident que va posar fi a la vida del famós participant de la primera edició d’ ‘Operación Triunfo’. 

 

A pesar que encara no ha transcendit què va ser el que realment va passar, el periòdic digital ‘El Caso’ ha accedit a algunes imàtgens de l’atestat policial i a les primeres conclusions a les que han arribat les autoritats que estan portant el cas d’Àlex Casademunt

 

La primera hipòtesi de la policia

La primera hipòtesi de la policia ha assenyalat que va ser el cantant qui va perdre el control del seu vehicle i va xocar frontalment contra el lateral dret de l’autobús municipal que circulava en la direcció contrària a la seua. 

 

Àlex Casademunt va eixir de visitar a una amiga a un club de motos del que era soci i es va disposar a tornar a la seua casa. L’extriunfito va eixir de la zona de Mataró Park en direcció a Mataró, mentres que l’autobús, que anava sense passatgers, pujava el canvi de rasant en direcció a l’Hospital de la localitat i al centre comercial. 

 

El cantant va entrar per la zona alta del pont, a on hi ha una xicoteta corba, amb el seu cotxe roig i, segons la versió que ha donat la policia a ‘El Caso’, va ser l’acceleració després d’este tram de la via la que va fer que el cantant perdera el control del seu turisme i impactarà frontalment contra l’altre vehicle. 

 

L’excés de velocitat és la possible raó per la que es va produir l’accident

Així, les primeres hipòtesis han assenyalat que la col·lisió es va produir per un excés de velocitat. Una teoria que ha agarrat molta força entre els agents perquè el lloc en el que es va produir el xoc és una zona amb molt poc recorregut perquè l’accident es produïra d’una altra forma. 

 

A pesar de les primeres premisses a les que han arribat les autoritats, la forma en la que es va produir l’impacte s’aclarirà quan finalitzen les investigacions de l’accident que està duent a terme la policia. De moment, l’Ajuntament de Mataró ha evitat donar detalls sobre les perquisicions que estan fent per a tractar d’esclarir els fets. 

 

Quan la Policia Local de la localitat a on va tindre lloc l’accident que va acabar amb la vida d’Àlex Casademunt finalitze l’atestat, lliurarà les diligències al jutjat de Guàrdia del municipi i serà este l’encarregat de tutelar les recerques i les possibles accions legals que s’hagen de dur a terme.

Últimes notícies

Camarero: L’indecent és utilitzar el dolor de les víctimes de la DANA per a fer campanya

Susana Camarero ha titllat d'indecents les paraules de Pedro Sánchez, que ha acusat a Carlos Mazón d'una gestió negligent de la DANA, i ha defés l'actuació del Consell amb xifres d'ajudes i reconstrucció.

Sánchez ha titllat d’indecent el suport de Feijóo i Abascal a Mazón per la gestió de la DANA

Sánchez ha denunciat que Feijóo i Abascal sostenen a Mazón malgrat una gestió que ha qualificat de negligent i ha cridat el PSOE a ser baluard de l'Estat de benestar. També ha carregat contra els barons del PP i ha posat el focus en les eleccions de Castella i Lleó.

Renfe mostra a València com revisa i repara els seus trens a Font de Sant Lluís

Renfe ha celebrat una jornada de portes obertes en la Base de Manteniment de València Font de Sant Lluís i ha mostrat a més de 300 persones els seus processos de revisió i reparació. La companyia ha detallat una inversió de 20 milions per a modernitzar i digitalitzar el taller dins del Pla Integral 2025-2030.

Aida Samit va destacar el torneig Tornem com a impuls per als xiquets després de la DANA

La directora de futbol femení del CD Castelló va subratllar a Massanassa la importància de recuperar esdeveniments com el torneig Tornem per a retornar la normalitat després de la DANA.

El torneig ‘Tornem!’ culmina el retorn del futbol a la zona zero de la DANA un any després

Massanassa va acollir el torneig de futbol 8 'Tornem!' com a símbol del retorn de l'esport a la zona més afectada per la DANA, amb seleccions sub12 i pedreres de la Comunitat.

El torneig Tornem porta l’alegria de l’esport a l’aniversari de la dana a Massanassa

El torneig Tornem, en format futbol 8 sub12 masculí i femení, se celebra a Massanassa per a convertir el primer aniversari de la dana en una festa comunitària.

María Cienfuegos va destacar la unitat del futbol com a exemple per a la societat en el torneig Tornem

La jugadora del Vila-real i entrenadora del sub-12 femení va valorar la presència dels principals equips valencians en l'estadi Vicente Moreno. Va recalcar que la unitat mostrada després de la riuada hauria d'estendre's a tota la societat

Paula Sánchez destaca que el torneig Tornem ha retornat el futbol a la normalitat

L'entrenadora de l'aleví femení del Llevant va subratllar el valor del torneig celebrat en l'estadi Vicente Moreno com a símbol de recuperació després de la riuada.