Primera hipòtesi que podria explicar què va provocar l’accident d’Àlex Casademunt

 

La defunció d’Àlex Casademunt als 39 anys ha causat gran commoció en tota Espanya. Centenars de fans, amics, companys i familiars del cantant han lamentat la seua prematura mort.

 

L’exconcursant d’Operación Triunfo, que ha deixat a una xiqueta de tan sols 3 anys, ha perdut la vida este dimarts, 2 de març, en un accident de trànsit en la localitat de Mataró. 

 

Quan es va donar a conèixer la notícia sobre la seua defunció s’especulava que Àlex Casademunt circulava en una moto de retorn a la seua casa després d’una quedada amb amics quan va xocar contra un autobús. No obstant això, unes hores després es va descobrir que realment el cantant es trobava conduint un cotxe quan va sofrir l’accident.

 

L’accident d’Àlex Casademunt

Els dos vehicles circulaven per la carretera Cirera de Mataró, situada per damunt de l’autopista C-32 de Barcelona, una via de doble sentit. Encara que des del primer moment es va saber que la col·lisió es va produir perquè un dels dos conductors va envair el carril contrari, en transitar en diferents direccions, es desconeixia qui va ser el que va provocar el xoc

 

Per este motiu, la Policia Local de Mataró va obrir una investigació per a tractar d’aclarir què va ser el que realment va passar i com es va produir l’accident que va posar fi a la vida del famós participant de la primera edició d’ ‘Operación Triunfo’. 

 

A pesar que encara no ha transcendit què va ser el que realment va passar, el periòdic digital ‘El Caso’ ha accedit a algunes imàtgens de l’atestat policial i a les primeres conclusions a les que han arribat les autoritats que estan portant el cas d’Àlex Casademunt

 

La primera hipòtesi de la policia

La primera hipòtesi de la policia ha assenyalat que va ser el cantant qui va perdre el control del seu vehicle i va xocar frontalment contra el lateral dret de l’autobús municipal que circulava en la direcció contrària a la seua. 

 

Àlex Casademunt va eixir de visitar a una amiga a un club de motos del que era soci i es va disposar a tornar a la seua casa. L’extriunfito va eixir de la zona de Mataró Park en direcció a Mataró, mentres que l’autobús, que anava sense passatgers, pujava el canvi de rasant en direcció a l’Hospital de la localitat i al centre comercial. 

 

El cantant va entrar per la zona alta del pont, a on hi ha una xicoteta corba, amb el seu cotxe roig i, segons la versió que ha donat la policia a ‘El Caso’, va ser l’acceleració després d’este tram de la via la que va fer que el cantant perdera el control del seu turisme i impactarà frontalment contra l’altre vehicle. 

 

L’excés de velocitat és la possible raó per la que es va produir l’accident

Així, les primeres hipòtesis han assenyalat que la col·lisió es va produir per un excés de velocitat. Una teoria que ha agarrat molta força entre els agents perquè el lloc en el que es va produir el xoc és una zona amb molt poc recorregut perquè l’accident es produïra d’una altra forma. 

 

A pesar de les primeres premisses a les que han arribat les autoritats, la forma en la que es va produir l’impacte s’aclarirà quan finalitzen les investigacions de l’accident que està duent a terme la policia. De moment, l’Ajuntament de Mataró ha evitat donar detalls sobre les perquisicions que estan fent per a tractar d’esclarir els fets. 

 

Quan la Policia Local de la localitat a on va tindre lloc l’accident que va acabar amb la vida d’Àlex Casademunt finalitze l’atestat, lliurarà les diligències al jutjat de Guàrdia del municipi i serà este l’encarregat de tutelar les recerques i les possibles accions legals que s’hagen de dur a terme.

Últimes notícies

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.

El Mediterrani més fresc retarda les nits tropicals en el sud-est peninsular

L'inici de les nits tropicals en el sud-est peninsular es retarda en 2026 perquè el Mediterrani manté temperatures una mica inferiors a l'habitual a la fi de maig.

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.

El paper essencial dels cuidadors de persones majors en una societat cada vegada més envellida

Descobreix la importància de cuidar les persones majors i com el suport professional pot millorar la seva qualitat de vida.

Lleuger ascens de temperatures a l’interior i estabilitat en el litoral de la Comunitat

La Comunitat Valenciana manté cels poc nuvolosos o buidats, amb lleuger ascens de temperatures a l'interior, estabilitat en el litoral i vent fluix de component este en les hores centrals.

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.