Primera hipòtesi que podria explicar què va provocar l’accident d’Àlex Casademunt

 

La defunció d’Àlex Casademunt als 39 anys ha causat gran commoció en tota Espanya. Centenars de fans, amics, companys i familiars del cantant han lamentat la seua prematura mort.

 

L’exconcursant d’Operación Triunfo, que ha deixat a una xiqueta de tan sols 3 anys, ha perdut la vida este dimarts, 2 de març, en un accident de trànsit en la localitat de Mataró. 

 

Quan es va donar a conèixer la notícia sobre la seua defunció s’especulava que Àlex Casademunt circulava en una moto de retorn a la seua casa després d’una quedada amb amics quan va xocar contra un autobús. No obstant això, unes hores després es va descobrir que realment el cantant es trobava conduint un cotxe quan va sofrir l’accident.

 

L’accident d’Àlex Casademunt

Els dos vehicles circulaven per la carretera Cirera de Mataró, situada per damunt de l’autopista C-32 de Barcelona, una via de doble sentit. Encara que des del primer moment es va saber que la col·lisió es va produir perquè un dels dos conductors va envair el carril contrari, en transitar en diferents direccions, es desconeixia qui va ser el que va provocar el xoc

 

Per este motiu, la Policia Local de Mataró va obrir una investigació per a tractar d’aclarir què va ser el que realment va passar i com es va produir l’accident que va posar fi a la vida del famós participant de la primera edició d’ ‘Operación Triunfo’. 

 

A pesar que encara no ha transcendit què va ser el que realment va passar, el periòdic digital ‘El Caso’ ha accedit a algunes imàtgens de l’atestat policial i a les primeres conclusions a les que han arribat les autoritats que estan portant el cas d’Àlex Casademunt

 

La primera hipòtesi de la policia

La primera hipòtesi de la policia ha assenyalat que va ser el cantant qui va perdre el control del seu vehicle i va xocar frontalment contra el lateral dret de l’autobús municipal que circulava en la direcció contrària a la seua. 

 

Àlex Casademunt va eixir de visitar a una amiga a un club de motos del que era soci i es va disposar a tornar a la seua casa. L’extriunfito va eixir de la zona de Mataró Park en direcció a Mataró, mentres que l’autobús, que anava sense passatgers, pujava el canvi de rasant en direcció a l’Hospital de la localitat i al centre comercial. 

 

El cantant va entrar per la zona alta del pont, a on hi ha una xicoteta corba, amb el seu cotxe roig i, segons la versió que ha donat la policia a ‘El Caso’, va ser l’acceleració després d’este tram de la via la que va fer que el cantant perdera el control del seu turisme i impactarà frontalment contra l’altre vehicle. 

 

L’excés de velocitat és la possible raó per la que es va produir l’accident

Així, les primeres hipòtesis han assenyalat que la col·lisió es va produir per un excés de velocitat. Una teoria que ha agarrat molta força entre els agents perquè el lloc en el que es va produir el xoc és una zona amb molt poc recorregut perquè l’accident es produïra d’una altra forma. 

 

A pesar de les primeres premisses a les que han arribat les autoritats, la forma en la que es va produir l’impacte s’aclarirà quan finalitzen les investigacions de l’accident que està duent a terme la policia. De moment, l’Ajuntament de Mataró ha evitat donar detalls sobre les perquisicions que estan fent per a tractar d’esclarir els fets. 

 

Quan la Policia Local de la localitat a on va tindre lloc l’accident que va acabar amb la vida d’Àlex Casademunt finalitze l’atestat, lliurarà les diligències al jutjat de Guàrdia del municipi i serà este l’encarregat de tutelar les recerques i les possibles accions legals que s’hagen de dur a terme.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.