Primera hipòtesi que podria explicar què va provocar l’accident d’Àlex Casademunt

 

La defunció d’Àlex Casademunt als 39 anys ha causat gran commoció en tota Espanya. Centenars de fans, amics, companys i familiars del cantant han lamentat la seua prematura mort.

 

L’exconcursant d’Operación Triunfo, que ha deixat a una xiqueta de tan sols 3 anys, ha perdut la vida este dimarts, 2 de març, en un accident de trànsit en la localitat de Mataró. 

 

Quan es va donar a conèixer la notícia sobre la seua defunció s’especulava que Àlex Casademunt circulava en una moto de retorn a la seua casa després d’una quedada amb amics quan va xocar contra un autobús. No obstant això, unes hores després es va descobrir que realment el cantant es trobava conduint un cotxe quan va sofrir l’accident.

 

L’accident d’Àlex Casademunt

Els dos vehicles circulaven per la carretera Cirera de Mataró, situada per damunt de l’autopista C-32 de Barcelona, una via de doble sentit. Encara que des del primer moment es va saber que la col·lisió es va produir perquè un dels dos conductors va envair el carril contrari, en transitar en diferents direccions, es desconeixia qui va ser el que va provocar el xoc

 

Per este motiu, la Policia Local de Mataró va obrir una investigació per a tractar d’aclarir què va ser el que realment va passar i com es va produir l’accident que va posar fi a la vida del famós participant de la primera edició d’ ‘Operación Triunfo’. 

 

A pesar que encara no ha transcendit què va ser el que realment va passar, el periòdic digital ‘El Caso’ ha accedit a algunes imàtgens de l’atestat policial i a les primeres conclusions a les que han arribat les autoritats que estan portant el cas d’Àlex Casademunt

 

La primera hipòtesi de la policia

La primera hipòtesi de la policia ha assenyalat que va ser el cantant qui va perdre el control del seu vehicle i va xocar frontalment contra el lateral dret de l’autobús municipal que circulava en la direcció contrària a la seua. 

 

Àlex Casademunt va eixir de visitar a una amiga a un club de motos del que era soci i es va disposar a tornar a la seua casa. L’extriunfito va eixir de la zona de Mataró Park en direcció a Mataró, mentres que l’autobús, que anava sense passatgers, pujava el canvi de rasant en direcció a l’Hospital de la localitat i al centre comercial. 

 

El cantant va entrar per la zona alta del pont, a on hi ha una xicoteta corba, amb el seu cotxe roig i, segons la versió que ha donat la policia a ‘El Caso’, va ser l’acceleració després d’este tram de la via la que va fer que el cantant perdera el control del seu turisme i impactarà frontalment contra l’altre vehicle. 

 

L’excés de velocitat és la possible raó per la que es va produir l’accident

Així, les primeres hipòtesis han assenyalat que la col·lisió es va produir per un excés de velocitat. Una teoria que ha agarrat molta força entre els agents perquè el lloc en el que es va produir el xoc és una zona amb molt poc recorregut perquè l’accident es produïra d’una altra forma. 

 

A pesar de les primeres premisses a les que han arribat les autoritats, la forma en la que es va produir l’impacte s’aclarirà quan finalitzen les investigacions de l’accident que està duent a terme la policia. De moment, l’Ajuntament de Mataró ha evitat donar detalls sobre les perquisicions que estan fent per a tractar d’esclarir els fets. 

 

Quan la Policia Local de la localitat a on va tindre lloc l’accident que va acabar amb la vida d’Àlex Casademunt finalitze l’atestat, lliurarà les diligències al jutjat de Guàrdia del municipi i serà este l’encarregat de tutelar les recerques i les possibles accions legals que s’hagen de dur a terme.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.