Rafa Lomana, de ‘Supervivientes’, és el candidat de VOX per Albacete

Rafa Lomana, el candidat de Vox per Albacete

Rafa Lomana és el nou candidat de Vox per Albacete | INSTAGRAM

VOX no només està a l’ordre del dia en referència a declaracions polèmiques, també en nous fitxatges de cara a les eleccions generals del pròxim 28 d’abril. Rafa Lomana és una de les últimes incorporacions a la formació, en aquest cas, per a representar-los des d’Albacete. Lomana, a més a més de ser conegut pel seu cognom —que el relaciona directament amb la seua popular germana, Carmen Lomana—, també ho és per haver format part de l’edició de l’any 2014 de ‘Supervivientes’, tal com explica ‘La Coctelera.

 

Va ser aleshores quan l’ara polític es va donar a conéixer i va demostrar que, almenys en termes de supervivència, és un gran expert, ja que va quedar el segon finalista de la seua edició. En el programa, Lomana va demostrar estar en una bona forma física a causa de dedicar-se professionalment als entrenaments personals. Cal recordar, també, que l’ex concursant del programa de Telecinco també va formar part de ‘Desafío Extremo’, un programa d’aventures junt amb Jesús Calleja.

 

Els entrenaments personals, per la política

Ara bé, la vida dóna moltes voltes i, ara, Lomana ha decidit deixar el gimnàs per a passar a ser una de les cares més conegudes del panorama polític. La seua incorporació arriba després que Fernando Paz, el candidat per Albacete fins aleshores, haja deixat el seu lloc en el partit. En aquest sentit, cal recordar que Paz va fer esclatar la polèmica per realitzar diversos comentaris homòfobs en diverses intervencions públiques.

 

Relacionar l’homosexualitat amb una malaltia o relativitzar l’holocaust nazi, van ser algunes de les declaracions que va fer Paz i que van obligar a VOX a prendre mesures davant l’allau de crítiques que es van generar al respecte.

 

La reacció de la seua germana, Carmen Lomana

Finalment i de forma inevitable, el nom de Rafa Lomana, crea quasi una relació directa amb el de Carmen Lomana, la seua germana, que ha manifestat en multitud d’ocasions que no tenen cap classe de relació entre ells dos. No obstant això, la popular germana ha volgut fer-se també ressò de l’aparició en el panorama polític del seu germà a través de Twitter, amb missatges com: «Em fa molta llàstima que el meu nom isca junt amb el d’una altra persona vinculada a VOX que fa molt temps que no té res a veure amb mi».

 

Paral·lelament, Lomana va respondre als comentaris que li recordaven que ella mateixa es va presentar a les llistes del Senat amb el mateix partit l’any 2015, tot dient que: «I, per favor, demande a la premsa i a tots els que em seguiu que ningú em vincule a Vox. Per favor, em vaig equivocar».

Carmen Lomana

Rafa Lomana manté una mala relació amb la seua popular germana, Carmen Lomana | INSTAGRAM

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.