Rafa Lomana, de ‘Supervivientes’, és el candidat de VOX per Albacete

Rafa Lomana, el candidat de Vox per Albacete

Rafa Lomana és el nou candidat de Vox per Albacete | INSTAGRAM

VOX no només està a l’ordre del dia en referència a declaracions polèmiques, també en nous fitxatges de cara a les eleccions generals del pròxim 28 d’abril. Rafa Lomana és una de les últimes incorporacions a la formació, en aquest cas, per a representar-los des d’Albacete. Lomana, a més a més de ser conegut pel seu cognom —que el relaciona directament amb la seua popular germana, Carmen Lomana—, també ho és per haver format part de l’edició de l’any 2014 de ‘Supervivientes’, tal com explica ‘La Coctelera.

 

Va ser aleshores quan l’ara polític es va donar a conéixer i va demostrar que, almenys en termes de supervivència, és un gran expert, ja que va quedar el segon finalista de la seua edició. En el programa, Lomana va demostrar estar en una bona forma física a causa de dedicar-se professionalment als entrenaments personals. Cal recordar, també, que l’ex concursant del programa de Telecinco també va formar part de ‘Desafío Extremo’, un programa d’aventures junt amb Jesús Calleja.

 

Els entrenaments personals, per la política

Ara bé, la vida dóna moltes voltes i, ara, Lomana ha decidit deixar el gimnàs per a passar a ser una de les cares més conegudes del panorama polític. La seua incorporació arriba després que Fernando Paz, el candidat per Albacete fins aleshores, haja deixat el seu lloc en el partit. En aquest sentit, cal recordar que Paz va fer esclatar la polèmica per realitzar diversos comentaris homòfobs en diverses intervencions públiques.

 

Relacionar l’homosexualitat amb una malaltia o relativitzar l’holocaust nazi, van ser algunes de les declaracions que va fer Paz i que van obligar a VOX a prendre mesures davant l’allau de crítiques que es van generar al respecte.

 

La reacció de la seua germana, Carmen Lomana

Finalment i de forma inevitable, el nom de Rafa Lomana, crea quasi una relació directa amb el de Carmen Lomana, la seua germana, que ha manifestat en multitud d’ocasions que no tenen cap classe de relació entre ells dos. No obstant això, la popular germana ha volgut fer-se també ressò de l’aparició en el panorama polític del seu germà a través de Twitter, amb missatges com: «Em fa molta llàstima que el meu nom isca junt amb el d’una altra persona vinculada a VOX que fa molt temps que no té res a veure amb mi».

 

Paral·lelament, Lomana va respondre als comentaris que li recordaven que ella mateixa es va presentar a les llistes del Senat amb el mateix partit l’any 2015, tot dient que: «I, per favor, demande a la premsa i a tots els que em seguiu que ningú em vincule a Vox. Per favor, em vaig equivocar».

Carmen Lomana

Rafa Lomana manté una mala relació amb la seua popular germana, Carmen Lomana | INSTAGRAM
Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.