Anuncios

La relació de la filla de Belén Esteban amb Carmen Janeiro

 

El germà de Jesulín d’Ubrique, Víctor Janeiro ha revelat en ‘Sálvame‘ com està la seua mare Carmen Bazán després de deixar la casa que tenia llogada i ara resideix en Ambicions. Allí està d’allò més bé i tracta de seguir endavant amb la seua vida, allí a més a més pot estar prop dels seus néts, segons ha revelat el seu fill. Víctor Janeiro assegura que Carmen Bazán està molt unida a ells, està afirmació no ha deixat indiferent a Esteban que l’ha feta esclatar durant la vesprada del divendres en ‘Sálvame’. La col·laboradora de televisió no volia entrar en el drap, ni pronunciar-se sobre les paraules del torer, encara que no ha pogut mantenir-se callada, i poc després sí que ha parlat. I es que alguns dels seus companys no han parat d’insistir i la de Sant Blas finalment ha revelat el veritable contacte que sí que té la seua filla amb la seua iaia.

Això sí, no ha donat massa dades, però sí que ha reconegut que Carmen Bazán en l’actualitat té contacte amb Andrea: «Parlen per telèfon de tant en tant». Unes escarides paraules amb les quals confirma que, encara que no es veuen, sí que s’envien missatges o es diuen per a saber com està l’altra. «Espere que es millore», ha dit Belén Esteban. I és que Carmen Bazán, la iaia paterna de la seua filla Andrea Janeiro va ser operada del maluc fa algun temps, per la qual cosa ara està centrada en la seua recuperació i a recuperar la mobilitat com més aviat millor. Per a això està en l’enorme finca, on té un gran espai per a caminar i recuperar-se per a així ser independent.

Anuncios

L’operació de maluc, que va tenir lloc divendres passat 26 de febrer, va tenir una durada de gairebé tres hores i des de fa temps ja descansa a casa. Un ingrés que va acaparar en el seu moment totes les mirades, ja que, segons es va revelar en ‘Viva la vida’ va haver-hi grans absències. «Als únics que han vist han estat a Víctor i Carmen Janeiro, ni a Umberto ni a Jesulín«, van etzibar.

Fa temps que la matriarca dels Janeiro està allunyada dels focus mediàtics i ara es refugia en Ambiciones. En concret, la mare del destre va dir adéu a la seua casa de Cadis en ‘El Bosc’ i s’ha instal·lat en el que va ser la seua llar. Allí es troba molt més agust i en pau, allunyada de la batalla mediàtica que en estos moments protagonitza la seua família en els mitjans de comunicació i sembla que la seua intenció és que res li esquitxe. En els últims temps, Carmen Bazán s’ha enfrontat a uns mesos decisius després d’haver de fer front a la mort d’Humberto Janeiro el passat estiu, no obstant això, en la seua vida també hi ha hagut moments positius. Entre ells, la majoria d’edat de Julia Janeiro o el naixement del nou fill de Víctor Janeiro i Beatriz Trapote.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios