La relació de la filla de Belén Esteban amb Carmen Janeiro

 

El germà de Jesulín d’Ubrique, Víctor Janeiro ha revelat en ‘Sálvame‘ com està la seua mare Carmen Bazán després de deixar la casa que tenia llogada i ara resideix en Ambicions. Allí està d’allò més bé i tracta de seguir endavant amb la seua vida, allí a més a més pot estar prop dels seus néts, segons ha revelat el seu fill. Víctor Janeiro assegura que Carmen Bazán està molt unida a ells, està afirmació no ha deixat indiferent a Esteban que l’ha feta esclatar durant la vesprada del divendres en ‘Sálvame’. La col·laboradora de televisió no volia entrar en el drap, ni pronunciar-se sobre les paraules del torer, encara que no ha pogut mantenir-se callada, i poc després sí que ha parlat. I es que alguns dels seus companys no han parat d’insistir i la de Sant Blas finalment ha revelat el veritable contacte que sí que té la seua filla amb la seua iaia.

Això sí, no ha donat massa dades, però sí que ha reconegut que Carmen Bazán en l’actualitat té contacte amb Andrea: «Parlen per telèfon de tant en tant». Unes escarides paraules amb les quals confirma que, encara que no es veuen, sí que s’envien missatges o es diuen per a saber com està l’altra. «Espere que es millore», ha dit Belén Esteban. I és que Carmen Bazán, la iaia paterna de la seua filla Andrea Janeiro va ser operada del maluc fa algun temps, per la qual cosa ara està centrada en la seua recuperació i a recuperar la mobilitat com més aviat millor. Per a això està en l’enorme finca, on té un gran espai per a caminar i recuperar-se per a així ser independent.

L’operació de maluc, que va tenir lloc divendres passat 26 de febrer, va tenir una durada de gairebé tres hores i des de fa temps ja descansa a casa. Un ingrés que va acaparar en el seu moment totes les mirades, ja que, segons es va revelar en ‘Viva la vida’ va haver-hi grans absències. «Als únics que han vist han estat a Víctor i Carmen Janeiro, ni a Umberto ni a Jesulín«, van etzibar.

Fa temps que la matriarca dels Janeiro està allunyada dels focus mediàtics i ara es refugia en Ambiciones. En concret, la mare del destre va dir adéu a la seua casa de Cadis en ‘El Bosc’ i s’ha instal·lat en el que va ser la seua llar. Allí es troba molt més agust i en pau, allunyada de la batalla mediàtica que en estos moments protagonitza la seua família en els mitjans de comunicació i sembla que la seua intenció és que res li esquitxe. En els últims temps, Carmen Bazán s’ha enfrontat a uns mesos decisius després d’haver de fer front a la mort d’Humberto Janeiro el passat estiu, no obstant això, en la seua vida també hi ha hagut moments positius. Entre ells, la majoria d’edat de Julia Janeiro o el naixement del nou fill de Víctor Janeiro i Beatriz Trapote.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.