Anuncios

La relació de la filla de Belén Esteban amb Carmen Janeiro

 

El germà de Jesulín d’Ubrique, Víctor Janeiro ha revelat en ‘Sálvame‘ com està la seua mare Carmen Bazán després de deixar la casa que tenia llogada i ara resideix en Ambicions. Allí està d’allò més bé i tracta de seguir endavant amb la seua vida, allí a més a més pot estar prop dels seus néts, segons ha revelat el seu fill. Víctor Janeiro assegura que Carmen Bazán està molt unida a ells, està afirmació no ha deixat indiferent a Esteban que l’ha feta esclatar durant la vesprada del divendres en ‘Sálvame’. La col·laboradora de televisió no volia entrar en el drap, ni pronunciar-se sobre les paraules del torer, encara que no ha pogut mantenir-se callada, i poc després sí que ha parlat. I es que alguns dels seus companys no han parat d’insistir i la de Sant Blas finalment ha revelat el veritable contacte que sí que té la seua filla amb la seua iaia.

Això sí, no ha donat massa dades, però sí que ha reconegut que Carmen Bazán en l’actualitat té contacte amb Andrea: «Parlen per telèfon de tant en tant». Unes escarides paraules amb les quals confirma que, encara que no es veuen, sí que s’envien missatges o es diuen per a saber com està l’altra. «Espere que es millore», ha dit Belén Esteban. I és que Carmen Bazán, la iaia paterna de la seua filla Andrea Janeiro va ser operada del maluc fa algun temps, per la qual cosa ara està centrada en la seua recuperació i a recuperar la mobilitat com més aviat millor. Per a això està en l’enorme finca, on té un gran espai per a caminar i recuperar-se per a així ser independent.

L’operació de maluc, que va tenir lloc divendres passat 26 de febrer, va tenir una durada de gairebé tres hores i des de fa temps ja descansa a casa. Un ingrés que va acaparar en el seu moment totes les mirades, ja que, segons es va revelar en ‘Viva la vida’ va haver-hi grans absències. «Als únics que han vist han estat a Víctor i Carmen Janeiro, ni a Umberto ni a Jesulín«, van etzibar.

Fa temps que la matriarca dels Janeiro està allunyada dels focus mediàtics i ara es refugia en Ambiciones. En concret, la mare del destre va dir adéu a la seua casa de Cadis en ‘El Bosc’ i s’ha instal·lat en el que va ser la seua llar. Allí es troba molt més agust i en pau, allunyada de la batalla mediàtica que en estos moments protagonitza la seua família en els mitjans de comunicació i sembla que la seua intenció és que res li esquitxe. En els últims temps, Carmen Bazán s’ha enfrontat a uns mesos decisius després d’haver de fer front a la mort d’Humberto Janeiro el passat estiu, no obstant això, en la seua vida també hi ha hagut moments positius. Entre ells, la majoria d’edat de Julia Janeiro o el naixement del nou fill de Víctor Janeiro i Beatriz Trapote.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.

Compromís acusa a Catalá d’imposar 10.000 euros en multes per crítica política

Compromís denuncia que el govern de María José Catalá els ha imposat 10.000 euros en sancions per les seues campanyes de denúncia política i parla de repressió econòmica contra l'oposició.

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.