La relació de la filla de Belén Esteban amb Carmen Janeiro

 

El germà de Jesulín d’Ubrique, Víctor Janeiro ha revelat en ‘Sálvame‘ com està la seua mare Carmen Bazán després de deixar la casa que tenia llogada i ara resideix en Ambicions. Allí està d’allò més bé i tracta de seguir endavant amb la seua vida, allí a més a més pot estar prop dels seus néts, segons ha revelat el seu fill. Víctor Janeiro assegura que Carmen Bazán està molt unida a ells, està afirmació no ha deixat indiferent a Esteban que l’ha feta esclatar durant la vesprada del divendres en ‘Sálvame’. La col·laboradora de televisió no volia entrar en el drap, ni pronunciar-se sobre les paraules del torer, encara que no ha pogut mantenir-se callada, i poc després sí que ha parlat. I es que alguns dels seus companys no han parat d’insistir i la de Sant Blas finalment ha revelat el veritable contacte que sí que té la seua filla amb la seua iaia.

Això sí, no ha donat massa dades, però sí que ha reconegut que Carmen Bazán en l’actualitat té contacte amb Andrea: «Parlen per telèfon de tant en tant». Unes escarides paraules amb les quals confirma que, encara que no es veuen, sí que s’envien missatges o es diuen per a saber com està l’altra. «Espere que es millore», ha dit Belén Esteban. I és que Carmen Bazán, la iaia paterna de la seua filla Andrea Janeiro va ser operada del maluc fa algun temps, per la qual cosa ara està centrada en la seua recuperació i a recuperar la mobilitat com més aviat millor. Per a això està en l’enorme finca, on té un gran espai per a caminar i recuperar-se per a així ser independent.

L’operació de maluc, que va tenir lloc divendres passat 26 de febrer, va tenir una durada de gairebé tres hores i des de fa temps ja descansa a casa. Un ingrés que va acaparar en el seu moment totes les mirades, ja que, segons es va revelar en ‘Viva la vida’ va haver-hi grans absències. «Als únics que han vist han estat a Víctor i Carmen Janeiro, ni a Umberto ni a Jesulín«, van etzibar.

Fa temps que la matriarca dels Janeiro està allunyada dels focus mediàtics i ara es refugia en Ambiciones. En concret, la mare del destre va dir adéu a la seua casa de Cadis en ‘El Bosc’ i s’ha instal·lat en el que va ser la seua llar. Allí es troba molt més agust i en pau, allunyada de la batalla mediàtica que en estos moments protagonitza la seua família en els mitjans de comunicació i sembla que la seua intenció és que res li esquitxe. En els últims temps, Carmen Bazán s’ha enfrontat a uns mesos decisius després d’haver de fer front a la mort d’Humberto Janeiro el passat estiu, no obstant això, en la seua vida també hi ha hagut moments positius. Entre ells, la majoria d’edat de Julia Janeiro o el naixement del nou fill de Víctor Janeiro i Beatriz Trapote.

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.