10.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

La relació de la filla de Belén Esteban amb Carmen Janeiro

 

El germà de Jesulín d’Ubrique, Víctor Janeiro ha revelat en ‘Sálvame‘ com està la seua mare Carmen Bazán després de deixar la casa que tenia llogada i ara resideix en Ambicions. Allí està d’allò més bé i tracta de seguir endavant amb la seua vida, allí a més a més pot estar prop dels seus néts, segons ha revelat el seu fill. Víctor Janeiro assegura que Carmen Bazán està molt unida a ells, està afirmació no ha deixat indiferent a Esteban que l’ha feta esclatar durant la vesprada del divendres en ‘Sálvame’. La col·laboradora de televisió no volia entrar en el drap, ni pronunciar-se sobre les paraules del torer, encara que no ha pogut mantenir-se callada, i poc després sí que ha parlat. I es que alguns dels seus companys no han parat d’insistir i la de Sant Blas finalment ha revelat el veritable contacte que sí que té la seua filla amb la seua iaia.

Això sí, no ha donat massa dades, però sí que ha reconegut que Carmen Bazán en l’actualitat té contacte amb Andrea: «Parlen per telèfon de tant en tant». Unes escarides paraules amb les quals confirma que, encara que no es veuen, sí que s’envien missatges o es diuen per a saber com està l’altra. «Espere que es millore», ha dit Belén Esteban. I és que Carmen Bazán, la iaia paterna de la seua filla Andrea Janeiro va ser operada del maluc fa algun temps, per la qual cosa ara està centrada en la seua recuperació i a recuperar la mobilitat com més aviat millor. Per a això està en l’enorme finca, on té un gran espai per a caminar i recuperar-se per a així ser independent.

L’operació de maluc, que va tenir lloc divendres passat 26 de febrer, va tenir una durada de gairebé tres hores i des de fa temps ja descansa a casa. Un ingrés que va acaparar en el seu moment totes les mirades, ja que, segons es va revelar en ‘Viva la vida’ va haver-hi grans absències. «Als únics que han vist han estat a Víctor i Carmen Janeiro, ni a Umberto ni a Jesulín«, van etzibar.

Fa temps que la matriarca dels Janeiro està allunyada dels focus mediàtics i ara es refugia en Ambiciones. En concret, la mare del destre va dir adéu a la seua casa de Cadis en ‘El Bosc’ i s’ha instal·lat en el que va ser la seua llar. Allí es troba molt més agust i en pau, allunyada de la batalla mediàtica que en estos moments protagonitza la seua família en els mitjans de comunicació i sembla que la seua intenció és que res li esquitxe. En els últims temps, Carmen Bazán s’ha enfrontat a uns mesos decisius després d’haver de fer front a la mort d’Humberto Janeiro el passat estiu, no obstant això, en la seua vida també hi ha hagut moments positius. Entre ells, la majoria d’edat de Julia Janeiro o el naixement del nou fill de Víctor Janeiro i Beatriz Trapote.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.