Relacionen Omar Montes amb la desaparició d’una xica

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil

Omar Montes, implicat en la desaparició d’una xica | TELECINCO

 

Omar Montes s’acaba de vore implicat en unes informacions que canviarien per complet la imatge que es té d’ell, després de què hagen eixit a la llum especulacions sobre la presumpta implicació del cantant en el cas de la desaparició d’una xica, que està investigant la policia.

 

El cantant i la desapareguda podrien haver mantingut una relació

Diego Arrabal, del programa ‘Viva la vida’, era l’encarregat de revelar que el cantant s’hauria personat a la policia per petició de les autoritats per a declarar sobre la desaparició d’una xica que, segons els seus pares, es relacionava amb el cantant.

 

«Hi ha una denúncia d’una família que denuncia la desaparició d’una persona. En el transcurs d’eixa investigació és quan ix el nom d’Omar. Els pares al·leguen que la jove estava amb Omar Montes i fins ací podem explicar».

 

Una de les imatges mostrades a 'Viva la vida'

Una de les imàtgens mostrades en ‘Viva la vida’ | TELECINCO

 

El cantant ho ha negat tot

Tot i això, Omar s’ha volgut pronunciar desmentint la notícia a través de ‘La Razón’ i explicant la seua versió dels fets: «Els meus advocats han tocat al programa per a dir que no era de veres el que s’està insinuant», ha aclarit el cantant. A més a més, ha detallat que en les imàtgens que s’han publicat d’ell, no es trobava entrant en una comissaria, sinó en un «edifici a on s’investiguen els delictes contra la protecció de dades. Jo vaig anar a declarar perquè hi ha un senyor –a qui han detingut– que revelava informació i dades de famosos».

 

Amb tot, els mitjans s’han fet eco de la seua possible relació amb la desaparició de la xica i, per això, al cantant no li ha quedat més remei que apel·lar al seu bon caràcter per a desmentir totes les informacions: «Tot el món sap com sóc i que no podria estar implicat en una cosa d’eixe estil. Tota Espanya em coneix, m’han vist en ‘Supervivientes’ durant 3 mesos i saben que sóc un sol», ha conclòs el cantant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.