Relacionen Omar Montes amb la desaparició d’una xica

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil

Omar Montes, implicat en la desaparició d’una xica | TELECINCO

 

Omar Montes s’acaba de vore implicat en unes informacions que canviarien per complet la imatge que es té d’ell, després de què hagen eixit a la llum especulacions sobre la presumpta implicació del cantant en el cas de la desaparició d’una xica, que està investigant la policia.

 

El cantant i la desapareguda podrien haver mantingut una relació

Diego Arrabal, del programa ‘Viva la vida’, era l’encarregat de revelar que el cantant s’hauria personat a la policia per petició de les autoritats per a declarar sobre la desaparició d’una xica que, segons els seus pares, es relacionava amb el cantant.

 

«Hi ha una denúncia d’una família que denuncia la desaparició d’una persona. En el transcurs d’eixa investigació és quan ix el nom d’Omar. Els pares al·leguen que la jove estava amb Omar Montes i fins ací podem explicar».

 

Una de les imatges mostrades a 'Viva la vida'

Una de les imàtgens mostrades en ‘Viva la vida’ | TELECINCO

 

El cantant ho ha negat tot

Tot i això, Omar s’ha volgut pronunciar desmentint la notícia a través de ‘La Razón’ i explicant la seua versió dels fets: «Els meus advocats han tocat al programa per a dir que no era de veres el que s’està insinuant», ha aclarit el cantant. A més a més, ha detallat que en les imàtgens que s’han publicat d’ell, no es trobava entrant en una comissaria, sinó en un «edifici a on s’investiguen els delictes contra la protecció de dades. Jo vaig anar a declarar perquè hi ha un senyor –a qui han detingut– que revelava informació i dades de famosos».

 

Amb tot, els mitjans s’han fet eco de la seua possible relació amb la desaparició de la xica i, per això, al cantant no li ha quedat més remei que apel·lar al seu bon caràcter per a desmentir totes les informacions: «Tot el món sap com sóc i que no podria estar implicat en una cosa d’eixe estil. Tota Espanya em coneix, m’han vist en ‘Supervivientes’ durant 3 mesos i saben que sóc un sol», ha conclòs el cantant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es convertix en escenari del rodatge de la comèdia romàntica ‘Libre’ inspirada en Nino Bravo

València, Madrid i Màlaga acolliran el rodatge de ‘Libre’, una comèdia romàntica dirigida per David Serrano i inspirada en l’univers musical de Nino Bravo, amb estrena prevista en 2027. La pel·lícula, produïda per La Terraza Films i Nadie es Perfecto, compta amb un repartiment coral i vol acostar el llegat del cantant valencià a noves generacions.

Cano alerta que la congelació de tarifes de l’Imserso posa en perill els hotels valencians

La consellera Marián Cano ha acusat el Govern central de condemnar el programa de Turisme Social de l'Imserso en mantindre congelades unes tarifes que el sector hoteler valencià considera inviables i que podrien fer caure places i hotels en la temporada 2026-27.

Diverses famílies evacuades per l’incendi d’una vivenda de tres plantes a El Campello

Un incendi en una casa unifamiliar de tres altures al barri del Poble Nou d’El Campello ha obligat a evacuar diverses famílies dels edificis pròxims. Els bombers han actuat per apagar el foc i evitar que es propagara als immobles colindants.

Aemet activa avís roig per 44 graus en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a dimecres l’avís roig per calor extrema al litoral de València i al litoral nord d’Alacant, on les màximes podrien arribar als 44 graus a partir de les 13.00 hores.

El Valencia Basket estrena la segona equipació negra ‘Carácter’ per al curs 2026-27

El Valencia Basket ha presentat ‘Carácter’, la nova segona equipació per a la temporada 2026-27, que manté el negre com a color principal i adopta la identitat del 40 aniversari del club.

Debutar en Primera amb 15 anys: el repte que assumix el Levante amb Marc Santos

El director de la cantera del Levante UD, Joaqui Navarro, explica com el club ha gestionat el debut en Primera de Marc Santos, lateral de 15 anys format des de prebenjamí en l’entitat granota.

Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros

Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.