Relacionen Omar Montes amb la desaparició d’una xica

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil

Omar Montes, implicat en la desaparició d’una xica | TELECINCO

 

Omar Montes s’acaba de vore implicat en unes informacions que canviarien per complet la imatge que es té d’ell, després de què hagen eixit a la llum especulacions sobre la presumpta implicació del cantant en el cas de la desaparició d’una xica, que està investigant la policia.

 

El cantant i la desapareguda podrien haver mantingut una relació

Diego Arrabal, del programa ‘Viva la vida’, era l’encarregat de revelar que el cantant s’hauria personat a la policia per petició de les autoritats per a declarar sobre la desaparició d’una xica que, segons els seus pares, es relacionava amb el cantant.

 

«Hi ha una denúncia d’una família que denuncia la desaparició d’una persona. En el transcurs d’eixa investigació és quan ix el nom d’Omar. Els pares al·leguen que la jove estava amb Omar Montes i fins ací podem explicar».

 

Una de les imatges mostrades a 'Viva la vida'

Una de les imàtgens mostrades en ‘Viva la vida’ | TELECINCO

 

El cantant ho ha negat tot

Tot i això, Omar s’ha volgut pronunciar desmentint la notícia a través de ‘La Razón’ i explicant la seua versió dels fets: «Els meus advocats han tocat al programa per a dir que no era de veres el que s’està insinuant», ha aclarit el cantant. A més a més, ha detallat que en les imàtgens que s’han publicat d’ell, no es trobava entrant en una comissaria, sinó en un «edifici a on s’investiguen els delictes contra la protecció de dades. Jo vaig anar a declarar perquè hi ha un senyor –a qui han detingut– que revelava informació i dades de famosos».

 

Amb tot, els mitjans s’han fet eco de la seua possible relació amb la desaparició de la xica i, per això, al cantant no li ha quedat més remei que apel·lar al seu bon caràcter per a desmentir totes les informacions: «Tot el món sap com sóc i que no podria estar implicat en una cosa d’eixe estil. Tota Espanya em coneix, m’han vist en ‘Supervivientes’ durant 3 mesos i saben que sóc un sol», ha conclòs el cantant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nova llei forestal amb menys tràmits i premis a qui ajude a previndre incendis

La Generalitat ha anunciat una nova llei forestal per a reduir burocràcia i incentivar qui col·labore en la prevenció d’incendis, mentre activa un pla de recuperació per a les 9.500 hectàrees cremades a La Vall d’Uixó.

Ratifiquen 15 dies de suspensió a un dermatòleg de Torrevella per negar assistència a pacients

El TSJCV ha confirmat una sanció de 15 dies de suspensió d’ocupació i sou a l’aleshores cap de Dermatologia de l’Hospital de Torrevieja per acumular desenes de queixes, incloses negatives injustificades a atendre pacients.

Vint ferits lleus en la Cordà i la Recordà de Paterna

La Cordà pirotècnica i la posterior Recordà de Paterna han deixat esta matinada vint ferits lleus, menys que en l’edició anterior. L’acte, amb 70.000 coets llançats en menys de vint minuts, ha mantingut la tradició de més de dos segles.

La hostaleria de València exigix ajudes urgents per l’impacte de l’incendi d’El Saler

Les organitzacions de restauració de València reclamen un pla extraordinari d’ajudes per a compensar les pèrdues pels desallotjaments, tancaments i cancel·lacions provocats per l’incendi d’El Saler. Les patronals demanen ajudes directes, bonificacions fiscals i campanyes de promoció turística per a reactivar la zona.

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.