Relacionen Omar Montes amb la desaparició d’una xica

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil

Omar Montes, implicat en la desaparició d’una xica | TELECINCO

 

Omar Montes s’acaba de vore implicat en unes informacions que canviarien per complet la imatge que es té d’ell, després de què hagen eixit a la llum especulacions sobre la presumpta implicació del cantant en el cas de la desaparició d’una xica, que està investigant la policia.

 

El cantant i la desapareguda podrien haver mantingut una relació

Diego Arrabal, del programa ‘Viva la vida’, era l’encarregat de revelar que el cantant s’hauria personat a la policia per petició de les autoritats per a declarar sobre la desaparició d’una xica que, segons els seus pares, es relacionava amb el cantant.

 

«Hi ha una denúncia d’una família que denuncia la desaparició d’una persona. En el transcurs d’eixa investigació és quan ix el nom d’Omar. Els pares al·leguen que la jove estava amb Omar Montes i fins ací podem explicar».

 

Una de les imatges mostrades a 'Viva la vida'

Una de les imàtgens mostrades en ‘Viva la vida’ | TELECINCO

 

El cantant ho ha negat tot

Tot i això, Omar s’ha volgut pronunciar desmentint la notícia a través de ‘La Razón’ i explicant la seua versió dels fets: «Els meus advocats han tocat al programa per a dir que no era de veres el que s’està insinuant», ha aclarit el cantant. A més a més, ha detallat que en les imàtgens que s’han publicat d’ell, no es trobava entrant en una comissaria, sinó en un «edifici a on s’investiguen els delictes contra la protecció de dades. Jo vaig anar a declarar perquè hi ha un senyor –a qui han detingut– que revelava informació i dades de famosos».

 

Amb tot, els mitjans s’han fet eco de la seua possible relació amb la desaparició de la xica i, per això, al cantant no li ha quedat més remei que apel·lar al seu bon caràcter per a desmentir totes les informacions: «Tot el món sap com sóc i que no podria estar implicat en una cosa d’eixe estil. Tota Espanya em coneix, m’han vist en ‘Supervivientes’ durant 3 mesos i saben que sóc un sol», ha conclòs el cantant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.