Relacionen Omar Montes amb la desaparició d’una xica

Omar Montes no ha tingut una vida fàcil

Omar Montes, implicat en la desaparició d’una xica | TELECINCO

 

Omar Montes s’acaba de vore implicat en unes informacions que canviarien per complet la imatge que es té d’ell, després de què hagen eixit a la llum especulacions sobre la presumpta implicació del cantant en el cas de la desaparició d’una xica, que està investigant la policia.

 

El cantant i la desapareguda podrien haver mantingut una relació

Diego Arrabal, del programa ‘Viva la vida’, era l’encarregat de revelar que el cantant s’hauria personat a la policia per petició de les autoritats per a declarar sobre la desaparició d’una xica que, segons els seus pares, es relacionava amb el cantant.

 

«Hi ha una denúncia d’una família que denuncia la desaparició d’una persona. En el transcurs d’eixa investigació és quan ix el nom d’Omar. Els pares al·leguen que la jove estava amb Omar Montes i fins ací podem explicar».

 

Una de les imatges mostrades a 'Viva la vida'

Una de les imàtgens mostrades en ‘Viva la vida’ | TELECINCO

 

El cantant ho ha negat tot

Tot i això, Omar s’ha volgut pronunciar desmentint la notícia a través de ‘La Razón’ i explicant la seua versió dels fets: «Els meus advocats han tocat al programa per a dir que no era de veres el que s’està insinuant», ha aclarit el cantant. A més a més, ha detallat que en les imàtgens que s’han publicat d’ell, no es trobava entrant en una comissaria, sinó en un «edifici a on s’investiguen els delictes contra la protecció de dades. Jo vaig anar a declarar perquè hi ha un senyor –a qui han detingut– que revelava informació i dades de famosos».

 

Amb tot, els mitjans s’han fet eco de la seua possible relació amb la desaparició de la xica i, per això, al cantant no li ha quedat més remei que apel·lar al seu bon caràcter per a desmentir totes les informacions: «Tot el món sap com sóc i que no podria estar implicat en una cosa d’eixe estil. Tota Espanya em coneix, m’han vist en ‘Supervivientes’ durant 3 mesos i saben que sóc un sol», ha conclòs el cantant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.