Omar Montes protagonitza un enganxó monumental contra Asraf en Telecinco

Omar criticant a Asraf

Omar va entrar en directe per a pegar-li un estiró d’orelles a Asraf | Telecinco

 

Després d’una setmana de rumors i especulacions sobre la relació entre Asraf i Chabelita, el jove ha decidit aclarir tots els dubtes el passat dissabte en ‘Sábado Deluxe’. En una entrevista en la que se’l va poder vore molt seriós i nerviós, Asraf va voler deixar clar que les imàtgens en les que es pot vore com ell i Chabelita discutixen i ell acaba agarrant-la pel braç, no tenen res a vore amb cap agressió. Molt al contrari, Asraf va assegurar que mai faria mal a la seua parella i que, de fet, en aquell moment es va donar compte que els estaven gravant i va decidir apartar a Chabelita de l’escena perquè no li agrada que la gent els veja discutint en públic.

 

La dura crítica d’Omar

Evidentment, durant l’entrevista Asraf va haver d’explicar com va ser la telefonada que va tindre amb la seua sogra Isabel Pantoja. En eixe sentit, Asraf va explicar que: «Em va dir que era l’última volta que tocava la seua filla i estava amb l’advocat, tinc 23 anys i em vaig posar nerviós i li vaig dir que en comptes de tocar-me per eixa tonteria, que tocara a la seua filla per a felicitar-la pel single i li vaig penjar. Isa estava en shock».

 

Però, sense dubte, un dels moments més tensos de la nit va ser quan van connectar en directe amb Omar, ex de Chabelita i amic íntim de la Pantoja. Omar li va dir a Asraf que «agarrant d’eixa manera a la xiqueta has perdut molt com a persona i com a home».

 

Asraf a Telecinco

Asraf va voler explicar la seua versió dels fets | Telecinco

 

En una línia prou dura, Omar va seguir dient-li que: «Busca’t la vida i fes un curs de jardineria o qualsevol que benificie a la teua vida, que estàs fent el ridícul amb la teua música. La ‘salchipapa’ al costat de la teua merda de música és un himne. Busca’t alguna cosa i fes un favor a la humanitat, perquè eres una plaga, eres roïníssim».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.